Ik begrijp niet echt je weerstand om Leclerc gewoon credits te geven voor zijn kwalificatie-kwaliteiten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn stelling, dat is gewoon zo.
Baku niet. Baku is hit or miss, soms gebeurt er werkelijk geen hol, andere keer totale chaos. Het ligt er meestal een beetje aan of de F2 een megacrash heeft gehad dan rijd iedereen wat voorzichtiger en gebeurt er vaak niks.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Singapore op 100% zat. Baku weet ik niet zeker.
Klopt, alleen maakt Ferrari wel vaker de fout om de auto voor de zaterdag af te stellen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:09 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik begrijp niet echt je weerstand om Leclerc gewoon credits te geven voor zijn kwalificatie-kwaliteiten.
Want wat vooral toch gewoon "zo is", is dat Leclerc voor een 4e keer op rij (dus met 4 verschillende auto's/set ups) op een lastig glad stratencircuit een perfect rondje heeft gereden en zijn concurrenten ver op achterstand heeft gezet.
Ik noem dat kwalificeren als een beest.
Hopelijk blijft ie daar voor de rest van seizoen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Norris start inderdaad P16
Alleen die eerste bocht bij de start is wat lastig met al dat verkeerquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:00 schreef plesner het volgende:
Mooi dat Gasly gediskwalificeerd is, schuift Norris weer mooi een plekje op. Zou me niks verbazen als ie alsnog voor Verstappen eindigt
Want we willen vooral geen titelstrijd in F1?quote:Op zondag 15 september 2024 06:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk blijft ie daar voor de rest van seizoen.
Ongelofelijk. Haastige spoed is zelden goed zie je maar weer.quote:
Ik ook wel, maar hieraan zie je toch wel dat zowel hij als het team er niet echt klaar voor is.quote:Op zondag 15 september 2024 07:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Want we willen vooral geen titelstrijd in F1?
Nou ik wel
Whiskers2009 in SPT / [Junior] Formuleklassen #99 - Zandvoort!quote:Op zondag 15 september 2024 09:34 schreef pmponer het volgende:
Even F2 kijken Richard vertrekt van pole
Uiteindelijk hartstikke zonde want als de kans zich voordoet heb je eigenlijk geen tijd om te “wennen” aan de positie. Althans niet in een seizoen als deze.quote:Op zondag 15 september 2024 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar hieraan zie je toch wel dat zowel hij als het team er niet echt klaar voor is.
Ik lees hier al jaren mee, maar post nooit iets. Maar jij valt mij altijd op met je gezuig in dit topic. Alles is hosanna behalve Max. Je draait met alle winden mee, behalve die van Max.quote:Op zondag 15 september 2024 07:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Want we willen vooral geen titelstrijd in F1?
Nou ik wel
Ik heb geen moeite om hem credits te geven, ik verzet mij alleen tegen de stelling van enkelen dat hij beter is dan wie dan ook in kwalificeren en de term beest vind ik ook zwaar overdreven.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:09 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik begrijp niet echt je weerstand om Leclerc gewoon credits te geven voor zijn kwalificatie-kwaliteiten.
Want wat vooral toch gewoon "zo is", is dat Leclerc voor een 4e keer op rij (dus met 4 verschillende auto's/set ups) op een lastig glad stratencircuit een perfect rondje heeft gereden en zijn concurrenten ver op achterstand heeft gezet.
Ik noem dat kwalificeren als een beest.
Oh. Ja nou en?quote:Op zondag 15 september 2024 09:57 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Alles is hosanna behalve Max. Je draait met alle winden mee, behalve die van Max.
Je hebt gewoon een hekel aan Max.quote:
Waarom is dat zuigen? Dat hier veel Max fans zitten die dat niet kunnen hebben en dat liever niet zien, maakt het dan toch niet direct gezuig.quote:Op zondag 15 september 2024 09:57 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik lees hier al jaren mee, maar post nooit iets. Maar jij valt mij altijd op met je gezuig in dit topic. Alles is hosanna behalve Max. Je draait met alle winden mee, behalve die van Max.
Het feit dat ik nu wel post heeft te maken met het niveau van irritatie jegens jou.
Knap gedaan.
Eigenlijk apart dat Lando ook niet van de gelegenheid gebruik maakt om alle motorcomponenten te vervangen. Zeker als je weet wat er met de Mercedes motor mogelijk is als je hem in 1 race af mag schrijven zoals Lewis in 2021 deed.quote:
Is de vraag of dat nog steeds zo isquote:Op zondag 15 september 2024 10:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Eigenlijk apart dat Lando ook niet van de gelegenheid gebruik maakt om alle motorcomponenten te vervangen. Zeker als je weet wat er met de Mercedes motor mogelijk is als je hem in 1 race af mag schrijven zoals Lewis in 2021 deed.
Vandaar dat Sainz de afgelopen 4 keer geen pole wist te halen.quote:Op zondag 15 september 2024 10:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite om hem credits te geven, ik verzet mij alleen tegen de stelling van enkelen dat hij beter is dan wie dan ook in kwalificeren en de term beest vind ik ook zwaar overdreven.
Hij staat hier voor de vierde keer op rij op pole, voornamelijk omdat Ferrari als een malle gaat op stratencircuits. Om precies die reden stond hij niet op pole in bijvoorbeeld Zandvoort. Op Spa erfde hij de pole, maar lag hij een straatlengte achter Verstappen. Daarbij komt dat Ferrari al enkele jaren een geweldige tractie heeft vanuit bochten en een hele sterke mechanische grip. Ideaal voor een circuit als Baku en ook volgende week Singapore. Dát is de reden waarom Leclerc het hoort zo fantastisch doet. In andere jaren kwam daar nog het enorme voordeel bij dat Ferrari de banden extreem snel wist op te warmen. Dat voordeel heeft hij dit jaar niet en je ziet direct dat hij daardoor in veel kwalificaties waar hij in 22 en 23 nog pole pakte nu meerdere tienen ervan verwijderd blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |