Ik begrijp niet echt je weerstand om Leclerc gewoon credits te geven voor zijn kwalificatie-kwaliteiten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn stelling, dat is gewoon zo.
Baku niet. Baku is hit or miss, soms gebeurt er werkelijk geen hol, andere keer totale chaos. Het ligt er meestal een beetje aan of de F2 een megacrash heeft gehad dan rijd iedereen wat voorzichtiger en gebeurt er vaak niks.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Singapore op 100% zat. Baku weet ik niet zeker.
Klopt, alleen maakt Ferrari wel vaker de fout om de auto voor de zaterdag af te stellen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:09 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik begrijp niet echt je weerstand om Leclerc gewoon credits te geven voor zijn kwalificatie-kwaliteiten.
Want wat vooral toch gewoon "zo is", is dat Leclerc voor een 4e keer op rij (dus met 4 verschillende auto's/set ups) op een lastig glad stratencircuit een perfect rondje heeft gereden en zijn concurrenten ver op achterstand heeft gezet.
Ik noem dat kwalificeren als een beest.
Hopelijk blijft ie daar voor de rest van seizoen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Norris start inderdaad P16
Alleen die eerste bocht bij de start is wat lastig met al dat verkeerquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:00 schreef plesner het volgende:
Mooi dat Gasly gediskwalificeerd is, schuift Norris weer mooi een plekje op. Zou me niks verbazen als ie alsnog voor Verstappen eindigt
Want we willen vooral geen titelstrijd in F1?quote:Op zondag 15 september 2024 06:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk blijft ie daar voor de rest van seizoen.
Ongelofelijk. Haastige spoed is zelden goed zie je maar weer.quote:
Ik ook wel, maar hieraan zie je toch wel dat zowel hij als het team er niet echt klaar voor is.quote:Op zondag 15 september 2024 07:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Want we willen vooral geen titelstrijd in F1?
Nou ik wel
Whiskers2009 in SPT / [Junior] Formuleklassen #99 - Zandvoort!quote:Op zondag 15 september 2024 09:34 schreef pmponer het volgende:
Even F2 kijken Richard vertrekt van pole
Uiteindelijk hartstikke zonde want als de kans zich voordoet heb je eigenlijk geen tijd om te “wennen” aan de positie. Althans niet in een seizoen als deze.quote:Op zondag 15 september 2024 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar hieraan zie je toch wel dat zowel hij als het team er niet echt klaar voor is.
Ik lees hier al jaren mee, maar post nooit iets. Maar jij valt mij altijd op met je gezuig in dit topic. Alles is hosanna behalve Max. Je draait met alle winden mee, behalve die van Max.quote:Op zondag 15 september 2024 07:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Want we willen vooral geen titelstrijd in F1?
Nou ik wel
Ik heb geen moeite om hem credits te geven, ik verzet mij alleen tegen de stelling van enkelen dat hij beter is dan wie dan ook in kwalificeren en de term beest vind ik ook zwaar overdreven.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:09 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik begrijp niet echt je weerstand om Leclerc gewoon credits te geven voor zijn kwalificatie-kwaliteiten.
Want wat vooral toch gewoon "zo is", is dat Leclerc voor een 4e keer op rij (dus met 4 verschillende auto's/set ups) op een lastig glad stratencircuit een perfect rondje heeft gereden en zijn concurrenten ver op achterstand heeft gezet.
Ik noem dat kwalificeren als een beest.
Oh. Ja nou en?quote:Op zondag 15 september 2024 09:57 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Alles is hosanna behalve Max. Je draait met alle winden mee, behalve die van Max.
Je hebt gewoon een hekel aan Max.quote:
Waarom is dat zuigen? Dat hier veel Max fans zitten die dat niet kunnen hebben en dat liever niet zien, maakt het dan toch niet direct gezuig.quote:Op zondag 15 september 2024 09:57 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik lees hier al jaren mee, maar post nooit iets. Maar jij valt mij altijd op met je gezuig in dit topic. Alles is hosanna behalve Max. Je draait met alle winden mee, behalve die van Max.
Het feit dat ik nu wel post heeft te maken met het niveau van irritatie jegens jou.
Knap gedaan.
Eigenlijk apart dat Lando ook niet van de gelegenheid gebruik maakt om alle motorcomponenten te vervangen. Zeker als je weet wat er met de Mercedes motor mogelijk is als je hem in 1 race af mag schrijven zoals Lewis in 2021 deed.quote:
Is de vraag of dat nog steeds zo isquote:Op zondag 15 september 2024 10:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Eigenlijk apart dat Lando ook niet van de gelegenheid gebruik maakt om alle motorcomponenten te vervangen. Zeker als je weet wat er met de Mercedes motor mogelijk is als je hem in 1 race af mag schrijven zoals Lewis in 2021 deed.
Vandaar dat Sainz de afgelopen 4 keer geen pole wist te halen.quote:Op zondag 15 september 2024 10:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite om hem credits te geven, ik verzet mij alleen tegen de stelling van enkelen dat hij beter is dan wie dan ook in kwalificeren en de term beest vind ik ook zwaar overdreven.
Hij staat hier voor de vierde keer op rij op pole, voornamelijk omdat Ferrari als een malle gaat op stratencircuits. Om precies die reden stond hij niet op pole in bijvoorbeeld Zandvoort. Op Spa erfde hij de pole, maar lag hij een straatlengte achter Verstappen. Daarbij komt dat Ferrari al enkele jaren een geweldige tractie heeft vanuit bochten en een hele sterke mechanische grip. Ideaal voor een circuit als Baku en ook volgende week Singapore. Dát is de reden waarom Leclerc het hoort zo fantastisch doet. In andere jaren kwam daar nog het enorme voordeel bij dat Ferrari de banden extreem snel wist op te warmen. Dat voordeel heeft hij dit jaar niet en je ziet direct dat hij daardoor in veel kwalificaties waar hij in 22 en 23 nog pole pakte nu meerdere tienen ervan verwijderd blijft.
Ik mag Lando wel. Echter heeft hij geen winnaarsmentaliteit. Als het even tegen zit boort hij zichzelf de grond in, hij is snel teneergeslagen. Hij laat zich veel te makkelijk uit het veld slaan.quote:Op zondag 15 september 2024 09:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Uiteindelijk hartstikke zonde want als de kans zich voordoet heb je eigenlijk geen tijd om te “wennen” aan de positie. Althans niet in een seizoen als deze.
Lando laat soms wel wat liggen maar wat voor hem ook moeilijk is is de kracht van Piastri. En inderdaad het team is niet feilloos. Gisteren was het deels het team deels die gele vlag.
Zo beetje als Leclercquote:Op zondag 15 september 2024 10:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik mag Lando wel. Echter heeft hij geen winnaarsmentaliteit. Als het even tegen zit boort hij zichzelf de grond in, hij is snel teneergeslagen. Hij laat zich veel te makkelijk uit het veld slaan.
Norris mazzelt flink..quote:Op zondag 15 september 2024 10:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ocon start ook vanuit de pits.
Norris stond al voor Oconquote:
Hier heeft Norris niks aanquote:Op zondag 15 september 2024 10:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ocon start ook vanuit de pits.
Owhquote:
Onzin.quote:Op zondag 15 september 2024 10:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik mag Lando wel. Echter heeft hij geen winnaarsmentaliteit. Als het even tegen zit boort hij zichzelf de grond in, hij is snel teneergeslagen. Hij laat zich veel te makkelijk uit het veld slaan.
Dat ging wel door mijn hoofdquote:Op zondag 15 september 2024 11:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Of je moest het idee hebben dat Ocon even zin had in een goede uitremactie in bocht 1
(lol)
Dat moet jij allemaal weten.quote:Op zondag 15 september 2024 10:37 schreef FYazz het volgende:
[..]
Vandaar dat Sainz de afgelopen 4 keer geen pole wist te halen.
En er in totaal maar 5 op zijn naam heeft en Leclerc 26.
Want het ligt allemaal alleen aan de auto en circuit ...
Ik deel die mening dus niet en ik vind Leclerc wel een kwalificatiebeest. Overigens heeft volgens mij ook niemand hier gezegd dat Leclerc de enige of allerbeste is en stukken beter is dan een Max.
Kortom, ik vind het zwaar overdreven hoe negatief je je uitlaat over de uitstekende kwalificatie-kwaliteiten van Leclerc en de benoeming hiervan door users.
F1tv is inderdaad bezig met de preshow... nog 37 minuten en 45 secondenquote:
Heel vreemd ja. Kostte Verstappen in Mexico destijds de pole (niet tijd afpakken, maar -3).quote:Op zondag 15 september 2024 12:23 schreef THEFXR het volgende:
Rus rijdt te snel in de qualy onder geel, maar de stewards zagen een mogelijkheid om hem een waarschuwing te geven.
standaard wordt toch je tijd afgenomen?
Hij heeft zelf in een interview aangegeven de dag van de race niet te kunnen eten en drinken van de zenuwenquote:
Dat Williams een boete heeft gekregen voor de actie met Albon is ook hoogst opmerkelijkquote:Op zondag 15 september 2024 12:23 schreef THEFXR het volgende:
Rus rijdt te snel in de qualy onder geel, maar de stewards zagen een mogelijkheid om hem een waarschuwing te geven.
standaard wordt toch je tijd afgenomen?
Je moet niksquote:Op zondag 15 september 2024 12:28 schreef wdn het volgende:
als een race eerder is dan 15:00 waarom moet ik dat dik een uur van te voren klaarzitten?
helemaal niet nodig hoorquote:Op zondag 15 september 2024 12:28 schreef wdn het volgende:
als een race eerder is dan 15:00 waarom moet ik dat dik een uur van te voren klaarzitten?
ja en dat doe ik als het 14:55/14:50 isquote:Op zondag 15 september 2024 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
helemaal niet nodig hoor
je mag ok 12:55 binnen denderen
quote:Op zondag 15 september 2024 12:32 schreef wdn het volgende:
[..]
ja en dat doe ik als het 14:55/14:50 is
Ik denk dat ik het weet... Komt denk ik omdat ik ooit een race heb gemist: kwam 14:55 aan en kon net de herhaling van de finish meepakken
Als Lando dit seizoen niet kampioen wordt, dan zie ik eerder dat Piastri kampioen worden.quote:Op zondag 15 september 2024 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft zelf in een interview aangegeven de dag van de race niet te kunnen eten en drinken van de zenuwen
Ook tijdens de race drinkt hij bijna nooit
Ook gisteren tijdens een interview zie je een gebroken Lando
Mentaal is hij er echt nog lang niet
Kort en krachtig.quote:Op zondag 15 september 2024 12:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Max is het 100% met Newey eens vwb de Britjes.
Komt Dracula eraan?quote:
quote:Op zondag 15 september 2024 12:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Britten zijn kutquote:
Ik was er alquote:
Zou Newey als eis gesteld hebben bij Stroll dat VER moet komen?quote:Op zondag 15 september 2024 12:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Newey stelde dat VER gedemoniseerd werd in de Britse pers.quote:
Goh, het is geen brit.quote:Op zondag 15 september 2024 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Newey stelde dat VER gedemoniseerd werd in de Britse pers.
Dit.quote:Op zondag 15 september 2024 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je bent op tijdquote:
quote:
Op een gegeven moment moet het wel klaar zijn met 2021 toch? We zijn bijna 3 jaar verderquote:Op zondag 15 september 2024 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En de Britse pers is gewoon erg. Noemde een net bevallen Sarah Ferguson een varken vanwege haar gewicht.quote:
Het is een trauma dat een Brit de GOAT titel moet delen met een duitser.quote:Op zondag 15 september 2024 12:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet het wel klaar zijn met 2021 toch? We zijn bijna 3 jaar verder
Als ie door de eerste bocht komtquote:
Als ie dat overleeft dan wint ie, want Ferrari verneukt strategie.quote:Op zondag 15 september 2024 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ie door de eerste bocht komt
Russell staat dich bij hem. Is inderdaad gevaarlijk.quote:Op zondag 15 september 2024 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Norris blauwe vlaggen krijgtquote:Op zondag 15 september 2024 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een Norris Piastri crash op m'n bingokaart staan, dus dat zal gebeuren ook
Norris moet niet crashen, die moet dik punten scoren vandaag. Hopelijk meer dan Max. Mooi voor het kampioenschap.quote:Op zondag 15 september 2024 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een Norris Piastri crash op m'n bingokaart staan, dus dat zal gebeuren ook
Skattiequote:
Dat zal nog wel lukken, maar Sainz kan bij hem een do or die doen als hij niet perfect weg is. Zo geweldig is die McLaren niet bij de start volgens mij.quote:Op zondag 15 september 2024 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Easy.quote:Op zondag 15 september 2024 12:52 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |