Maar daar is dus geen bewijs voor. Jij komt nota bene aanzetten met een bron die met een beschuldigende vinger wijst naar een compleet andere bevolkingsgroep naar een compleet andere stad.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee, geen enkel probleem mee. Haïtianen eten katten in Haïti. Dat is geen verzinsel of iets dergelijks. Het lijkt mij alleen maar logisch dat ze dat gebruik mee hebben genomen naar de VS.
Er is geen bewijs dat het specifiek Haïtianen zijn, dat klopt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar daar is dus geen bewijs voor. Jij komt nota bene aanzetten met een bron die met een beschuldigende vinger wijst naar een compleet andere bevolkingsgroep naar een compleet andere stad.
Ik herhaal: er is geen bewijs en Trump blijft de beschuldiging herhalen, waardoor een bevolkingsgroep krijgt te maken met haat en geweld. En wat Snert hierboven terecht opmerkt. Zelfs als het waar is, dan is het alsnog idioot om verwijten te maken richting een complete bevolkingsgroep.
En had je ook meegekregen dat de beschuldigingen van Trump worden toegejuicht door een neo-nazistische groep? Zie mijn eerdere post in het vorige topic.
Kortom, er is geen bewijs voor de beschuldigingen die door Trump worden geuit, maar een bevolkingsgroep krijgt wel te maken met haat en bedreigingen als gevolg van die ongefundeerde beschuldigingen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er is geen bewijs dat het specifiek Haïtianen zijn, dat klopt.
Desalniettemin is er wel aandacht voor Springfield Ohio waar de mensen wel te kampen hebben met Haïtianen.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kortom, er is geen bewijs voor de beschuldigingen die door Trump worden geuit, maar een bevolkingsgroep krijgt wel te maken met haat en bedreigingen als gevolg van ongefundeerde beschuldigingen.
Jij vindt dat niet problematisch?
Hilarisch man. Echt wel. Gewoon een gebbetje.quote:These incidents come after multiple government buildings and schools were evacuated and closed this week due to bomb threats and safety concerns.
Maar wat hebben ze in Springfield last van Haitianen he?quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Springfield hospitals lock down due to bomb threats
[..]
Hilarisch man. Echt wel. Gewoon een gebbetje.
Lmao, is goed hoor.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:17 schreef capricia het volgende:
Hier is het bewijs.
[ x ]
Is het nou een keer klaar![]()
(Ik kijk naar jou @:chivaz )
Wat een ronduit misselijke en domme opmerking zeg. Word je nou zelf nooit eens ziek van jezelf? Dit is je stelling: 'Het maakt niet uit dat er geen enkel bewijs is voor de sleetse, racistische lulkoek die er over Haïtianen wordt verkondigd, als er maar iets over verkondigd wordt zodat er aandacht voor komt.'quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er is geen bewijs dat het specifiek Haïtianen zijn, dat klopt.
Desalniettemin is er wel aandacht voor Springfield Ohio waar de mensen wel te kampen hebben met Haïtianen.
Wat een baas.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ x ]
Wtf, deze had ik in 2021 even gemist.
Dus omdat jij vindt dat er misselijkmakende uitingen worden gedaan in deze reeks is het in jouw ogen geen probleem dat een bevolkingsgroep in de VS ten onrechte wordt beschuldigd en als gevolg daarvan krijgt te maken met haat en dreigementen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als ik zie wat voor zieke shit hier over mensen geroepen word waaronder ik zelf waarom zou ik dan ineens gespeeld moreel verontwaardigd moeten doen. Ga lekker iemand anders lastigvallen met je neppe verontwaardiging.
Ho ho, je mag het niet racistisch noemen hoor. Zie de geëdite post voor de jouwe.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:30 schreef Barbusse het volgende:
Post racìstische shit wat gewoon aantoonbaar onwaar is en krijgt dan het verwijt racistische shit te posten wat aantoonbaar onwaar is. Rara politiepet.
Ik wist niet dat iemand daardoor zo van slag raaktie dattie zich daarom verplicht voelde nòg meer racistische shit te gaan posten.
Same playbook.
De helft van het land werd niet deplorabel genoemd. Wat je inmiddels toch wel zou moeten weten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nope, ik zag je morele verontwaardiging ook nergens toen de helft van het land deplorable werd genoemd. Ik zag je ook niets zeggen toen verschillende mensen waaronder ik zelf voor rechtsextremist werd uitgemaakt of nog veel erger zelfs. Nogmaals bespaar me je krokodillentranen, het interesseert mij echt weinig.
quote:I know there are only 60 days left to make our case – and don't get complacent; don't see the latest outrageous, offensive, inappropriate comment and think, "Well, he's done this time." We are living in a volatile political environment.
You know, to just be grossly generalistic, you could put half of Trump's supporters into what I call the basket of deplorables. (Laughter/applause) Right? (Laughter/applause) They're racist, sexist, homophobic, xenophobic, Islamophobic – you name it. And unfortunately, there are people like that. And he has lifted them up. He has given voice to their websites that used to only have 11,000 people – now have 11 million. He tweets and retweets their offensive hateful mean-spirited rhetoric. Now, some of those folks – they are irredeemable, but thankfully, they are not America.
But the "other" basket – the other basket – and I know because I look at this crowd I see friends from all over America here: I see friends from Florida and Georgia and South Carolina and Texas and – as well as, you know, New York and California – but that "other" basket of people are people who feel the government has let them down, the economy has let them down, nobody cares about them, nobody worries about what happens to their lives and their futures; and they're just desperate for change. It doesn't really even matter where it comes from. They don't buy everything he says, but – he seems to hold out some hope that their lives will be different. They won't wake up and see their jobs disappear, lose a kid to heroin, feel like they're in a dead-end. Those are people we have to understand and empathize with as well.
Die kan ik dus niet meer zien. Neemt niet weg dat dit soort promotie van onversneden racisme gewoon benoemd en bestreden moet worden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ho ho, je mag het niet racistisch noemen hoor. Zie de geëdite post voor de jouwe.
Dit is toch weer gewoon precies hetzelfde calimerogedrag? Dit is toch ook weer: 'Maar als hullie dat dat dat zeggen, dan zeg je er niets van en dat is niet éérlijk!' Dit is toch gewoon erkennen dat je een racist bent, maar dat het je niet interesseert wat een ander daarvan vindt, of begrijp ik dat nu verkeerd? Je hebt hiermee toch op geen enkele manier tegengesproken dat je rare uitlating van: 'Ach, ook al eten Haitianen geen honden en/of katten op, toch is het goed dat er aandacht (in dit geval dus haat en dreigementen) voor ze komt' inderdaad gewoon dom en sleets racisme is? Dan gaat het toch helemaal niet om wat die mensen doen en laten, maar púúr om het feit dat het Haitianen zijn? Dat kan je toch niet anders uitleggen dan misselijkmakend racisme?quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nope, ik zag je morele verontwaardiging ook nergens toen de helft van het land deplorable werd genoemd. Ik zag je ook niets zeggen toen verschillende mensen waaronder ik zelf voor rechtsextremist werd uitgemaakt of nog veel erger zelfs. Nogmaals bespaar me je krokodillentranen, het interesseert mij echt weinig.
Nou gelukkig, dat maakt het zoveel beter.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
De helft van het land werd niet deplorabel genoemd. Wat je inmiddels toch wel zou moeten weten.
[..]
Nou, gelukkig. Ook daar zat je dus weer uit je nek te lullen en te janken om niets.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nou gelukkig, dat maakt het zoveel beter.
Ik heb het verder niet gezien, maar misschien wel goed als ze dan eerst wat inleidt als "ik ben voor veel kiezers nog niet zo bekend, dus laat ik mezelf eerst wat introduceren en dan zal ik de vraag beantwoorden". In het debat was het ook zo hap-snap bij de eerste vraag.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:44 schreef AnneX het volgende:
Het is mij wel opgevallen, ja.
Tegelijkertijd is het verhaal / de klacht, dat mensen haar onvoldoende/ niet kennen.
Vanuit dat gegeven vermoed ik, dat zij zichzelf iedere keer zo presenteert als inleiding.
Radioluisteraars zijn geen tv kijkers zijn geen rally bezoekers .
Ja, maar nu zijn jij en ik Nederlanders. Althans, daar ga ik even van uit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:44 schreef AnneX het volgende:
Het is mij wel opgevallen, ja.
Tegelijkertijd is het verhaal / de klacht, dat mensen haar onvoldoende/ niet kennen.
Vanuit dat gegeven vermoed ik, dat zij zichzelf iedere keer zo presenteert als inleiding.
Radioluisteraars zijn geen tv kijkers zijn geen rally bezoekers .
Dit speelt al maanden de vermeende wel/niet relatie.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:53 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Dit is een goed punt. Loomer zal hem de bevestiging geven waar Trump aan verslaafd is. Of ze het nu meent of dat ze van hem gebruikt maakt geen moer uit. Trump krijgt slechte cijfers door en voelt zich vernederd en voor lul gezet
en dat is natuurlijk ook zo, en zij is zijn cope-mechanisme. Trump gaat nog meer en veel gestoordere uitspraken doen. Hij kan niet terug.
Toch heeft Harris de afgelopen jaren ook regelmatig rondgereisd door U.S. en vooral met en over de vrouwen gezondheidszorg gesproken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:10 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, maar nu zijn jij en ik Nederlanders. Althans, daar ga ik even van uit.Het valt ons al op. Daarnaast hebben we het niet over een totaal onbekende nieuwkomer, maar de huidige VP, die dst al bijna vier jaar is.
De vraag is: hoe ga je het beter maken? Dan zit je als Amerikaan (aanname) er ook niet op te wachten dat iemand steeds eerst het lange exact ingestudeerde verhaal (inclusief allerlei details) over zichzelf afsteekt, zonder echt een antwoord te geven. Komt wat potsierlijk over wat mij betreft.
Eh, ok. Op welk deel uit mijn post reageer je hiermee?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Toch heeft Harris de afgelopen jaren ook regelmatig rondgereisd door U.S. en vooral met en over de vrouwen gezondheidszorg gesproken.
Nog nooit heeft een potus of vp een abortuskliniek bezocht en medewerkers gesproken. Zij wel. De media waren daarvan onder de indruk.
Ook heeft zij buiten U.S. gereisd en andere wereldleiders gesproken. Die hadden lof over haar optreden.
Toegegeven de eerste maanden moest Harris haar plek nog vinden en de inhoud van de functie.
Net zo betrouwbaar als de polls die erin gaan. Ze aggregeren daar polls van allerhande polling bedrijven. Ze hebben onder de aggregators wel een goed track record en hun model wordt wel gezien als een van de betere.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:37 schreef Erno-BE het volgende:
Hoe betrouwbaar is dat FiveThirthyEight eigenlijk? Op die site staan peilingen per staat en Harris lijkt in alle vijf de cruciale Staten op voorsprong te staan, zie hier: https://projects.fivethir(...)orecast/?cid=rrpromo
Harris heeft drie van de vijf Staten nodig voor de overwinning, Trump twee van de vijf.
Er wordt nog wel het nodige gemasseerd aan de ruwe resultaten van de peilingen om te corrigeren voor structurele afwijkingen van het peilbureau, type kiezer dat gepeild is en meer van dat soort zaken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Net zo betrouwbaar als de polls die erin gaan. Ze aggregeren daar polls van allerhande polling bedrijven. Ze hebben onder de aggregators wel een goed track record en hun model wordt wel gezien als een van de betere.
Ja, fair. Als je dat niet wilt of je niet kunt vinden in hun keuzes daaromtrent kun je beter naar een andere site gaan. Dus niet alleen zo betrouwbaar als de polls die erin gaan, maar er ook een stukje omtrent de keuzes die maken om wat data te masseren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er wordt nog wel het nodige gemasseerd aan de ruwe resultaten van de peilingen om te corrigeren voor structurele afwijkingen van het peilbureau, type kiezer dat gepeild is en meer van dat soort zaken.
Oooh, in de eerste alinea stond…” over een totaal onbekende nieuwkomer…” en ik las over het woordje niet heen. My bad.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:33 schreef Repentless het volgende:
[..]
Eh, ok. Op welk deel uit mijn post reageer je hiermee?
Beter van niet, anders waren ze nu "they're molesting our children!" aan het schreeuwen. Moet je ook niet willen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:24 schreef Chivaz het volgende:
De Haïtianen staan in het Caribisch gebied niet bepaald bekend om hun christelijke gebruiken.
Mwah, in feite zei Trump ook wel zoiets. Vroeger was het "they are sending they rapists and murderers." En bij het debat propageerde hij het idee dat Maduro Venezolaanse criminelen naar de VS had gestuurd.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:00 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Beter van niet, anders waren ze nu "they're molesting our children!" aan het schreeuwen. Moet je ook niet willen.
Zo ver zou ik niet durven te gaan.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:00 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Beter van niet, anders waren ze nu "they're molesting our children!" aan het schreeuwen. Moet je ook niet willen.
Je hoeft niet per se Haitianen te kennen om iets over hun cultuur te leren maar je bent te beroerd om zelf eens op zoek te gaan.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol, durf je dat wel zo stellig te zeggen over Haïtianen? Ken je ook wat Haïtianen? Weet je wat over hun cultuur? De Haïtianen staan in het Caribisch gebied niet bepaald bekend om hun christelijke gebruiken.
Vraag het anders een keer aan een Dominicaan wat die vinden van de Haïtianen. Ze zullen hoogst waarschijnlijk zelf bevestigen dat die mensen katten eten.
quote:Cats and dogs not part of Haitian Vodou
The campaign reached a new level when some users claimed that sacrificing animals, including cats, is a common practice in Haitian Vodou rituals.
Elon Musk, owner of X, shared one of these videos with his 197.3 million followers. In it, a woman who claims to have a Haitian background states that sacrificing animals like cats is a common practice among Haitians, one linked to their Vodou culture. Most Haitians live in poverty, so eating cats might not be uncommon there, the user alleged.
Numerous other videos with similar claims have also gained millions of views.
Experts have dismissed these claims, including Dr. Ingrid Kummels, a Latin American ethnologist at Freie Universität Berlin. "Afro-Caribbean religions, including Haitian Vodou, only involve the sacrifice of animals considered edible, such as chickens and goats. Cats and dogs are not part of these practices," Kummels told DW, adding that animal sacrifices in Vodou are reserved for significant rituals.
Dr. Grete Viddal, an independent ethnologist specializing in Caribbean Vodou culture, noted a long-standing expression about Haitians and cats. "There's an expression in Haiti about extreme poverty, saying someone is so poor they might have to eat cats. But the idea that Haitians eat cats in Vodou rituals is pure fiction. It's simply not true," she told DW.
Er zijn mensen die dat wel weten. Was je op school ook altijd zo?quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nog eentje die niets weet van Haïtianen of het Caribisch gebied.
Ah ja dus dan maar gewoon speculerenquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat denk je wat die Haïtianen gebruiken als er geen kippen of geiten aanwezig zijn?
Denk je soms dat die rituelen stoppen?
Zwak, dom en ronduit vals, dat zijn je comments. Je kreeg amper nog response in BNW, dus kom je nu weer hier aandacht zoeken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als ik zie wat voor zieke shit hier over mensen geroepen word waaronder ik zelf waarom zou ik dan ineens gespeeld moreel verontwaardigd moeten doen. Ga lekker iemand anders lastigvallen met je neppe verontwaardiging.
Hij heeft nog een krankzinnige zoon en Trumpfans gaan daar dan sowieso achter staan, al snuift ie tijdens Rally open en bloot. Dit gaat nog wel een tijd door als je ziet hoe gek de hardcore maga's zijn. Feiten maken niets meer uit, de laatste restjes redelijkheid zijn inmiddels ook weg. Als je denkt dat het na Trump wat minder gaat worden, het zou zo nog eens gekker kunnen worden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
Mocht Trump verliezen, ben ik benieuwd wat er voor in de plaats komt bij de Republikeinen. Gekker dan hem zou toch niet moeten kunnen, maar in deze tijd. Nu ken je de dorpsgek en zn triggers inmiddels wel, bij een nieuwe begint het hele riedeltje opnieuw.
Ik mag toch hopen dat de GOP eindelijk wel eens klaar is met de Trumps dan en zich weer een beetje herpakt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hij heeft nog een krankzinnige zoon en Trumpfans gaan daar dan sowieso achter staan, al snuift ie tijdens Rally open en bloot. Dit gaat nog wel een tijd door als je ziet hoe gek de hardcore maga's zijn. Feiten maken niets meer uit, de laatste restjes redelijkheid zijn inmiddels ook weg. Als je denkt dat het na Trump wat minder gaat worden, het zou zo nog eens gekker kunnen worden.
Tenzij het zich afsplitst verwacht ik daar nog wel een behoorlijke machtsstrijd, de aanhang is behoorlijk invasief.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de GOP eindelijk wel eens klaar is met de Trumps dan en zich weer een beetje herpakt.
Als Trump in de cel zit dan gaan ze vast campagne voeren om hem te "bevrijden"... dikke kans dat Ivanka of Donald Jr een gooi doen. Als Trump niet in de cel zit en niet in een bejaardentehuis zie ik niet zo gauw in hoe zijn greep op de partij verdwijnt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de GOP eindelijk wel eens klaar is met de Trumps dan en zich weer een beetje herpakt.
Het probleem wat ze denk ik hebben zijn de primary kiezers die beduidend meer rechts-radicaal zijn dan de gemiddelde Republikein - laat staan Amerikaan - en beduidend meer gevangen zitten in een bepaalde media-bubbel waar ze elkaars onderbuiken napapegaaien en er niet echt een heel dominant persoon is anders dan Trump. Komt ook nog bij dat Trumps dochter hoofd is van de RNC.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:00 schreef livelink het volgende:
Ik zie het toch wel wat hoopvoller in dan jullie. Zeker omdat het dan ook duidelijk is dat ze niet winnen met Trump of de Trumpachtigen. Ik denk juist dat er dan weer een gematigdere Republikein op gaat staan. Maar laten we beginnen met stap 1 en dat is dat Trump deze verkiezing verliest...
Trump gaat zijn greep op de RNC niet loslaten totdat hij daartoe gedwongen word of komt te overlijden. Ik heb er ook geen medelijden mee, als Republikeinen dit niet aanstaat kunnen ze ofwel de partij verlaten of op andere partijen stemmen dan wel een nieuwe partij oprichten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het probleem wat ze denk ik hebben zijn de primary kiezers die beduidend meer rechts-radicaal zijn dan de gemiddelde Republikein - laat staan Amerikaan - en beduidend meer gevangen zitten in een bepaalde media-bubbel waar de Republikeinse partij geen greep op heeft. Komt ook nog bij dat Trumps dochter hoofd is van de RNC.
Niks, gewoon weer Trump. Net als na z'n nederlaag in 2020.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
Mocht Trump verliezen, ben ik benieuwd wat er voor in de plaats komt bij de Republikeinen
Dat denk ik ook, ja. Ik zie niemand Trump eruit werken zelfs als hij weer verliest.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niks, gewoon weer Trump. Net als na z'n nederlaag in 2020.
Ik denk dat Trump altijd wil proberen om weer president te worden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ja. Ik zie niemand Trump eruit werken zelfs als hij weer verliest.
Ja, tenzij hij in de cel zit, sterft of echt zo dement is dat hij niet meer weet wie hij is. Interessantere scenario's zijn denk ik dus wat er gebeurt wanneer Trump wel in de cel zit, sterft of te dement is. Of wat er over 4 jaar gebeurt mocht hij dit jaar winnen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ja. Ik zie niemand Trump eruit werken zelfs als hij weer verliest.
Wat gofferdomme erg.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:46 schreef Perrin het volgende:
Gezellige types verzamelen in Springfield dankzij de haatpraatjes van de oranje opperidioot.
[ x ]
Kans op een burgeroorlog in Amerika is wel heel reel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat gofferdomme erg.
Dat belooft wat als trump verliest!
quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had al gelezen dat ze spijt als haren op haar hoofd had van die post.
Niet lief zijn voor de would-be dictator? Wel lief zijn, toch?quote:Op zondag 15 september 2024 00:45 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik vind mensen die geweld tegen journalisten goedpraten die niet lief zijn voor de would-be dictator ook gewoon extreem-rechts. Niet zo’n hele vreemde conclusie toch?
Spoiler...Trump, Trump, Trump, Trump of Trumpquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
Mocht Trump verliezen, ben ik benieuwd wat er voor in de plaats komt bij de Republikeinen.
Nou, eerst maar eens deze verkiezingen winnen. Dat lijkt al een uitdaging op zich, hoewel het met een normaal geinformeerd publiek 80%-20% zou zijn ... maar ja.quote:Op zondag 15 september 2024 00:59 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Spoiler...Trump, Trump, Trump, Trump of Trump
Gematigde kandidaat stemmen de Deplorables niet op, Trump-kandidaat stemmen de gematigden niet op.
Democraten...alvast gefeliciteerd, de komende 20 jaar
Ook al had Harris de vragen vooraf gekregen, al die vragen waren no-brainers om aan presidentskandidaten te stellen.quote:
Lijkt ook ook sterk inderdaad, ik denk eerder dat het het 99,99999% is.quote:Op zondag 15 september 2024 10:16 schreef Mikeytt het volgende:
Weet niet meer wat ik moet geloven hoor. Volgens AtlasIntel 99,9% kans op winst voor Trump...
[ x ]
Ik heb zijn tijdlijn op Twitter even bekeken en het is een mooi gevalletje cherry picking wat hij doet.quote:Op zondag 15 september 2024 10:16 schreef Mikeytt het volgende:
Weet niet meer wat ik moet geloven hoor. Volgens AtlasIntel 99,9% kans op winst voor Trump...
[ x ]
ik denk dat dit wel meevalt. Mensen als loomer, Bannon etc zien trump als een instrument voor hun denkbeelden Zij zal nooit anti trump acties doen, tenzij ze een complete bekering krijgt. dan zal ze compleet nuts op de anti-trump trommel gaan slaan.quote:
Niet geloven..... 99.9 % kans is nonsens. Degelijke peilingbureaus zouden dat cijfer nooit noemen.quote:Op zondag 15 september 2024 10:16 schreef Mikeytt het volgende:
[ x ]
dd 14 september constateert Silver Bulletin 2,4% voorsprong voor Harris in de popular votequote:Let’s cut to the chase: So, who’s gonna win the election?
Well, honestly, we don’t know — but we can give you our best probabilistic guess. This is the landing page for the 2024 Silver Bulletin presidential election forecast. It will always contain the most recent data from the model.1
quote:
quote:Ask yourself: Why is the media so obsessed with talking about me instead of talking about the Haitian invaders who are practicing animal sacrifice and witch craft? You are being replaced by people who want to take your homes, your jobs and your livelihood and the media wants to demonize me as a “racist” instead of asking the Indian cooking star in the White House why she spends more time buying curry spice at an anti Trump spice shop and pandering over making “Colla greens” As she says it, in a contaminated bath tub with BACON. Only people in the third world cook with the same water they bathe in. Kamala wants to make her food in the Bathtub and in the same breath she wants to lead the free world while she grants temporary protected status to thousands of people who practice WITCH CRAFT and animal sacrifice in Haiti. Kamala’s goons are demonizing me because I effectively elevated this discussion online and now they are looking for a scapegoat to avoid addressing this horrific consequence of Kamala’s open borders. More people need to call the media out for running cover for Kamala’s
@KamalaHarris
plans to turn our country into a third world DUMP. YOU ARE BEING REPLACED BY A WOMAN WHO THINKS ITS OK TO EAT DOG AND COOK FOOD IN A BATH TUB! Wake up! She hates you!
Nee,het is 99,9% kans dat dit een echt oprechte poll is. Plus deze peiling bureau vind 52% van alle responders dat Biden extreem slecht heeft gedaan, 15% slecht, 15% beetje slecht etc... nee klinkt als een heel neutrale populatie wie daar mee doet.quote:Op zondag 15 september 2024 10:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet geloven..... 99.9 % kans is nonsens. Degelijke peilingbureaus zouden dat cijfer nooit noemen.
Niet zo dom de leugen reproduceren, svpquote:Op zondag 15 september 2024 10:42 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Nee,het is 99,9% kans dat dit een echt oprechte poll is
dd 6-9-sept ..... https://redfieldandwilton(...)-6-9-september-2024/quote:Today, in our latest edition of this tracker, our Presidential Voting Intention poll of 8,524 swing state voters finds Kamala Harris leading Donald Trump in five out of the ten potential swing states, with Pennsylvania tied.
Dat doet hij niet. Goed lezenquote:Op zondag 15 september 2024 10:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet zo dom de leugen reproduceren, svp
[..]
dd 6-9-sept ..... https://redfieldandwilton(...)-6-9-september-2024/
Trump staat een tikkeltje achter in de swing states... dwz geen degelijke pollbureau kan beweren ... hij wint met 99,9 % kans..
Een trumpaanhanger kan dat wel beweren...
sarcasme, is je niet bekend?quote:Op zondag 15 september 2024 10:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet zo dom de leugen reproduceren, svp
[..]
dd 6-9-sept ..... https://redfieldandwilton(...)-6-9-september-2024/
Trump staat een tikkeltje achter in de swing states... dwz geen degelijke pollbureau kan beweren ... hij wint met 99,9 % kans..
Een trumpaanhanger kan dat wel beweren...
echt bizar, hoe ze ook compleet in een eigen bubbel leven. situaties wie totaal onwaar zijn worden blind geloofd. Als het maar hun eigen overtuiging steunt. Niemand die denkt, goh waarom hoor ik hier niks over 4 jaar lang. Maar iedereen denkt zie je wel. Alle bewijs wat overtuiging tegen spreekt wordt vakkundig genegeerd. Heel bizar fenomeen wat er gebeurtquote:Op zondag 15 september 2024 11:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ x ]
Bomdreigingen niet veroordelen. Er is echt geen ondergrens.
Leugens voor de domme schapen en geweld/bedreigingen voor de rest. Standaard MO van (wannabe) dictators.quote:Op zondag 15 september 2024 11:23 schreef Korenfok het volgende:
[..]
echt bizar, hoe ze ook compleet in een eigen bubbel leven. situaties wie totaal onwaar zijn worden blind geloofd. Als het maar hun eigen overtuiging steunt. Niemand die denkt, goh waarom hoor ik hier niks over 4 jaar lang. Maar iedereen denkt zie je wel. Alle bewijs wat overtuiging tegen spreekt wordt vakkundig genegeerd. Heel bizar fenomeen wat er gebeurt
Wat is jouw uitgebreide definitie van het communistische geluid?quote:Op zondag 15 september 2024 12:59 schreef epicbeardman het volgende:
Dat is ook de droom van de Biden/Kamala administration, ze willen maar 1 geluid en dat is het communistische geluid
Ook alweer onzin, ook alweer leugens.quote:
Oh, je weet wel, grenzen openzetten, individuele keuzes kunnen maken, zonder rekening te houden met wat het collectief wil (lees heersende cultuur wil), zelf beschikken over je eigen lichaam. Zelf kunnen kiezen welk geloof je aanhangt, zelf kunnen bepalen met wie trouwt, etc.quote:Op zondag 15 september 2024 13:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat is jouw uitgebreide definitie van het communistische geluid?
Who cares? Nou ja, ik bijvoorbeeld. Ik zou het leuk vinden om hier wat te lezen en te praten over de Amerikaanse presidentsverkiezingen, zonder dat ik mijzelf eerst door een woud van leugens en onzin hoef te banen.quote:
Echt he?! Hij is zover heen dat hij het meest basale antwoord niet eens meer geeft zelfs al zouden de geruchten waar zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 11:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ x ]
Bomdreigingen niet veroordelen. Er is echt geen ondergrens.
Roadkill-eters zullen wel op hem stemmen.quote:
quote:"President Ronald Reagan famously spoke about a 'Time for Choosing.' While he is not here to experience the current moment, we who worked for him in the White House, in the administration, in campaigns and on his personal staff, know he would join us in supporting the Harris-Walz ticket," the group writes. "The time for choosing we face today is a choice between integrity and demagoguery, and the choice must be Harris-Walz," the group added. "Our votes in this election are less about supporting the Democratic Party and more about our resounding support for democracy."
Over 230 former officials for Republican presidents George H.W. Bush and George W. Bush have also backed Harris, in addition to campaign staffers for Republican presidential nominees John McCain and Mitt Romney. Biden received a similar amount of GOP support in his 2020 run against Trump.
Former Reagan staff backing Harris includes Ken Adelman, the U.S. ambassador to the United Nations and U.S. arms control director under Reagan, as well as B. Jay Cooper, the special assistant and deputy press secretary to Reagan. Adelman had endorsed former President Barack Obama's 2008 campaign, as well as President Biden's 2020 run. He backed Republican Mitt Romney's 2012 campaign, but was against Trump's 2016 run.
Zijn de Baha Men nog actief, die zouden hier wel iets mee kunnenquote:Op zondag 15 september 2024 17:07 schreef WheatWaffles het volgende:
Eating the dogs liedje.
https://vm.tiktok.com/ZIJWLtqx4/
Hoe plaats je een tiktok video ik krijg steeds de foutmelding. Url verkeerd?
Het had waar kunnen zijn...quote:Op zondag 15 september 2024 17:23 schreef Kijkertje het volgende:
Vance bij CNN:
[ x ]
[ x ]
'If I have to create stories ...'![]()
https://www.natesilver.net/p/this-was-trumps-election-to-losequote:One worrying sign for Harris, for instance, is how quickly her momentum deflated after the Democratic convention, even though there wasn’t a whole heck of a lot going on in the news. Yes, in our forecast, that tendency was accentuated by the Silver Bulletin model’s convention bounce adjustment, which assumed the post-convention period would be strong for Harris. But even in our polling averages, which aren’t affected by the adjustment — and apparently even in the Harris campaign’s internal polls — her numbers were getting worse in most swing states after the convention.
That could be because the gravity of the election favors Trump: in newsless periods, he tends to become the favorite. This has significant implications for Harris’s strategy. Let’s say she emerges with a lead post-debate. If the steady state were a Kamala victory, she might want to sit on the sidelines and run out the clock. If, instead, the default outcome is that Trump tends to pull ahead when people aren’t actively thinking about politics, she might want to more proactively drive the news cycle, something her campaign seems more inclined to do after its disappointing and media-shy post-convention phase.
Wat een bak onzin weer. Het gaat juist wel over Harris en Chivaz heeft helemaal niet gezegd dat het niet uitmaakt of het waar is, hij probeerde juist aan te tonen dat het heel waarschijnlijk was gezien de cultuur op Haiti.quote:Op zondag 15 september 2024 17:38 schreef MoreDakka het volgende:
Iedereen trapt er weer in. Het gaat nu al dagen over die onzin en dat is precies wat de Trump campagne wil. JD Vance werd er weer naar gevraagd in zijn interview bij CNN en hij vindt het prachtig. Weer een hele bak zendtijd verspild. Chivaz heeft wat dat betreft gelijk: het maakt niet uit of het waar is of niet. Zolang media blijft happen, blijven ze er over doorgaan.
Dit is overduidelijk strategie van de Trump-campagne. Zolang het daar over gaat, gaat het niet over Harris. De Trump-campagne heeft ook gemerkt dat na de conventie en voor het debat Harris langzaam maar zeker aan het wegzakken was in de polls.
Nate Silver zegt dit daarover:
[..]
https://www.natesilver.net/p/this-was-trumps-election-to-lose
Dit is wat mij betreft ook damage control van de Trump-campagne na een heel slecht debat van Trump. Zolang mensen het over deze onzin hebben zijn ze de rest van het debat alweer vergeten.
Hij had dat debat gewonnen, toch?quote:Op zondag 15 september 2024 17:38 schreef MoreDakka het volgende:
Dit is wat mij betreft ook damage control van de Trump-campagne na een heel slecht debat van Trump
Dat de oorlogzuchtige imperium van republikein Dick Cheney, Kamala steunt verraadt ook wel veel. Ik snap niet dat de democraten hier zo trots op kunnen zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 17:10 schreef Kijkertje het volgende:
Al eerder oud Bush-medewerkers, nu ook die van Reagan:
[ x ]
[..]
Zijn ze ook niet.quote:Op zondag 15 september 2024 17:48 schreef WheatWaffles het volgende:
[..]
Dat de oorlogzuchtige imperium van republikein Dick Cheney, Kamala steunt verraadt ook wel veel. Ik snap niet dat de democraten hier zo trots op kunnen zijn.
Klopt, maar het is een weerspiegeling van de media/blauwe twitter bubbel.quote:Op zondag 15 september 2024 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
Troost je met de gedachte dat het geen flikker uitmaakt of wij het er over hebben.
Dit denk je echt hé?quote:Op zondag 15 september 2024 17:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hoe meer de krankzinnigheid van de Trump/Vance-ticket in het nieuws komt hoe beter.
Het is echt: https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/113142103182027626quote:
Ik denk dat je daar een punt hebt. Het is inderdaad te triest voor woorden dat men het daadwerkelijk nog moet hebben over dat rare gedoe, ondanks dat het tot in den treure ontkracht is en Vance nu zelf ook toegeeft dat hij het best vindt om onzin te verkondigen als hij daar meer aandacht mee krijgt. Dat hij het ook best vindt (nou ja, Trump dan) dat mensen anderen bedreigen op basis van die leugens, als er dan maar meer aandacht voor hem komt. De journalistiek zou dat naar mijn smaak ook véél harder mogen afserveren. Het verhaal hier zou inderdaad moeten zijn: die lui zijn keihard aan het liegen en mensen zwart aan het maken om daar electoraal gewin uit te halen. Dat alleen (en zo ken ik er nog een paar duizend) zal al reden genoeg zijn om eens in te zien dat ze beiden geen knip voor de neus waard zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 17:38 schreef MoreDakka het volgende:
Iedereen trapt er weer in. Het gaat nu al dagen over die onzin en dat is precies wat de Trump campagne wil. JD Vance werd er weer naar gevraagd in zijn interview bij CNN en hij vindt het prachtig. Weer een hele bak zendtijd verspild. Chivaz heeft wat dat betreft gelijk: het maakt niet uit of het waar is of niet. Zolang media blijft happen, blijven ze er over doorgaan.
Dit is overduidelijk strategie van de Trump-campagne. Zolang het daar over gaat, gaat het niet over Harris. De Trump-campagne heeft ook gemerkt dat na de conventie en voor het debat Harris langzaam maar zeker aan het wegzakken was in de polls.
[..]
Dit is wat mij betreft ook damage control van de Trump-campagne na een heel slecht debat van Trump. Zolang mensen het over deze onzin hebben zijn ze de rest van het debat alweer vergeten.
Komt bij dat het negeren ervan/ het niet weerspreken van dit soort leugens alleen maar leidt tot nog meer speculatie dat het dan wel waar zal zijn en de media er daarom geen aandacht aan besteden.quote:Op zondag 15 september 2024 18:26 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar een punt hebt. Het is inderdaad te triest voor woorden dat men het daadwerkelijk nog moet hebben over dat rare gedoe, ondanks dat het tot in den treure ontkracht is en Vance nu zelf ook toegeeft dat hij het best vindt om onzin te verkondigen als hij daar meer aandacht mee krijgt. Dat hij het ook best vindt (nou ja, Trump dan) dat mensen anderen bedreigen op basis van die leugens, als er dan maar meer aandacht voor hem komt. De journalistiek zou dat naar mijn smaak ook véél harder mogen afserveren. Het verhaal hier zou inderdaad moeten zijn: die lui zijn keihard aan het liegen en mensen zwart aan het maken om daar electoraal gewin uit te halen. Dat alleen (en zo ken ik er nog een paar duizend) zal al reden genoeg zijn om eens in te zien dat ze beiden geen knip voor de neus waard zijn.
Dat trump dit soort waanzinnige bagger post is helaas geen verrassing meer. Dat er nog steeds mensen zijn die een dergelijke mongool verdedigen, volksstammen die erop willen stemmen des te meer. Echt totale waanzin.quote:
7 miljoen followers maar.quote:Op zondag 15 september 2024 18:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is echt: https://truthsocial.com/@(...)s/113142103182027626
Dit is echt onzin. Het is een vicieuze cirkel, dat zou je toch echt moeten weten nu.quote:Op zondag 15 september 2024 18:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Komt bij dat het negeren ervan/ het niet weerspreken van dit soort leugens alleen maar leidt tot nog meer speculatie dat het dan wel waar zal zijn en de media er daarom geen aandacht aan besteden.
Hoe doorbreken we die dan?quote:Op zondag 15 september 2024 19:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Het is een vicieuze cirkel, dat zou je toch echt moeten weten nu.
Simpel, geen aandacht besteden aan die onzin. Trump noemt het in het debat, je hoeft geen 'fact check' te doen om te weten dat het onzin is, de kous is af. Genoeg andere dingen om het over te hebben. Trump roept wel vaker de meest absurde dingen vergelijkbaar met dit onzinverhaal, maar sommige worden geen aandacht aan besteedt en verdwijnen dus ook weer uit zijn reportoire.quote:
Kom je dan weer niet terecht in het verhaal van: 'Oh, de mainstream media besteed er geen aandacht aan!'- en dat men alleen maar nog meer in hun eigen bubbeltje gaat zitten?quote:Op zondag 15 september 2024 19:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Simpel, geen aandacht besteden aan die onzin. Trump noemt het in het debat, je hoeft geen 'fact check' te doen om te weten dat het onzin is, de kous is af. Genoeg andere dingen om het over te hebben. Trump roept wel vaker de meest absurde dingen vergelijkbaar met dit onzinverhaal, maar sommige worden geen aandacht aan besteedt en verdwijnen dus ook weer uit zijn reportoire.
Iemand als Chris Rufo (zijn tweets zijn hier geplaatst) is het alleen maar aan gelegen om de 'libs' te trollen. Hij is daar ook heel open over, alles is geoorloofd zolang de 'linkse' media het maar over Trump heeft.
Iemand die anno 2024 nog echt denkt dat de media nóg harder op de trom moet slaan over Trump's meest absurde leugens en dat daarmee stemmers overtuigd worden leeft in een fantasiewereld.
Dat is nu juist de zogenaamde klacht: 'de media heeft het nooit over al die Haitianen die op een onschuldig dorpje gedropt worden, dat is het echte verhaal het maakt niet uit dat het gelul over huisdieren misschien niet waar is bla bla bla'quote:Op zondag 15 september 2024 19:12 schreef JAM het volgende:
[..]
Kom je dan weer niet terecht in het verhaal van: 'Oh, de mainstream media besteed er geen aandacht aan!'- en dat men alleen maar nog meer in hun eigen bubbeltje gaat zitten?
Of moet het vooral gaan over Harris, en haar beleid en vooral Trump negeren?quote:Op zondag 15 september 2024 19:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Simpel, geen aandacht besteden aan die onzin. Trump noemt het in het debat, je hoeft geen 'fact check' te doen om te weten dat het onzin is, de kous is af. Genoeg andere dingen om het over te hebben. Trump roept wel vaker de meest absurde dingen vergelijkbaar met dit onzinverhaal, maar sommige worden geen aandacht aan besteedt en verdwijnen dus ook weer uit zijn reportoire.
Iemand als Chris Rufo (zijn tweets zijn hier geplaatst) is het alleen maar aan gelegen om de 'libs' te trollen. Hij is daar ook heel open over, alles is geoorloofd zolang de 'linkse' media het maar over Trump heeft.
Iemand die anno 2024 nog echt denkt dat de media nóg harder op de trom moet slaan over Trump's meest absurde leugens en dat daarmee stemmers overtuigd worden leeft in een fantasiewereld.
Wat?quote:Op zondag 15 september 2024 19:16 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Of moet het vooral gaan over Harris, en haar beleid en vooral Trump negeren?
want ook die claim klopt niet.... het is pure extreem rechtse (ruslands trollen georganiseerde) bullshit.quote:Op zondag 15 september 2024 19:15 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is nu juist de zogenaamde klacht: 'de media heeft het nooit over al die Haitianen die op een onschuldig dorpje gedropt worden, dat is het echte verhaal het maakt niet uit dat het gelul over huisdieren misschien niet waar is bla bla bla'
Dat is een beetje het kenmerk van een bubbel he, daadwerkelijke informatie penetreert niet meer. De New York Times kan tig artikelen publiceren over de soms moeilijke sociale strubbelingen tussen grote groepen migranten die in grote getale naar een bepaald gebied trekken en de bevolking die daar al woont. Het geschreeuw blijft hetzelfde, de media heeft het er zogenaamd niet over.
Ok. Geen idee wat je punt is maar dank je voor je bijdragequote:Op zondag 15 september 2024 19:18 schreef Korenfok het volgende:
[..]
want ook die claim klopt niet.... het is pure extreem rechtse (ruslands trollen georganiseerde) bullshit.
Maar laten we vooral niet hebben over de stommiteiten van Trump, nee we moeten gewoon verder gaan op een andere verzinsel rondom dezelfde trol campagne.
Nou wat snap je niet?quote:Op zondag 15 september 2024 19:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ok. Geen idee wat je punt is maar dank je voor je bijdrage
Niet alleen een totale broodmongool die Vance maar ook echt een creepy hoofd. Ik weet niet of je het mag zeggen maar ik zie een gat in de markt voor boksballen van dat hoofd. Dat hoofd roept bijna net zoveel emoties op als het hoofd van Rand Paul...vraag maar aan de ex-buurman van laatstgenoemde.quote:Op zondag 15 september 2024 17:23 schreef Kijkertje het volgende:
Vance bij CNN:
[ x ]
[ x ]
Man, ik moet maar nog wat extra teiltjes in gaan slaan zeg. Het worden nog twee gezellige maandjes zo!quote:Op zondag 15 september 2024 21:02 schreef Ulx het volgende:
Ondertussen kan iemand in New Hampshire een bezoekje van de FBI en/of Secret Service verwachten.
[ x ]
Trump kan geen stemmen winnen of verliezen, Harris moet alleen stemmen winnen.quote:Op zondag 15 september 2024 17:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En volkomen terecht als deze persoon te traceren is. "Je kunt niet eens vrijuit moord op een presidentskandidaat verheerlijken op een free speech website!"quote:Op zondag 15 september 2024 21:02 schreef Ulx het volgende:
Ondertussen kan iemand in New Hampshire een bezoekje van de FBI en/of Secret Service verwachten.
[ x ]
Maar noem ze geen racisten hoor, want dat is pas écht erg.quote:Op zondag 15 september 2024 17:23 schreef Kijkertje het volgende:
Vance bij CNN:
[ x ]
[ x ]
Ja, op die manier maakt het geen flikker uit. Als je er niets over zegt dan is dat het probleem of dan denken nog meer mensen dat het allemaal waar is. Zeg je wel wat dan is dat het probleem blijkbaar, maar het is dan niet zo dat meer mensen er in gaan geloven.quote:
Als zelfs het Trump-sufferdje meldt dat de schoten niet gericht waren op Trump dan zal hij er tot zijn eigen frustratie vast geen electoraal gewin uit kunnen halen.quote:
quote:Op zondag 15 september 2024 21:34 schreef Repentless het volgende:
[ x ]Weer geschoten bij Trump. Misschien staat het volledig los van zijn persoon, maar dst zullen we nog wel horen.
Nou laten we eens kijken welke van de twee betrouwbaarder zijn.quote:
Is ook de gast van deze tweet:quote:On-scene covering stories MSM won’t. | Seen on
@TuckerCarlson
Tonight, Fox News, Newsmax, Timcast, etc.
Is ook de gast van deze Tweet:quote:Politics Reporter
@NOTUSreports
Dit was een van de eerste tweets die naar voren kwam door het klikken op trending 'Donald Trump', vandaar dat ik die plaatste. Doel je met dat laatste op mij overigens?quote:Op zondag 15 september 2024 21:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Nou laten we eens kijken welke van de twee betrouwbaarder zijn.
Hebben we eerst Nick Sortor, zijn profile:
[..]
Is ook de gast van deze tweet:
[ x ]
Dan hebben we Reese Gorman.
[..]
Is ook de gast van deze Tweet:
[ x ]
Nu zullen beide 'bronnen' zo hun voorkeuren hebben, maar ik heb toch het idee dat Nick Sortor zich vooral bezighoudt met fake news. Wat vreemd ook dat ie precies wat anders stelt wat net effe wat beter past in het straatje van BNW.
Ook meteen dat geschreeuw om 'Mass deportations', wat een kansloos figuur. Kortom, de user die dat heeft gepost zit echt voorhoofd diep in de fake news fuik.
Denk je? Direct na het plaatsen van I HATE TAYLOR SWIFT?quote:Op zondag 15 september 2024 21:51 schreef Hyperdude het volgende:
Gewoon een paar gangbangers doing gang stuff.
Die Tweet over de bbq is hier eerder in het topic gepost, ik weet niet of jij dat was.quote:Op zondag 15 september 2024 21:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit was een van de eerste tweets die naar voren kwam door het klikken op trending 'Donald Trump', vandaar dat ik die plaatste. Doel je met dat laatste op mij overigens?
Nee, was ik niet.quote:Op zondag 15 september 2024 22:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die Tweet over de bbq is hier eerder in het topic gepost, ik weet niet of jij dat was.
Op zich wel interessant waarom zo'n bericht zo goed als bovenaan komt te staan als je op trending 'Donald Trump' klikt. Alsof er iets of iemand is die graag wil dat je daar eerst op klikt.quote:
Mischien is Trumpguy hierom boos op taylor swiftquote:Op zondag 15 september 2024 22:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Denk je? Direct na het plaatsen van I HATE TAYLOR SWIFT?
Ik denk ook dat al die negatieve aandacht over Trump geen voordeel oplevert voor Harris. Maar strategie? Als Trump doelbewust migratie als onderwerp in het nieuws houdt, waarom gaat hij dan zo tekeer over Swift?quote:Op zondag 15 september 2024 17:38 schreef MoreDakka het volgende:
Dit is overduidelijk strategie van de Trump-campagne. Zolang het daar over gaat, gaat het niet over Harris.
En dat terwijl ze hem hoogstwaarschijnlijk op de hoogte hebben gebracht wat er precies gebeurd is ...quote:Op zondag 15 september 2024 22:54 schreef Dutch_view het volgende:
Normaal hoor of zie je Trump amper wanneer er een shooting plaats vindt ergens maar nu wordt het uitgemolken tot en met!
I am save hoor!!!
Wat een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 23:00 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En dat terwijl ze hem hoogstwaarschijnlijk op de hoogte hebben gebracht wat er precies gebeurd is ...
Bij MSNBC berichten dat het om een man zou gaan die aangehouden is in zijn auto op de autoweg bij het vliegveld. Het is niet eens duidelijk of hij ook daadwerkelijk geschoten heeft of dat de agenten alleen op hem schoten.
Tijdig ontdekt idd, beschoten door de FBI, gevlucht in een auto en vervolgens aangehouden.quote:Op zondag 15 september 2024 23:34 schreef Repentless het volgende:
[..]
[ x ]
Inmiddels bekend dat het wel naar alle waarschijnlijkheid een poging tot een moordaanslag was.
Niet best... Gelukkig voorkomen en de verdachte levend aangehouden.quote:Op zondag 15 september 2024 23:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tijdig ontdekt idd, beschoten door de FBI, gevlucht in een auto en vervolgens aangehouden.
Als de reacties onder deze tweet een afspiegeling van de bevolking van de VS zouden zijn (is niet zo natuurlijk, dat snap ik), is Harris volkomen kansloos in november. Vrijwel uitsluitend negatief.quote:
Als je dat weet waarom besteed je daar dan aandacht aan?quote:Op maandag 16 september 2024 00:13 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als de reacties onder deze tweet een afspiegeling van de bevolking van de VS zouden zijn (is niet zo natuurlijk, dat snap ik), is Harris volkomen kansloos in november. Vrijwel uitsluitend negatief.
Waarom is deze vent nog altijd niet naar buiten gewerkt dan?quote:
Omdat ik wel benieuwd ben hoe erop gereageerd wordt. Niet positief dus.quote:Op maandag 16 september 2024 00:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als je dat weet waarom besteed je daar dan aandacht aan?
Geen idee. Mss kan hij niet zomaar ontslagen worden?quote:Op maandag 16 september 2024 00:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom is deze vent nog altijd niet naar buiten gewerkt dan?
Wie denk je dat eerder zullen reageren: mensen die dit de normaalste verklaring van de wereld vinden of mensen die zich ergeren aan die verklaring?quote:Op maandag 16 september 2024 00:19 schreef Repentless het volgende:
[..]
Omdat ik wel benieuwd ben hoe erop gereageerd wordt. Niet positief dus.
Ik zou het in deze eerder verdelen in Harris-supporters en Trump-supporters. Lijkt mij dat het totaal niet vreemd is als Harris-supporters ook reageren hierop, met bijvoorbeeld hoe goed ze deze reactie vinden.quote:Op maandag 16 september 2024 00:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wie denk je dat eerder zullen reageren: mensen die dit de normaalste verklaring van de wereld vinden of mensen die zich ergeren aan die verklaring?
Het is sws een foute aanname dat alle Democraten nu gek op hem zouden zijn net zoals dat Cheney nu achter Harris-standpunten zou staan. Dat heeft er niets mee te maken.quote:Op maandag 16 september 2024 00:26 schreef Friggles het volgende:
[..]
Niet zo raar doen. Er zullen vast wat mensen zijn die jouw standpunt bevestigen. Verreweg de meesten walgen nog altijd van Cheney. Ondanks welke voorkeur hij nu uitspreekt.
Dat denk ik niet en het zullen ook vnl de Trump-supporters zijn die vooral gaan contoleren of ze uberhaupt daar wel een verklaring over aflegt. Anders kunnen ze daar weer aanmerkingen op maken.quote:Op maandag 16 september 2024 00:28 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik zou het in deze eerder verdelen in Harris-supporters en Trump-supporters. Lijkt mij dat het totaal niet vreemd is als Harris-supporters ook reageren hierop, met bijvoorbeeld hoe goed ze deze reactie vinden.
Het aanmoedigen van het insturen van meerdere ballots lijkt me sws een overtreding van de kieswet?quote:Op maandag 16 september 2024 00:42 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Gaat dat hier over?
[ x ]
Ja weet ik, maar het is imo opvallend dat Trump daar ineens over begint, terwijl hij het op (volgens mij) dezelfde dag ook over de vermeende puinhoop bij de USPS heeft. Ik bedoel dat als er maar genoeg idioten gehoor geven aan z'n oproep, dan zal het vanzelf wel een puinhoop worden in november...quote:Op maandag 16 september 2024 00:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het aanmoedigen van het insturen van meerdere ballots lijkt me sws een overtreding van de kieswet?
Nee DeJoy heeft bij eerdere verkiezing al eens acties ondernomen waardoor het verwerken van (veel) stembiljetten moeilijker gemaakt werd in de hoop dat ze niet op tijd binnenkomen.
Trumps peilingen gingen niet omhoog na de eerste aanslag. Hij zat en zit aan zijn max, kortom.quote:Op zondag 15 september 2024 21:36 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als zelfs het Trump-sufferdje meldt dat de schoten niet gericht waren op Trump dan zal hij er tot zijn eigen frustratie vast geen electoraal gewin uit kunnen halen.
Trump's doel is vooral aan te tonen dat je makkelijk kan frauderen als mail-in ballots ook mogen (wat niet zo is). Als zijn volgelingen daar gehoor aan geven krijgt vooral de FBI meer werk. Dat is gewoon stemfraude.quote:Op maandag 16 september 2024 00:54 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar het is imo opvallend dat Trump daar ineens over begint, terwijl hij het op (volgens mij) dezelfde dag ook over de vermeende puinhoop bij de USPS heeft. Ik bedoel dat als er maar genoeg idioten gehoor geven aan z'n oproep, dan zal het vanzelf wel een puinhoop worden in november...
Maar dan word het dus wél een puinhoop en dan kan hij vervolgens weer roepen dat er gefraudeerd is bij de verkiezingen, 'tig hertellingen eisen, bezwaren indienen etc etc...quote:Op maandag 16 september 2024 00:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Trump's doel is vooral aan te tonen dat je makkelijk kan frauderen als mail-in ballots ook mogen (wat niet zo is). Als zijn volgelingen daar gehoor aan geven krijgt vooral de FBI meer werk. Dat is gewoon stemfraude.
Als het volgens de regels verloopt kan niemand meerdere stembiljetten krijgen?quote:Op maandag 16 september 2024 01:13 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Maar dan word het dus wél een puinhoop en dan kan hij vervolgens weer roepen dat er gefraudeerd is bij de verkiezingen, 'tig hertellingen eisen, bezwaren indienen etc etc...
En vergeet ook dat schot in z'n eigen voet van vandaag niet.quote:Op maandag 16 september 2024 00:57 schreef AnneX het volgende:
En eentje is raak geweest. Bij wijze van spreken dan.
[ x ]
Ja, alleen nu is hij niet meer in staat om dat vanuit het Presidentschap te doen en druk te zetten via de overheidsorganen van de VS.quote:Op maandag 16 september 2024 01:13 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Maar dan word het dus wél een puinhoop en dan kan hij vervolgens weer roepen dat er gefraudeerd is bij de verkiezingen, 'tig hertellingen eisen, bezwaren indienen etc etc...
Klopt, maar daarentegen is de GOP de afgelopen jaren druk bezig geweest om hun grip op de rechterlijke macht verder te versterken en met succes. En verder is er nog dit:quote:Op maandag 16 september 2024 01:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, alleen nu is hij niet meer in staat om dat vanuit het Presidentschap te doen en druk te zetten via de overheidsorganen van de VS.
Al die zaken heeft hij in 2020 ook gedaan en het eindresultaat was dat hij verloor.
https://www.theguardian.c(...)n-deniers-vote-countquote:Fears are rising that the vote count in November’s presidential election could be disrupted as a result of the proliferation of Donald Trump’s lies about stolen elections and rampant voter fraud in the key swing states where the race for the White House will be decided.
A new survey of eight vital swing states reveals that at least 239 election deniers who have signed up to Trump’s “election integrity” conspiracy theories – including the false claim that the 2020 election was rigged against him – are actively engaged in electoral battles this year. The deniers are standing for congressional or state seats, holding Republican leadership positions, and overseeing elections on state and county election boards.
https://www.businesstoday(...)me-445695-2024-09-12quote:At a rally in the battleground state of Georgia, Trump doubled down on this narrative, telling supporters, “We have two things to do: vote, and make sure we stop them from cheating, because they cheat like dogs.” His comments underscore a persistent strategy he has employed since his 2016 campaign, casting doubt on election integrity whenever results don’t favor him.
While these claims have been repeatedly debunked by experts, Trump’s rhetoric has intensified as the 2024 election approaches. Sophia Lin Lakin, director of the Voting Rights Project at the American Civil Liberties Union (ACLU), warns that such statements could undermine trust in the democratic process. “We saw this playbook before, and it looks like there is a doubling-down of that strategy,” Lakin said, adding that the claims of fraud could wreak havoc during the election and potentially disrupt its outcome.
Die gearresteerde Trump/Ramaswamy/Haley stemmer heeft toch geen schot gelost?quote:Op maandag 16 september 2024 02:03 schreef Eagles89 het volgende:
Trump heeft nu net zoveel moordaanslagen overleefd als Kamala Harris interviews heeft afgegeven sinds ze tot kandidaat is gemaakt (met nul hele stemmen). Maar wtf..bizar dit, ik kan me niet herinneren dat er ooit twee moordaanslagen op een presidentskandidaat zijn geweest, en tevens ex president is. Echt krankzinnig. Maar ik vrees dat de linksmensch het allemaal wel prima vindt, en zeker niet bijzonder. Die man heeft kinderen en kleinkinderen, en is een miljardair die voor een democratisch GEKOZEN positie gaat. Dit is echt ongekend wat hier allemaal aan het gebeuren is.
quote:Op maandag 16 september 2024 02:03 schreef Eagles89 het volgende:
Trump heeft nu net zoveel moordaanslagen overleefd als Kamala Harris interviews heeft afgegeven sinds ze tot kandidaat is gemaakt (met nul hele stemmen). Maar wtf..bizar dit, ik kan me niet herinneren dat er ooit twee moordaanslagen op een presidentskandidaat zijn geweest, en tevens ex president is. Echt krankzinnig. Maar ik vrees dat de linksmensch het allemaal wel prima vindt, en zeker niet bijzonder. Die man heeft kinderen en kleinkinderen, en is een miljardair die voor een democratisch GEKOZEN positie gaat. Dit is echt ongekend wat hier allemaal aan het gebeuren is.
Gerald Ford als POTUS overleefde er twee in een kleine drie weken in 1975.quote:Op maandag 16 september 2024 02:03 schreef Eagles89 het volgende:
ik kan me niet herinneren dat er ooit twee moordaanslagen op een presidentskandidaat zijn geweest, en tevens ex president is
Het stikt van de (beraamde) aanslagen op presidenten maar hij/zij kan zich dat niet herinneren.quote:Op maandag 16 september 2024 02:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gerald Ford als POTUS overleefde er twee in een kleine drie weken in 1975.
https://en.wikipedia.org/(...)_attempts,_and_plotsquote:Op maandag 16 september 2024 02:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het stikt van de (beraamde) aanslagen op presidenten maar hij/zij kan zich dat niet herinneren.
Mja, maar dan hangt hij zichzelf misschien op.quote:Op maandag 16 september 2024 03:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Gewoon tijd om Trump eindelijk achter de tralies te zetten. Veiliger voor iedereen.
Eerder vermoord door de deep state.quote:Op maandag 16 september 2024 03:07 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Mja, maar dan hangt hij zichzelf misschien op.
Ik vind het totaal niet prima, en wel integendeel, maar ik vind het ook niet echt bijzonder.quote:Op maandag 16 september 2024 02:03 schreef Eagles89 het volgende:
Het geeft ook aan dat de GOP Trump had moeten lozen, in plaats van angsthazerig te omarmen. Hij staat al 10 jaar ronduit te liegen en te schelden; Harris is een newbie, vergeleken met hem. Het is van Trump ook niet al te goochem om 10 jaar lang de mainstream media van alles (en meer) de schuld te geven. Een beetje journalist zal er alles voor over hebben om zo'n figuur terug te pakken.quote:Op maandag 16 september 2024 04:37 schreef Eagles89 het volgende:
Trump lives to fight another day. Het is wachten op de volgende aanslag, en je bent bijna bang om te zeggen: drie keer is scheepsrecht… het gaat allemaal zo makkelijk, nu ook weer, niemand wist dat Trump ging golfen behalve de SS en intimici, maar iemand met een Ak47 kon hem rustig opwachten in de bosjes en schoten afvuren (laatste nieuws is dat hij daadwerkelijk op Trump geschoten heeft). Dit is wachten tot het echt mis zal gaan. Ik snap niet waarom Trump nog steeds niet dezelfde beveiliging als bijv Sleepy Joe heeft.
Ander nieuws: https://edition.cnn.com/2(...)ial-media/index.html
CNN komt nu ook met steeds meer nieuws over het debat, en dat Harris toch wel erg veel gelogen heeft. Als CNN al begint te draaien…
Verder mocht alleen Trump gefactchecked worden en werden vragen van te voren met Harris dr team overlegd. Link:
ABC News whistleblower swears under penalty of perjury that the Kamala Harris campaign dictated the terms of the questions during the presidential debate.
Furthermore, the Harris campaign insisted upon live "fact checking" of Donald Trump during the debate.
ABC News "fact checked" Trump at least five times and did not fact check Harris once, despite the Democratic candidate telling provable lies, such as the "fine people hoax" and the blo*dbath hoax."
The whistleblower signed the affidavit in New York and has sent a copy to Speaker Mike Johnson, the notarized document states.
The unnamed individual states that he or she is in possession of secret recordings that will prove that ABC News rigged the presidential debate.
ABC News committed election interference. This is a MASSIVE scandal.
Kyle Becker op X
Dit zal wel niet door copium komen, maar door iets ernstigers.quote:Op maandag 16 september 2024 05:00 schreef JAM het volgende:
[..]
Trump doet niets anders dan golfen. Iedereen wist dat hij aan het golfen was, behalve de SS. Aber dann muss man verstehen, dass die SS immer da war, alles weiß, immer ist und immer sein wird. Die Fahne hoch, die Reihen dicht geschlossen!.
Ach nee, SS, is nu Secret Service, ofzo?
quote:
Heeft achter de schermen als producer voor FOX gewerkt (Hannity), maar is vooral bekend als één van de eerste verspreiders van de leugen dat de 2020 verkiezingen 'rigged' zouden worden, wat uiteindelijk heeft geleid tot de bestorming van het capitol. Vaak genoemd in dit verband omdat hij daar dus 6 maanden van te voren al mee begon! Verder is het natuurlijk ook gewoon een alt-right grifter zoals Tim Pool, Matt Walsh, Ben Shapiro etc.quote:
https://www.washingtonpos(...)cers-election-fraud/quote:Three days after the 2020 election, Kyle Becker, a former Fox News producer with a modest 15,000 Twitter followers, began tweeting feverishly about election fraud.
“BOMBSHELL,” he wrote on Nov. 6, sharing purported revelations that software glitches could have tipped millions of votes from President Donald Trump to challenger Joe Biden.
Becker’s tweetstorm quickly went viral, drawing more than 5,000 additional followers to his account in just four hours. By the time a mob of Trump supporters stormed the U.S. Capitol two months later, Becker had vaulted into influencer territory, supercharging his Twitter audience to 177,000.
Since Becker, 46, left Fox in fall 2020, he has built his brand as a right-wing pundit. These days, he curates his own online news site; appears as a guest on conservative podcasts and TV shows; and writes a steady stream of viral, often misleading tweets on a range of topics including coronavirus vaccines, the war in Ukraine and the FBI raid on Trump’s Mar-a-Lago residence.
Spreading election fraud claims helped Kyle Becker become an influencer. Becker’s following skyrocketed in the six-month period before the Jan. 6 U.S. Capitol attack.
Blijkbaar controleren die agenten niet de buitenkant van het terrein. Mss moeten ze idd maar een muur gaan bouwenquote:Op maandag 16 september 2024 05:12 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]En verder vraag ik me ook oprecht af wat er dan in hemelsnaam aan beveiliging had moeten gebeuren? Is het soms de bedoeling dat er elke dag een cordon aan beveiligers om z'n golfterrein komt staan oid? Laat Trump zelf maar een muur om z'n terrein bouwen bouwen, daar heeft hij na al dat gegraai geld genoeg voor.
Ja, Trump hecht als geen ander aan de democratisch gekozen weg.quote:Op maandag 16 september 2024 02:03 schreef Eagles89 het volgende:
Die man heeft kinderen en kleinkinderen, en is een miljardair die voor een democratisch GEKOZEN positie gaat
Pas als hij verliest gaat hij voor de coup.quote:Op maandag 16 september 2024 07:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, Trump hecht als geen ander aan de democratisch gekozen weg.
Dan hadden ze nu trump toch wel een beenshot moeten geven dat hij een tijdje vanuit een rolstoel voor het op te hitsen Maga publiek slachtoffer kon spelen.quote:Op maandag 16 september 2024 08:12 schreef Korenfok het volgende:
Wie heeft ook heel even de gedachte gehad datal dit gedoe misschien door mensen rondom trump is opgezet, alles om Trump maar in de schijnwerpers te krijgen en weer een positiefbeeld te maken van hem.
De eerste keer werd het genegeerd, dus proberen ze het nog een keer
Een ding weet ik zeker, is dat Trump zich nooit in de benen laatschieten voor niemand. De man wil best een pakje ketchup op zijn oor kapot slaan. maar zich later verwonden, gaat niet gebeuren. Veel te risico vol.quote:Op maandag 16 september 2024 08:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan hadden ze nu trump toch wel een beenshot moeten geven dat hij een tijdje vanuit een rolstoel voor het op te hitsen Maga publiek slachtoffer kon spelen.
Nee, mijn enige gedachte was "dat krijg je er van als je iedereen met een wapen rond laat lopen, zouden ze er wat van leren? Nee, vast niet...".quote:Op maandag 16 september 2024 08:12 schreef Korenfok het volgende:
Wie heeft ook heel even de gedachte gehad datal dit gedoe misschien door mensen rondom trump is opgezet, alles om Trump maar in de schijnwerpers te krijgen en weer een positiefbeeld te maken van hem.
Ik heb niet de indruk dat iemand die veteranen en gehandicapten belachelijk maakt zich vrijwillig laat beschieten of vrijwillig in een rolstoel gaat zitten.quote:Op maandag 16 september 2024 08:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan hadden ze nu trump toch wel een beenshot moeten geven dat hij een tijdje vanuit een rolstoel voor het op te hitsen Maga publiek slachtoffer kon spelen.
Maar het gaat om het winnen, trump hoeft niets van zo'n vilein plan van zijn campagne team te weten.quote:Op maandag 16 september 2024 08:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat iemand die veteranen en gehandicapten belachelijk maakt zich vrijwillig laat beschieten of vrijwillig in een rolstoel gaat zitten.
Neuh, er lopen gewoon heel veel labiele gekken rond in de VS en aangezien er nauwelijks een background check plaatsvind als je een wapen aan wil schaffen is dit het gevolg.quote:Op maandag 16 september 2024 08:12 schreef Korenfok het volgende:
Ah, Trump loopt nog een factor 3 achter op Obama dusquote:Op maandag 16 september 2024 03:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)_attempts,_and_plots
En het account van de libertarische partij in New Hampshire speelt de Calimero:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oohhh...
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
Wel een goede manier om bekend te worden zon shooting. Iedereen meteen uitpluizen waar zo iemand voor stond. Als je op niemand schiet blijf je een nobody. Vind het maar raar die interesse in de shooters.quote:
quote:Op maandag 16 september 2024 09:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En het account van de libertarische partij in New Hampshire speelt de Calimero:
[ afbeelding ]
Nou, eens zien wat dat dan was...Is zo'n oproep in de VS niet strafbaar? In NL moet je niet alleen je tweet verwijderen, je kunt ook een brief van het OM verwachten als je dit plaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oohhh...Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
Het bedreigen van een zittende (vice-)president is behoorlijk strafbaar in de VS. Elon Musk kan ook een bezoekje van de USSS verwachten lijkt me wegens zijn bericht.quote:Op maandag 16 september 2024 11:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Is zo'n oproep in de VS niet strafbaar? In NL moet je niet alleen je tweet verwijderen, je kunt ook een brief van het OM verwachten als je dit plaatst.
Ik weet het niet. Zou denken dat je zo'n account ook accuut van je platform afgooit.quote:Op maandag 16 september 2024 11:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Is zo'n oproep in de VS niet strafbaar? In NL moet je niet alleen je tweet verwijderen, je kunt ook een brief van het OM verwachten als je dit plaatst.
Dat hoeft het probleem niet eens te zijn. Maar zijn clearance intrekken lijkt me toch wel het minste. Dat maakt hem gelijk strafbaar als hij gaat kloten met staatsgeheimen.quote:Op maandag 16 september 2024 11:23 schreef Szura het volgende:
Het meest bizarre blijft dat de overheid zaken blijft doen, zelfs op militair vlak, met die geradicaliseerde gek
En hij op zijn beurt heeft een heel groot platform waar hij aan de touwtjes kan trekken door bepaalde berichten te tonen en de voorkeur te geven als je iets zoekt, terwijl hij financiële belangen heeft bij de keuze van de aankomende president. Daarnaast gaat ie dan zelf ook nog eens het 'narratief' proberen te bepalen. En fans van beide heren vinden het allemaal prima, terwijl de media dan weer beticht wordt van het hebben van een agenda.quote:Op maandag 16 september 2024 11:23 schreef Szura het volgende:
Het meest bizarre blijft dat de overheid zaken blijft doen, zelfs op militair vlak, met die geradicaliseerde gek
Vraag me sowieso wel af hoe men denkt te allen tijde pakweg een vierkante kilometer om Trump heen te vrijwaren van iedereen die hem potentieel wat wil aandoen.quote:Op maandag 16 september 2024 07:48 schreef Kijkertje het volgende:
Oh en DeSantis moet natuurlijk laten weten dat hij zijn eigen onderzoek gaat doen want de plaatselijke State Attorney is een Democraat en die is natuurlijk niet te vertrouwen![]()
[ x ]
[ x ]
Gewoon, het tweede amendement opschorten. Dat hoeft toch geen probleem te zijn?quote:Op maandag 16 september 2024 11:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vraag me sowieso wel af hoe men denkt te allen tijde pakweg een vierkante kilometer om Trump heen te vrijwaren van iedereen die hem potentieel wat wil aandoen.
Dat kan ook niet. Geef hem gewoon een enkelband...dan gebeurt dit ook niet meerquote:Op maandag 16 september 2024 11:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vraag me sowieso wel af hoe men denkt te allen tijde pakweg een vierkante kilometer om Trump heen te vrijwaren van iedereen die hem potentieel wat wil aandoen.
quote:John Roberts’ Secret Trump Help Revealed in Huge SCOTUS Leak
The Supreme Court was hit by a flurry of damaging new leaks Sunday as a series of confidential memos written by the chief justice were revealed by The New York Times.
The court’s Chief Justice John Roberts was clear to his fellow justices in February: He wanted the court to take up a case weighing Donald Trump’s right to presidential immunity—and he seemed inclined to protect the former president.
“I think it likely that we will view the separation of powers analysis differently,” Roberts wrote to his Supreme Court peers, according to a private memo obtained by the Times. He was referencing the D.C. Circuit Court of Appeals’ decision to allow the case to move forward.
Roberts took an unusual level of involvement in this and other cases that ultimately benefited Trump, according to the Times—his handling of the cases surprised even some other justices on the high court, across ideological lines. As president, Trump appointed three of the members of its current conservative supermajority.
Such was the case in March that debated whether Colorado, or any state, had the authority to remove an official from a federal ballot. Roberts persuaded the other justices to make their opinion—that states could not unilaterally drop a federal candidate from the ballot—unsigned to authoritatively signal their unanimity, according to the Times.
The judges agreed, until the conservatives sought to include an additional proposition that mandated anyone seeking to enforce the Constitution’s ban on insurrectionist candidates get congressional approval. Four justices—Sonia Sotomayor, Elena Kagan, Ketanji Brown Jackson, and Amy Coney Barrett—thought that idea went too far, and wrote concurrences in disagreement. Roberts himself wrote the majority opinion.
Roberts also took charge of the court’s ruling that declared the government went too far in charging those who stormed the Capitol on Jan. 6.
He had initially assigned the case to Samuel Alito but abruptly took it over himself days after the Times revealed Alito’s wife Martha-Ann hung an upside-down U.S. flag—an emblem of the “Stop the Steal” movement, and propagated by some Jan. 6 rioters—outside his home, according to the Times. It was unclear whether the two episodes were linked; none of the justices answered the Times’ questions.
The switch, however, was unusual among court standards. Such instances usually only occur when a decision changes, experts told the Times.
Thus came the Trump ruling. The conservatives had voted to grant Trump, and all presidents, expansive immunity for “official” acts during their tenure. But Roberts again took the case for himself, prompting some at the court to wonder whether he may have taken on too much. He got pushback from justices both liberal (Sotomayor) and conservative (Barrett), though the opinion made it through in July, providing Trump with a clear win.
The clear loser? Judge Tanya Chutkan, who must decide how the ruling applies to Special Counsel Jack Smith’s still-pending case against Trump for attempting to overturn the 2020 election.
Walt Longmire by way of New Englandquote:Op maandag 16 september 2024 13:10 schreef AnneX het volgende:
Fame en shame…and put the names on bilboards! Fine the parents.
[ x ]
Jeetje wat een vies foute corrupte boel toch allemaal weer... Opvallend genoeg zie je dit soort shit eigenlijk hoogst zelden ter linkerzijde, terwijl ze daar juist wel altijd van beticht worden. Isn't it weird..?quote:
Zo werkt projectie. Alles waar de republikeinen de democraten van beschuldigen hebben ze zelf al gedaan, zijn ze mee bezig of zijn ze van plan.quote:Op maandag 16 september 2024 13:55 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Jeetje wat een vies foute corrupte boel toch allemaal weer... Opvallend genoeg zie je dit soort shit eigenlijk hoogst zelden ter linkerzijde, terwijl ze daar juist wel altijd van beticht worden. Isn't it weird..?
Ik heb altijd het idee dat dit allemaal in Scene is gezet.quote:
quote:Op maandag 16 september 2024 15:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat dit allemaal in Scene is gezet.
Dit kan eigenlijk alleen maar in Amerka.
Nah, beide daders lijken vooralsnog mentaal beperkte wappies die politiek alle kanten uitschoten en vooral aan de boze loner/conspiracy kant van het spectrum bleven. Dat soort types betrek je niet in een complot.quote:Op maandag 16 september 2024 15:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat dit allemaal in Scene is gezet.
Dit kan eigenlijk alleen maar in Amerka.
Typisch ook dus de mensen die nu juist niet (legaal) aan wapens zouden moeten kunnen komen.quote:Op maandag 16 september 2024 16:15 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nah, beide daders lijken vooralsnog mentaal beperkte wappies die politiek alle kanten uitschoten en vooral aan de boze loner/conspiracy kant van het spectrum bleven. Dat soort types betrek je niet in een complot.
Misschien dat iemand wel heel goed de impact in de gaten houdt en je op BNW een mooi topic kan aanmaken met een what if. Wat als iemand het plan opvat om zorgvuldig een heel links (of heel rechts) profiel op te stellen, dat jarenlang volhoudt en wijd verspreidt op alle social media en *dan* pas zijn slag slaat en een aanslag op een politicus van 'de andere zijde' pleegt met als doel de samenleving te destabiliseren?
Ik zeg dan ook niet dat je er niets over moet zeggen. Dit is een stropop. Trump zegt het tijdens het debat. Het is overduidelijk onzin. Als je het over het debat hebt kun je dat gewoon aanwijzen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, op die manier maakt het geen flikker uit. Als je er niets over zegt dan is dat het probleem of dan denken nog meer mensen dat het allemaal waar is. Zeg je wel wat dan is dat het probleem blijkbaar, maar het is dan niet zo dat meer mensen er in gaan geloven.
Trump en zijn campagne zijn niet altijd hetzelfde, er zitten mensen in die campagne die echt wel weten wat ze doen. Trump is alleen een ongeleid projectiel die regelmatig zijn eigen glazen ingooit.quote:Op zondag 15 september 2024 22:35 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik denk ook dat al die negatieve aandacht over Trump geen voordeel oplevert voor Harris. Maar strategie? Als Trump doelbewust migratie als onderwerp in het nieuws houdt, waarom gaat hij dan zo tekeer over Swift?
Gelukkig is de VS nog niet zo ver afgegleden als de UK waar je voor dit soort non-bedreigingen de politie op de stoep krijgt.quote:Op maandag 16 september 2024 11:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het bedreigen van een zittende (vice-)president is behoorlijk strafbaar in de VS. Elon Musk kan ook een bezoekje van de USSS verwachten lijkt me wegens zijn bericht.
Zie post #262quote:Op maandag 16 september 2024 17:34 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Gelukkig is de VS nog niet zo ver afgegleden als de UK waar je voor dit soort non-bedreigingen de politie op de stoep krijgt.
Nou ja, bij zo'n bezoekje vragen ze toch gewoon even wat hij nou bedoelde?quote:Op maandag 16 september 2024 17:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zie post #262
Ws. hebben zijn advocaten mn.Musk gewaarschuwd voor de gevolgen van zijn woorden…
Trump kan rancuneus blijven tegen mensen die hem zijn come back naar grootsheid in de weg staan.quote:
https://www.facebook.com/watch/?v=10156070318624369quote:Some years ago, Mr Trump invited me to lunch for a one-to-one meeting at his apartment in Manhattan. We had not met before and I accepted. Even before the starters arrived he began telling me about how he had asked a number of people for help after his latest bankruptcy and how five of them were unwilling to help. He told me he was going to spend the rest of his life destroying these five people.
Wat een onzin.quote:Op maandag 16 september 2024 17:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zie post #262
Ws. hebben zijn advocaten mn.Musk gewaarschuwd voor de gevolgen van zijn woorden…
Die gast snapt blijkbaar niet dat mensen om hem lachen omdat ze anders ontslagen worden. Daarbij de vraag waarom Harris geen aanslagen om de oren krijgt is toch in de verste verte geen grap. Nouja voor zijn cult misschien.quote:
Ja, de FBI moet in actie komen omdat een groep idioten claimt aangifte (?) te doenquote:Op maandag 16 september 2024 19:15 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
FBI en USSS zijn formeel op de hoogte gesteld. Ze moeten nu wel wat gaan doen.
Nee, ze moeten in actie komen omdat iemand een dreigement naar de president en de vice-president maakt.quote:Op maandag 16 september 2024 19:20 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, de FBI moet in actie komen omdat een groep idioten claimt aangifte (?) te doen
Wat een fantasiewereld.
quote:Op maandag 16 september 2024 19:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, ze moeten in actie komen omdat iemand een dreigement naar de president en de vice-president maakt.
Nee?quote:Op maandag 16 september 2024 17:34 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Gelukkig is de VS nog niet zo ver afgegleden als de UK waar je voor dit soort non-bedreigingen de politie op de stoep krijgt.
Wat is je mening over het uitzetten van criminele buitenlanders?quote:Threatening the president of the United States is a federal felony under United States Code Title 18, Section 871.[1][2][3][4] It consists of knowingly and willfully mailing or otherwise making "any threat to take the life of, to kidnap, or to inflict great bodily harm upon the president of the United States". The law also includes presidential candidates, vice presidents, and former presidents. The Secret Service investigates suspected violations of this law and monitors those who have a history of threatening the president. Threatening the president is considered a political offense.[5] Immigrants who commit this crime can be deported.[6]
quote:(A)In general
Any alien who has engaged, is engaged, or at any time after admission engages in—any activity to violate any law of the United States relating to espionage or sabotage or to violate or evade any law prohibiting the export from the United States of goods, technology, or sensitive information,
(ii)any other criminal activity which endangers public safety or national security, or
(iii)any activity a purpose of which is the opposition to, or the control or overthrow of, the Government of the United States by force, violence, or other unlawful means,
is deportable.
Het was dan ook geen grap, het was een indirecte 'zie je wel, het geweld komt uit die hoek'.quote:Op maandag 16 september 2024 19:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Die gast snapt blijkbaar niet dat mensen om hem lachen omdat ze anders ontslagen worden. Daarbij de vraag waarom Harris geen aanslagen om de oren krijgt is toch in de verste verte geen grap. Nouja voor zijn cult misschien.
Lijkt me dat je om het een grap te maken op zijn minst een punch-line of iets dergelijks moet hebben. Ik ken werkelijk geen enkele grap die stopt bij de vraag.
Zijn damage control skills zijn duidelijk ook nog altijd niks. Dat advocaten hier iets mee te maken hebben lijkt me sterk dan had hij wel wat minder doms neergeplempt.
Het is idioot om deze klachtindieners idioot te noemen.quote:Op maandag 16 september 2024 19:20 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, de FBI moet in actie komen omdat een groep idioten claimt aangifte (?) te doen
Wat een fantasiewereld.
Had hij geen ammunitie bij zich ofzo?quote:Op maandag 16 september 2024 19:45 schreef Ulx het volgende:
De aanklachten tegen Ryan Routh zijn bekend gemaakt. Hij stond vanmorgen in de rechtbank.
https://www.standard.co.u(...)arance-b1182360.html
• Bezit van een vuurwapen waarvan het serienummer niet klopt/leesbaar is.
• Bezit van een vuurwapen als veroordeelde crimineel
Geen poging tot moord o.i.d.
Beetje slappe hap dus.
thoughts and prayers schijnen goed te werkem tegen wapengeweld van verwarde mensen. misschien dat eens proberen 👍quote:Op maandag 16 september 2024 02:03 schreef Eagles89 het volgende:
Dat is niet verboden. De enige aanklachten zijn verboden wapenbezit omdat hij een strafblad heeft en het feit dat het serienummer niet leesbaar was. En was hij op het terrein was er wel trespassing bijgekomen lijkt me.quote:Op maandag 16 september 2024 22:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Had hij geen ammunitie bij zich ofzo?
Ah zo. Vraag me af waarvoor hij hier zou zijn aangeklaagd. Nou, dan maar weer over tot de orde van de dag.quote:Op maandag 16 september 2024 23:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is niet verboden. De enige aanklachten zijn verboden wapenbezit omdat hij een strafblad heeft en het feit dat het serienummer niet leesbaar was. En was hij op het terrein was er wel trespassing bijgekomen lijkt me.
[ x ]
Dom gelul zoals gewoonlijk. "Threatening the president of the United States" is hier niet van toepassing.quote:Op maandag 16 september 2024 19:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee?
[..]
Wat is je mening over het uitzetten van criminele buitenlanders?
[..]
William Henry Harrison haalde nog wel zijn inauguratie, maar overleed twee maanden daarna aan een longonsteking die hij waarschijnlijk in de koude januaridag dat hij werd aangesteld had opgelopen. Zijn VP was John Tyler, en die nam inderdaad het stokje over. William McKinley was al in het eerste jaar van zijn tweede termijn voor hij op een treinstation werd vermoord, waarna Teddy Roosevelt hem opvolgde. Dus in je Hotdog scenario is Vance dan inderdaad president, boy howdyquote:Op maandag 16 september 2024 23:24 schreef Bluesdude het volgende:
Weet iemand dit?
Trump wint
Maar hij verslikt zich op 5 december in een hotdog en overlijdt.
Wordt Vance dan in januari aangesteld als president?
Musk is iemand die heel graag ontzettend grappig wil zijn maar daar keer op keer pijnlijk in faalt. Een soort Joe Rogan met drie extra nullen op z'n bankrekening.quote:Op maandag 16 september 2024 19:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Die gast snapt blijkbaar niet dat mensen om hem lachen omdat ze anders ontslagen worden. Daarbij de vraag waarom Harris geen aanslagen om de oren krijgt is toch in de verste verte geen grap. Nouja voor zijn cult misschien.
Lijkt me dat je om het een grap te maken op zijn minst een punch-line of iets dergelijks moet hebben. Ik ken werkelijk geen enkele grap die stopt bij de vraag.
Bedankt voor deze inhoudelijke bijdrage, Henk!quote:Op maandag 16 september 2024 23:58 schreef MoreDakka het volgende:
Scientific American is al heel lang niet meer 'scientific'. Wat een manier om al die historie door de plee te gooien.
(Oh ja de eerste keer was in 2020 maar dat zeggen ze natuurlijk er niet bij)
Leg uit.quote:Op maandag 16 september 2024 23:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dom gelul zoals gewoonlijk. "Threatening the president of the United States" is hier niet van toepassing.
quote:Ongoing list of facilities in Springfield, Ohio, that have either been placed on lockdown, evacuated, closed, or searched at some point over the last week due to threats.
It coincides with Ohio Sen. @JDVance and former President Trump amplifying what local and state officials say are baseless claims about Haitian migrants eating people's pets and local geese in the community.
1. Springfield City Hall
2. Springfield's Bureau of Motor Vehicles
3. Springfield's Driver's Exam Station
4. Springfield's local Ohio License Bureau
5. Springview Government Center
6. Clark County Department of Job and Family Services
7. Clark County Common Pleas Court
8. Clark County Board of Elections
9. Clark County Juvenile Court
10. A.B. Graham Building
11. Springfield Academy of Excellence
12. Fulton Elementary School
13. Perrin Woods Elementary School
14. Snowhill Elementary School
15. Roosevelt Middle School
16. Kettering Health Springfield
17. Mercy Health - Springfield Regional Medical Center
18. Wittenberg University
19. Clark State College
20. Simon Kenton Elementary School
21. Kenwood Elementary School
Also, Springfield's annual CultureFest was canceled on Monday over security concerns.
Dan is er ook geen probleem voor Musk als de USSS/FBI dat even helemaal controleren. Maarre, hier lees ik ook geen expliciet 'ik ga de president doodmaken'quote:
Dus gewoon even controleren. Wat doet de man nog meer voor uitspraken? Etc. Gewoon de context erbij.quote:In 2010, Brian Dean Miller was sentenced in Texas to 27 months in prison for posting to Craigslist: "People, the time has come for revolution. It is time for Obama to die. I am dedicating my life to the death of Obama and every employee of the federal government. As I promised in a previous post, if the health care reform bill passed I would become a terrorist. Today I become a terrorist.
Natuurlijk wel, je doet gewoon net alsof van niet omdat je geen beter voorbeeld kunt vinden. Zeg nou maar eerlijk dat je gewoon elk excuus dat je kunt vinden wil gebruiken om Musk in het gevang te gooien omdat je hem niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 00:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan is er ook geen probleem voor Musk als de USSS/FBI dat even helemaal controleren. Maarre, hier lees ik ook geen expliciet 'ik ga de president doodmaken'
Dat moet de rechter maar beslissen. Maar een gesprekje met de USSS of FBI lijkt me een geen verkeerd idee.quote:Op dinsdag 17 september 2024 01:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je doet gewoon net alsof van niet omdat je geen beter voorbeeld kunt vinden. Zeg nou maar eerlijk dat je gewoon elk excuus dat je kunt vinden wil gebruiken om Musk in het gevang te gooien omdat je hem niet leuk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |