SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In vergelijking met RKC doen we het zelfs heel erg goed!quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze kijk op de situatie Klaas.
We hebben gewoon nog steeds niet verloren dit seizoen. Dat is ook wel eens anders geweest.
Dat bleek vorig seizoen al natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet meer moeten kijken naar PSV.
En wat dacht je van Almere City?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:16 schreef fetX het volgende:
[..]
In vergelijking met RKC doen we het zelfs heel erg goed!
quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:17 schreef GGMM het volgende:
Zo heel onlogisch is dit dan allemaal niet toch.
Dat eerste gold eigenlijk met name voor de eerste twee/drie maanden. Daarna was dat verschil eigenlijk minimaal (tweede seizoenshelft presteerde Feyenoord zelfs beter), maar was het achteraf al gespeeld. Ook omdat PSV heel constant was (en volledig terecht kampioen). Dus dat gaf wel enige hoop dat je dichterbij had kunnen komen dit seizoen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bleek vorig seizoen al natuurlijk.
Toen werden er nog een hoop excuses verzonnen, maar toen stak PSV er al ruimschoots bovenuit.
En dan is Feyenoord dit seizoen alleen maar zwakker geworden. Zo heel onlogisch is dit dan allemaal niet toch.
Ik moet het nog maar zien. Ik weet niet wat die trainer allemaal aan het doen is.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat eerste gold eigenlijk met name voor de eerste twee/drie maanden. Daarna was dat verschil eigenlijk minimaal (tweede seizoenshelft presteerde Feyenoord zelfs beter), maar was het achteraf al gespeeld. Ook omdat PSV heel constant was (en volledig terecht kampioen). Dus dat gaf wel enige hoop dat je dichterbij had kunnen komen dit seizoen.
Dit jaar heeft Feyenoord wel teveel kwaliteit ingeleverd lijkt me inderdaad (zowel op als naast het veld) voor plek 1. Alsnog moet plek twee wel echt met deze selectie.
Ik heb het dan ook met name over het feit dat je gezien de kwaliteit van de selectie tweede moet worden. Heb zelf ook geen hoge pet op van deze trainer dus een derde plek zou me ergens ook niet eens verbazenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien. Ik weet niet wat die trainer allemaal aan het doen is.
Mee eens ik kan er nog geen hoogte van krijgenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien. Ik weet niet wat die trainer allemaal aan het doen is.
Het was weer volledig los zand. En die laatste wissel was (achteraf) vreselijk. Toen viel het al helemaal uit elkaar.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:30 schreef hhh38 het volgende:
De excuses beginnen wel op te raken. Vandaag mis je wel weer een goede linksback, je belangrijkste creatieve speler en de topaankoop op het middenveld en zijn er een aantal spelers die ver weg interlands hebben gespeeld, maar op een gegeven moment moet het team wel echt laten zien hoe goed ze nou echt zijn.
Ach Dombo wil weer eens meedoen met de "Ach" trend.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach user CR7 probeert weer eens wat.
Hij gebruikt in ieder geval geenof
.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ach Dombo wil weer eens meedoen met de "Ach" trend.
Ik steun deze motie.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een enorme kutuser ben jij zeg.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een enorme kutuser ben jij zeg.
Bij Slot was het spel ondanks verschillende bezetting eigenlijk altijd volgens vaste patronen, die zijn hier nog niet echt te herkennen hè?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was weer volledig los zand. En die laatste wissel was (achteraf) vreselijk. Toen viel het al helemaal uit elkaar.
Dat valt niet te ontkennen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Slot was het spel ondanks verschillende bezetting eigenlijk altijd volgens vaste patronen, die zijn hier nog niet echt te herkennen hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |