abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214985471
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2024 09:11 schreef Haringkop het volgende:

[..]
De waarheid ligt in het midden. Het wordt geen topspeler, maar voor de Eredivisie is hij wel top, maar dan zal het team hem ook wel moeten bedienen. Als je dan Paixao gisteren alleen maar voor eigen succes zag gaan, dat moet ook frustrerend zijn voor een spits.
Gimenez wisselt regelmatig behoorlijk goede acties af met verschrikkelijke, die doen denken aan Jorgensen. Hoe makkelijk Gimenez zich onder andere tegen Sparta en gisteren tegen Groningen van de bal liet zetten was hemeltergend.

In topvorm heeft hij echt wel potentie om misschien wel tot 30 doelpunten te komen in een Eredivisie seizoen.

Maar in de vorm van gisteren en tegen Sparta gaat hij niet eens tot 10 doelpunten komen dit seizoen.

Maar Ueda en Carranza zijn ook niets beter.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 15 september 2024 @ 09:19:56 #122
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214985492
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 09:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Niet dat we alles met de mantel der liefde moeten bedekken, maar hij is wel echt met hele slechte omstandigheden begonnen. Fans met hele hoge verwachtingen vanwege de jaren ervoor, transfers die zelfs in september nog niet volledig beschikbaar zijn, blessures van belangrijke spelers. Dan sta je gelijk 3-0 achter.

Maar nu is er geen ruimte meer om rustig aan het spel te schaven, het moet nu op z'n plek vallen. Hoop dat ie onder druk geen rare dingen gaat doen.
Naar de omstandigheden wijzen had ik begrepen als er iets van een lijn te ontdekken was in het spel, als we nu op 10 of 12 punten stonden zou ik mij ook zorgen maken.
Makkelijk eerste
pi_214985496
Gimenez zat gewoon in de tas van Thijmen Blokzijl, dat is wel een beetje zorgwekkend. Dat heeft dan ook weinig meer te maken met een Paixao die voor eigen kans blijft gaan.
pi_214985499
quote:

[..]
De waarheid ligt in het midden. Het wordt geen topspeler, maar voor de Eredivisie is hij wel top, maar dan zal het team hem ook wel moeten bedienen. Als je dan Paixao gisteren alleen maar voor eigen succes zag gaan, dat moet ook frustrerend zijn voor een spits.
Dit laatste speelde vorig jaar in het tweede seizoensgedeelte ook al. Paixao is je beste buitenspeler maar zo egoïstisch als de pest. Poeiert elke bal blind op goal. Af en toe vliegt die er mooi in, maar nog veel vaker gaat die recht op de keeper af of over. Nooit zal die eens een bal lekker plaatsen laat staan afgeven.
pi_214985513
quote:

[..]
Maar uiteindelijk blijven ballen te makkelijk van zijn voet springen. Simpele aannames en zichzelf vastlopen wanneer hij de bal wel heeft. Dit is echt wel zorgwekkend.
pi_214985517
En ik mag toch godverdomme hopen dat Bueno er donderdag alweer bij is, want van Smal krijg je echt tranen in de ogen. Je gaat bijna verlangen naar Lopez.
pi_214985532
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 09:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En ik mag toch godverdomme hopen dat Bueno er donderdag alweer bij is, want van Smal krijg je echt tranen in de ogen. Je gaat bijna verlangen naar Lopez.
Desnoods gaat Priske spelen met Hancko linksback en Gonzalez centraal.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 15 september 2024 @ 09:26:43 #128
474254 GurneyIsBestOke
pi_214985534
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 09:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik moet wel eens denken aan Alfred Schreuder, wat volgens mij ook geen slechte trainer is, maar die kon in Amsterdam ook niet veel goed doen na al die goeie jaren.
Nou ja, Schreuder is communicatief wel heel slecht. Hoe hij zijn gram ging halen na die winstpartij tegen Excelsior staat mij goed bij, rare man die de druk helemaal niet aan kon.

Priske vind ik wel een beetje anders, dat is een pragmatische data nerd maar voor een ploeg die herkenbaar aanvallend voetbal wil spelen totaal ongeschikt. Ook nog een beetje eigenwijs of misschien is het koppig, dat werkt nu ook al gauw tegen hem.
Makkelijk eerste
pi_214985556
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 09:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nou ja, Schreuder is communicatief wel heel slecht. Hoe hij zijn gram ging halen na die winstpartij tegen Excelsior staat mij goed bij, rare man die de druk helemaal niet aan kon.

Priske vind ik wel een beetje anders, dat is een pragmatische data nerd maar voor een ploeg die herkenbaar aanvallend voetbal wil spelen totaal ongeschikt. Ook nog een beetje eigenwijs of misschien is het koppig, dat werkt nu ook al gauw tegen hem.
Een trainer die van zijn speelstijl afstapt waarmee hij al jaren, succesvol, speelt en op basis daarvan ook gehaald is en dit zou moeten implementeren zou ik niet bepaald eigenwijs/koppig willen noemen eigenlijk.
  zondag 15 september 2024 @ 09:33:37 #130
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214985591
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 09:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Het is een dun lijntje tussen geniaal en gek. De transfers van Wieffer en Geertruida doe je niets aan, waarbij de laatste transfer wel erg laat gebeurde. Daar heb je ook mee te dealen als een trainer. Je hebt van te voren misschien een opstelling in hoofd met spelers die je beschikbaar hebt, dan raken ze geblesseerd of worden ze verkocht.

Grootste probleem van jullie is dan bezetting op middenveld en voortdurende vormcrisis van je beste spits Gimenez. Daar gaan heel wat praatsessies en trainingen overheen voordat hij weer wat erin prikt en het team beter laat spelen.
  zondag 15 september 2024 @ 09:38:45 #131
474254 GurneyIsBestOke
pi_214985646
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Het is een dun lijntje tussen geniaal en gek. De transfers van Wieffer en Geertruida doe je niets aan, waarbij de laatste transfer wel erg laat gebeurde. Daar heb je ook mee te dealen als een trainer. Je hebt van te voren misschien een opstelling in hoofd met spelers die je beschikbaar hebt, dan raken ze geblesseerd of worden ze verkocht.

Grootste probleem van jullie is dan bezetting op middenveld en voortdurende vormcrisis van je beste spits Gimenez. Daar gaan heel wat praatsessies en trainingen overheen voordat hij weer wat erin prikt en het team beter laat spelen.
Dan moet het spel ook wel iets meer in zijn dienst staan, Nieuwkoop die zich altijd vastloopt en Igor Remi Paixao zijn niet de beste buitenspelers voor hem zeg maar. Het is geen spits die in zijn eentje het aanvalsspel kan dragen.
Makkelijk eerste
pi_214985685
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 09:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gimenez zat gewoon in de tas van Thijmen Blokzijl, dat is wel een beetje zorgwekkend. Dat heeft dan ook weinig meer te maken met een Paixao die voor eigen kans blijft gaan.
Ik snap echt niet waarom Feyenoord hem niet gewoon heeft verkocht, afgelopen zomer.
Dit, dus.
pi_214985694
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 09:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik snap echt niet waarom Feyenoord hem niet gewoon heeft verkocht, afgelopen zomer.
Als we de geruchten mogen geloven wou hij zelf niet.
  zondag 15 september 2024 @ 09:42:14 #134
474254 GurneyIsBestOke
pi_214985696
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 09:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Een trainer die van zijn speelstijl afstapt waarmee hij al jaren, succesvol, speelt en op basis daarvan ook gehaald is en dit zou moeten implementeren zou ik niet bepaald eigenwijs/koppig willen noemen eigenlijk.
Dan doel ik niet zo zeer op de speelstijl (het systeem is immers vloeibaar) maar meer zijn opvattingen of methodes.
Makkelijk eerste
pi_214985725
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 09:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dan doel ik niet zo zeer op de speelstijl (het systeem is immers vloeibaar) maar meer zijn opvattingen of methodes.
Nuja, in die opvattingen en methodes is het ook wel eens fijn als we eens een periode met een vaste kern kunnen spelen. Als je de opstellingen van dit seizoen allemaal naast elkaar legt ga je nog schrikken van alle (noodgedwongen) wijzigingen.

Nu kunnen we het puntenverlies van gisteren wel volledig op zijn conto schrijven want de wissel Carranza voor Zechiel was echt lachwekkend. Gooi er dan gewoon een extra verdediger in met Gonzalez/Mitchell als je middenvelders dan toch op zijn.
  zondag 15 september 2024 @ 09:59:58 #136
474254 GurneyIsBestOke
pi_214985853
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 09:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Nuja, in die opvattingen en methodes is het ook wel eens fijn als we eens een periode met een vaste kern kunnen spelen. Als je de opstellingen van dit seizoen allemaal naast elkaar legt ga je nog schrikken van alle (noodgedwongen) wijzigingen.

Nu kunnen we het puntenverlies van gisteren wel volledig op zijn conto schrijven want de wissel Carranza voor Zechiel was echt lachwekkend. Gooi er dan gewoon een extra verdediger in met Gonzalez/Mitchell als je middenvelders dan toch op zijn.
Aan die noodgedwongen wijzigingen en het moeten opstellen van Smal kan ie niet zo veel doen nee. Het gebrek aan vastigheden kan ik hem ook niet verwijten, dat zou onterecht zijn.

Maar gisteren zat er ook echt totaal geen idee achter terwijl al deze spelers op Lotomba na al sinds juli met hem werken, dat zegt ook weer iets. Het is niet alsof ie met een volledig nieuw elftal werkt wat pas eind augustus bij elkaar gekocht is. Paixao, Gimenez, Hancko, Timber, Beelen, Wellenreuther en Nieuwkoop waren er vorig jaar ook, en Zechiel, Smal en Nadje doen ook al even mee.
Makkelijk eerste
  Moderator zondag 15 september 2024 @ 10:03:05 #137
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 15 september 2024 @ 10:16:50 #138
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214985979
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 09:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Jij blijft die pipo lang verdedigen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214985993
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 10:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Jij blijft die pipo lang verdedigen
Dat valt allemaal reuze mee grote vriend.
  zondag 15 september 2024 @ 10:35:19 #140
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_214986101
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 09:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Desnoods gaat Priske spelen met Hancko linksback en Gonzalez centraal.
Om vervolgens dit topic vol te posten dat Gonzalez er geen reet van kan. Genot.
pi_214986122
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 10:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Om vervolgens dit topic vol te posten dat Gonzalez er geen reet van kan. Genot.
Klopt, dat kunnen we nu nog niet weten. Maar het is een poging waard.
  zondag 15 september 2024 @ 10:37:52 #142
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_214986135
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 10:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Klopt, dat kunnen we nu nog niet weten. Maar het is een poging waard.
Even lekker experimenteren in de CL _O_
pi_214986171
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 10:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Even lekker experimenteren in de CL _O_
Dat zal het sowieso worden.

Van Smal weet je sowieso al dat hij het niveau niet heeft.
  zondag 15 september 2024 @ 10:46:21 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214986198
De nieuwe demagoog is uit

VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 15 september 2024 @ 10:46:59 #145
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214986209
Ik heb het gisteren niet echt kunnen zien, maar het was dus erg matig?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 15 september 2024 @ 10:48:31 #146
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214986222
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2024 10:46 schreef Caland het volgende:

[ afbeelding ]
@KingRoland is vanaf nu voor Feyenoord
pi_214986234
quote:

[ afbeelding ]
Oh het is nog een religekkie ook.
Bij westerse culturen trek ik dat minder dan bij Mexicaantjes en zo.
pi_214986246
quote:
Ik heb het gisteren niet echt kunnen zien, maar het was dus erg matig?
Yes. De selectie van Feyenoord is (met alle respect) ook gewoon behoorlijk matig.. zeker voor Europese begrippen. Die Slot verdient met terugwerkende kracht een standbeeld, die heeft wonderen verricht in Rotterdam.
pi_214986251
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 10:49 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Oh het is nog een religekkie ook.
Bij westerse culturen trek ik dat minder dan bij Mexicaantjes en zo.
@KingRoland
  zondag 15 september 2024 @ 10:52:33 #150
474254 GurneyIsBestOke
pi_214986263
quote:

[ afbeelding ]
Nietszeggende teksten op een zondagochtend, lekker man.
Makkelijk eerste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')