quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht overigens nog een ophelderende toelichting van Pistolero waarom iedereen hier compleet achterlijk is en stekeblind en we vandaag eigenlijk geweldig voetbal hebben laten zien met enkel spelers van topniveau.
quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We zitten er niet op te wachten en we dringen er niet op aan
Praktisch iedereen in dit topic(of eigenlijk, heel VBL) is inderdaad een ongekend hersendode totaaldebiel die er he-le-maal niks van snapt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wij snappen het genie Priske gewoon niet. Zó veel beter dan Achterlijke Arend.
Sterk inhoudelijke comeback hoor. 👍🏼quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Praktisch iedereen in dit topic(of eigenlijk, heel VBL) is inderdaad een ongekend hersendode totaaldebiel die er he-le-maal niks van snapt.
Maar ik post hier de laatste tijd sowieso al een stuk minder en ben wel een beetje op het punt dat ik VBL definitief op ga geven. Het is hier inmiddels zo'n open richting vol met zuigende kuttrolls, feitenvrij gelul en doodenge kliekjes dat enige vorm van normale discussie allang niet meer mogelijk is.
Hoeven jullie je ook niet meer zo druk te maken om mij, iedereen blij.
Een van je beste posts. Toedeledokie.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Praktisch iedereen in dit topic(of eigenlijk, heel VBL) is inderdaad een ongekend hersendode totaaldebiel die er he-le-maal niks van snapt.
Maar ik post hier de laatste tijd sowieso al een stuk minder en ben wel een beetje op het punt dat ik VBL definitief op ga geven. Het is hier inmiddels zo'n open richting vol met zuigende kuttrolls, feitenvrij gelul en doodenge kliekjes dat enige vorm van normale discussie allang niet meer mogelijk is.
Iedereen is een debiel behalve ik!quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat was een bijzonder slechte invalbeurtquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:27 schreef Haringkop het volgende:
Trauner viel ook niet al te best in hè…
quote:
Ik zat aardig in de buurt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Anoter disappinting result but we keep working to the team process to make resuts!! 💪
Ik vind het allemaal niet zo storend, maar het helpt hem nou ook niet echt. De druk zal aardig beginnen toe te nemen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Ik zat aardig in de buurt.
Wellicht kunnen we er een spelletje van maken, iets van ‘raad de demagoog van de week’
NAC thuis zou moeten lukken, maar het helpt niet dat er een zware Champions League wedstrijd voor zit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niet zo storend, maar het helpt hem nou ook niet echt. De druk zal aardig beginnen toe te nemen.
Ik zou bijna zeggen dat hij nu met een kutteam als NAC en een matig NEC de kans heeft om de weg omhoog in te zetten, maar voorgaande tegenstanders waren allemaal net zo matig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar werd die scrum ook uitgefloten, dat hoeft van mij ook weer niet al stoort het mij ook.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niet zo storend, maar het helpt hem nou ook niet echt. De druk zal aardig beginnen toe te nemen.
Ik zou bijna zeggen dat hij nu met een kutteam als NAC en een matig NEC de kans heeft om de weg omhoog in te zetten, maar voorgaande tegenstanders waren allemaal net zo matig
Niet dat we alles met de mantel der liefde moeten bedekken, maar hij is wel echt met hele slechte omstandigheden begonnen. Fans met hele hoge verwachtingen vanwege de jaren ervoor, transfers die zelfs in september nog niet volledig beschikbaar zijn, blessures van belangrijke spelers. Dan sta je gelijk 3-0 achter.quote:Op zondag 15 september 2024 08:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijkbaar werd die scrum ook uitgefloten, dat hoeft van mij ook weer niet al stoort het mij ook.
Ik vind het vooral zorgwekkend dat Slot pas net weg is en er sindsdien qua tactiek echt helemaal niks van over is gebleven. Het hangt allemaal met toeval aan elkaar terwijl we al niet overlopen van de individuele kwaliteit voorin, en achterin is het radeloos. Het hele beleid qua opstellingen en wissels is voor mij ook geen touw aan vast te knopen.
Dat Priske geen trainer is met wie je de kleintjes oprolt met een herkenbare speelstijl, lijkt mij duidelijk. Maar wellicht weet hij wel het best hoe je je aanpast aan een betere tegenstander, daar krijgt hij donderdag de kans voor.
quote:Priske bloedsaaie kutlul. Resultaat halen of opzouten
En dan moeten we echt naar DtK kijken, een compleet achterlijke transferzomer achter de rug waar je op de laatste dag ineens met miljoen wil strooien omdat je daarvoor dacht met alleen wat kruimelwerk de gaten te kunnen opvullen.quote:Op zondag 15 september 2024 09:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet dat we alles met de mantel der liefde moeten bedekken, maar hij is wel echt met hele slechte omstandigheden begonnen. Fans met hele hoge verwachtingen vanwege de jaren ervoor, transfers die zelfs in september nog niet volledig beschikbaar zijn, blessures van belangrijke spelers. Dan sta je gelijk 3-0 achter.
Maar nu is er geen ruimte meer om rustig aan het spel te schaven, het moet nu op z'n plek vallen. Hoop dat ie onder druk geen rare dingen gaat doen.
De waarheid ligt in het midden. Het wordt geen topspeler, maar voor de Eredivisie is hij wel top, maar dan zal het team hem ook wel moeten bedienen. Als je dan Paixao gisteren alleen maar voor eigen succes zag gaan, dat moet ook frustrerend zijn voor een spits.quote:Op zondag 15 september 2024 06:43 schreef tong80 het volgende:
Mario Been en Kees Kwakman maken zich zorgen om Santiago Giménez. De spits van Feyenoord kan ook in het nieuwe seizoen niet aan zijn vormdip ontsnappen, concluderen de analisten van ESPN halverwege de wedstrijd tegen FC Groningen.
Giménez maakte twee doelpunten in zowel de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV (4-4, winst na strafschoppen) als in de competitiewedstrijd tegen PEC Zwolle (1-5 zege). In de andere wedstrijden kwam hij niet tot scoren. “Giménez speelt wederom niet goed, het is heel moeizaam”, merkt Been in de pauze op in de studio.
Kwakman zegt niet te weten wat de oorzaak van de vormdip is. “Ik begin het echt zorgelijk te vinden. Het is toch een nieuw seizoen. Als het aan het reizen ligt, en je daardoor geen energie hebt, dan moet je maar niet spelen.” Op dit moment kan Giménez zijn team niet van dienst zijn, merkt dre analist. “Als de tegenstander één-op-één doordekt, moet je een spits hebben die aanspeelbaar is en de ballen vasthoudt. Hij verliest élk duel.”
“Hij hoopt dat de bal voor zijn voeten valt en dat hij ouderwetse spitsengoals kan maken, maar je moet veel meer brengen als spits van Feyenoord”, vervolgt de oud-voetballer. “Je kunt in ieder geval proberen om aanspeelbaar te zijn en om de duels te winnen. Tegen Blokzijl en Peersman verliest hij nu alle duels. Dat zijn nou ook geen
klerenkasten.
https://www.msn.com/nl-nl(...)orgelijk/ar-AA1qAm4u
Serieus.....Misschien is dit wel zijn niveau.
Die hoge verwachtingen waren ook terecht. En je mag zelfs met wat tegenslagen niet 3x gelijkspelen tegen Willem II, Sparta en Groningen. Maar het is lastig functioneren met zoveel negativiteit en tegenslagen.quote:Op zondag 15 september 2024 09:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En dan moeten we echt naar DtK kijken, een compleet achterlijke transferzomer achter de rug waar je op de laatste dag ineens met miljoen wil strooien omdat je daarvoor dacht met alleen wat kruimelwerk de gaten te kunnen opvullen.
Kennelijk was het geld van Geertruida nodig om de markt op te kunnen…
Ik snap verder niet dat Priske niet gewoon op de weg van Slot is verder gegaan. Had aan het systeem gewerkt nadat je de selectie compleet had. Nu staat alles weer onder hoogspanning en wat mij betreft terecht. Als je met de huidige middelen en de prestaties van de afgelopen seizoenen nog geen verwachtingspatroon mag hebben als achterban, wanneer dan wel?
Gimenez wisselt regelmatig behoorlijk goede acties af met verschrikkelijke, die doen denken aan Jorgensen. Hoe makkelijk Gimenez zich onder andere tegen Sparta en gisteren tegen Groningen van de bal liet zetten was hemeltergend.quote:Op zondag 15 september 2024 09:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De waarheid ligt in het midden. Het wordt geen topspeler, maar voor de Eredivisie is hij wel top, maar dan zal het team hem ook wel moeten bedienen. Als je dan Paixao gisteren alleen maar voor eigen succes zag gaan, dat moet ook frustrerend zijn voor een spits.
Naar de omstandigheden wijzen had ik begrepen als er iets van een lijn te ontdekken was in het spel, als we nu op 10 of 12 punten stonden zou ik mij ook zorgen maken.quote:Op zondag 15 september 2024 09:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet dat we alles met de mantel der liefde moeten bedekken, maar hij is wel echt met hele slechte omstandigheden begonnen. Fans met hele hoge verwachtingen vanwege de jaren ervoor, transfers die zelfs in september nog niet volledig beschikbaar zijn, blessures van belangrijke spelers. Dan sta je gelijk 3-0 achter.
Maar nu is er geen ruimte meer om rustig aan het spel te schaven, het moet nu op z'n plek vallen. Hoop dat ie onder druk geen rare dingen gaat doen.
Dit laatste speelde vorig jaar in het tweede seizoensgedeelte ook al. Paixao is je beste buitenspeler maar zo egoïstisch als de pest. Poeiert elke bal blind op goal. Af en toe vliegt die er mooi in, maar nog veel vaker gaat die recht op de keeper af of over. Nooit zal die eens een bal lekker plaatsen laat staan afgeven.quote:Op zondag 15 september 2024 09:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De waarheid ligt in het midden. Het wordt geen topspeler, maar voor de Eredivisie is hij wel top, maar dan zal het team hem ook wel moeten bedienen. Als je dan Paixao gisteren alleen maar voor eigen succes zag gaan, dat moet ook frustrerend zijn voor een spits.
Maar uiteindelijk blijven ballen te makkelijk van zijn voet springen. Simpele aannames en zichzelf vastlopen wanneer hij de bal wel heeft. Dit is echt wel zorgwekkend.quote:Op zondag 15 september 2024 09:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |