Motorwissel.quote:
klik op stationsquote:Op zondag 15 september 2024 12:56 schreef Nattekat het volgende:
Mijn VPN app heeft standaard Nederland nu in de gratis versie en ik kan dat niet veranderen
Rip Olav
Voodoopop geactiveerd.quote:Op zondag 15 september 2024 12:57 schreef _UserName_ het volgende:
echt op de seconde zet ik GPR aan, tablet aan, en hij speelt gewoon gelijk gesynct af. Ik heb een goed gevoel over de race![]()
Hallo!
Het is jammer dat Magnussen niet mee mag doenquote:Op zondag 15 september 2024 12:56 schreef Wertha het volgende:
[..]
Easy.
Optie 1:
Piastri rijdt zijn voorvleugel aan gort op Leclerc. Terwijl hij door het veld heen zakt maakt Norris een inschattingsfout en klapt achterop bij Piastri.
Optie 2:
Piastri rijdt zijn voorvleugel aan gort op Leclerc. Terwijl hij door het veld heen zakt, komt zijn voorvleugel vast te zitten onder de auto - toevallig net op het moment dat Norris hem voorbij rijdt. Piastri kan niet meer sturen en kegelt Norris uit de race.
we hebben stroll nogquote:Op zondag 15 september 2024 12:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is jammer dat Magnussen niet mee mag doen![]()
Ach, in plaats daarvan hebben we twee rookies in de top 10.quote:Op zondag 15 september 2024 12:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is jammer dat Magnussen niet mee mag doen![]()
Ik hoop dat die start goed gaat.quote:Op zondag 15 september 2024 12:57 schreef _UserName_ het volgende:
echt op de seconde zet ik GPR aan, tablet aan, en hij speelt gewoon gelijk gesynct af. Ik heb een goed gevoel over de race![]()
Hallo!
Ik moet toegeven dat er te veel goed gaat vandaag inderdaad. Kinderkamer net op tijd klaar voor de race en dan vraagt de vrouw of "ik kook", (thuisbezorgd). Ergens moet er iets fout gaanquote:
Jinx het nu niet!quote:Op zondag 15 september 2024 12:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat er te veel goed gaat vandaag inderdaad. Kinderkamer net op tijd klaar voor de race en dan vraagt de vrouw of "ik kook", (thuisbezorgd). Ergens moet er iets fout gaan
De winst voor Verschoor kan nog gejinxt worden.quote:
Know your memesquote:
Dat kan niet meer, dat is achter de betaalmuur verdwenen.quote:
Lichtquote:Op zondag 15 september 2024 13:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV: De zee licht dichtbij, coureurs krijgen hier te maken met wind zoals ze niet gewend zijn in andere GP's.
Gelukkig ligt Zandvoort aan het rustige binnenmeertje genaamd de Noordzee.
Ja, duh..quote:
Brittenquote:Op zondag 15 september 2024 13:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV: De zee licht dichtbij, coureurs krijgen hier te maken met wind zoals ze niet gewend zijn in andere GP's.
Gelukkig ligt Zandvoort aan het rustige binnenmeertje genaamd de Noordzee.
Kamphues is ontslagenquote:Op zondag 15 september 2024 13:04 schreef pmponer het volgende:
Heb ik nog iets gemist in de voorbeschouwing van ziggo?
Dat heeft Perez ook vaker gedacht in het verleden.quote:Op zondag 15 september 2024 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht even dat Perez Verstappen was
Echt?quote:
Ik kijk toch nooit maar Kamphues is echt een eersteklas eikel.quote:
Ik vind hem leuker dan Amberquote:Op zondag 15 september 2024 13:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik kijk toch nooit maar Kamphues is echt een eersteklas eikel.
Helaas..quote:Op zondag 15 september 2024 13:08 schreef pmponer het volgende:
Als Yuki een stoelttje bij RB wil verdienen, nu kan het
quote:Op zondag 15 september 2024 13:09 schreef Mano_ het volgende:
Oh crap, niet aan gedacht dat het om 13u begon![]()
Lezen blijft lastigquote:Op zondag 15 september 2024 13:09 schreef Mano_ het volgende:
Dagjesmens gespot.quote:Op zondag 15 september 2024 13:09 schreef Mano_ het volgende:
tikkie van stroll gehadquote:
waarschijnlijkquote:Op zondag 15 september 2024 13:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Yuki heeft schade dus, aldus F1TV.
Tijden topicquote:Op zondag 15 september 2024 13:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Sterker nog: gewoon niet lezen want 'de race begint om 15u dus ik heb nog wel ff'
Altijd weer dezelfdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |