Didn’t aged wellquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:12 schreef Haringkop het volgende:
Zo’n Paixao had je ook allang moeten doorselecteren.
Krijg echt serieus flashback naar de goede oude tijdquote:
Seizoenen lang geen prijs, niet eens de kans op een prijs...quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Krijg echt serieus flashback naar de goede oude tijd
Tijd van gifbekers, afgrijselijk voetbal en nog veel meer ellende
Speelt overigens een prima potje. Heel degelijk. Maar goed, het is Groningen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aldi-Geert direct waardevol
Stijve koker werk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:16 schreef De_Kraam het volgende:
Daar krijg je toch een harde lotomba van.
Sowieso vind ik het gewoon een goede speler en zijn er in deze selectie veel meer spelers die je eerder door zou moeten selecteren. Alleen jammer dat ie tussen november en maart het te koud vindt gezien z'n spel in die maanden normaalquote:
Die speelt heel matig zelfsquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Trauner speelt nog niet zo goed.
Wat is daar mis mee? Of kan ik er van uit gaat dat de KNVB hier geen rekening mee houd & we alsnog op zondag moeten spelen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:17 schreef fetX het volgende:
Spelen we eindelijk een tijdje CL en dan moet je godverdomme alsnog op donderdag.
Nou ja, kans op puntverlies wel wat groter doorgaans. Maar thuis tegen NAC moet je simpel winnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:19 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Of kan ik er van uit gaat dat de KNVB hier geen rekening mee houd & we alsnog op zondag moeten spelen?
heeft allemaal met wedstritme te maken als je zo lang al niet op het hoogste niveau heb gespeeldquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:19 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hij komt wat bangig op mij over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |