Je zou dus kunnen spreken van het kapoet maken van je eigen selectie ipv de tegenstander?quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Domarrogant. Je bent er zowel in het veld als op de bank zwaar op achteruit gegaan. Eerste wordt je sowieso niet, vijfde waarschijnlijk ook niet, maar een derde of met wat pech zelfs vierde plek is zo vergezocht niet. Zeker niet als je nog een tijdje blijft aanklootviolen met het systeem en blessures.
Laten we nou niet doen alsof dit zo’n geweldige opstelling/selectie is:
[..]
Ondertussen wint AZ gewoon even met 9-1
Ik zeg alleen maar dat je gezien het materiaal tweede zou moeten worden. Nergens zeg ik dat het even gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We spelen momenteel ook verschrikkelijk matig.
Na 4 wedstrijden staan we op even veel punten als Sparta bijvoorbeeld, en spelers als Smal, Nieuwkoop en Nadje zijn op dit moment ook niveau Sparta, en Lotomba en Carranza misschien ook wel.
je vergeet ueda erbij te vermeldenquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We spelen momenteel ook verschrikkelijk matig.
Na 4 wedstrijden staan we op even veel punten als Sparta bijvoorbeeld, en spelers als Smal, Nieuwkoop en Nadje zijn op dit moment ook niveau Sparta, en Lotomba en Carranza misschien ook wel.
Nu ben ik geen fan van Ueda.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je vergeet ueda erbij te vermelden
waarom die nog in het veld komt
inmiddels 50 wedstrijden ofzo binnen de lijnen geweest 4 doelpunten....
AZ en Twente spelen bijna jaarlijks beter dan het materiaal doet vermoeden. Bij Feyenoord is dat historisch gezien eerder andersom.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat de rest veel matiger materiaal heeft.
Het was ook niet het moment om met twee spitsen te spelen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu ben ik geen fan van Ueda.
Maar de invalbeurt van Carranza was niet best.
Twente is ook nog niet in topvorm en krijgen straks voor het eerst in lange tijd Europees voetbal midweeks.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
AZ en Twente spelen bijna jaarlijks beter dan het materiaal doet vermoeden. Bij Feyenoord is dat historisch gezien eerder andersom.
Dat valt ook wel mee en ik vind overigens dat AZ best een leuk team heeft. Het is ook helemaal niet gezegd dat we tweede worden, maar met dit materiaal zou dat wel moeten. Alles daaronder is imo een matige prestatie.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
AZ en Twente spelen bijna jaarlijks beter dan het materiaal doet vermoeden. Bij Feyenoord is dat historisch gezien eerder andersom.
Ik niet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht overigens nog een ophelderende toelichting van Pistolero
Zit Carranza überhaupt op voetbal? Dit vroeg ik mij af tijdens zijn speelminuten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, maar laten we ook niet doen alsof het compleet ruk is. En kijk naar de concurrenten. AZ is Pavlidis kwijt en heeft die vervangen met de spits van Excelsior (die er vandaag weliswaar 4 maakt maar in de eerste 4 potjes tegen oa RKC en Almere City ook 0 goals maakte), Twente is belangrijke spelers kwijt en speelt vandaag thuis gelijk tegen PEC fucking Zwolle, Ajax heeft alleen een of andere 19-jarige Belgische jeugdspeler over als buitenspeler en heeft de selectie die al matig was ook niet echt bepaald versterkt... De enige manier waarop je geen 2e wordt is als je het zelf op gigantische wijze verkloot maar zelfs een rare Deen met z'n scrums en een matige transferzomer zijn daar niet genoeg voor lijkt me.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Domarrogant. Je bent er zowel in het veld als op de bank zwaar op achteruit gegaan. Eerste wordt je sowieso niet, vijfde waarschijnlijk ook niet, maar een derde of met wat pech zelfs vierde plek is zo vergezocht niet. Zeker niet als je nog een tijdje blijft aanklootviolen met het systeem en blessures.
Laten we nou niet doen alsof dit zo’n geweldige opstelling/selectie is:
[..]
Ondertussen wint AZ gewoon even met 9-1
Vind ik ook, en zou ook volledig op het conto van Te Kloese te schrijven zijn in dat geval.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee en ik vind overigens dat AZ best een leuk team heeft. Het is ook helemaal niet gezegd dat we tweede worden, maar met dit materiaal zou dat wel moeten. Alles daaronder is imo een matige prestatie.
we hebben het over uedaquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Wij snappen het genie Priske gewoon niet. Zó veel beter dan Achterlijke Arend.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht overigens nog een ophelderende toelichting van Pistolero waarom iedereen hier compleet achterlijk is en stekeblind en we vandaag eigenlijk geweldig voetbal hebben laten zien met enkel spelers van topniveau.
Eigenlijk doet hij het behoorlijk goed.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die Paixao is zo’n ongelofelijke kutspeler.
Klopt. Laten we daar heel blij mee zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Twente is ook nog niet in topvorm en krijgen straks voor het eerst in lange tijd Europees voetbal midweeks.
We moeten het zelf eerst maar op de rit krijgen natuurlijk, maar denk dat het vooral lastig wordt om AZ achter ons te houden.
Het is gewoon gênant dat je het er op aan laat komen. In beginsel zou je, puur theoretisch, inderdaad tweede moeten worden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee en ik vind overigens dat AZ best een leuk team heeft. Het is ook helemaal niet gezegd dat we tweede worden, maar met dit materiaal zou dat wel moeten. Alles daaronder is imo een matige prestatie.
Die komt donderdag als er weer een kutelftal bekend is gemaakt om "iedereen uit te lachen" dat men te negatief is. In de tussentijd voert Dombo het woord.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vind ik ook, en zou ook volledig op het conto van Te Kloese te schrijven zijn in dat geval.
Best desastreus ook, want je laat dan even 35 miljoen liggen en bovendien zal de waarde van de spelersgroep ook wel kelderen dan.
Haha het seizoen van Feyenoord in de Eredivisie is nu al voorbij maatje! Schouten en co domineren wederomquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn. Er waren/zijn maar 2 users die dit riepen. En eigenlijk nog steeds roepen. De rest zag allang dat er veels te slecht was ingekocht. Je liep vorig jaar achter en bent er met het verlies van Wieffer, Minteh, Geert, Hartman (en Bijlow) alleen maar op achteruit gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |