Zal niet voor het eerst zijnquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:07 schreef HiDiHo het volgende:
Colapinta zet hem nog wel tegen de muur straks
Dat heeft Mclaren die seizoen iets te laat door.quote:
3e nuquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:07 schreef HiDiHo het volgende:
Colapinta zet hem nog wel tegen de muur straks
waar dan wel?quote:
Hij is duidelijk in Baku.quote:
Hij is nu daar, begrijp ik.quote:
Waar de mond vol van is.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:12 schreef DjVero het volgende:
Die Kalff mag wel ff aan z'n Engelse accent werken, met zijn "kut-of(f)"...
@Nattekat en ik vinden hier iets vanquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:12 schreef DjVero het volgende:
Die Kalff mag wel ff aan z'n Engelse accent werken, met zijn "kut-of(f)"...
Maar de Red Bull is niet meer zo snel dus Max staat niet automatisch meer op pole..quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:12 schreef pmponer het volgende:
De stratenkoning gaat het doen vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat nog te twijfelen om van Piastri en Norris naar Perez en Saniz te gaan maar heb Norris en Sainz gekozen, erg jammer.quote:
het was niet Norris; die zat nog voor S3quote:
oscar en sjors hierquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Iedereen" heeft McLaren, behalve degenen die een gokje nemen en dat blijft ook random.
Volgens mij lijk je te denken dat ik schreef "oei, Norris was de topfavoriet voor deze race, jammer".quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De race waar McLaren toch al niet de snelste leek?
Lijkt Mercedes team wel.quote:
Die hadden dan alsnog boven Max uit kunnen komen want die doet het ook niet super.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De race waar McLaren toch al niet de snelste leek?
Op Max hoef je niet in te zetten zolang hij 1e staat idd, dus er blijft niet heel veel over, op Ferrari en Mercedes naquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Iedereen" heeft McLaren, behalve degenen die een gokje nemen en dat blijft ook random.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |