Zal niet voor het eerst zijnquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:07 schreef HiDiHo het volgende:
Colapinta zet hem nog wel tegen de muur straks
Dat heeft Mclaren die seizoen iets te laat door.quote:
3e nuquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:07 schreef HiDiHo het volgende:
Colapinta zet hem nog wel tegen de muur straks
waar dan wel?quote:
Hij is duidelijk in Baku.quote:
Hij is nu daar, begrijp ik.quote:
Waar de mond vol van is.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:12 schreef DjVero het volgende:
Die Kalff mag wel ff aan z'n Engelse accent werken, met zijn "kut-of(f)"...
@Nattekat en ik vinden hier iets vanquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:12 schreef DjVero het volgende:
Die Kalff mag wel ff aan z'n Engelse accent werken, met zijn "kut-of(f)"...
Maar de Red Bull is niet meer zo snel dus Max staat niet automatisch meer op pole..quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:12 schreef pmponer het volgende:
De stratenkoning gaat het doen vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat nog te twijfelen om van Piastri en Norris naar Perez en Saniz te gaan maar heb Norris en Sainz gekozen, erg jammer.quote:
het was niet Norris; die zat nog voor S3quote:
oscar en sjors hierquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Iedereen" heeft McLaren, behalve degenen die een gokje nemen en dat blijft ook random.
Volgens mij lijk je te denken dat ik schreef "oei, Norris was de topfavoriet voor deze race, jammer".quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De race waar McLaren toch al niet de snelste leek?
Lijkt Mercedes team wel.quote:
Die hadden dan alsnog boven Max uit kunnen komen want die doet het ook niet super.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De race waar McLaren toch al niet de snelste leek?
Op Max hoef je niet in te zetten zolang hij 1e staat idd, dus er blijft niet heel veel over, op Ferrari en Mercedes naquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Iedereen" heeft McLaren, behalve degenen die een gokje nemen en dat blijft ook random.
Perezquote:
Tijdens Parc Fermé?quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die zal morgen dus wel alles vervangen waar die op de limiet zit.
Jij zegt dat het jammer voor de race is, dat impliceert wel een beetje dat je verwacht dat het nu minder spannend wordt. Dat terwijl McLaren geen grote rol lijkt te gaan spelen en de twee snelste teams nog mee doen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij lijk je te denken dat ik schreef "oei, Norris was de topfavoriet voor deze race, jammer".
neem wat azijn schatquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij zegt dat het jammer voor de race is, dat impliceert wel een beetje dat je verwacht dat het nu minder spannend wordt. Dat terwijl McLaren geen grote rol lijkt te gaan spelen en de twee snelste teams nog mee doen.
Zoals Hamilton bij de herstart in 2021?quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:25 schreef Nizno het volgende:
Piastri komt gezellig fluitend morgen bij de start
Idd. Maar zondag worden de punten verdeeld.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:25 schreef _UserName_ het volgende:
Voor het WK is dit wel een flinke opsteker voor Max
Hopelijk morgen muurtje voor Verstappen. Ik wil een spannende wk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:25 schreef _UserName_ het volgende:
O ja, magic buttonquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zoals Hamilton bij de herstart in 2021?
Dat mag dus niet, alleen als de auto in de prak ligt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, motor mag vervangen worden onder parc ferme.
Punten worden morgen pas verdeeld.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:25 schreef _UserName_ het volgende:
Er zijn wel wat mensen die nu precies in Russell/Piastri zitten omdat Norris nog net te duur is. Die hebben mogelijk mazzelquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:25 schreef _UserName_ het volgende:
Dat is waar, maar Norris staat hier al 0-1 achter.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idd. Maar zondag worden de punten verdeeld.
Dat was Abu Dabhi 2021 ook.quote:
Nah, gelijk een muurtje is overdreven, zeg dan een DNF.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hopelijk morgen muurtje voor Verstappen. Ik wil een spannende wk.
Doe normaal.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zolang RB geen enorme stap naar voren maakt, komt die er vast welquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Moet hij wel punten scoren en Lando niet van achter de punten in rijden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:25 schreef _UserName_ het volgende:
klopt, waar norris vanaf achter moet beginnenquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:28 schreef Red_85 het volgende:
Leuk die hosana.
Morgen worden pas de punten verdeeld.
Is er voorafgaand een rede waarom hij niet in de punten zou rijden?quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Moet hij wel punten scoren en Lando niet van achter de punten in rijden.
Perez moet eigelijk ook scoren.
Uiteraard dat alleen de auto niet verder kan hè. Lijkt mij logisch.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nah, gelijk een muurtje is overdreven, zeg dan een DNF.
das ook wel een lekker geurtjequote:
gewoon langs je neer leggenquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:30 schreef _UserName_ het volgende:
Er is trouwens een verschil tussen "een flinke opsteker" en "Hij gaat nu het WK winnen", ik dacht dat ik nog enigszins genuanceerd was maar de red bulls komen erop af alsof het een rode lap is.
Niemand let op hem behalve jij.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton weer gewoon 6 tiende achter Russell. Oorverdovende stilte op Sky.
Ik probeerde balans te brengen, die miste ikquote:
Is het al lang geledenquote:
overdrijven is een vakquote:
Daarom doe ik even verslag van de grootsheid hier.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niemand let op hem behalve jij.
Steekt hand opquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:32 schreef 3rr0r het volgende:
Wie denkt bij BEA ook aan de moeder van Willem?
ftfyquote:
Probeert Red Bull ookquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik probeerde balans te brengen, die miste ik
Wel even afwachten hoe dat in Q3 gaat..quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:32 schreef ZaZoe het volgende:
Damn wat een verschillen met RB en de rest
Max brengt eigen balans met een bumpje tegen de muurquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Probeert Red Bull ook
Uiteraardquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel even afwachten hoe dat in Q3 gaat..
Oscar kan datquote:
Het verbaast me dat beide keren mijn televisie het heeft overleefd.quote:
Let jij niet op hemquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niemand let op hem behalve jij.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het verbaast me dat beide keren mijn televisie het heeft overleefd.
quote:
En perez ookquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen heeft de balans weer gevonden
De RB is gewoon weer competitief. Ook Perez doet weer vooraan mee.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Edelsteen gekocht bij Jomandaquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:35 schreef Nattekat het volgende:
En dan had MclLaren tóch eerder teamorders in moeten stellenquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het balanceert nu nog een beetje op de grens van mogelijk en onwaarschijnlijk. Dit kan zomaar de doorslag geven.
Andere kant van de oceaanquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:38 schreef Rianne84 het volgende:
best verkopende artiesten? nooit van gehoord
Is hier competitief, dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat dat op andere circuits ook zo zal zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De RB is gewoon weer competitief. Ook Perez doet weer vooraan mee.
Morgen moeten ze wel hun slag slaan.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is hier competitief, dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat dat op andere circuits ook zo zal zijn.
Hamsterenquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Morgen moeten ze wel hun slag slaan.
Zullen wel niet nodig zijnquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:41 schreef Rianne84 het volgende:
waarom bewaart Max die bandjes niet?
Het zijn gebruikte bandjes volgens mijquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:41 schreef Rianne84 het volgende:
waarom bewaart Max die bandjes niet?
Post van de FIA over de voorvleugel?quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:42 schreef HiDiHo het volgende:
McLaren weer ouderwets in de achterhoede
Dat is een behoorlijk understatementquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat die Colapinto doet is echt netjes
dat kan ook snel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:42 schreef _UserName_ het volgende:
Colapinto is idd een verbetering van wat er zat
Lijkt het wel op. Nu nog terug naar dominantie om het zeker te weten.quote:
0.040 is NIET even van het gas af.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:41 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen heeft BEAST modus weer gevonden
Even van het gas af in de laatste sector om het verborgen te houden.
Pepsi Max?quote:
Nou, ze hebben duidelijk wel wat gevonden. Dus het is niet gezegd dat ze komende wedstrijden ook het snelst zullen zijn, maar voldoende om Verstappen kampioen te laten worden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is hier competitief, dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat dat op andere circuits ook zo zal zijn.
Hij lag bijna 2 tienden voor zichzelf in S2.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:43 schreef vosss het volgende:
[..]
0.040 is NIET even van het gas af.
De laatste minisectoren waren allemaal geel, dus gepushed heeft hij ook niet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:43 schreef vosss het volgende:
[..]
0.040 is NIET even van het gas af.
Gezien de tijd die Leclerc verloor, was dat ook een geniale sector van Max in de 1e runquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij lag bijna 2 tienden voor zichzelf in S2.
Dat is een pintocoladaquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Colapinto klinkt als iets waar je hoofdpijn van hebt op een Spaanse vakantie-ochtend.
Ow. Dat had ik gemist.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij lag bijna 2 tienden voor zichzelf in S2.
Tijd voor een GP in Argentinië.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:45 schreef SiGNe het volgende:
Colapinto is in elk geval een goede keuze geweest van Williams.
En eigenlijk hadden ze Sargeant er erder uit moeten gooien.
Er zijn hier weinig van die middelhoge snelheidsbochten waar het niet goed mee ging volgens Chandok.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Cola met bier toch?quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Colapinto klinkt als iets waar je hoofdpijn van hebt op een Spaanse vakantie-ochtend.
Vertaald via taal herkenning Google Translate is het lijm lulquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:
En anders gaan we huilenquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:46 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Tijd voor een GP in Argentinië.
moet je er wel zelf een spatie tussen doenquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:47 schreef Managarm het volgende:
[..]
Vertaald via taal herkenning Google Translaten is het lijm lulIk dacht lijm kuiken, maar ja.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:47 schreef Managarm het volgende:
[..]
Vertaald via taal herkenning Google Translate is het lijm lulIk dacht lijm kuiken, maar ja.
Dat wel, anders wordt het colapinto, niet leuk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je er wel zelf een spatie tussen doen
Dat weet ik niet meer, zo'n nacht was het.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Cola met bier toch?
"Doe mij een colapintootje.."
Zou wel leuk zijn jaquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:48 schreef pmponer het volgende:
Gaat er nog iemand in de muur vandaag?
Nee, alleen tegenquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:48 schreef pmponer het volgende:
Gaat er nog iemand in de muur vandaag?
quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Even creatief geweest tussen Q2 en Q3
[ afbeelding ]
Pinto is een Fordquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Even creatief geweest tussen Q2 en Q3
[ afbeelding ]
met zo'n foutje nog 6e is niet verkeerdquote:
nee ze gaan wachten tot 1:30 en dan roodquote:
Denk je?quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Williams zal wel een boete krijgen voor dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |