Classic Feyenoord. Bah.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:39 schreef fetX het volgende:
Zo’n feest programma en dan 6 punten. Schandalig gewoon:
Feyenoord pre Slo voetbalquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waar de fuck kijk ik naar joh
Ik ben ook echt geen fan. Zoveel kwaliteit en dan zo ontzettend slecht. Helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is echt een leip als trainer hoor.
Grotendeels wel ja. Al had Priske hem niet op hoeven stellen natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch leg ik de schuld van dit verlies volledig neer bij Smal.
en daar doe je de rest tekort mee. Onvergeeflijk dat smal een risicovolle pass speelt als je weet dat ook hancko je al voorbij is gelopen, maar de apathie waar je mee staat te spelen tov de passie van de tegenstander. Kneuzenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch leg ik de schuld van dit verlies volledig neer bij Smal.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:41 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord heeft een erg lastig programma gehad, dus die 6 punten op PSV halen ze nog eenvoudig in. Niks aan de hand jongens.
Is het gat nog maar 6 punten?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:41 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord heeft een erg lastig programma gehad, dus die 6 punten op PSV halen ze nog eenvoudig in. Niks aan de hand jongens.
Kan er echt niet bij dat je zo’n matige trainer hebt aangesteld. Wat de fuck gebeurde er na de 0-2? Het was al slecht, maar door wat individuele momenten kom je nog op 0-2. Zodra Groningen een beetje opportunistisch ging aanzetten was het einde zoek. Schandalige vertoning.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben ook echt geen fan. Zoveel kwaliteit en dan zo ontzettend slecht. Helemaal klaar mee.
Geen toplevelquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:41 schreef CR7 het volgende:
Gelukkig kan Te Kloese zo lekker lullen
7 met doelsaldo, maar Feyenoord scoort erg makkelijk, dus ook dat is geen probleem.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is het gat nog maar 6 punten?
Dat valt dan nog reuze mee joh.
Smal is een prima back-up. Jammer dat de 2 betere keuzes geblesseerd zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Grotendeels wel ja. Al had Priske hem niet op hoeven stellen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |