Voor een basisspeler vind ik hem veel te wisselvallig.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het gewoon een goede speler en zijn er in deze selectie veel meer spelers die je eerder door zou moeten selecteren. Alleen jammer dat ie tussen november en maart het te koud vindt gezien z'n spel in die maanden normaal
De enige keer dat we thuis van NAC verloren in de competitie was ook in een seizoen dat ze gepromoveerd waren en wij Champions League speelden. In september.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, kans op puntverlies wel wat groter doorgaans. Maar thuis tegen NAC moet je simpel winnen natuurlijk.
geluk bij een ongeluk, kunnen we die jongen ook eens zienquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
CARRANZA KOMT IN HET VELD
MIJN HEMEL
Wie is dat ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
CARRANZA KOMT IN HET VELD
MIJN HEMEL
Ik vind het persoonlijk een beetje raar dat Feyenoord wél, maar ajax en psv in eerdere seizoenen niet hoefde te spelen na een CL duel... Maar goed, het is wat het is.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, kans op puntverlies wel wat groter doorgaans. Maar thuis tegen NAC moet je simpel winnen natuurlijk.
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat hij beter is dan Ueda.
Ja, dat soort dingen zeggen mij eigenlijk vrij weinig.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De enige keer dat we thuis van NAC verloren in de competitie was ook in een seizoen dat ze gepromoveerd waren en wij Champions League speelden. In september.
Daar hoef je gelukkig niet veel voor te kunnen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat hij beter is dan Ueda.
Als hij één goede wedstrijd speelt heeft hij meer goede wedstrijden gespeeld dan Uedaquote:
Weet je nog dat Arne altijd louter positief over hem was.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar hoef je gelukkig niet veel voor te kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |