En in de race? Vier jaar op rij muur?quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:03 schreef Zorro het volgende:
4 jaar op rij pole. Die Leclerc doet hier iets goed.
Ferrari verneukt strategie en Perez laat Max voorbij.quote:
Ik zeg ook niet dat ie alles goed doet hequote:Op zaterdag 14 september 2024 15:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En in de race? Vier jaar op rij muur?
Een heel seizoen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:04 schreef Lichtloper het volgende:
Hoe lang is het geleden dat Perez beter kwalificeert dan Verstappen?
Totdat raketmotor erin wordt geladen.quote:
Miami 23.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:04 schreef Lichtloper het volgende:
Bizar gewoon, volgens mij het tweede weekend op rij waarin hij de tijd in Q2 niet evenaart. Als de windkracht 1 km wijzigt doet die auto het niet meer.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zo, dit zijn de grotere persoonlijke fouten in een titelstrijd.
Gelukkig morgen pas punten en Norris achteraan, maar wat oogt het wederom shaky bij Verstappen alleen dit keer lag het niet aan de auto.
1e run ook wel door een eigen fout uiteraardquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Bizar gewoon, volgens mij het tweede weekend op rij waarin hij de tijd in Q2 niet evenaart. Als de windkracht 1 km wijzigt doet die auto het niet meer.
Morgen weer de muur in.. "sorry guys"quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kijken of hij ook een keer kan winnen daar…
Negen minuten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:04 schreef Lichtloper het volgende:
Dat klopt, maar ook toen was het niet best. Bizar dat die tweede run zonder grote fouten dan zo ontzettend slecht is.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
1e run ook wel door een eigen fout uiteraard
Op Baku doet hij het vaker beter dan Max, het circuit ligt hem of het circuit ligt Max niet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:04 schreef Lichtloper het volgende:
I am stupidquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Morgen weer de muur in.. "sorry guys"
"we win or lose together" .. oh, dan wel...quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Vervelend radiopraatje van Williams.
Libresse ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:14 schreef HiDiHo het volgende:
Viaplay stop eens met die kut reklame
Volgens mij was het die vervelende Vowles die een soort motivational speechje deed alsof hij in The Office zit maar dan puur voor de mensen thuis en niet voor Colapinto.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
"we win or lose together" .. oh, dan wel...
Komt door het gelebber van zijn hondquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:07 schreef Nizno het volgende:
heeft Carlos nu een enorme mee-eter op zn kin?
das charlesquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Komt door het gelebber van zijn hond
[ x ]
hij kon het niet op een nette manier verwijderen zonder een groter probleem te veroorzaken. Hij had ook liever gewild dat die marshalls het van zijn auto af pakten maar dat doen ze niet en wel als het op de baan ligt... tjaquote:
quote:
quote:
Einde tijdperk Albon.quote:
DSQ en Lando naar P16? Zou mooi zijnquote:
Waarom hoop jij op een ongelukquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bizarre pech voor Lando Norris met die gele vlag. Maar goed, kan gebeuren. Benieuwd hoe die morgen terug kan komen, hoop zeker op een rode vlag of safety car.
Leclerc niet normaal gedaan weer. Grootste kwalificatiebeest van de grid. 4e keer op rij pole in Baku. Hopelijk kan die hem dit keer verzilveren, de vorige 3 keren was de auto in de race gewoon te slecht.
George een prima P5. Mooi gedaan. Hopelijk kan die podium pakken.
Checo ook een zeer mooie prestatie.
Zodat Norris terug kan komen.quote:
Jij spoort echt niet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zodat Norris terug kan komen.
Ben ook geen trein nee.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet.
Jij zelf dus blijkbaar ook niet volgens jezelf. Haha.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet.
Geen idee hoe je hier bij komt, maar Norris heeft morgen gewoon alle components waar die tegen de limiet aan zit nieuw in zijn auto zitten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat mag dus niet, alleen als de auto in de prak ligt.
Ze mogen hoogstens nog wat vleugels bijdraaien voor de race zelf (vleugel vervangen mag niet)
Een ongeluk is wat anders dan een incident.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij zelf dus blijkbaar ook niet volgens jezelf. Haha.
[ afbeelding ]
Dan hadden ze dat bij de vrije trainingen al moeten doen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Geen idee hoe je hier bij komt, maar Norris heeft morgen gewoon alle components waar die tegen de limiet aan zit nieuw in zijn auto zitten.
Tenzij juist Norris het ongeluk krijgt..quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zodat Norris terug kan komen.
Ja nu wel zekerquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een ongeluk is wat anders dan een incident.
Dit is gewoon niet zo, Perez deed dit bijvoorbeeld in Silverstone nog.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat bij de vrije trainingen al moeten doen.
Ze mogen nu niet aan de auto werken, alleen reparaties uitvoeren als dat nodig is.
https://www.the-race.com/formula-1/how-does-f1-qualifying-work/quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet zo.
https://gamerant.com/f1-23-how-to-change-car-setup/quote:F1 qualifying is also when the F1 cars enter 'parc ferme', which means the teams can no longer make changes to the set-up of their cars outside of very minor adjustments.
quote:Alterations to the car's setup can only be made once after the commencement of the race weekend's first qualifying session. According to F1 23's Parc Fermé rules, minor changes can still be made, but nothing that will drastically change the car's performance in the way that a complete setup alteration might do.
Ja leuk maar de 'straf' is start vanaf de pitstraat, wat dus niet zoveel uitmaakt als je toch al van achteren start. Het is niet zo dat het verboden is.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
https://www.the-race.com/formula-1/how-does-f1-qualifying-work/
[..]
https://gamerant.com/f1-23-how-to-change-car-setup/
[..]
Dat Leclerc kwalificatiebeest vind ik echt pertinente onzin. Deze pole (en die in Monaco) en straks ook in Singapore en Las Vegas liggen gewoon aan eraan dat de Ferrari gewoon heel goed gaat op stratencircuits. De poles in 2019 zijn voor een belangrijk deel toe te wijden aan de motor. In 22 en 23 scoorde hij veel poles omdat Ferrari gewoon heel snel de banden opgewarmd kreeg. Dat zag je in de race terug toen ze steeds weer wegzakten omdat de banden over de cliff gaan. Hülkenberg werd ook gezien als een enorm kwalificatiebeest, maar voor Haas geldt hetzelfde als voor Ferrari de laatste jaren: heel sterk in het opwarmen van de banden, in de race niks. Zijn Hülkenberg Leclerc dan slechte racers? Nee, je moet het gewoon zien in relatie tot de sterke punten van de auto.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bizarre pech voor Lando Norris met die gele vlag. Maar goed, kan gebeuren. Benieuwd hoe die morgen terug kan komen, hoop zeker op een rode vlag of safety car.
Leclerc niet normaal gedaan weer. Grootste kwalificatiebeest van de grid. 4e keer op rij pole in Baku. Hopelijk kan die hem dit keer verzilveren, de vorige 3 keren was de auto in de race gewoon te slecht.
George een prima P5. Mooi gedaan. Hopelijk kan die podium pakken.
Checo ook een zeer mooie prestatie.
Niemand kan een pole pakken zonder goede auto. Als leclerc de goede punten van de auto ten volste gebruikt dan is dat juist een sterk punt van hem lijkt mij dat dan.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat Leclerc kwalificatiebeest vind ik echt pertinente onzin. Deze pole (en die in Monaco) en straks ook in Singapore en Las Vegas liggen gewoon aan eraan dat de Ferrari gewoon heel goed gaat op stratencircuits. De poles in 2019 zijn voor een belangrijk deel toe te wijden aan de motor. In 22 en 23 scoorde hij veel poles omdat Ferrari gewoon heel snel de banden opgewarmd kreeg. Dat zag je in de race terug toen ze steeds weer wegzakten omdat de banden over de cliff gaan. Hülkenberg werd ook gezien als een enorm kwalificatiebeest, maar voor Haas geldt hetzelfde als voor Ferrari de laatste jaren: heel sterk in het opwarmen van de banden, in de race niks. Zijn Hülkenberg Leclerc dan slechte racers? Nee, je moet het gewoon zien in relatie tot de sterke punten van de auto.
Hij klaagde over de rear axel in Q1.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:23 schreef franklop het volgende:
Had verstappen nou nog aanpassingen gedaan tussen Q2 en 3 die niet goed werkten? Of was het voor de Q?
Mijn punt is dat hij lange tijd een heel sterke kwalificatie auto heeft gehad. Dat maakt hem niet een betere kwalificeerder dan Hamilton, Verstappen of Alonso.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niemand kan een pole pakken zonder goede auto. Als leclerc de goede punten van de auto ten volste gebruikt dan is dat juist een sterk punt van hem lijkt mij dat dan.
En dat die een slechte racer is zeg ik ook zeker niet.
Dat die een sterke kwalificatie auto zou hebben is jouw stelling. Ik vind hem gewoon een goede kwalificatie rijder. Dat is over het algemeen onbestreden in de wereld van F1quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mijn punt is dat hij lange tijd een heel sterke kwalificatie auto heeft gehad. Dat maakt hem niet een betere kwalificeerder dan Hamilton, Verstappen of Alonso.
Zeg mods, neem nu eindelijk eens actie tegen dit eeuwige getrol van dit stuk verrotquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
DSQ en Lando naar P16? Zou mooi zijn
quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een ongeluk is wat anders dan een incident.
Volgens wikipedia:quote:
Norris start inderdaad P16quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zeg mods, neem nu eindelijk eens actie tegen dit eeuwige getrol van dit stuk verrot
Dat is niet mijn stelling, dat is gewoon zo. De laatste twee seizoenen was Ferrari top in de kwalificatie omdat ze hun banden extreem snel op temperatuur kregen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat die een sterke kwalificatie auto zou hebben is jouw stelling. Ik vind hem gewoon een goede kwalificatie rijder. Dat is over het algemeen onbestreden in de wereld van F1
Ik maak me zie ik ook weer schuldig aan het aandacht geven. Het is net als die lelijke plant in de kamer die we maar water blijven geven. Nut en noodzaak zijn en blijven volkomen onduidelijk, want je doet er niemand een plezier mee.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:36 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Heeft geen zin on hier om te vragen. Hij is al een keer geband geweest. Maar blijft tegenwoordig net binnen de grenzen van wat mag met z'n continue "beasting" en andere sneue termpjes. Het is net een stalker. Die weten vaak ook precies hoe ver ze kunnen gaan. Gewoon negeren die überkneus.
Als we zien hoeveel poles Leclerc heeft is het zeker niet onbestreden dat die de beste kwalificeerder is van het veld.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn stelling, dat is gewoon zo. De laatste twee seizoenen was Ferrari top in de kwalificatie omdat ze hun banden extreem snel op temperatuur kregen.
Het is daarbij helemaal niet onomstreden. Het is onomstreden bij mensen die alleen naar de getalletjes van aantal poles kijken, verder niet.
Hahaha idd.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik maak me zie ik ook weer schuldig aan het aandacht geven. Het is net als die lelijke plant in de kamer die we maar water blijven geven. Nut en noodzaak zijn en blijven volkomen onduidelijk, want je doet er niemand een plezier mee.
Ik vrees alleen met de hulp van een sc.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:00 schreef plesner het volgende:
Mooi dat Gasly gediskwalificeerd is, schuift Norris weer mooi een plekje op. Zou me niks verbazen als ie alsnog voor Verstappen eindigt
Daar komt Albon goed weg, ws natuurlijk ook wel een team fout maar hij had er ook een gridstraf voor kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
Williams 5k boete
https://www.fia.com/sites(...)safe%20condition.pdf
Gasly uit de uitslag van de kwali geschrapt
https://www.fia.com/sites(...)%20non-compliance%20(Fuel%20Flow%20Mass).pdf
100% hier toch?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vrees alleen met de hulp van een sc.
Ik begrijp niet echt je weerstand om Leclerc gewoon credits te geven voor zijn kwalificatie-kwaliteiten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn stelling, dat is gewoon zo.
Baku niet. Baku is hit or miss, soms gebeurt er werkelijk geen hol, andere keer totale chaos. Het ligt er meestal een beetje aan of de F2 een megacrash heeft gehad dan rijd iedereen wat voorzichtiger en gebeurt er vaak niks.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Singapore op 100% zat. Baku weet ik niet zeker.
Klopt, alleen maakt Ferrari wel vaker de fout om de auto voor de zaterdag af te stellen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:09 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik begrijp niet echt je weerstand om Leclerc gewoon credits te geven voor zijn kwalificatie-kwaliteiten.
Want wat vooral toch gewoon "zo is", is dat Leclerc voor een 4e keer op rij (dus met 4 verschillende auto's/set ups) op een lastig glad stratencircuit een perfect rondje heeft gereden en zijn concurrenten ver op achterstand heeft gezet.
Ik noem dat kwalificeren als een beest.
Hopelijk blijft ie daar voor de rest van seizoen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Norris start inderdaad P16
Alleen die eerste bocht bij de start is wat lastig met al dat verkeerquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:00 schreef plesner het volgende:
Mooi dat Gasly gediskwalificeerd is, schuift Norris weer mooi een plekje op. Zou me niks verbazen als ie alsnog voor Verstappen eindigt
Want we willen vooral geen titelstrijd in F1?quote:Op zondag 15 september 2024 06:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk blijft ie daar voor de rest van seizoen.
Ongelofelijk. Haastige spoed is zelden goed zie je maar weer.quote:
Ik ook wel, maar hieraan zie je toch wel dat zowel hij als het team er niet echt klaar voor is.quote:Op zondag 15 september 2024 07:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Want we willen vooral geen titelstrijd in F1?
Nou ik wel
Whiskers2009 in SPT / [Junior] Formuleklassen #99 - Zandvoort!quote:Op zondag 15 september 2024 09:34 schreef pmponer het volgende:
Even F2 kijken Richard vertrekt van pole
Uiteindelijk hartstikke zonde want als de kans zich voordoet heb je eigenlijk geen tijd om te “wennen” aan de positie. Althans niet in een seizoen als deze.quote:Op zondag 15 september 2024 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar hieraan zie je toch wel dat zowel hij als het team er niet echt klaar voor is.
Ik lees hier al jaren mee, maar post nooit iets. Maar jij valt mij altijd op met je gezuig in dit topic. Alles is hosanna behalve Max. Je draait met alle winden mee, behalve die van Max.quote:Op zondag 15 september 2024 07:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Want we willen vooral geen titelstrijd in F1?
Nou ik wel
Ik heb geen moeite om hem credits te geven, ik verzet mij alleen tegen de stelling van enkelen dat hij beter is dan wie dan ook in kwalificeren en de term beest vind ik ook zwaar overdreven.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:09 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik begrijp niet echt je weerstand om Leclerc gewoon credits te geven voor zijn kwalificatie-kwaliteiten.
Want wat vooral toch gewoon "zo is", is dat Leclerc voor een 4e keer op rij (dus met 4 verschillende auto's/set ups) op een lastig glad stratencircuit een perfect rondje heeft gereden en zijn concurrenten ver op achterstand heeft gezet.
Ik noem dat kwalificeren als een beest.
Oh. Ja nou en?quote:Op zondag 15 september 2024 09:57 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Alles is hosanna behalve Max. Je draait met alle winden mee, behalve die van Max.
Je hebt gewoon een hekel aan Max.quote:
Waarom is dat zuigen? Dat hier veel Max fans zitten die dat niet kunnen hebben en dat liever niet zien, maakt het dan toch niet direct gezuig.quote:Op zondag 15 september 2024 09:57 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik lees hier al jaren mee, maar post nooit iets. Maar jij valt mij altijd op met je gezuig in dit topic. Alles is hosanna behalve Max. Je draait met alle winden mee, behalve die van Max.
Het feit dat ik nu wel post heeft te maken met het niveau van irritatie jegens jou.
Knap gedaan.
Eigenlijk apart dat Lando ook niet van de gelegenheid gebruik maakt om alle motorcomponenten te vervangen. Zeker als je weet wat er met de Mercedes motor mogelijk is als je hem in 1 race af mag schrijven zoals Lewis in 2021 deed.quote:
Is de vraag of dat nog steeds zo isquote:Op zondag 15 september 2024 10:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Eigenlijk apart dat Lando ook niet van de gelegenheid gebruik maakt om alle motorcomponenten te vervangen. Zeker als je weet wat er met de Mercedes motor mogelijk is als je hem in 1 race af mag schrijven zoals Lewis in 2021 deed.
Vandaar dat Sainz de afgelopen 4 keer geen pole wist te halen.quote:Op zondag 15 september 2024 10:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite om hem credits te geven, ik verzet mij alleen tegen de stelling van enkelen dat hij beter is dan wie dan ook in kwalificeren en de term beest vind ik ook zwaar overdreven.
Hij staat hier voor de vierde keer op rij op pole, voornamelijk omdat Ferrari als een malle gaat op stratencircuits. Om precies die reden stond hij niet op pole in bijvoorbeeld Zandvoort. Op Spa erfde hij de pole, maar lag hij een straatlengte achter Verstappen. Daarbij komt dat Ferrari al enkele jaren een geweldige tractie heeft vanuit bochten en een hele sterke mechanische grip. Ideaal voor een circuit als Baku en ook volgende week Singapore. Dát is de reden waarom Leclerc het hoort zo fantastisch doet. In andere jaren kwam daar nog het enorme voordeel bij dat Ferrari de banden extreem snel wist op te warmen. Dat voordeel heeft hij dit jaar niet en je ziet direct dat hij daardoor in veel kwalificaties waar hij in 22 en 23 nog pole pakte nu meerdere tienen ervan verwijderd blijft.
Ik mag Lando wel. Echter heeft hij geen winnaarsmentaliteit. Als het even tegen zit boort hij zichzelf de grond in, hij is snel teneergeslagen. Hij laat zich veel te makkelijk uit het veld slaan.quote:Op zondag 15 september 2024 09:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Uiteindelijk hartstikke zonde want als de kans zich voordoet heb je eigenlijk geen tijd om te “wennen” aan de positie. Althans niet in een seizoen als deze.
Lando laat soms wel wat liggen maar wat voor hem ook moeilijk is is de kracht van Piastri. En inderdaad het team is niet feilloos. Gisteren was het deels het team deels die gele vlag.
Zo beetje als Leclercquote:Op zondag 15 september 2024 10:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik mag Lando wel. Echter heeft hij geen winnaarsmentaliteit. Als het even tegen zit boort hij zichzelf de grond in, hij is snel teneergeslagen. Hij laat zich veel te makkelijk uit het veld slaan.
Norris mazzelt flink..quote:Op zondag 15 september 2024 10:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ocon start ook vanuit de pits.
Norris stond al voor Oconquote:
Hier heeft Norris niks aanquote:Op zondag 15 september 2024 10:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ocon start ook vanuit de pits.
Owhquote:
Onzin.quote:Op zondag 15 september 2024 10:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik mag Lando wel. Echter heeft hij geen winnaarsmentaliteit. Als het even tegen zit boort hij zichzelf de grond in, hij is snel teneergeslagen. Hij laat zich veel te makkelijk uit het veld slaan.
Dat ging wel door mijn hoofdquote:Op zondag 15 september 2024 11:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Of je moest het idee hebben dat Ocon even zin had in een goede uitremactie in bocht 1
(lol)
Dat moet jij allemaal weten.quote:Op zondag 15 september 2024 10:37 schreef FYazz het volgende:
[..]
Vandaar dat Sainz de afgelopen 4 keer geen pole wist te halen.
En er in totaal maar 5 op zijn naam heeft en Leclerc 26.
Want het ligt allemaal alleen aan de auto en circuit ...
Ik deel die mening dus niet en ik vind Leclerc wel een kwalificatiebeest. Overigens heeft volgens mij ook niemand hier gezegd dat Leclerc de enige of allerbeste is en stukken beter is dan een Max.
Kortom, ik vind het zwaar overdreven hoe negatief je je uitlaat over de uitstekende kwalificatie-kwaliteiten van Leclerc en de benoeming hiervan door users.
F1tv is inderdaad bezig met de preshow... nog 37 minuten en 45 secondenquote:
Heel vreemd ja. Kostte Verstappen in Mexico destijds de pole (niet tijd afpakken, maar -3).quote:Op zondag 15 september 2024 12:23 schreef THEFXR het volgende:
Rus rijdt te snel in de qualy onder geel, maar de stewards zagen een mogelijkheid om hem een waarschuwing te geven.
standaard wordt toch je tijd afgenomen?
Hij heeft zelf in een interview aangegeven de dag van de race niet te kunnen eten en drinken van de zenuwenquote:
Dat Williams een boete heeft gekregen voor de actie met Albon is ook hoogst opmerkelijkquote:Op zondag 15 september 2024 12:23 schreef THEFXR het volgende:
Rus rijdt te snel in de qualy onder geel, maar de stewards zagen een mogelijkheid om hem een waarschuwing te geven.
standaard wordt toch je tijd afgenomen?
Je moet niksquote:Op zondag 15 september 2024 12:28 schreef wdn het volgende:
als een race eerder is dan 15:00 waarom moet ik dat dik een uur van te voren klaarzitten?
helemaal niet nodig hoorquote:Op zondag 15 september 2024 12:28 schreef wdn het volgende:
als een race eerder is dan 15:00 waarom moet ik dat dik een uur van te voren klaarzitten?
ja en dat doe ik als het 14:55/14:50 isquote:Op zondag 15 september 2024 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
helemaal niet nodig hoor
je mag ok 12:55 binnen denderen
quote:Op zondag 15 september 2024 12:32 schreef wdn het volgende:
[..]
ja en dat doe ik als het 14:55/14:50 is
Ik denk dat ik het weet... Komt denk ik omdat ik ooit een race heb gemist: kwam 14:55 aan en kon net de herhaling van de finish meepakken
Als Lando dit seizoen niet kampioen wordt, dan zie ik eerder dat Piastri kampioen worden.quote:Op zondag 15 september 2024 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft zelf in een interview aangegeven de dag van de race niet te kunnen eten en drinken van de zenuwen
Ook tijdens de race drinkt hij bijna nooit
Ook gisteren tijdens een interview zie je een gebroken Lando
Mentaal is hij er echt nog lang niet
Kort en krachtig.quote:Op zondag 15 september 2024 12:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Max is het 100% met Newey eens vwb de Britjes.
Komt Dracula eraan?quote:
quote:Op zondag 15 september 2024 12:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Britten zijn kutquote:
Ik was er alquote:
Zou Newey als eis gesteld hebben bij Stroll dat VER moet komen?quote:Op zondag 15 september 2024 12:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Newey stelde dat VER gedemoniseerd werd in de Britse pers.quote:
Goh, het is geen brit.quote:Op zondag 15 september 2024 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Newey stelde dat VER gedemoniseerd werd in de Britse pers.
Dit.quote:Op zondag 15 september 2024 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je bent op tijdquote:
quote:
Op een gegeven moment moet het wel klaar zijn met 2021 toch? We zijn bijna 3 jaar verderquote:Op zondag 15 september 2024 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En de Britse pers is gewoon erg. Noemde een net bevallen Sarah Ferguson een varken vanwege haar gewicht.quote:
Het is een trauma dat een Brit de GOAT titel moet delen met een duitser.quote:Op zondag 15 september 2024 12:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet het wel klaar zijn met 2021 toch? We zijn bijna 3 jaar verder
Als ie door de eerste bocht komtquote:
Als ie dat overleeft dan wint ie, want Ferrari verneukt strategie.quote:Op zondag 15 september 2024 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ie door de eerste bocht komt
Russell staat dich bij hem. Is inderdaad gevaarlijk.quote:Op zondag 15 september 2024 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Norris blauwe vlaggen krijgtquote:Op zondag 15 september 2024 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een Norris Piastri crash op m'n bingokaart staan, dus dat zal gebeuren ook
Norris moet niet crashen, die moet dik punten scoren vandaag. Hopelijk meer dan Max. Mooi voor het kampioenschap.quote:Op zondag 15 september 2024 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een Norris Piastri crash op m'n bingokaart staan, dus dat zal gebeuren ook
Skattiequote:
Dat zal nog wel lukken, maar Sainz kan bij hem een do or die doen als hij niet perfect weg is. Zo geweldig is die McLaren niet bij de start volgens mij.quote:Op zondag 15 september 2024 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Easy.quote:Op zondag 15 september 2024 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Motorwissel.quote:
klik op stationsquote:Op zondag 15 september 2024 12:56 schreef Nattekat het volgende:
Mijn VPN app heeft standaard Nederland nu in de gratis versie en ik kan dat niet veranderen
Rip Olav
Voodoopop geactiveerd.quote:Op zondag 15 september 2024 12:57 schreef _UserName_ het volgende:
echt op de seconde zet ik GPR aan, tablet aan, en hij speelt gewoon gelijk gesynct af. Ik heb een goed gevoel over de race![]()
Hallo!
Het is jammer dat Magnussen niet mee mag doenquote:Op zondag 15 september 2024 12:56 schreef Wertha het volgende:
[..]
Easy.
Optie 1:
Piastri rijdt zijn voorvleugel aan gort op Leclerc. Terwijl hij door het veld heen zakt maakt Norris een inschattingsfout en klapt achterop bij Piastri.
Optie 2:
Piastri rijdt zijn voorvleugel aan gort op Leclerc. Terwijl hij door het veld heen zakt, komt zijn voorvleugel vast te zitten onder de auto - toevallig net op het moment dat Norris hem voorbij rijdt. Piastri kan niet meer sturen en kegelt Norris uit de race.
we hebben stroll nogquote:Op zondag 15 september 2024 12:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is jammer dat Magnussen niet mee mag doen![]()
Ach, in plaats daarvan hebben we twee rookies in de top 10.quote:Op zondag 15 september 2024 12:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is jammer dat Magnussen niet mee mag doen![]()
Ik hoop dat die start goed gaat.quote:Op zondag 15 september 2024 12:57 schreef _UserName_ het volgende:
echt op de seconde zet ik GPR aan, tablet aan, en hij speelt gewoon gelijk gesynct af. Ik heb een goed gevoel over de race![]()
Hallo!
Ik moet toegeven dat er te veel goed gaat vandaag inderdaad. Kinderkamer net op tijd klaar voor de race en dan vraagt de vrouw of "ik kook", (thuisbezorgd). Ergens moet er iets fout gaanquote:
Jinx het nu niet!quote:Op zondag 15 september 2024 12:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat er te veel goed gaat vandaag inderdaad. Kinderkamer net op tijd klaar voor de race en dan vraagt de vrouw of "ik kook", (thuisbezorgd). Ergens moet er iets fout gaan
Oke, oke. Max valt uitquote:
De winst voor Verschoor kan nog gejinxt worden.quote:
Know your memesquote:
Dat kan niet meer, dat is achter de betaalmuur verdwenen.quote:
Lichtquote:Op zondag 15 september 2024 13:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV: De zee licht dichtbij, coureurs krijgen hier te maken met wind zoals ze niet gewend zijn in andere GP's.
Gelukkig ligt Zandvoort aan het rustige binnenmeertje genaamd de Noordzee.
Ja, duh..quote:
Brittenquote:Op zondag 15 september 2024 13:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV: De zee licht dichtbij, coureurs krijgen hier te maken met wind zoals ze niet gewend zijn in andere GP's.
Gelukkig ligt Zandvoort aan het rustige binnenmeertje genaamd de Noordzee.
Kamphues is ontslagenquote:Op zondag 15 september 2024 13:04 schreef pmponer het volgende:
Heb ik nog iets gemist in de voorbeschouwing van ziggo?
Dat heeft Perez ook vaker gedacht in het verleden.quote:Op zondag 15 september 2024 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht even dat Perez Verstappen was
Echt?quote:
Ik kijk toch nooit maar Kamphues is echt een eersteklas eikel.quote:
Ik vind hem leuker dan Amberquote:Op zondag 15 september 2024 13:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik kijk toch nooit maar Kamphues is echt een eersteklas eikel.
Helaas..quote:Op zondag 15 september 2024 13:08 schreef pmponer het volgende:
Als Yuki een stoelttje bij RB wil verdienen, nu kan het
quote:Op zondag 15 september 2024 13:09 schreef Mano_ het volgende:
Oh crap, niet aan gedacht dat het om 13u begon![]()
Lezen blijft lastigquote:Op zondag 15 september 2024 13:09 schreef Mano_ het volgende:
Dagjesmens gespot.quote:Op zondag 15 september 2024 13:09 schreef Mano_ het volgende:
tikkie van stroll gehadquote:
waarschijnlijkquote:Op zondag 15 september 2024 13:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Yuki heeft schade dus, aldus F1TV.
Tijden topicquote:Op zondag 15 september 2024 13:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Sterker nog: gewoon niet lezen want 'de race begint om 15u dus ik heb nog wel ff'
Altijd weer dezelfdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |