SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Het oude normaal.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:12 schreef Ali_boo het volgende:
Nagelbijten tegen een degradatiekandidaat
Het nieuwe normaal
Didn’t aged wellquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:12 schreef Haringkop het volgende:
Zo’n Paixao had je ook allang moeten doorselecteren.
Krijg echt serieus flashback naar de goede oude tijdquote:
Seizoenen lang geen prijs, niet eens de kans op een prijs...quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Krijg echt serieus flashback naar de goede oude tijd
Tijd van gifbekers, afgrijselijk voetbal en nog veel meer ellende
Speelt overigens een prima potje. Heel degelijk. Maar goed, het is Groningen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aldi-Geert direct waardevol
Stijve koker werk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:16 schreef De_Kraam het volgende:
Daar krijg je toch een harde lotomba van.
Sowieso vind ik het gewoon een goede speler en zijn er in deze selectie veel meer spelers die je eerder door zou moeten selecteren. Alleen jammer dat ie tussen november en maart het te koud vindt gezien z'n spel in die maanden normaalquote:
Die speelt heel matig zelfsquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Trauner speelt nog niet zo goed.
Wat is daar mis mee? Of kan ik er van uit gaat dat de KNVB hier geen rekening mee houd & we alsnog op zondag moeten spelen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:17 schreef fetX het volgende:
Spelen we eindelijk een tijdje CL en dan moet je godverdomme alsnog op donderdag.
Nou ja, kans op puntverlies wel wat groter doorgaans. Maar thuis tegen NAC moet je simpel winnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:19 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Of kan ik er van uit gaat dat de KNVB hier geen rekening mee houd & we alsnog op zondag moeten spelen?
heeft allemaal met wedstritme te maken als je zo lang al niet op het hoogste niveau heb gespeeldquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:19 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hij komt wat bangig op mij over
Voor een basisspeler vind ik hem veel te wisselvallig.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het gewoon een goede speler en zijn er in deze selectie veel meer spelers die je eerder door zou moeten selecteren. Alleen jammer dat ie tussen november en maart het te koud vindt gezien z'n spel in die maanden normaal
De enige keer dat we thuis van NAC verloren in de competitie was ook in een seizoen dat ze gepromoveerd waren en wij Champions League speelden. In september.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, kans op puntverlies wel wat groter doorgaans. Maar thuis tegen NAC moet je simpel winnen natuurlijk.
geluk bij een ongeluk, kunnen we die jongen ook eens zienquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
CARRANZA KOMT IN HET VELD
MIJN HEMEL
Wie is dat ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
CARRANZA KOMT IN HET VELD
MIJN HEMEL
Ik vind het persoonlijk een beetje raar dat Feyenoord wél, maar ajax en psv in eerdere seizoenen niet hoefde te spelen na een CL duel... Maar goed, het is wat het is.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, kans op puntverlies wel wat groter doorgaans. Maar thuis tegen NAC moet je simpel winnen natuurlijk.
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat hij beter is dan Ueda.
Ja, dat soort dingen zeggen mij eigenlijk vrij weinig.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De enige keer dat we thuis van NAC verloren in de competitie was ook in een seizoen dat ze gepromoveerd waren en wij Champions League speelden. In september.
Daar hoef je gelukkig niet veel voor te kunnen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat hij beter is dan Ueda.
Als hij één goede wedstrijd speelt heeft hij meer goede wedstrijden gespeeld dan Uedaquote:
Weet je nog dat Arne altijd louter positief over hem was.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar hoef je gelukkig niet veel voor te kunnen.
Groningen heeft genoeg kansen gehad imo.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:26 schreef fetX het volgende:
Godsamme zeg. Je had al 0-4 voor moeten staan, krijg je dit.
Timber kan gewoon schieten daar, die zoekt sowieso wat mij betreft net wat te vaak naar de assist ipv het schot. Beetje mixen met Paixao wat dat betreft zou ideaal zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens had Carranza natuurlijk altijd de 3-0 moeten maken.
Nuja, was gewoon een goede pass. Timber schiet toch regelmatig wel op doel en vindt daarin toch wel de juiste balans.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Timber kan gewoon schieten daar, die zoekt sowieso wat mij betreft net wat te vaak naar de assist ipv het schot. Beetje mixen met Paixao wat dat betreft zou ideaal zijn.
Die weet ook weer waarom hij niet eerder mocht spelen ja. En wij ook.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:27 schreef Haringkop het volgende:
Carranza komt er ook achter dat het niet de MSL is.
Als Smal niet zo ontzettend dom die bal inlevert speel je dit rustig uit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:32 schreef bbuddybb het volgende:
Inmiddels weet elke ploeg wel dat dit Feyenoord te pakken is. Worden nog lastige uitwedstrijden zo.
Gewoon, door te doen wat ze de hele wedstrijd al doen... Waardeloos spelenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:36 schreef DaMart het volgende:
Godsamme zeg. Hoe krijgen ze het voor elkaar om hier die voorsprong te verspelen.
Gelukkig is de concurrentie ook niet veel, op naar een mooie 2e plaats.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:37 schreef fetX het volgende:
Dit gaat echt een heel erg matig seizoen worden. Heb er toch maar weinig vertrouwen in.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:36 schreef Qarrad het volgende:
Ja lekker maar niet heus. Stelletje prutsers
Dat het mis zou gaan zag je al in de voorbereiding hoorquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:37 schreef fetX het volgende:
Dit gaat echt een heel erg matig seizoen worden. Heb er toch maar weinig vertrouwen in.
Maar niet onverdiend toch ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:36 schreef DaMart het volgende:
Godsamme zeg. Hoe krijgen ze het voor elkaar om hier die voorsprong te verspelen.
Weer 18 kut jaren voor de boeg...quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:38 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is weer ouderwets Feyenoord. Lijkt nergens op.
Arond, bedankt voor de hoopvolle jaren. We zullen je nooit vergeten.
Als het goed is naar FC Groningen - Feyenoordquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waar de fuck kijk ik naar joh
NAAR FUKKING UEDAquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is echt een leip als trainer hoor.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:39 schreef fetX het volgende:
Zo’n feest programma en dan 6 punten. Schandalig gewoon:
Classic Feyenoord. Bah.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:39 schreef fetX het volgende:
Zo’n feest programma en dan 6 punten. Schandalig gewoon:
Feyenoord pre Slo voetbalquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben ook echt geen fan. Zoveel kwaliteit en dan zo ontzettend slecht. Helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is echt een leip als trainer hoor.
Grotendeels wel ja. Al had Priske hem niet op hoeven stellen natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch leg ik de schuld van dit verlies volledig neer bij Smal.
en daar doe je de rest tekort mee. Onvergeeflijk dat smal een risicovolle pass speelt als je weet dat ook hancko je al voorbij is gelopen, maar de apathie waar je mee staat te spelen tov de passie van de tegenstander. Kneuzenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch leg ik de schuld van dit verlies volledig neer bij Smal.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:41 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord heeft een erg lastig programma gehad, dus die 6 punten op PSV halen ze nog eenvoudig in. Niks aan de hand jongens.
Is het gat nog maar 6 punten?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:41 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord heeft een erg lastig programma gehad, dus die 6 punten op PSV halen ze nog eenvoudig in. Niks aan de hand jongens.
Kan er echt niet bij dat je zo’n matige trainer hebt aangesteld. Wat de fuck gebeurde er na de 0-2? Het was al slecht, maar door wat individuele momenten kom je nog op 0-2. Zodra Groningen een beetje opportunistisch ging aanzetten was het einde zoek. Schandalige vertoning.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben ook echt geen fan. Zoveel kwaliteit en dan zo ontzettend slecht. Helemaal klaar mee.
Geen toplevelquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:41 schreef CR7 het volgende:
Gelukkig kan Te Kloese zo lekker lullen
7 met doelsaldo, maar Feyenoord scoort erg makkelijk, dus ook dat is geen probleem.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is het gat nog maar 6 punten?
Dat valt dan nog reuze mee joh.
Smal is een prima back-up. Jammer dat de 2 betere keuzes geblesseerd zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Grotendeels wel ja. Al had Priske hem niet op hoeven stellen natuurlijk.
Wanneer ben jij zo’n stommerd geworden?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar in de eerste helft heeft Timon niet zoveel te doen gehad!quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan er echt niet bij dat je zo’n matige trainer hebt aangesteld. Wat de fuck gebeurde er na de 0-2? Het was al slecht, maar door wat individuele momenten kom je nog op 0-2. Zodra Groningen een beetje opportunistisch ging aanzetten was het einde zoek. Schandalige vertoning.
Deze man gaat de kerst niet halen.
Je kunt daar ook gewoon Hancko opstellen. Smal is veel te traag voor een back.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Smal is een prima back-up. Jammer dat de 2 betere keuzes geblesseerd zijn.
Met z’n kringgesprekkenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier schrik ik vanquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wanneer ben jij zo’n mongool geworden?
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We moeten ook echt gaan uitkijken om Brian continue langs de Arne-meetlat te leggen. We kunnen wel roepen dat we ongekend veel kwaliteit op het veld hebben staan, maar met eigenlijk vandaag 2 matige backs, een onervaren middenveld, Bart als noodverband op rechtsbuiten en Santi met een ONGEKENDE jetlag heb je eigenlijk helemaal niet zoveel kwaliteit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:43 schreef H.FR het volgende:
Ik zou Priske nog tot de interlands geven om de boel op de rit te krijgen. En anders moet je gewoon je conclusies trekken en niet aan blijven modderen.
Dit zijn tekstenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is Smal überhaupt Feyenoord-niveau dan.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je kunt daar ook gewoon Hancko opstellen. Smal is veel te traag voor een back.
Compensatie voor al dat tijdrekken van Ueda & Friendsquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel matig dat er precies op 95:00 wordt afgefloten als er in blessuretijd wordt gescoord en ze anderhalve minuut juichen. Gewoon de schuld van Makkelie dus.
Kokend.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:44 schreef Cupfighter het volgende:
Och die strontboeren komen ook weer eens kijken zeg
Mooi, dan nodig ik je vast uit op de Coolsingel in april.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
7 met doelsaldo, maar Feyenoord scoort erg makkelijk, dus ook dat is geen probleem.
Haha zo kennen we je weer dummiequote:Op zaterdag 14 september 2024 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou Priske meelezen in dit topic denk je?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
je staat gvd twee nul voor
dan moet je uitspelen maar bleven maar blind naar voren rennen terwijl je dan wat moet terugzakken
Niet helemaal mee eens, maar alsnog ruim voldoende om te winnen van Groningen. Fucking Groningen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We moeten ook echt gaan uitkijken om Brian continue langs de Arne-meetlat te leggen. We kunnen wel roepen dat we ongekend veel kwaliteit op het veld hebben staan, maar met eigenlijk vandaag 2 matige backs, een onervaren middenveld, Bart als noodverband op rechtsbuiten en Santi met een ONGEKENDE jetlag heb je eigenlijk helemaal niet zoveel kwaliteit.
Koekoekquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Direct weer als een kleuter gedragen.quote:
slot deed dat welquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:46 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zou Priske meelezen in dit topic denk je?
LinkedIn-achtige kots over teamprocessen ofzo.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:46 schreef RipCity het volgende:
Benieuwd wat Priske op de Socials gaat plaatsen.
Echt nooit meer spelers van Twente halen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:47 schreef Kerftminister het volgende:
Smal is de slechtste Feyenoord linksback sinds Nelom, en misschien nog wel slechter.
We moeten ook vooral niet vergeten dat we tegen een promovendus spelen. Dan moet je ook gewoon vrij eenvoudig met een deel '2e garnituur' kunnen spelen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We moeten ook echt gaan uitkijken om Brian continue langs de Arne-meetlat te leggen. We kunnen wel roepen dat we ongekend veel kwaliteit op het veld hebben staan, maar met eigenlijk vandaag 2 matige backs, een onervaren middenveld, Bart als noodverband op rechtsbuiten en Santi met een ONGEKENDE jetlag heb je eigenlijk helemaal niet zoveel kwaliteit.
Maar ligt dat nu echt aan de trainer? Die man heeft met geen enkele vaste kern kunnen werken met al die blessures.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, maar alsnog ruim voldoende om te winnen van Groningen. Fucking Groningen.
We hebben tegen alleen maar kuttegenstanders gespeeld en het is echt ronduit slecht geweest.
Ik denk dat het een type Phillipe Leonard is, een linksback die niet tegen rechtsbuitens kan spelen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:47 schreef Kerftminister het volgende:
Smal is de slechtste Feyenoord linksback sinds Nelom, en misschien nog wel slechter.
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We kunnen wel roepen dat we ongekend veel kwaliteit op het veld hebben staan, maar met eigenlijk vandaag 2 matige backs, een onervaren middenveld, Bart als noodverband op rechtsbuiten en Santi met een ONGEKENDE jetlag heb je eigenlijk helemaal niet zoveel kwaliteit.
Kan makkelijk met een 2-0 voorsprong dacht iequote:Op zaterdag 14 september 2024 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat je Brian WEL kwalijk kan nemen is het inbrengen van Carranza voor Zechiel.
Dat is best een lachwekkende wissel. (ik heb nog altijd geen idee hoe we speelde na die wissel)
Dankje.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:48 schreef RipCity het volgende:
Wel fijn dat hier ook normale Feyenoord-fans zitten
Dat ligt deels zeker aan de trainer, ja. Met zijn rare opstellingen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ligt dat nu echt aan de trainer? Die man heeft met geen enkele vaste kern kunnen werken met al die blessures.
Doodsteek voor de club zulke domme mongolen. Zouden je aanvoerder gewoon verkopen voor 10 miljoen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooi, dan nodig ik je vast uit op de Coolsingel in april.
Natuurlijk is het een keuze van de trainer, maar om eerlijk te zijn zie ik in de beschikbare spelers niet veel betere opties. Natuurlijk kun je wat schuiven, maar of het nu echt zoveel verschil maakt. Dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:49 schreef snabbi het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Dit is de eigen keuze van de trainer. En uiteindelijk krijg je ze hier om de oren niet op kwaliteit maar op inzet/intensiteit. Je staat gewoon apathisch proberen de tijd vol te maken. Half terug te sprinten etc.
Ik vind het transferbeleid een stuk zorgelijker eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Direct weer als een kleuter gedragen.
Terwijl het inmiddels toch duidelijk is dat we een ontzettende kuttrainer hebben aangesteld
Anoter disappintingquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Anoter disappinting result but we keep working to the team process to make resuts!! 💪
Wissels waren ook weer bijzonder vandaag. Trauner inbrengen tegen een tegenstander die met snelheid ok de counter loert?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat ligt deels zeker aan de trainer, ja. Met zijn rare opstellingen.
Terwijl Beelen helemaal niet zo slecht speelde. Maar wellicht weer een lichte blessure. Heeft hij de laatste tijd continue.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Wissels waren ook weer bijzonder vandaag. Trauner inbrengen tegen een tegenstander die met snelheid ok de counter loert?
Dat idee had ik al toen we interesse hadden in Nadje.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:52 schreef Haringkop het volgende:
DtK breekt in rap tempo af wat Slot en Arnesen hebben opgebouwd. Mislintat 2.0
Wie zou dat doen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Doodsteek voor de club zulke domme mongolen. Zouden je aanvoerder gewoon verkopen voor 10 miljoen.
Die is niet gewisseld .quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:48 schreef AmenhotepIV het volgende:
Waarom werd Timber er weer na een uur afgehaald?
2e heb je ook geen drol aan. In de CL bak je er toch niks van. En van het geld wat je krijgt kopen we of niks of alleen maar rommel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:53 schreef Haringkop het volgende:
Wij worden geen tweede, u las het hier voor het eerst.
De club heeft er financieel nog nooit zo goed voorgestaan en nog is het niet gelukt een fatsoenlijke selectie samen te stellen. Een prestatie van formaat.
Geen 2e worden zou ik zo'n beetje een nog grotere faal vinden dan 2010-2011.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:53 schreef Haringkop het volgende:
De club heeft er financieel nog nooit zo goed voorgestaan en nog is het niet gelukt een fatsoenlijke selectie samen te stellen. Een prestatie van formaat.
En die was niet eens de slechtste. Maar alles dure aankopen van vorig seizoen zijn een gigantische miskoop gebleken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat idee had ik al toen we interesse hadden in Nadje.
Dat geldt ook voor Ajax. PSV is kennelijk de enige club in Nederland die met relatief weinig geld een topselectie kan formeren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
2e heb je ook geen drol aan. In de CL bak je er toch niks van. En van het geld wat je krijgt kopen we of niks of alleen maar rommel.
Mijn punt is denk ik meer dat het zit in de apathie dan in de kwaliteiten. Dus als je het over de spelers hebt:quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een keuze van de trainer, maar om eerlijk te zijn zie ik in de beschikbare spelers niet veel betere opties. Natuurlijk kun je wat schuiven, maar of het nu echt zoveel verschil maakt. Dat betwijfel ik.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Anoter disappinting result but we keep working to the team process to make resuts!! 💪
Nuja, haal dat relatief maar weg. Die hebben echt stevig geïnvesteerd vorig seizoen. Maar dat pakt UITSTEKEND uit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Ajax. PSV is kennelijk de enige club in Nederland die met relatief weinig geld een topselectie kan formeren.
En dan Sauer verhuren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:56 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En die was niet eens de slechtste. Maar alles dure aankopen van vorig seizoen zijn een gigantische miskoop gebleken.
Tel er bij op dat je geen rechtsbuiten hebt gehaald, Trauner en Bijlow de contracten hebt verlengd, geen concurrentie voor Paixao hebt rondlopen, tsjah dan ontbreekt elke vorm van ambitie is je technische beleid.
Gurney is het gewoon een beetje kwijt sinds het vertrek van Arne.quote:
Ik houd er serieus rekening mee. We hebben al vier verlies punten tegen twee promovendi..quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Geen 2e worden zou ik zo'n beetje een nog grotere faal vinden dan 2010-2011.
Wie er kampioen wordt is nu al duidelijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:53 schreef Haringkop het volgende:
Er waren jaren dat Ajax 100 miljoen euro meer kon begroten en nóg had PSV een betere selectie. Door het gekloot van Schmidt werd Ajax echter toch kampioen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nuja, haal dat relatief maar weg. Die hebben echt stevig geïnvesteerd vorig seizoen. Maar dat pakt UITSTEKEND uit.
Zal je zien dat het bij die joden straks wel ineens gaat draaien.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik houd er serieus rekening mee. We hebben al vier verlies punten tegen twee promovendi..
(Lol)quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
wees er trots op dat jullie nog vervelender en arroganter zijn geworden dan Ajaxieden
Denk je niet dat hij bondscoach wordt na WK 2026?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
liverpool thuis verloren
hopelijk zet deze trend zicht door en komt slot snel weer terug
Dat valt ook wel mee. Een afgekeurde aanvallende middenvelder en een centrale verdediger van Jong PSV zijn de backs. Maar met de kwaliteit op het middenveld en in de aanval kom je al heel ver in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Ajax. PSV is kennelijk de enige club in Nederland die met relatief weinig geld een topselectie kan formeren.
Ik heb ook het idee dat de spelers er niet achteraan gaan vaak omdat ze geen idee hebben hoe alles nu staat en wie waar loopt. Het ziet eruit als god zegene de greep en dan kijken of hun huis in de fik staat zodra het fout gaat, want wat nu?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:49 schreef snabbi het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Dit is de eigen keuze van de trainer. En uiteindelijk krijg je ze hier om de oren niet op kwaliteit maar op inzet/intensiteit. Je staat gewoon apathisch proberen de tijd vol te maken. Half terug te sprinten etc.
Nouja die hebben nog niet zo lang terug in 2 windows Baumgartner, Bruma, Doan, Max, Drommel etc gehaald. En ook Pepi en Lang (blessures) en Schouten hebben hun dikke prijskaartje nog lang niet waargemaakt. Maar wat ze hebben gehaald Tilman en Dest en in iets mindere mate Veerman zijn natuurlijk wel zware voltreffers.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tsjah houd er maar rekening mee. We zijn niet veel beter dan Ajax.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal je zien dat het bij die joden straks wel ineens gaat draaien.
Maar los daar van je roept het over jezelf af.
Kampioenschap verspelen in september genot.
Hadden we niet een Costaricaanse roadrunner gekocht? Op die positie? Toevallig?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Terwijl Beelen helemaal niet zo slecht speelde. Maar wellicht weer een lichte blessure. Heeft hij de laatste tijd continue.
waarom zou hij dat willenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij bondscoach wordt na WK 2026?
Hahahhaa nee Schouten heeft het idd niet waargemaakt. En Pepi scoort vrijwel iedere keer als hij invalt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja die hebben nog niet zo lang terug in 2 windows Baumgartner, Bruma, Doan, Max, Drommel etc gehaald. En ook Pepi en Lang (blessures) en Schouten hebben hun dikke prijskaartje nog lang niet waargemaakt. Maar wat ze hebben gehaald Tilman en Dest en in iets mindere mate Veerman zijn natuurlijk wel zware voltreffers.
Hoe je een prachtig fundament in een paar weken wegflikkert.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:03 schreef bbuddybb het volgende:
52% balbezit
384 passes tegenover 348
En dit tegen de promovendus.
We zijn weer terug bij af. Ik was vergeten hoe dit voelde.
Schouten heeft zich niet waargemaakt… Wat heb jij tegen die gozer? Heeft hij jouw vriendin een keer geneukt ofzo?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja die hebben nog niet zo lang terug in 2 windows Baumgartner, Bruma, Doan, Max, Drommel etc gehaald. En ook Pepi en Lang (blessures) en Schouten hebben hun dikke prijskaartje nog lang niet waargemaakt. Maar wat ze hebben gehaald Tilman en Dest en in iets mindere mate Veerman zijn natuurlijk wel zware voltreffers.
Een goede trainer is het sleutelwoord die Priske is dat gewoonweg niet. Dat dit niet een gelukkig huwelijk wordt kun je wel zo langzamerhand concluderen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Een afgekeurde aanvallende middenvelder en een centrale verdediger van Jong PSV zijn de backs. Maar met de kwaliteit op het middenveld en in de aanval kom je al heel ver in de Eredivisie.
Is Arne gewoon niet een buitencategorie trainer?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe je een prachtig fundament in een paar weken wegflikkert.
Classic Feyenoord.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe je een prachtig fundament in een paar weken wegflikkert.
Classic Feyenoord.
Uiteraard en Ten Kloese een zeer slechte TD. Dat kon Anre nog maskeren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is Arne gewoon niet een buitencategorie trainer?
6 punten tegen teams met een (veel) mindere selectie.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uiteraard met alle respect.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User @:bbuddybb deelt een ferme tik uit aan user @:fetx
Helaas begint het wel te draaien, jaquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:05 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je inmiddels van gedachten veranderd?
quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:05 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je inmiddels van gedachten veranderd?
Soms denk ik wel eens "wat boeit een trainer nou, spelers doen uiteindelijk op het veld toch gewoon wat ze zelf prettig vinden en denken echt niet aan of Jantje of Pietje langs de lijn staat" maar het verschil tussen Arne en deze gast doet mij wel mijn fout inzien ja.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:00 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat de spelers er niet achteraan gaan vaak omdat ze geen idee hebben hoe alles nu staat en wie waar loopt. Het ziet eruit als god zegene de greep en dan kijken of hun huis in de fik staat zodra het fout gaat, want wat nu?
Beetje overdreven dat laatste he. Hij valt notabene elke pot in.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hahahhaa nee Schouten heeft het idd niet waargemaakt. En Pepi scoort vrijwel iedere keer als hij invalt.
In ieder geval de beste Nederlandse trainer op dit moment.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Donder eens op met dat gelul over PSV.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Beetje overdreven dat laatste he. Hij valt notabene elke pot in.
Er zit nog zoveel meer kwaliteit in deze selectie dat vandaag gewoonweg niet beschikbaar was, om wat voor reden dan ook. Of het nu een jetlag is of blessure. Deze groep moet gewoon eindelijk eens gaan kunnen spelen met een vaste goede kern, zeker als er een nieuwe trainer aan het roer staat.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:07 schreef H.FR het volgende:
Wij hebben ook prima genoeg kwaliteit om 2e te worden. Maar als er voetballend dan geen idee achter lijkt te zitten wordt het alsnog lastig.
Heeft Schouten je vriendinnetje een keertje goed gepakt of wat?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
User CR7 heeft nog wel wat moeite om zijn ongelijk toe te geven dat zie je wel aan het gebruik van dequote:Op zaterdag 14 september 2024 21:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heeft Schouten je vriendinnetje een keertje goed gepakt of wat?
Zelfs in het Feyenoord topic moet je witte voetjes halen bij je mede boeren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User CR7 heeft nog wel wat moeite om zijn ongelijk toe te geven dat zie je wel aan het gebruik van deen
smileys.
Moet je gewoon laten gaan joh.
Bedankt voor deze kijk op de situatie Klaas.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je heel realistische bent is 3 x keer gelijkspelen nog niet het einde van de wereld
3 keer gelijkspelen kan als je vanaf nu gewoon geen fouten meer maakt.......
Gewoon 30 winnen, geen probleem.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je heel realistische bent is 3 x keer gelijkspelen nog niet het einde van de wereld
Hee daar heb je dequote:Op zaterdag 14 september 2024 21:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zelfs in het Feyenoord topic moet je witte voetjes halen bij je mede boeren.
Je geniet echt van deze ellende he.
Je moet vanaf nu alles op alles zetten om elke wedstrijd te winnenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
9 punten achter op PSV, ja oke 1 wedstrijd minder gespeeld.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze kijk op de situatie Klaas.
We hebben gewoon nog steeds niet verloren dit seizoen. Dat is ook wel eens anders geweest.
Ik denk dat we niet meer moeten kijken naar PSV.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:14 schreef Elan het volgende:
[..]
9 punten achter op PSV, ja oke 1 wedstrijd minder gespeeld.
Zelfs in het Feyenoord topic moet je witte voetjes halen bij je mede boeren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User CR7 heeft nog wel wat moeite om zijn ongelijk toe te geven dat zie je wel aan het gebruik van deen
smileys.
Moet je gewoon laten gaan joh.
Minder voorspelbaar dan jij dat elk puntverlies probeert te bagatelliseren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hee daar heb je deweer.
Je verwacht het niet bij user @:CR7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |