Volgens mij lijk je te denken dat ik schreef "oei, Norris was de topfavoriet voor deze race, jammer".quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De race waar McLaren toch al niet de snelste leek?
Lijkt Mercedes team wel.quote:
Die hadden dan alsnog boven Max uit kunnen komen want die doet het ook niet super.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De race waar McLaren toch al niet de snelste leek?
Op Max hoef je niet in te zetten zolang hij 1e staat idd, dus er blijft niet heel veel over, op Ferrari en Mercedes naquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Iedereen" heeft McLaren, behalve degenen die een gokje nemen en dat blijft ook random.
Perezquote:
Tijdens Parc Fermé?quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die zal morgen dus wel alles vervangen waar die op de limiet zit.
Jij zegt dat het jammer voor de race is, dat impliceert wel een beetje dat je verwacht dat het nu minder spannend wordt. Dat terwijl McLaren geen grote rol lijkt te gaan spelen en de twee snelste teams nog mee doen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij lijk je te denken dat ik schreef "oei, Norris was de topfavoriet voor deze race, jammer".
neem wat azijn schatquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij zegt dat het jammer voor de race is, dat impliceert wel een beetje dat je verwacht dat het nu minder spannend wordt. Dat terwijl McLaren geen grote rol lijkt te gaan spelen en de twee snelste teams nog mee doen.
Zoals Hamilton bij de herstart in 2021?quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:25 schreef Nizno het volgende:
Piastri komt gezellig fluitend morgen bij de start
Idd. Maar zondag worden de punten verdeeld.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:25 schreef _UserName_ het volgende:
Voor het WK is dit wel een flinke opsteker voor Max
Hopelijk morgen muurtje voor Verstappen. Ik wil een spannende wk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:25 schreef _UserName_ het volgende:
O ja, magic buttonquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zoals Hamilton bij de herstart in 2021?
Dat mag dus niet, alleen als de auto in de prak ligt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, motor mag vervangen worden onder parc ferme.
Punten worden morgen pas verdeeld.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:25 schreef _UserName_ het volgende:
Er zijn wel wat mensen die nu precies in Russell/Piastri zitten omdat Norris nog net te duur is. Die hebben mogelijk mazzelquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Iedereen" heeft McLaren, behalve degenen die een gokje nemen en dat blijft ook random.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:25 schreef _UserName_ het volgende:
Dat is waar, maar Norris staat hier al 0-1 achter.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idd. Maar zondag worden de punten verdeeld.
Dat was Abu Dabhi 2021 ook.quote:
Nah, gelijk een muurtje is overdreven, zeg dan een DNF.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hopelijk morgen muurtje voor Verstappen. Ik wil een spannende wk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |