Zolang RB geen enorme stap naar voren maakt, komt die er vast welquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hopelijk morgen muurtje voor Verstappen. Ik wil een spannende wk.
Moet hij wel punten scoren en Lando niet van achter de punten in rijden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:25 schreef _UserName_ het volgende:
Voor het WK is dit wel een flinke opsteker voor Max
klopt, waar norris vanaf achter moet beginnenquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:28 schreef Red_85 het volgende:
Leuk die hosana.
Morgen worden pas de punten verdeeld.
Is er voorafgaand een rede waarom hij niet in de punten zou rijden?quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Moet hij wel punten scoren en Lando niet van achter de punten in rijden.
Perez moet eigelijk ook scoren.
Uiteraard dat alleen de auto niet verder kan hè. Lijkt mij logisch.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nah, gelijk een muurtje is overdreven, zeg dan een DNF.
das ook wel een lekker geurtjequote:
gewoon langs je neer leggenquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:30 schreef _UserName_ het volgende:
Er is trouwens een verschil tussen "een flinke opsteker" en "Hij gaat nu het WK winnen", ik dacht dat ik nog enigszins genuanceerd was maar de red bulls komen erop af alsof het een rode lap is.
Niemand let op hem behalve jij.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton weer gewoon 6 tiende achter Russell. Oorverdovende stilte op Sky.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |