Mijn punt is dat hij lange tijd een heel sterke kwalificatie auto heeft gehad. Dat maakt hem niet een betere kwalificeerder dan Hamilton, Verstappen of Alonso.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niemand kan een pole pakken zonder goede auto. Als leclerc de goede punten van de auto ten volste gebruikt dan is dat juist een sterk punt van hem lijkt mij dat dan.
En dat die een slechte racer is zeg ik ook zeker niet.
Dat die een sterke kwalificatie auto zou hebben is jouw stelling. Ik vind hem gewoon een goede kwalificatie rijder. Dat is over het algemeen onbestreden in de wereld van F1quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mijn punt is dat hij lange tijd een heel sterke kwalificatie auto heeft gehad. Dat maakt hem niet een betere kwalificeerder dan Hamilton, Verstappen of Alonso.
Zeg mods, neem nu eindelijk eens actie tegen dit eeuwige getrol van dit stuk verrotquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
DSQ en Lando naar P16? Zou mooi zijn
quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een ongeluk is wat anders dan een incident.
Volgens wikipedia:quote:
Norris start inderdaad P16quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zeg mods, neem nu eindelijk eens actie tegen dit eeuwige getrol van dit stuk verrot
Dat is niet mijn stelling, dat is gewoon zo. De laatste twee seizoenen was Ferrari top in de kwalificatie omdat ze hun banden extreem snel op temperatuur kregen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat die een sterke kwalificatie auto zou hebben is jouw stelling. Ik vind hem gewoon een goede kwalificatie rijder. Dat is over het algemeen onbestreden in de wereld van F1
Ik maak me zie ik ook weer schuldig aan het aandacht geven. Het is net als die lelijke plant in de kamer die we maar water blijven geven. Nut en noodzaak zijn en blijven volkomen onduidelijk, want je doet er niemand een plezier mee.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:36 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Heeft geen zin on hier om te vragen. Hij is al een keer geband geweest. Maar blijft tegenwoordig net binnen de grenzen van wat mag met z'n continue "beasting" en andere sneue termpjes. Het is net een stalker. Die weten vaak ook precies hoe ver ze kunnen gaan. Gewoon negeren die überkneus.
Als we zien hoeveel poles Leclerc heeft is het zeker niet onbestreden dat die de beste kwalificeerder is van het veld.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn stelling, dat is gewoon zo. De laatste twee seizoenen was Ferrari top in de kwalificatie omdat ze hun banden extreem snel op temperatuur kregen.
Het is daarbij helemaal niet onomstreden. Het is onomstreden bij mensen die alleen naar de getalletjes van aantal poles kijken, verder niet.
Hahaha idd.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik maak me zie ik ook weer schuldig aan het aandacht geven. Het is net als die lelijke plant in de kamer die we maar water blijven geven. Nut en noodzaak zijn en blijven volkomen onduidelijk, want je doet er niemand een plezier mee.
Ik vrees alleen met de hulp van een sc.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:00 schreef plesner het volgende:
Mooi dat Gasly gediskwalificeerd is, schuift Norris weer mooi een plekje op. Zou me niks verbazen als ie alsnog voor Verstappen eindigt
Daar komt Albon goed weg, ws natuurlijk ook wel een team fout maar hij had er ook een gridstraf voor kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
Williams 5k boete
https://www.fia.com/sites(...)safe%20condition.pdf
Gasly uit de uitslag van de kwali geschrapt
https://www.fia.com/sites(...)%20non-compliance%20(Fuel%20Flow%20Mass).pdf
100% hier toch?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vrees alleen met de hulp van een sc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |