SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In vergelijking met RKC doen we het zelfs heel erg goed!quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze kijk op de situatie Klaas.
We hebben gewoon nog steeds niet verloren dit seizoen. Dat is ook wel eens anders geweest.
Dat bleek vorig seizoen al natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet meer moeten kijken naar PSV.
En wat dacht je van Almere City?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:16 schreef fetX het volgende:
[..]
In vergelijking met RKC doen we het zelfs heel erg goed!
quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:17 schreef GGMM het volgende:
Zo heel onlogisch is dit dan allemaal niet toch.
Dat eerste gold eigenlijk met name voor de eerste twee/drie maanden. Daarna was dat verschil eigenlijk minimaal (tweede seizoenshelft presteerde Feyenoord zelfs beter), maar was het achteraf al gespeeld. Ook omdat PSV heel constant was (en volledig terecht kampioen). Dus dat gaf wel enige hoop dat je dichterbij had kunnen komen dit seizoen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bleek vorig seizoen al natuurlijk.
Toen werden er nog een hoop excuses verzonnen, maar toen stak PSV er al ruimschoots bovenuit.
En dan is Feyenoord dit seizoen alleen maar zwakker geworden. Zo heel onlogisch is dit dan allemaal niet toch.
Ik moet het nog maar zien. Ik weet niet wat die trainer allemaal aan het doen is.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat eerste gold eigenlijk met name voor de eerste twee/drie maanden. Daarna was dat verschil eigenlijk minimaal (tweede seizoenshelft presteerde Feyenoord zelfs beter), maar was het achteraf al gespeeld. Ook omdat PSV heel constant was (en volledig terecht kampioen). Dus dat gaf wel enige hoop dat je dichterbij had kunnen komen dit seizoen.
Dit jaar heeft Feyenoord wel teveel kwaliteit ingeleverd lijkt me inderdaad (zowel op als naast het veld) voor plek 1. Alsnog moet plek twee wel echt met deze selectie.
Ik heb het dan ook met name over het feit dat je gezien de kwaliteit van de selectie tweede moet worden. Heb zelf ook geen hoge pet op van deze trainer dus een derde plek zou me ergens ook niet eens verbazenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien. Ik weet niet wat die trainer allemaal aan het doen is.
Mee eens ik kan er nog geen hoogte van krijgenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien. Ik weet niet wat die trainer allemaal aan het doen is.
Het was weer volledig los zand. En die laatste wissel was (achteraf) vreselijk. Toen viel het al helemaal uit elkaar.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:30 schreef hhh38 het volgende:
De excuses beginnen wel op te raken. Vandaag mis je wel weer een goede linksback, je belangrijkste creatieve speler en de topaankoop op het middenveld en zijn er een aantal spelers die ver weg interlands hebben gespeeld, maar op een gegeven moment moet het team wel echt laten zien hoe goed ze nou echt zijn.
Ach Dombo wil weer eens meedoen met de "Ach" trend.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach user CR7 probeert weer eens wat.
Hij gebruikt in ieder geval geenof
.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ach Dombo wil weer eens meedoen met de "Ach" trend.
Ik steun deze motie.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een enorme kutuser ben jij zeg.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een enorme kutuser ben jij zeg.
Bij Slot was het spel ondanks verschillende bezetting eigenlijk altijd volgens vaste patronen, die zijn hier nog niet echt te herkennen hè?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was weer volledig los zand. En die laatste wissel was (achteraf) vreselijk. Toen viel het al helemaal uit elkaar.
Dat valt niet te ontkennen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Slot was het spel ondanks verschillende bezetting eigenlijk altijd volgens vaste patronen, die zijn hier nog niet echt te herkennen hè?
Nee, absoluut niet. Al snap ik ook dat dit deels komt door steeds wisselende opstellingen. Alsnog vind ik zijn keuzes voor opstellingen en wissels tot nu toe vrij vreemd. En je mag toch wel verwachten dat je van Sparta, Groningen en Willem II wint.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Slot was het spel ondanks verschillende bezetting eigenlijk altijd volgens vaste patronen, die zijn hier nog niet echt te herkennen hè?
quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:52 schreef GGMM het volgende:
Pittig sfeertje
Jammer dat jullie altijd in de haren vliegen na een gelijkspel.
Laten we het gezellig houdenMisschien kunnen we samen opzoek naar constructieve oplossingen en daar dan over discussiëren
Oké @Novaquote:Op woensdag 13 september 2023 14:36 schreef Nova het volgende:
[..]
Respect helpt ons om een gezonde dialoog te voeren en constructieve oplossingen te vinden voor problemen die zich kunnen voordoen
Eens. Tijd voor een leuke stelling:quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:52 schreef GGMM het volgende:
Pittig sfeertje
Jammer dat jullie altijd in de haren vliegen na een gelijkspel.
Laten we het gezellig houdenMisschien kunnen we samen opzoek naar constructieve oplossingen en daar dan over discussiëren
Dit is niet leuk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eens. Tijd voor een leuke stelling:
Jerdy Schouten zou een ideale aanvulling zijn binnen de selectie van Feyenoord
User @:CR7 geef ik bij deze de beurt om vrij te reageren
Zou hem zeker nemen hoor. Vind hem ook niet slecht maar niet zoals jij absolute top van Europa.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nooit gezegd.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zou hem zeker nemen hoor. Vind hem ook niet slecht maar niet zoals jij absolute top van Europa.
Sowieso oogt de ploeg nog niet erg fit. Zechiel viel ook uit bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:02 schreef fetX het volgende:
Beelen dus weer een (lichte) blessure. Ook wel erg vermoeiend dat die blessures zich maar blijven voordoen.
Dat is typisch CR7 joh. Hij roept ook altijd dat ik Geertruida voor maximaal 15 miljoen zou verkopen, terwijl ik dat ook nooit gezegd heb. (Wel 20, en dus zat ik er niet eens gek ver naast met de uiteindelijke 23.quote:
Ik vind 23 smerig veel geld voor een back met nog 1 jaar contract.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is typisch CR7 joh. Hij roept ook altijd dat ik Geertruida voor maximaal 15 miljoen zou verkopen, terwijl ik dat ook nooit gezegd heb. (Wel 20, en dus zat ik er niet eens gek ver naast met de uiteindelijke 23.)
Ja user Dombo had hem voor max 15 verkocht. Niet naar hem luisteren hoor.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind 23 smerig veel geld voor een back met nog 1 jaar contract.
Dat vind ik niet zo raar, die jongen krijgt eindelijk vertrouwen en is nog altijd jong. Nog altijd een van zijne eerste wedstrijden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sowieso oogt de ploeg nog niet erg fit. Zechiel viel ook uit bijvoorbeeld.
Hier ben ik het helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat deze man precies wil. Behalve dat zijn systeem anders is dan zijn filosofie ofzo.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ruim 25 bedoel je.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is typisch CR7 joh. Hij roept ook altijd dat ik Geertruida voor maximaal 15 miljoen zou verkopen, terwijl ik dat ook nooit gezegd heb. (Wel 20, en dus zat ik er niet eens gek ver naast met de uiteindelijke 23.)
Laten we eerlijk zijn. Er waren/zijn maar 2 users die dit riepen. En eigenlijk nog steeds roepen. De rest zag allang dat er veels te slecht was ingekocht. Je liep vorig jaar achter en bent er met het verlies van Wieffer, Minteh, Geert, Hartman (en Bijlow) alleen maar op achteruit gegaan.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:19 schreef De_Pel het volgende:
“Makkelijk tweede”
“Een van de beste selecties ooit”
“Geweldige transferzomer”
“DennisGod, BrianGenot”
Weten we nog…?
Ondertussen gewoon 6 uit 4 halenKampioenschap is al bijna klaar, CL halen wordt een helse uitdaging.
Trust the process.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:06 schreef fetX het volgende:
6 punten tegen 4 kut tegenstanders. Godsamme zeg
Anale vernedering. Het is wat je ‘niks’ vind.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Van die CL potjes hoef je voorlopig ook niks te verwachten
Embrace the uncerraintyquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:28 schreef Document1 het volgende:
Misschien toch wel reden voor PANIEK.
Ik vind het allebei wel eigenlijk. Wat betreft kwaliteit ben je er inderdaad op achteruit gegaan maar iets anders dan (makkelijk) 2e zou ik wel een schande vinden als je de selecties van concurrenten ziet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn. Er waren/zijn maar 2 users die dit riepen. En eigenlijk nog steeds roepen. De rest zag allang dat er veels te slecht was ingekocht. Je liep vorig jaar achter en bent er met het verlies van Wieffer, Minteh, Geert, Hartman (en Bijlow) alleen maar op achteruit gegaan.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind het allebei wel eigenlijk. Wat betreft kwaliteit ben je er inderdaad op achteruit gegaan maar iets anders dan (makkelijk) 2e zou ik wel een schande vinden als je de selecties van concurrenten ziet.
Er waren er 2 die er zwakzinnig hard bovenuit staken inderdaad.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn. Er waren/zijn maar 2 users die dit riepen. En eigenlijk nog steeds roepen. De rest zag allang dat er veels te slecht was ingekocht. Je liep vorig jaar achter en bent er met het verlies van Wieffer, Minteh, Geert, Hartman (en Bijlow) alleen maar op achteruit gegaan.
Nee dat is toch nooit de gedachte hier geweest. Iedereen zag de bui al een tijdje aankomen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:19 schreef De_Pel het volgende:
“Makkelijk tweede”
“Een van de beste selecties ooit”
“Geweldige transferzomer”
“DennisGod, BrianGenot”
Weten we nog…?
Ondertussen gewoon 6 uit 4 halenKampioenschap is al bijna klaar, CL halen wordt een helse uitdaging.
Behalve Pistolero dan.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee dat is toch nooit de gedachte hier geweest. Iedereen zag de bui al een tijdje aankomen.
Domarrogant. Je bent er zowel in het veld als op de bank zwaar op achteruit gegaan. Eerste wordt je sowieso niet, vijfde waarschijnlijk ook niet, maar een derde of met wat pech zelfs vierde plek is zo vergezocht niet. Zeker niet als je nog een tijdje blijft aanklootviolen met het systeem en blessures.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
iets anders dan (makkelijk) 2e zou ik wel een schande vinden als je de selecties van concurrenten ziet.
Ondertussen wint AZ gewoon even met 9-1quote:FEYENOORD: Wellenreuther,Lotomba,
Beelen (Trauner/46),Hancko,Smal,
Nieuwkoop (Osman/62),Zechiël (Carranza/
78),Timber,Nadje (Milambo/62),Paixão,
Gimenez (Ueda/68)
Het is nog steeds significant beter dan de selecties waar we tegen hebben gespeeld. Kampioen wordt je er niet mee en je gaat er ook de CL niet mee over hoop spelen. Maar 2e worden zou alsnog makkelijk moeten lukken en zelfs dat gaat op deze manier toch nog heel lastig worden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Domarrogant. Je bent er zowel in het veld als op de bank zwaar op achteruit gegaan. Eerste wordt je sowieso niet, vijfde waarschijnlijk ook niet, maar een derde of met wat pech zelfs vierde plek is zo vergezocht niet. Zeker niet als je nog een tijdje blijft aanklootviolen met het systeem en blessures.
Laten we nou niet doen alsof dit zo’n geweldige opstelling/selectie is:
[..]
Je bent je vijf beste spelers kwijt en je koopt alleen bagger inquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:48 schreef fetX het volgende:
Derde of vierde zou echt verschrikkelijk matig zijn.
Omdat de rest veel matiger materiaal heeft.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent je vijf beste spelers kwijt en je koopt alleen bagger in
Waarom zou je zomaar even 2e worden
Het is natuurlijk afwachten hoe het gaat lopen wanneer iedereen fit is. Maar dat je met onze middelen daarop nog op moet wachten is al schandalig.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Domarrogant. Je bent er zowel in het veld als op de bank zwaar op achteruit gegaan. Eerste wordt je sowieso niet, vijfde waarschijnlijk ook niet, maar een derde of met wat pech zelfs vierde plek is zo vergezocht niet. Zeker niet als je nog een tijdje blijft aanklootviolen met het systeem en blessures.
[..]
Ondertussen wint AZ gewoon even met 9-1
We spelen momenteel ook verschrikkelijk matig.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:48 schreef fetX het volgende:
Derde of vierde zou echt verschrikkelijk matig zijn.
Je zou dus kunnen spreken van het kapoet maken van je eigen selectie ipv de tegenstander?quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg alleen maar dat je gezien het materiaal tweede zou moeten worden. Nergens zeg ik dat het even gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We spelen momenteel ook verschrikkelijk matig.
Na 4 wedstrijden staan we op even veel punten als Sparta bijvoorbeeld, en spelers als Smal, Nieuwkoop en Nadje zijn op dit moment ook niveau Sparta, en Lotomba en Carranza misschien ook wel.
je vergeet ueda erbij te vermeldenquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We spelen momenteel ook verschrikkelijk matig.
Na 4 wedstrijden staan we op even veel punten als Sparta bijvoorbeeld, en spelers als Smal, Nieuwkoop en Nadje zijn op dit moment ook niveau Sparta, en Lotomba en Carranza misschien ook wel.
Nu ben ik geen fan van Ueda.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je vergeet ueda erbij te vermelden
waarom die nog in het veld komt
inmiddels 50 wedstrijden ofzo binnen de lijnen geweest 4 doelpunten....
AZ en Twente spelen bijna jaarlijks beter dan het materiaal doet vermoeden. Bij Feyenoord is dat historisch gezien eerder andersom.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat de rest veel matiger materiaal heeft.
Het was ook niet het moment om met twee spitsen te spelen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu ben ik geen fan van Ueda.
Maar de invalbeurt van Carranza was niet best.
Twente is ook nog niet in topvorm en krijgen straks voor het eerst in lange tijd Europees voetbal midweeks.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
AZ en Twente spelen bijna jaarlijks beter dan het materiaal doet vermoeden. Bij Feyenoord is dat historisch gezien eerder andersom.
Dat valt ook wel mee en ik vind overigens dat AZ best een leuk team heeft. Het is ook helemaal niet gezegd dat we tweede worden, maar met dit materiaal zou dat wel moeten. Alles daaronder is imo een matige prestatie.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
AZ en Twente spelen bijna jaarlijks beter dan het materiaal doet vermoeden. Bij Feyenoord is dat historisch gezien eerder andersom.
Ik niet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht overigens nog een ophelderende toelichting van Pistolero
Zit Carranza überhaupt op voetbal? Dit vroeg ik mij af tijdens zijn speelminuten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, maar laten we ook niet doen alsof het compleet ruk is. En kijk naar de concurrenten. AZ is Pavlidis kwijt en heeft die vervangen met de spits van Excelsior (die er vandaag weliswaar 4 maakt maar in de eerste 4 potjes tegen oa RKC en Almere City ook 0 goals maakte), Twente is belangrijke spelers kwijt en speelt vandaag thuis gelijk tegen PEC fucking Zwolle, Ajax heeft alleen een of andere 19-jarige Belgische jeugdspeler over als buitenspeler en heeft de selectie die al matig was ook niet echt bepaald versterkt... De enige manier waarop je geen 2e wordt is als je het zelf op gigantische wijze verkloot maar zelfs een rare Deen met z'n scrums en een matige transferzomer zijn daar niet genoeg voor lijkt me.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Vind ik ook, en zou ook volledig op het conto van Te Kloese te schrijven zijn in dat geval.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee en ik vind overigens dat AZ best een leuk team heeft. Het is ook helemaal niet gezegd dat we tweede worden, maar met dit materiaal zou dat wel moeten. Alles daaronder is imo een matige prestatie.
we hebben het over uedaquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Wij snappen het genie Priske gewoon niet. Zó veel beter dan Achterlijke Arend.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht overigens nog een ophelderende toelichting van Pistolero waarom iedereen hier compleet achterlijk is en stekeblind en we vandaag eigenlijk geweldig voetbal hebben laten zien met enkel spelers van topniveau.
Eigenlijk doet hij het behoorlijk goed.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die Paixao is zo’n ongelofelijke kutspeler.
Klopt. Laten we daar heel blij mee zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Twente is ook nog niet in topvorm en krijgen straks voor het eerst in lange tijd Europees voetbal midweeks.
We moeten het zelf eerst maar op de rit krijgen natuurlijk, maar denk dat het vooral lastig wordt om AZ achter ons te houden.
Het is gewoon gênant dat je het er op aan laat komen. In beginsel zou je, puur theoretisch, inderdaad tweede moeten worden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee en ik vind overigens dat AZ best een leuk team heeft. Het is ook helemaal niet gezegd dat we tweede worden, maar met dit materiaal zou dat wel moeten. Alles daaronder is imo een matige prestatie.
Die komt donderdag als er weer een kutelftal bekend is gemaakt om "iedereen uit te lachen" dat men te negatief is. In de tussentijd voert Dombo het woord.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vind ik ook, en zou ook volledig op het conto van Te Kloese te schrijven zijn in dat geval.
Best desastreus ook, want je laat dan even 35 miljoen liggen en bovendien zal de waarde van de spelersgroep ook wel kelderen dan.
Haha het seizoen van Feyenoord in de Eredivisie is nu al voorbij maatje! Schouten en co domineren wederomquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht overigens nog een ophelderende toelichting van Pistolero waarom iedereen hier compleet achterlijk is en stekeblind en we vandaag eigenlijk geweldig voetbal hebben laten zien met enkel spelers van topniveau.
quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We zitten er niet op te wachten en we dringen er niet op aan
Praktisch iedereen in dit topic(of eigenlijk, heel VBL) is inderdaad een ongekend hersendode totaaldebiel die er he-le-maal niks van snapt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wij snappen het genie Priske gewoon niet. Zó veel beter dan Achterlijke Arend.
Sterk inhoudelijke comeback hoor. 👍🏼quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Praktisch iedereen in dit topic(of eigenlijk, heel VBL) is inderdaad een ongekend hersendode totaaldebiel die er he-le-maal niks van snapt.
Maar ik post hier de laatste tijd sowieso al een stuk minder en ben wel een beetje op het punt dat ik VBL definitief op ga geven. Het is hier inmiddels zo'n open richting vol met zuigende kuttrolls, feitenvrij gelul en doodenge kliekjes dat enige vorm van normale discussie allang niet meer mogelijk is.
Hoeven jullie je ook niet meer zo druk te maken om mij, iedereen blij.
Een van je beste posts. Toedeledokie.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Praktisch iedereen in dit topic(of eigenlijk, heel VBL) is inderdaad een ongekend hersendode totaaldebiel die er he-le-maal niks van snapt.
Maar ik post hier de laatste tijd sowieso al een stuk minder en ben wel een beetje op het punt dat ik VBL definitief op ga geven. Het is hier inmiddels zo'n open richting vol met zuigende kuttrolls, feitenvrij gelul en doodenge kliekjes dat enige vorm van normale discussie allang niet meer mogelijk is.
Iedereen is een debiel behalve ik!quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat was een bijzonder slechte invalbeurtquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:27 schreef Haringkop het volgende:
Trauner viel ook niet al te best in hè…
quote:
Ik zat aardig in de buurt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Anoter disappinting result but we keep working to the team process to make resuts!! 💪
Ik vind het allemaal niet zo storend, maar het helpt hem nou ook niet echt. De druk zal aardig beginnen toe te nemen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Ik zat aardig in de buurt.
Wellicht kunnen we er een spelletje van maken, iets van ‘raad de demagoog van de week’
NAC thuis zou moeten lukken, maar het helpt niet dat er een zware Champions League wedstrijd voor zit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niet zo storend, maar het helpt hem nou ook niet echt. De druk zal aardig beginnen toe te nemen.
Ik zou bijna zeggen dat hij nu met een kutteam als NAC en een matig NEC de kans heeft om de weg omhoog in te zetten, maar voorgaande tegenstanders waren allemaal net zo matig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar werd die scrum ook uitgefloten, dat hoeft van mij ook weer niet al stoort het mij ook.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niet zo storend, maar het helpt hem nou ook niet echt. De druk zal aardig beginnen toe te nemen.
Ik zou bijna zeggen dat hij nu met een kutteam als NAC en een matig NEC de kans heeft om de weg omhoog in te zetten, maar voorgaande tegenstanders waren allemaal net zo matig
Niet dat we alles met de mantel der liefde moeten bedekken, maar hij is wel echt met hele slechte omstandigheden begonnen. Fans met hele hoge verwachtingen vanwege de jaren ervoor, transfers die zelfs in september nog niet volledig beschikbaar zijn, blessures van belangrijke spelers. Dan sta je gelijk 3-0 achter.quote:Op zondag 15 september 2024 08:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijkbaar werd die scrum ook uitgefloten, dat hoeft van mij ook weer niet al stoort het mij ook.
Ik vind het vooral zorgwekkend dat Slot pas net weg is en er sindsdien qua tactiek echt helemaal niks van over is gebleven. Het hangt allemaal met toeval aan elkaar terwijl we al niet overlopen van de individuele kwaliteit voorin, en achterin is het radeloos. Het hele beleid qua opstellingen en wissels is voor mij ook geen touw aan vast te knopen.
Dat Priske geen trainer is met wie je de kleintjes oprolt met een herkenbare speelstijl, lijkt mij duidelijk. Maar wellicht weet hij wel het best hoe je je aanpast aan een betere tegenstander, daar krijgt hij donderdag de kans voor.
quote:Priske bloedsaaie kutlul. Resultaat halen of opzouten
En dan moeten we echt naar DtK kijken, een compleet achterlijke transferzomer achter de rug waar je op de laatste dag ineens met miljoen wil strooien omdat je daarvoor dacht met alleen wat kruimelwerk de gaten te kunnen opvullen.quote:Op zondag 15 september 2024 09:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet dat we alles met de mantel der liefde moeten bedekken, maar hij is wel echt met hele slechte omstandigheden begonnen. Fans met hele hoge verwachtingen vanwege de jaren ervoor, transfers die zelfs in september nog niet volledig beschikbaar zijn, blessures van belangrijke spelers. Dan sta je gelijk 3-0 achter.
Maar nu is er geen ruimte meer om rustig aan het spel te schaven, het moet nu op z'n plek vallen. Hoop dat ie onder druk geen rare dingen gaat doen.
De waarheid ligt in het midden. Het wordt geen topspeler, maar voor de Eredivisie is hij wel top, maar dan zal het team hem ook wel moeten bedienen. Als je dan Paixao gisteren alleen maar voor eigen succes zag gaan, dat moet ook frustrerend zijn voor een spits.quote:Op zondag 15 september 2024 06:43 schreef tong80 het volgende:
Mario Been en Kees Kwakman maken zich zorgen om Santiago Giménez. De spits van Feyenoord kan ook in het nieuwe seizoen niet aan zijn vormdip ontsnappen, concluderen de analisten van ESPN halverwege de wedstrijd tegen FC Groningen.
Giménez maakte twee doelpunten in zowel de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV (4-4, winst na strafschoppen) als in de competitiewedstrijd tegen PEC Zwolle (1-5 zege). In de andere wedstrijden kwam hij niet tot scoren. “Giménez speelt wederom niet goed, het is heel moeizaam”, merkt Been in de pauze op in de studio.
Kwakman zegt niet te weten wat de oorzaak van de vormdip is. “Ik begin het echt zorgelijk te vinden. Het is toch een nieuw seizoen. Als het aan het reizen ligt, en je daardoor geen energie hebt, dan moet je maar niet spelen.” Op dit moment kan Giménez zijn team niet van dienst zijn, merkt dre analist. “Als de tegenstander één-op-één doordekt, moet je een spits hebben die aanspeelbaar is en de ballen vasthoudt. Hij verliest élk duel.”
“Hij hoopt dat de bal voor zijn voeten valt en dat hij ouderwetse spitsengoals kan maken, maar je moet veel meer brengen als spits van Feyenoord”, vervolgt de oud-voetballer. “Je kunt in ieder geval proberen om aanspeelbaar te zijn en om de duels te winnen. Tegen Blokzijl en Peersman verliest hij nu alle duels. Dat zijn nou ook geen
klerenkasten.
https://www.msn.com/nl-nl(...)orgelijk/ar-AA1qAm4u
Serieus.....Misschien is dit wel zijn niveau.
Die hoge verwachtingen waren ook terecht. En je mag zelfs met wat tegenslagen niet 3x gelijkspelen tegen Willem II, Sparta en Groningen. Maar het is lastig functioneren met zoveel negativiteit en tegenslagen.quote:Op zondag 15 september 2024 09:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En dan moeten we echt naar DtK kijken, een compleet achterlijke transferzomer achter de rug waar je op de laatste dag ineens met miljoen wil strooien omdat je daarvoor dacht met alleen wat kruimelwerk de gaten te kunnen opvullen.
Kennelijk was het geld van Geertruida nodig om de markt op te kunnen…
Ik snap verder niet dat Priske niet gewoon op de weg van Slot is verder gegaan. Had aan het systeem gewerkt nadat je de selectie compleet had. Nu staat alles weer onder hoogspanning en wat mij betreft terecht. Als je met de huidige middelen en de prestaties van de afgelopen seizoenen nog geen verwachtingspatroon mag hebben als achterban, wanneer dan wel?
Gimenez wisselt regelmatig behoorlijk goede acties af met verschrikkelijke, die doen denken aan Jorgensen. Hoe makkelijk Gimenez zich onder andere tegen Sparta en gisteren tegen Groningen van de bal liet zetten was hemeltergend.quote:Op zondag 15 september 2024 09:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De waarheid ligt in het midden. Het wordt geen topspeler, maar voor de Eredivisie is hij wel top, maar dan zal het team hem ook wel moeten bedienen. Als je dan Paixao gisteren alleen maar voor eigen succes zag gaan, dat moet ook frustrerend zijn voor een spits.
Naar de omstandigheden wijzen had ik begrepen als er iets van een lijn te ontdekken was in het spel, als we nu op 10 of 12 punten stonden zou ik mij ook zorgen maken.quote:Op zondag 15 september 2024 09:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet dat we alles met de mantel der liefde moeten bedekken, maar hij is wel echt met hele slechte omstandigheden begonnen. Fans met hele hoge verwachtingen vanwege de jaren ervoor, transfers die zelfs in september nog niet volledig beschikbaar zijn, blessures van belangrijke spelers. Dan sta je gelijk 3-0 achter.
Maar nu is er geen ruimte meer om rustig aan het spel te schaven, het moet nu op z'n plek vallen. Hoop dat ie onder druk geen rare dingen gaat doen.
Dit laatste speelde vorig jaar in het tweede seizoensgedeelte ook al. Paixao is je beste buitenspeler maar zo egoïstisch als de pest. Poeiert elke bal blind op goal. Af en toe vliegt die er mooi in, maar nog veel vaker gaat die recht op de keeper af of over. Nooit zal die eens een bal lekker plaatsen laat staan afgeven.quote:Op zondag 15 september 2024 09:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De waarheid ligt in het midden. Het wordt geen topspeler, maar voor de Eredivisie is hij wel top, maar dan zal het team hem ook wel moeten bedienen. Als je dan Paixao gisteren alleen maar voor eigen succes zag gaan, dat moet ook frustrerend zijn voor een spits.
Maar uiteindelijk blijven ballen te makkelijk van zijn voet springen. Simpele aannames en zichzelf vastlopen wanneer hij de bal wel heeft. Dit is echt wel zorgwekkend.quote:Op zondag 15 september 2024 09:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Desnoods gaat Priske spelen met Hancko linksback en Gonzalez centraal.quote:Op zondag 15 september 2024 09:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En ik mag toch godverdomme hopen dat Bueno er donderdag alweer bij is, want van Smal krijg je echt tranen in de ogen. Je gaat bijna verlangen naar Lopez.
Nou ja, Schreuder is communicatief wel heel slecht. Hoe hij zijn gram ging halen na die winstpartij tegen Excelsior staat mij goed bij, rare man die de druk helemaal niet aan kon.quote:Op zondag 15 september 2024 09:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik moet wel eens denken aan Alfred Schreuder, wat volgens mij ook geen slechte trainer is, maar die kon in Amsterdam ook niet veel goed doen na al die goeie jaren.
Een trainer die van zijn speelstijl afstapt waarmee hij al jaren, succesvol, speelt en op basis daarvan ook gehaald is en dit zou moeten implementeren zou ik niet bepaald eigenwijs/koppig willen noemen eigenlijk.quote:Op zondag 15 september 2024 09:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, Schreuder is communicatief wel heel slecht. Hoe hij zijn gram ging halen na die winstpartij tegen Excelsior staat mij goed bij, rare man die de druk helemaal niet aan kon.
Priske vind ik wel een beetje anders, dat is een pragmatische data nerd maar voor een ploeg die herkenbaar aanvallend voetbal wil spelen totaal ongeschikt. Ook nog een beetje eigenwijs of misschien is het koppig, dat werkt nu ook al gauw tegen hem.
Het is een dun lijntje tussen geniaal en gek. De transfers van Wieffer en Geertruida doe je niets aan, waarbij de laatste transfer wel erg laat gebeurde. Daar heb je ook mee te dealen als een trainer. Je hebt van te voren misschien een opstelling in hoofd met spelers die je beschikbaar hebt, dan raken ze geblesseerd of worden ze verkocht.quote:Op zondag 15 september 2024 09:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, Schreuder is communicatief wel heel slecht. Hoe hij zijn gram ging halen na die winstpartij tegen Excelsior staat mij goed bij, rare man die de druk helemaal niet aan kon.
Priske vind ik wel een beetje anders, dat is een pragmatische data nerd maar voor een ploeg die herkenbaar aanvallend voetbal wil spelen totaal ongeschikt. Ook nog een beetje eigenwijs of misschien is het koppig, dat werkt nu ook al gauw tegen hem.
Dan moet het spel ook wel iets meer in zijn dienst staan, Nieuwkoop die zich altijd vastloopt en Igor Remi Paixao zijn niet de beste buitenspelers voor hem zeg maar. Het is geen spits die in zijn eentje het aanvalsspel kan dragen.quote:Op zondag 15 september 2024 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is een dun lijntje tussen geniaal en gek. De transfers van Wieffer en Geertruida doe je niets aan, waarbij de laatste transfer wel erg laat gebeurde. Daar heb je ook mee te dealen als een trainer. Je hebt van te voren misschien een opstelling in hoofd met spelers die je beschikbaar hebt, dan raken ze geblesseerd of worden ze verkocht.
Grootste probleem van jullie is dan bezetting op middenveld en voortdurende vormcrisis van je beste spits Gimenez. Daar gaan heel wat praatsessies en trainingen overheen voordat hij weer wat erin prikt en het team beter laat spelen.
Ik snap echt niet waarom Feyenoord hem niet gewoon heeft verkocht, afgelopen zomer.quote:Op zondag 15 september 2024 09:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gimenez zat gewoon in de tas van Thijmen Blokzijl, dat is wel een beetje zorgwekkend. Dat heeft dan ook weinig meer te maken met een Paixao die voor eigen kans blijft gaan.
Als we de geruchten mogen geloven wou hij zelf niet.quote:Op zondag 15 september 2024 09:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom Feyenoord hem niet gewoon heeft verkocht, afgelopen zomer.
Dan doel ik niet zo zeer op de speelstijl (het systeem is immers vloeibaar) maar meer zijn opvattingen of methodes.quote:Op zondag 15 september 2024 09:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een trainer die van zijn speelstijl afstapt waarmee hij al jaren, succesvol, speelt en op basis daarvan ook gehaald is en dit zou moeten implementeren zou ik niet bepaald eigenwijs/koppig willen noemen eigenlijk.
Nuja, in die opvattingen en methodes is het ook wel eens fijn als we eens een periode met een vaste kern kunnen spelen. Als je de opstellingen van dit seizoen allemaal naast elkaar legt ga je nog schrikken van alle (noodgedwongen) wijzigingen.quote:Op zondag 15 september 2024 09:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan doel ik niet zo zeer op de speelstijl (het systeem is immers vloeibaar) maar meer zijn opvattingen of methodes.
Aan die noodgedwongen wijzigingen en het moeten opstellen van Smal kan ie niet zo veel doen nee. Het gebrek aan vastigheden kan ik hem ook niet verwijten, dat zou onterecht zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 09:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nuja, in die opvattingen en methodes is het ook wel eens fijn als we eens een periode met een vaste kern kunnen spelen. Als je de opstellingen van dit seizoen allemaal naast elkaar legt ga je nog schrikken van alle (noodgedwongen) wijzigingen.
Nu kunnen we het puntenverlies van gisteren wel volledig op zijn conto schrijven want de wissel Carranza voor Zechiel was echt lachwekkend. Gooi er dan gewoon een extra verdediger in met Gonzalez/Mitchell als je middenvelders dan toch op zijn.
Jij blijft die pipo lang verdedigenquote:Op zondag 15 september 2024 09:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een trainer die van zijn speelstijl afstapt waarmee hij al jaren, succesvol, speelt en op basis daarvan ook gehaald is en dit zou moeten implementeren zou ik niet bepaald eigenwijs/koppig willen noemen eigenlijk.
Dat valt allemaal reuze mee grote vriend.quote:Op zondag 15 september 2024 10:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij blijft die pipo lang verdedigen
Om vervolgens dit topic vol te posten dat Gonzalez er geen reet van kan. Genot.quote:Op zondag 15 september 2024 09:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Desnoods gaat Priske spelen met Hancko linksback en Gonzalez centraal.
Klopt, dat kunnen we nu nog niet weten. Maar het is een poging waard.quote:Op zondag 15 september 2024 10:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Om vervolgens dit topic vol te posten dat Gonzalez er geen reet van kan. Genot.
Even lekker experimenteren in de CLquote:Op zondag 15 september 2024 10:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, dat kunnen we nu nog niet weten. Maar het is een poging waard.
Dat zal het sowieso worden.quote:Op zondag 15 september 2024 10:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Even lekker experimenteren in de CL
@KingRoland is vanaf nu voor Feyenoordquote:Op zondag 15 september 2024 10:46 schreef Caland het volgende:
De nieuwe demagoog is uit
[ afbeelding ]
Oh het is nog een religekkie ook.quote:Op zondag 15 september 2024 10:46 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Yes. De selectie van Feyenoord is (met alle respect) ook gewoon behoorlijk matig.. zeker voor Europese begrippen. Die Slot verdient met terugwerkende kracht een standbeeld, die heeft wonderen verricht in Rotterdam.quote:Op zondag 15 september 2024 10:46 schreef Caland het volgende:
Ik heb het gisteren niet echt kunnen zien, maar het was dus erg matig?
@KingRolandquote:Op zondag 15 september 2024 10:49 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Oh het is nog een religekkie ook.
Bij westerse culturen trek ik dat minder dan bij Mexicaantjes en zo.
Nietszeggende teksten op een zondagochtend, lekker man.quote:Op zondag 15 september 2024 10:46 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah. De spelers die onder Slot excelleerden doen het ook prima in het buitenland.quote:Op zondag 15 september 2024 10:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Yes. De selectie van Feyenoord is (met alle respect) ook gewoon behoorlijk matig.. zeker voor Europese begrippen. Die Slot verdient met terugwerkende kracht een standbeeld, die heeft wonderen verricht in Rotterdam.
Volgens mij gaat 2/3 daar nog regelmatig naar de kerk, dus verbaast mij niets.quote:Op zondag 15 september 2024 10:49 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Oh het is nog een religekkie ook.
Bij westerse culturen trek ik dat minder dan bij Mexicaantjes en zo.
Spelers doen het veel beter als ze met duidelijke instructies in een afgebakend speelplan spelen dan wanneer het los zand is en de opstellingen nergens op slaan, gohquote:Op zondag 15 september 2024 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. De spelers die onder Slot excelleerden doen het ook prima in het buitenland.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar ik post hier de laatste tijd sowieso al een stuk minder en ben wel een beetje op het punt dat ik VBL definitief op ga geven.
quote:Op zondag 15 september 2024 10:46 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg je weer na een paar matige wedstrijden ‘de selectie is matig’. Doodvermoeiend. Het is geen selectie waar je in de CL potten mee gaat breken, maar tweede moet echt. Genoeg kwaliteit, zeker voor Eredivisie begrippen.quote:Op zondag 15 september 2024 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Spelers doen het veel beter als ze met duidelijke instructies in een afgebakend speelplan spelen dan wanneer het los zand is en de opstellingen nergens op slaan, goh
Viel wel mee. Goed was het niet in elk geval.quote:Op zondag 15 september 2024 10:46 schreef Caland het volgende:
Ik heb het gisteren niet echt kunnen zien, maar het was dus erg matig?
Kijk mij eens lekker om half 8 op zondagochtend naar mijn werk gaanquote:Op zondag 15 september 2024 10:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nietszeggende teksten op een zondagochtend, lekker man.
Wat er gisteren op het veld stond was matig. Maar veel van hen zullen normaal gesproken op de bank zitten. Spelers als Smal, Nadje, Nieuwkoop, en ik vond onze jeugdhelden Milambo en Zechiel ook niet uitblinken, maar dat is hun vergeven.quote:Op zondag 15 september 2024 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Krijg je weer na een paar matige wedstrijden ‘de selectie is matig’. Doodvermoeiend. Het is geen selectie waar je in de CL potten mee gaat breken, maar tweede moet echt. Genoeg kwaliteit, zeker voor Eredivisie begrippen.
Als je de huidige selectie van Feyenoord afzet tegen die van Ajax, dan vraag ik me wel af of die van Feyenoord zoveel beter is eigenlijk. Als bij Ajax iedereen fit is, dan hebben die toch best een aardig elftal? Rensch-Rugani-Sutalo-Hato-Henderson-Taylor-Berghuis-Traore-Brobbey/Weghorst-Godts.quote:Op zondag 15 september 2024 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Krijg je weer na een paar matige wedstrijden ‘de selectie is matig’. Doodvermoeiend. Het is geen selectie waar je in de CL potten mee gaat breken, maar tweede moet echt. Genoeg kwaliteit, zeker voor Eredivisie begrippen.
Ik vond Zechiel eigenlijk een van de betere na Paixao. Maar de rest was vooral heel slecht, ja.quote:Op zondag 15 september 2024 11:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat er gisteren op het veld stond was matig. Maar veel van hen zullen normaal gesproken op de bank zitten. Spelers als Smal, Nadje, Nieuwkoop, en ik vond onze jeugdhelden Milambo en Zechiel ook niet uitblinken, maar dat is hun vergeven.
Maar dat Priske zo gemankeerd moet beginnen aan een wedstrijd is niet alleen pech door blessures maar ook te Kloese wel te verwijten vind ik.
Wat moet hij daar überhaupt nu doen?quote:Op zondag 15 september 2024 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijk mij eens lekker om half 8 op zondagochtend naar mijn werk gaan
Oh nee dat vind ik niet. Ik vind dat echt een matige selectie. Bij Feyenoord stond gisteren veel op het veld wat normaal gesproken niet speelt, he.quote:Op zondag 15 september 2024 11:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je de huidige selectie van Feyenoord afzet tegen die van Ajax, dan vraag ik me wel af of die van Feyenoord zoveel beter is eigenlijk. Als bij Ajax iedereen fit is, dan hebben die toch best een aardig elftal? Rensch-Rugani-Sutalo-Hato-Henderson-Taylor-Berghuis-Traore-Brobbey/Weghorst-Godts.
Denk toch dat Feyenoord een aardig jasje heeft uitgedaan met het vertrek van Slot, Wieffer, Geertruida en Minteh.
Het is een combinatie van veel factoren. Smal, Lotomba, Nadje en Nieuwkoop zijn wel van een minder niveau dan Hartman, Geert, Wieffer en Minteh, dat mag duidelijk zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar Smal, Nadje en Nieuwkoop spelen normaal gesproken ook niet. Ik vond Lotomba overigens helemaal niet zo slecht, maar dat het geen Geertruida is lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 15 september 2024 11:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een combinatie van veel factoren. Smal, Lotomba, Nadje en Nieuwkoop zijn wel van een minder niveau dan Hartman, Geert, Wieffer en Minteh, dat mag duidelijk zijn.
Maar het rechtvaardigt in mijn ogen ook niet dat het september is en de ploeg totaal zonder idee aan het spelen is.
Stukje Wout Weghorst, altijd een beetje overacting.quote:Op zondag 15 september 2024 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijk mij eens lekker om half 8 op zondagochtend naar mijn werk gaan
Denk dat Ajax en Feyenoord dicht bij elkaar liggen qua selectie. Misschien een iets sterkere basiself voor Feyenoord als iedereen fit is, maar dat is het dan ook wel.quote:Op zondag 15 september 2024 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Nouja zonder Wieffer, Geertruida en Minteh die je ook nog eens nauwelijks vervangen hebt doe je ook wel een winterjas uit.quote:Op zondag 15 september 2024 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een paar mindere potjes met een trainer die totaal het spoor bijster is en de selectie is gelijk minder dan die van Ajax die 29 punten onder ons eindigden afgelopen seizoen en er nauwelijks op vooruit zijn gegaan. Oké dan.
Dat mag je vinden, ik denk dat het verschil wel wat groter is. Feyenoord heeft nog geen moment met de beste spelers kunnen spelen. Elke keer ongeveer een half A elftal. Dan ook nog hele vreemde opstellingen. Dat helpt allemaal niet mee.quote:Op zondag 15 september 2024 11:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Denk dat Ajax en Feyenoord dicht bij elkaar liggen qua selectie. Misschien een iets sterkere basiself voor Feyenoord als iedereen fit is, maar dat is het dan ook wel.
Ajax had kankerslechte trainers. Die hebben jullie nu.quote:Op zondag 15 september 2024 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een paar mindere potjes met een trainer die totaal het spoor bijster is en de selectie is gelijk minder dan die van Ajax die 29 punten onder ons eindigden afgelopen seizoen en er nauwelijks op vooruit zijn gegaan. Oké dan.
OpportunismeGenotquote:Op zondag 15 september 2024 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat Paixao nu je beste buitenspeler is, is best veelzeggend.quote:Op zondag 15 september 2024 09:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dit laatste speelde vorig jaar in het tweede seizoensgedeelte ook al. Paixao is je beste buitenspeler maar zo egoïstisch als de pest. Poeiert elke bal blind op goal. Af en toe vliegt die er mooi in, maar nog veel vaker gaat die recht op de keeper af of over. Nooit zal die eens een bal lekker plaatsen laat staan afgeven.
Je mist Minteh he?quote:Op zondag 15 september 2024 11:18 schreef Haringkop het volgende:
[ x ]
Maar aan de andere kant zit het probleem wel op rechts…(goh).
Die heb ik gisteren zien spelen, dat was wel een niveautje hoor. Plots ook veel volwassener in zijn spel.quote:
Die kan echt helemaal niks, een beetje de hockeyhoofd van deze selectie.quote:Op zondag 15 september 2024 11:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs de in de selectie ontbrekende Hadj-Moussa werd niet gemist gisteren.
Hadden we toch prima kunnen gebruiken
Klopt.quote:Op zondag 15 september 2024 11:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kan echt helemaal niks.
Ik ben ook nog niet echt overtuigd van die pipo bij Ajax anders.quote:Op zondag 15 september 2024 11:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ajax had kankerslechte trainers. Die hebben jullie nu.
Hoe was Osman?quote:Op zondag 15 september 2024 11:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat raar met Nieuwkoop op rechtsbuiten.
Echt, wat een domme keuze. Tegen een promovendus
Het is vooral Feyenoord die achteruit is gegaan. Bij Ajax zijn ze gaan begrijpen dat ze niet meer de beste zijn en hebben daar zich op aangepast. Waar het in de eerste seizoenshelft drama was had men zich al hersteld in de tweede seizoenshelft. Dat niveau hebben ze nog steeds.quote:Op zondag 15 september 2024 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk wel dat Ajax dichterbij gekomen is. Wij zijn minder geworden en Ajax iets beter. Dat wij hooguit een middelmatige trainer hebben helpt ook niet echt.
Denk zomaar dat dat verschil nog maar hooguit 6 punten gaat zijn dit seizoen (in ons voordeel uiteraard).
Had 2 leuke acties maar verder nog niet veel van kunnen zien. Liep zich ook een paar keer kansloos vast. Wat dat betreft leek het wel een beetje op Minteh aan de start van vorig seizoen.quote:
Weinig kijk heb je er op.quote:Op zondag 15 september 2024 11:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet echt overtuigd van die pipo bij Ajax anders.
Met Bueno/Hartman, Stengs en Hwang heeft de ploeg ook wel direct een kwaliteitsinjectie erbij, en Nieuwkoop of Lotomba achterin is ook geen drama. PSV speelt nu al een paar potjes met KKD-backs en die worden er ook niet voor afgestraft.quote:Op zondag 15 september 2024 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja zonder Wieffer, Geertruida en Minteh die je ook nog eens nauwelijks vervangen hebt doe je ook wel een winterjas uit.
Maar dan heb je nog steeds wel op nagenoeg elke positie een betere speler rondlopen natuurlijk
Onbegrepen zou ik daar nog aan willen toevoegen voor de rest sluit ik me hier volledig bij aan.quote:Op zondag 15 september 2024 11:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jouw door een ieder hier zeer gerespecteerde expertise.
Je krijgt anders de 0-1 kado… Nee, vooraf wist je al dat puntverlies heel goed mogelijk was.quote:Op zondag 15 september 2024 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
ik moet wel zeggen dat we behoorlijk wat pech hebben achterin hoe die doelpunten vallen. Bij alle drie de wedstrijden waar je puntverlies heb geleden was je gewoon de betere ploeg en stond je op een voorsprong.
Als deze man nog een keer Nieuwkoop rechtsbuiten neerzet zeg ik het vertrouwen in hem op.
Dan is het klaar met hem, dat weet iedereen.
Ja, Stengs wordt echt node gemist dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 15 september 2024 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met Bueno/Hartman, Stengs en Hwang heeft de ploeg ook wel direct een kwaliteitsinjectie erbij, en Nieuwkoop of Lotomba achterin is ook geen drama. PSV speelt nu al een paar potjes met KKD-backs en die worden er ook niet voor afgestraft.
Klopt wel, ja. En Milambo tov Nadje is ook gewoon een versterking. Je speelde met een half A elftal maar dan nog is het schandalig dat je die 0-2 niet over de streep trekt.quote:Op zondag 15 september 2024 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met Bueno/Hartman, Stengs en Hwang heeft de ploeg ook wel direct een kwaliteitsinjectie erbij, en Nieuwkoop of Lotomba achterin is ook geen drama. PSV speelt nu al een paar potjes met KKD-backs en die worden er ook niet voor afgestraft.
Het is pas een kwaliteits injectie als die spelers wekelijks spelenquote:Op zondag 15 september 2024 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De uitvoering was ook hetgeen wat mij het meest zorgen baarde. Ik vond een reactie van Fr12 het het beste samenvatten, het leek op het momentenvoetbal van Dick met op het einde plots het kamikazevoetbal van Stam.quote:Op zondag 15 september 2024 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt wel, ja. En Milambo tov Nadje is ook gewoon een versterking. Je speelde met een half A elftal maar dan nog is het schandalig dat je die 0-2 niet over de streep trekt.
Ja die Nadje bleek niet echt basismateriaal... Ik vond het vooral blijk geven van 0 idee van de aanwezigheid van medespelers en als ie nou nog balvast was dan is dat misschien nog leuk sleuren en forceren maar dat was nog zijn minste punt.quote:Op zondag 15 september 2024 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt wel, ja. En Milambo tov Nadje is ook gewoon een versterking. Je speelde met een half A elftal maar dan nog is het schandalig dat je die 0-2 niet over de streep trekt.
Hoe vond je Carranza.quote:Op zondag 15 september 2024 12:36 schreef Caland het volgende:
Laatste 20 minuten maar even teruggekeken
Oei, Trauner.
Zijn dezelfde users die nog nooit naar de kerk zijn geweest.quote:
Werken voor de big 4 is een pact sluiten met de duivel.quote:Op zondag 15 september 2024 12:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zijn dezelfde users die nog nooit naar de kerk zijn geweest.
Daarnaast zijn er een hoop users hier die God nodig hebben als je ziet wat voor soort rotzooi ze hier posten maar goed dit geheel terzijde
De selectie van Ajax is toch niet (zoveel) minder dan jullie? En tot nu toe een betere trainer lijkt het.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat eerste gold eigenlijk met name voor de eerste twee/drie maanden. Daarna was dat verschil eigenlijk minimaal (tweede seizoenshelft presteerde Feyenoord zelfs beter), maar was het achteraf al gespeeld. Ook omdat PSV heel constant was (en volledig terecht kampioen). Dus dat gaf wel enige hoop dat je dichterbij had kunnen komen dit seizoen.
Dit jaar heeft Feyenoord wel teveel kwaliteit ingeleverd lijkt me inderdaad (zowel op als naast het veld) voor plek 1. Alsnog moet plek twee wel echt met deze selectie.
Is dat niet wat overdreven ?quote:Op zondag 15 september 2024 12:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Slot is weg en de club stort de afgerond in. Zelfs top 3 niet makkelijk haalbaar. Knap.
@:pistolero
Op nagenoeg elke plek een betere speler, dat zou toch voldoende moeten zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 13:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
De selectie van Ajax is toch niet (zoveel) minder dan jullie? En tot nu toe een betere trainer lijkt het.
quote:Op zondag 15 september 2024 13:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
De selectie van Ajax is toch niet (zoveel) minder dan jullie? En tot nu toe een betere trainer lijkt het.
Vooral benieuwd of onze Deense demagoog het ook dit keer weer kan omdraaien. Het kan ook wel eens snel gedaan zijn na de onvermijdelijke oorwassing donderdag en een verloren klassieker oid.quote:Op zondag 15 september 2024 13:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De conclusie van de eerste weken vind ik toch vooral dat Te Kloese een onbehapbare magnetronmaaltijd heeft bereid.
NEC-uit is ook weer zo'n duel waar je de donkere wolken ziet dreigen. Die hebben een top-6 waardige selectie inmiddels.quote:Op zondag 15 september 2024 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral benieuwd of onze Deense demagoog het ook dit keer weer kan omdraaien. Het kan ook wel eens snel gedaan zijn na de onvermijdelijke oorwassing donderdag en een verloren klassieker oid.
Onzin. Je snapt er niets van. Badje is Champions League materiaal.quote:Op zondag 15 september 2024 12:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja die Nadje bleek niet echt basismateriaal... Ik vond het vooral blijk geven van 0 idee van de aanwezigheid van medespelers en als ie nou nog balvast was dan is dat misschien nog leuk sleuren en forceren maar dat was nog zijn minste punt.
Smal kan moeiteloos mee in de basis (lol)quote:Op zondag 15 september 2024 13:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Onzin. Je snapt er niets van. Badje is Champions League materiaal.
Die heeft wel wat ingeleverd.quote:Op zondag 15 september 2024 12:36 schreef Caland het volgende:
Laatste 20 minuten maar even teruggekeken
Oei, Trauner.
Die is nu weg, laat het lekker zo.quote:Op zondag 15 september 2024 13:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Onzin. Je snapt er niets van. Badje is Champions League materiaal.
NEC-uit, Girona-uit, Twente-thuis, Eagles-uit, Benfica-uit, Utrecht-uit, Ajax-thuis, AZ-thuis. Na dat blok is het wel weer klaar denk ik.quote:Op zondag 15 september 2024 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral benieuwd of onze Deense demagoog het ook dit keer weer kan omdraaien. Het kan ook wel eens snel gedaan zijn na de onvermijdelijke oorwassing donderdag en een verloren klassieker oid.
quote:
Raar dat die buiten de scouting om gehaald isquote:Op zondag 15 september 2024 13:40 schreef Buitendam het volgende:
Als dit het niveau is van Lotomba dan vraag je je toch ook af wie zo'n jongen haalt?
Het is makkelijk om op spelers individueel af te geven, maar het feit is dat ze onder deze trainer geen handvat hebben om op terug te vallen. Dan wordt het voor een individu, zeker een speler die er net is, ook moeilijk om zich op positieve wijze te onderscheiden.quote:Op zondag 15 september 2024 13:40 schreef Buitendam het volgende:
Als dit het niveau is van Lotomba dan vraag je je toch ook af wie zo'n jongen haalt?
Je kunt ongeacht de trainer toch ook zien wat een speler doet. Zeker voor een back zijn dat toch eigenlijk maar een paar handelingen om 'm te kunnen beoordelen en wat ik gisteren zag zijn zo'n pupillenfouten dat het vrij verrassend overkwam.quote:Op zondag 15 september 2024 13:53 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Het is makkelijk om op spelers individueel af te geven, maar het feit is dat ze onder deze trainer geen handvat hebben om op terug te vallen. Dan wordt het voor een individu, zeker een speler die er net is, ook moeilijk om zich op positieve wijze te onderscheiden.
Dat is nu wel wat je zult krijgen. Waar spelers er onder Arne er over het algemeen prima uit zagen vanwege de goede basis die was gelegd--ook in een periode waarin veel nieuwe spelers moesten worden ingepast--zul je zien dat het onder Priske eruitziet alsof ze er geen klote van kunnen.
Uitstraling van een handbalcoach. Die roepen ook alleen maar onzin en gaan in een kringetje staan op het veld bij een time out. Nu al moe van.quote:
Hij lijkt geen gepolijste speler te zijn, nee. Daar ben ik het wel mee eens. Maar dat hoeft niet per se een groot probleem te zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt ongeacht de trainer toch ook zien wat een speler doet. Zeker voor een back zijn dat toch eigenlijk maar een paar handelingen om 'm te kunnen beoordelen en wat ik gisteren zag zijn zo'n pupillenfouten dat het vrij verrassend overkwam.
Ik vond hem ook weer niet zo slecht, maar ik zal er de komende thuispotjes wel wat meer op letten.quote:Op zondag 15 september 2024 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt ongeacht de trainer toch ook zien wat een speler doet. Zeker voor een back zijn dat toch eigenlijk maar een paar handelingen om 'm te kunnen beoordelen en wat ik gisteren zag zijn zo'n pupillenfouten dat het vrij verrassend overkwam.
Nee, dat klopt. Maar het is toch vreemd dat zo'n jongen voor 5? miljoen wordt gehaald en dan de draaicirkel van een vrachtwagen te hebben en een paar keer echt veel te traag is?quote:Op zondag 15 september 2024 13:56 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij lijkt geen gepolijste speler te zijn, nee. Daar ben ik het wel mee eens. Maar dat hoeft niet per se een groot probleem te zijn.
Vind het wel gezellig hier, zeker het laatste anderhalf jaarquote:Op zondag 15 september 2024 10:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Misschien kun je samen met @:psvcl en @:RamboDirk een nieuw forumpje vormen.
Mocht je dombo ook willen adopteren dan kan ik daar prima mee leven.
Misschien is het je niet opgevallen dat feyenoord meer wisselingen heeft dan 020 omdat feyenoord meer spelers is kwijtgeraaktquote:Op zondag 15 september 2024 13:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij viel mij wel een beetje tegen eigenlijk.quote:Op zondag 15 september 2024 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond hem ook weer niet zo slecht, maar ik zal er de komende thuispotjes wel wat meer op letten.
Als je in die goedkope inhoudsloze kretologie trapt van Priske mogen we ook wel serieus aan je handelingsbekwaamheid gaan twijfelen als technisch directeur.quote:Op zondag 15 september 2024 14:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij Priske gaat zichzelf profileren boven presteren. Lijkt erop dat Te Kloese daar volledig is ingetuind. Tot nu toe lijkt Priske mij een koekenbakker die gebakken lucht verkoopt. Maar hopelijk heb ik het mis.
quote:Op zondag 15 september 2024 14:50 schreef bbuddybb het volgende:
Dennis: "Zoals we spelers scouten, scouten we ook trainers. We zijn bijvoorbeeld viermaal bij Sparta Praag geweest om te zien hoe hij omgaat met bijvoorbeeld zijn assistenten en de vierde official."
Dit wordt met de week grappiger.
Hier ben ik het wel mee eens, dat hij zich wel heel graag wil profileren als een top trainer. Dat kan wel onderbouwd worden met een ander systeem willen gaan spelen terwijl hij wist dat het vorige systeem al 3 jaar lang functioneerde. In dat opzicht wilde hij zichzelf boven de club laten zetten en niet de weg blijven inslaan zoals Slot dat deed.quote:Op zondag 15 september 2024 14:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij Priske gaat zichzelf profileren boven presteren. Lijkt erop dat Te Kloese daar volledig is ingetuind. Tot nu toe lijkt Priske mij een koekenbakker die gebakken lucht verkoopt. Maar hopelijk heb ik het mis.
Heeft AZ überhaupt wat aangekocht behalve die spits van Excelsior? Wel knap van ze, met al die jonge spelers.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Twente is ook nog niet in topvorm en krijgen straks voor het eerst in lange tijd Europees voetbal midweeks.
We moeten het zelf eerst maar op de rit krijgen natuurlijk, maar denk dat het vooral lastig wordt om AZ achter ons te houden.
Hebben voor weinig weer een prima backje weten binnen te hengelen.quote:Op zondag 15 september 2024 15:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heeft AZ überhaupt wat aangekocht behalve die spits van Excelsior? Wel knap van ze, met al die jonge speler.
Natuurlijk wel. Wat een heerlijk opportunistische wereld is dit toch.quote:Op zondag 15 september 2024 13:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
De selectie van Ajax is toch niet (zoveel) minder dan jullie?
Dan moet je die filosoof snel ontslaan. Anders ga je dat goed verborgen houden.quote:Op zondag 15 september 2024 15:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Wat een heerlijk opportunistische wereld is dit toch.
En Sadiq en Van Bommel lijken een stuk stabieler geworden tov de eindeloze worsteling met buitenspelers die AZ vorig jaar had.quote:Op zondag 15 september 2024 15:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hebben voor weinig weer een prima backje weten binnen te hengelen.
En wij blijven maar lekker worstelen op onze vleugels.quote:Op zondag 15 september 2024 15:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Sadiq en Van Bommel lijken een stuk stabieler geworden tov de eindeloze worsteling met buitenspelers die AZ vorig jaar had.
Als hij zo doorgaat sluit ik dat ook niet uitquote:Op zondag 15 september 2024 15:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dan moet je die filosoof snel ontslaan. Anders ga je dat goed verborgen houden.
Altijd afwachten met AZ. Ze beginnen elk jaar als de brandweer om vervolgens weer weg te zakken. Maar ok het gaat denk ik een stuk dichter bij elkaar zitten dan vorig jaar idd.quote:Op zondag 15 september 2024 15:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Sadiq en Van Bommel lijken een stuk stabieler geworden tov de eindeloze worsteling met buitenspelers die AZ vorig jaar had.
quote:Op zondag 15 september 2024 14:50 schreef bbuddybb het volgende:
Dennis: "Zoals we spelers scouten, scouten we ook trainers. We zijn bijvoorbeeld viermaal bij Sparta Praag geweest om te zien hoe hij omgaat met bijvoorbeeld zijn assistenten en de vierde official."
Dit wordt met de week grappiger.
Stukje preken in de kerk, maar wat een oeverloos gelul inderdaad. Gelukkig was hij vanochtend om half acht al op de club.quote:Op zondag 15 september 2024 14:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je in die goedkope inhoudsloze kretologie trapt van Priske mogen we ook wel serieus aan je handelingsbekwaamheid gaan twijfelen als technisch directeur.
Ik neem wel aan dat hij in zijn sollicitatieprocedure een stuk inhoudelijker is geweest.quote:Op zondag 15 september 2024 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stukje preken in de kerk, maar wat een oeverloos gelul inderdaad. Gelukkig was hij vanochtend om half acht al op de club.
Dat baart mij juist weer zorgen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik schrijf die Priske nog niet af
Hij heeft nu wel een beetje pech dat er wat belangrijke spelers afwezig zijn en belangrijke spelers zoals geertruida, minthe en wieffer vertrokken zijn
Je kan het niet allemaal op zijn conto gooien op dit moment
Het is afwachten op dit moment
ik denk dat hij voor de langere termijn wel de juiste man kan zijn
Wat moeten we dan zeggen?quote:Op zondag 15 september 2024 21:25 schreef Scrummie het volgende:
Wat een triest topic is dit geworden zeg.
Nu zit er wel een verschil in tussen kritisch zijn en persoonlijke termen die ik hier voorbij zie komen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang je maar niet kritisch bent op de trainer.
Het mag allemaal wel iets constructieverquote:Op zondag 15 september 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu zit er wel een verschil in tussen kritisch zijn en persoonlijke termen die ik hier voorbij zie komen.
Wordt ook echt werkelijk waar op elke slak zout gelegd.
Dat gehaat op die huddle en instagramposts kan ik ook weinig mee hoor. Het helpt alleen niet als de resultaten al slecht zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu zit er wel een verschil in tussen kritisch zijn en persoonlijke termen die ik hier voorbij zie komen.
Wordt ook echt werkelijk waar op elke slak zout gelegd.
Dat zullen we dan echt op het veld moeten gaan zien wat ik heb zelden een trainer meegemaakt die dit wel even helder en goed gaat uitleggen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat gehaat op die huddle en instagramposts kan ik ook weinig mee hoor. Het helpt alleen niet als de resultaten al slecht zijn.
Ik hoop wel dat ie eens gaat laten zien (of uitlegt) wat hij wil qua tactiek, want roepen dat de intensiteit omhoog moet kan iedereen.
Dat uitleggen is ook alleen maar een Slot dingetje wat men niet kan los laten volgens mij. Omdat Slot als Einstein kan lullen zijn mensen tegenwoordig zelfs uit gaan kijken naar iets oersaais als een persconferentie.quote:Op zondag 15 september 2024 21:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat gehaat op die huddle en instagramposts kan ik ook weinig mee hoor. Het helpt alleen niet als de resultaten al slecht zijn.
Ik hoop wel dat ie eens gaat laten zien (of uitlegt) wat hij wil qua tactiek, want roepen dat de intensiteit omhoog moet kan iedereen.
Nee ik reken er ook niet per se op, maar dan wil je tenminste een lijn in het spel ontdekken.quote:Op zondag 15 september 2024 21:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat uitleggen is ook alleen maar een Slot dingetje wat men niet kan los laten volgens mij. Omdat Slot als Einstein kan lullen zijn mensen tegenwoordig zelfs uit gaan kijken naar iets oersaais als een persconferentie.
Kritiek is prima en terecht, maar het semi half grappige gedoe hier krijg ik een beetje kotsneigingen van.quote:
Dat valt ook wel weer mee, Bosz en ten Hag zijn voorbeelden van trainers die dat prima kunnen uitleggen. En zeker laatstgenoemde is niet bijster sterk in de media ofzo.quote:Op zondag 15 september 2024 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zullen we dan echt op het veld moeten gaan zien wat ik heb zelden een trainer meegemaakt die dit wel even helder en goed gaat uitleggen.
(Hoi Arne)
Gewoon andere mensen uitschelden omdat ze dingen zeggen die je niet leuk vindt.quote:
Dat is dus eigenlijk helemaal niet waar, gisteren speelden we met zeven (basis)spelers van vorig seizoen, drie spelers die er al sinds begin juli bij zijn en slechts één echte nieuwkomer.quote:Op zondag 15 september 2024 22:12 schreef snabbi het volgende:
De afgelopen wedstrijden leken nergens naar, maar ik kan ook prima begrijpen dat Priske meer tijd nodig heeft om de dingen naar zijn eigen hand te zetten. Een aantal spelers hoefde zich nog net niet voor te stellen voor ze de bus in liepen.
Het vervelende is, dat je eigenlijk overal al naast pist voor het een beetje een team kan gaan worden.
Gio gebruikte ook altijd heel veel woorden om precies niks te zeggen. En die is ook kampioen geworden zonder herkenbaar voetbal, dus daar hou ik me dan maar aan vast.quote:Op zondag 15 september 2024 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tijd terug dat er zoveel nietszeggende meuk uit een trainer kwam. Dickie kon tenminste nog een beetje slap lullen en Jaap Stam had wel eens een meltdown.
Verschil is wel dat Gio een stuk meer feeling had voor de club, daar loopt Priske ook een beetje op vast.quote:Op zondag 15 september 2024 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gio gebruikte ook altijd heel veel woorden om precies niks te zeggen. En die is ook kampioen geworden zonder herkenbaar voetbal, dus daar hou ik me dan maar aan vast.
Lotomba is natuurlijk nieuw. Osman heeft zijn werkvergunning pas op 29 aug gekregen, met de internationale breaks kan je dat niet heel lang noemen. Smal en Nadje (en dan ook Carranza in hetzelfde rijtje) zijn er wel al langer bij, maar ook met het trainingskamp valt het best wel tegen hoe lang ze echt al samen spelen.quote:Op zondag 15 september 2024 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk helemaal niet waar, gisteren speelden we met zeven (basis)spelers van vorig seizoen, drie spelers die er al sinds begin juli bij zijn en slechts één echte nieuwkomer.
Je kan wel zeggen dat Priske veel noodgedwongen heeft moeten wijzigen en dat we een flink jasje hebben uitgedaan qua vertrokken spelers, maar het is niet alsof ie met een net bij elkaar geraapt zooitje speelt.
Ja op dat vlak onvergelijkbaar en dat zou Priske wel eens kunnen opbreken.quote:Op zondag 15 september 2024 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verschil is wel dat Gio een stuk meer feeling had voor de club, daar loopt Priske ook een beetje op vast.
Ik vind ze echt allebei precies even inhoudsloos.quote:Ik vind overigens zelfs inhoudelijk Gio een stuk beterhet is een beetje vlak maar ook zelden echt onzinnig, dat gevoel heb ik nu wel meermaals bij Priske. Maar misschien ben ik ook niet meer helemaal eerlijk in mijn beoordeling.
Doe nou normaal, hij kan er niks van en zegt altijd domme dingen.quote:Op zondag 15 september 2024 22:37 schreef fetX het volgende:
Gio had ook inhoudsloos geleuter, ja. Maar die speelde imo wel herkenbaar voetbal, zij het defensief trechtervoetbal.
Maar goed. Wel kampioen.
Die Priske zal toch best wel wat kunnen. Hij is niet voor niks 3 keer kampioen geworden.
Nou ja, het komt er tot nu toe nog niet uit.quote:Op zondag 15 september 2024 22:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe nou normaal, hij kan er niks van en zegt altijd domme dingen.
Aldus gurney.
Tja, denk dat de Midgets en Sparta Praag toch clubs zijn met een andere druk dan Feyenoord.quote:Op zondag 15 september 2024 22:37 schreef fetX het volgende:
Gio had ook inhoudsloos geleuter, ja. Maar die speelde imo wel herkenbaar voetbal, zij het defensief trechtervoetbal.
Maar goed. Wel kampioen.
Die Priske zal toch best wel wat kunnen. Hij is niet voor niks 3 keer kampioen geworden.
Je kan ook wel een stuk beter dan inhoudloos mensen uitschelden en tegelijkertijd janken dat het zo’n triest topic is.quote:Op zondag 15 september 2024 22:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe nou normaal, hij kan er niks van en zegt altijd domme dingen.
Aldus gurney.
Sparta Praag lijkt me qua binnenlandse status vergelijkbaar met ons, maar het Tsjechische voetbal is gewoon een stuk kleinschaliger. En hij hoefde daar vast geen toptrainer op te volgen waardoor er automatisch scepsis is onder de fans en de selectie. En daar begon hij dus ook matig met veel gelijke spelen.quote:Op zondag 15 september 2024 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, denk dat de Midgets en Sparta Praag toch clubs zijn met een andere druk dan Feyenoord.
Als je naar, pak hem beet, Steijn zijn palmares kijkt zie je toch ook voornamelijk goede prestaties, maar bij Ajax was het vreselijk (en dat was ook niet helemaal zijn schuld).
Dat vind ik een belediging naar Gio.quote:Op zondag 15 september 2024 22:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja op dat vlak onvergelijkbaar en dat zou Priske wel eens kunnen opbreken.
[..]
Ik vind ze echt allebei precies even inhoudsloos.
Dat zal allemaal, maar als trainer van Feyenoord moet je nu eenmaal snel resultaat halen anders ben je simpelweg niet geschikt. Als hij het pak ‘m beet eind oktober nog niet op de rit heeft kan het weleens snel klaar zijn. De tijd begint toch echt een beetje te dringen nu.quote:Op zondag 15 september 2024 22:56 schreef Elan het volgende:
We zijn uiteindelijk amper slechter begonnen dan vorig seizoen en dan ben je nog behoorlijk wat kwijt geraakt ook.
Eerlijk, gisteren was er ook helemaal niet zo veel aan de hand.
Sterker nog je mist een enorme kans op de 0-3 minuten voor de 1-2 valt waardoor ze er weer in gingen geloven
Ben ik met je eens maar de vraag is of een andere trainer het gewenste effect gaat hebben. Met Arend Martijn aan het roer hebben we gewoon een paar jaar zwaar boven onze stand geleefd.quote:Op zondag 15 september 2024 23:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zal allemaal, maar als trainer van Feyenoord moet je nu eenmaal snel resultaat halen anders ben je simpelweg niet geschikt. Als hij het pak ‘m beet eind oktober nog niet op de rit heeft kan het weleens snel klaar zijn. De tijd begint toch echt een beetje te dringen nu.
Ten Hag is dan wel een leuk voorbeeld. Ik adviseer dan de persco na Man U - Liverpool om daarna de analyse van Slot na die pot te horen.quote:Op zondag 15 september 2024 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee, Bosz en ten Hag zijn voorbeelden van trainers die dat prima kunnen uitleggen. En zeker laatstgenoemde is niet bijster sterk in de media ofzo.
Er zit nog iets tussen in grote lijnen kunnen uitleggen wat je wil en het oeverloze gelul van Priske.
Van die 7 spelers verkeren er 2 in een gigantische vormcrisis, zijn we het er allemaal over eens dat 1 niet goed genoeg is. Tel daarbij op een back die echt niet kan, een back die voor het eerst wat zenuwachtig rondloopt en een ongekend jeugdig middenveld.quote:Op zondag 15 september 2024 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk helemaal niet waar, gisteren speelden we met zeven (basis)spelers van vorig seizoen, drie spelers die er al sinds begin juli bij zijn en slechts één echte nieuwkomer.
Je kan wel zeggen dat Priske veel noodgedwongen heeft moeten wijzigen en dat we een flink jasje hebben uitgedaan qua vertrokken spelers, maar het is niet alsof ie met een net bij elkaar geraapt zooitje speelt.
En weer een stukje persoonlijke fout bij die 1-2 terwijl er geen klote aan de hand was.quote:Op zondag 15 september 2024 22:56 schreef Elan het volgende:
We zijn uiteindelijk amper slechter begonnen dan vorig seizoen en dan ben je nog behoorlijk wat kwijt geraakt ook.
Sterker nog je mist een enorme kans op de 0-3 minuten voor de 1-2 valt waardoor ze er weer in gingen geloven
quote:Op zondag 15 september 2024 22:56 schreef Elan het volgende:
We hadden Lingr nooit moeten verkopen.quote:Op maandag 16 september 2024 07:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor kutredenatie? We hebben het seizoen nu alweer om zeep geholpen. Lekker boeiend hoe je het ten opzichte van vorig seizoen doet. Je hebt met het hier en nu te maken. En dat is gewoon prut. De CL wordt met deze selectie echt een heel moeilijk verhaal.
Je ziet gewoon aan alles dat met het vertrek van 3 sterkhouders de spoeling gewoon heel erg dun is. Minthe, Wieffer en Geertgod zijn kwalitatief niet vervangen. Die rekening ga je nu betalen.quote:Op maandag 16 september 2024 07:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hadden Lingr nooit moeten verkopen.
Jullie worden toch gewoon 2e en dan is het seizoen geslaagd? PSV is gewoon te goed, das onrealistisch. CL kan wel pijnlijk worden maar goed, Nederland en CL is altijd een dingetje.quote:Op maandag 16 september 2024 07:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor kutredenatie? We hebben het seizoen nu alweer om zeep geholpen. Lekker boeiend hoe je het ten opzichte van vorig seizoen doet. Je hebt met het hier en nu te maken. En dat is gewoon prut. De CL wordt met deze selectie echt een heel moeilijk verhaal.
De CL was met die drie net zo goed een moeilijk verhaal.quote:Op maandag 16 september 2024 07:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Maar dan had je wel wat meer body. Als je het ziet tegen fucking Groningen, dan weet je gewoon dat het heel pijnlijk gaat worden.quote:Op maandag 16 september 2024 08:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De CL was met die drie net zo goed een moeilijk verhaal.
Lijkt mij een prima voorbeeld dat het leuk doen bij Sparta iets anders is dan trainer van Feyenoordquote:Op zondag 15 september 2024 22:56 schreef Document1 het volgende:
Gaan we hier er nu serieus Maurice Steijn bij halen om een punt te maken?
Bidden dat Bueno erbij is, Gijsje 'traag als stront door een trechter' Smal kan nog wel eens bijzonder pijnlijk gaan worden tegen FrimpongGOD @Poepz0rquote:Op maandag 16 september 2024 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Maar dan had je wel wat meer body. Als je het ziet tegen fucking Groningen, dan weet je gewoon dat het heel pijnlijk gaat worden.
Er valt best wat te zeggen over dat het in kwaliteit niet overliep maar toch verwacht je in grote lijnen iets van een spelplan en dat zie je ook niet terug. Zelfs als de intentie was om wegens alle afwezigen te gokken op momenten en individuele kwaliteit, dan adviseer ik stevig om niet aanvallend te wisselen bij een 0-2 voorsprongquote:Op maandag 16 september 2024 07:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van die 7 spelers verkeren er 2 in een gigantische vormcrisis, zijn we het er allemaal over eens dat 1 niet goed genoeg is. Tel daarbij op een back die echt niet kan, een back die voor het eerst wat zenuwachtig rondloopt en een ongekend jeugdig middenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |