Geen idee hoe je hier bij komt, maar Norris heeft morgen gewoon alle components waar die tegen de limiet aan zit nieuw in zijn auto zitten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat mag dus niet, alleen als de auto in de prak ligt.
Ze mogen hoogstens nog wat vleugels bijdraaien voor de race zelf (vleugel vervangen mag niet)
Een ongeluk is wat anders dan een incident.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij zelf dus blijkbaar ook niet volgens jezelf. Haha.
[ afbeelding ]
Dan hadden ze dat bij de vrije trainingen al moeten doen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Geen idee hoe je hier bij komt, maar Norris heeft morgen gewoon alle components waar die tegen de limiet aan zit nieuw in zijn auto zitten.
Tenzij juist Norris het ongeluk krijgt..quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zodat Norris terug kan komen.
Ja nu wel zekerquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een ongeluk is wat anders dan een incident.
Dit is gewoon niet zo, Perez deed dit bijvoorbeeld in Silverstone nog.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat bij de vrije trainingen al moeten doen.
Ze mogen nu niet aan de auto werken, alleen reparaties uitvoeren als dat nodig is.
https://www.the-race.com/formula-1/how-does-f1-qualifying-work/quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet zo.
https://gamerant.com/f1-23-how-to-change-car-setup/quote:F1 qualifying is also when the F1 cars enter 'parc ferme', which means the teams can no longer make changes to the set-up of their cars outside of very minor adjustments.
quote:Alterations to the car's setup can only be made once after the commencement of the race weekend's first qualifying session. According to F1 23's Parc Fermé rules, minor changes can still be made, but nothing that will drastically change the car's performance in the way that a complete setup alteration might do.
Ja leuk maar de 'straf' is start vanaf de pitstraat, wat dus niet zoveel uitmaakt als je toch al van achteren start. Het is niet zo dat het verboden is.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
https://www.the-race.com/formula-1/how-does-f1-qualifying-work/
[..]
https://gamerant.com/f1-23-how-to-change-car-setup/
[..]
Dat Leclerc kwalificatiebeest vind ik echt pertinente onzin. Deze pole (en die in Monaco) en straks ook in Singapore en Las Vegas liggen gewoon aan eraan dat de Ferrari gewoon heel goed gaat op stratencircuits. De poles in 2019 zijn voor een belangrijk deel toe te wijden aan de motor. In 22 en 23 scoorde hij veel poles omdat Ferrari gewoon heel snel de banden opgewarmd kreeg. Dat zag je in de race terug toen ze steeds weer wegzakten omdat de banden over de cliff gaan. Hülkenberg werd ook gezien als een enorm kwalificatiebeest, maar voor Haas geldt hetzelfde als voor Ferrari de laatste jaren: heel sterk in het opwarmen van de banden, in de race niks. Zijn Hülkenberg Leclerc dan slechte racers? Nee, je moet het gewoon zien in relatie tot de sterke punten van de auto.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bizarre pech voor Lando Norris met die gele vlag. Maar goed, kan gebeuren. Benieuwd hoe die morgen terug kan komen, hoop zeker op een rode vlag of safety car.
Leclerc niet normaal gedaan weer. Grootste kwalificatiebeest van de grid. 4e keer op rij pole in Baku. Hopelijk kan die hem dit keer verzilveren, de vorige 3 keren was de auto in de race gewoon te slecht.
George een prima P5. Mooi gedaan. Hopelijk kan die podium pakken.
Checo ook een zeer mooie prestatie.
Niemand kan een pole pakken zonder goede auto. Als leclerc de goede punten van de auto ten volste gebruikt dan is dat juist een sterk punt van hem lijkt mij dat dan.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat Leclerc kwalificatiebeest vind ik echt pertinente onzin. Deze pole (en die in Monaco) en straks ook in Singapore en Las Vegas liggen gewoon aan eraan dat de Ferrari gewoon heel goed gaat op stratencircuits. De poles in 2019 zijn voor een belangrijk deel toe te wijden aan de motor. In 22 en 23 scoorde hij veel poles omdat Ferrari gewoon heel snel de banden opgewarmd kreeg. Dat zag je in de race terug toen ze steeds weer wegzakten omdat de banden over de cliff gaan. Hülkenberg werd ook gezien als een enorm kwalificatiebeest, maar voor Haas geldt hetzelfde als voor Ferrari de laatste jaren: heel sterk in het opwarmen van de banden, in de race niks. Zijn Hülkenberg Leclerc dan slechte racers? Nee, je moet het gewoon zien in relatie tot de sterke punten van de auto.
Hij klaagde over de rear axel in Q1.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:23 schreef franklop het volgende:
Had verstappen nou nog aanpassingen gedaan tussen Q2 en 3 die niet goed werkten? Of was het voor de Q?
Mijn punt is dat hij lange tijd een heel sterke kwalificatie auto heeft gehad. Dat maakt hem niet een betere kwalificeerder dan Hamilton, Verstappen of Alonso.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niemand kan een pole pakken zonder goede auto. Als leclerc de goede punten van de auto ten volste gebruikt dan is dat juist een sterk punt van hem lijkt mij dat dan.
En dat die een slechte racer is zeg ik ook zeker niet.
Dat die een sterke kwalificatie auto zou hebben is jouw stelling. Ik vind hem gewoon een goede kwalificatie rijder. Dat is over het algemeen onbestreden in de wereld van F1quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mijn punt is dat hij lange tijd een heel sterke kwalificatie auto heeft gehad. Dat maakt hem niet een betere kwalificeerder dan Hamilton, Verstappen of Alonso.
Zeg mods, neem nu eindelijk eens actie tegen dit eeuwige getrol van dit stuk verrotquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
DSQ en Lando naar P16? Zou mooi zijn
quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een ongeluk is wat anders dan een incident.
Volgens wikipedia:quote:
Norris start inderdaad P16quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zeg mods, neem nu eindelijk eens actie tegen dit eeuwige getrol van dit stuk verrot
Dat is niet mijn stelling, dat is gewoon zo. De laatste twee seizoenen was Ferrari top in de kwalificatie omdat ze hun banden extreem snel op temperatuur kregen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat die een sterke kwalificatie auto zou hebben is jouw stelling. Ik vind hem gewoon een goede kwalificatie rijder. Dat is over het algemeen onbestreden in de wereld van F1
Ik maak me zie ik ook weer schuldig aan het aandacht geven. Het is net als die lelijke plant in de kamer die we maar water blijven geven. Nut en noodzaak zijn en blijven volkomen onduidelijk, want je doet er niemand een plezier mee.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:36 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Heeft geen zin on hier om te vragen. Hij is al een keer geband geweest. Maar blijft tegenwoordig net binnen de grenzen van wat mag met z'n continue "beasting" en andere sneue termpjes. Het is net een stalker. Die weten vaak ook precies hoe ver ze kunnen gaan. Gewoon negeren die überkneus.
Als we zien hoeveel poles Leclerc heeft is het zeker niet onbestreden dat die de beste kwalificeerder is van het veld.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn stelling, dat is gewoon zo. De laatste twee seizoenen was Ferrari top in de kwalificatie omdat ze hun banden extreem snel op temperatuur kregen.
Het is daarbij helemaal niet onomstreden. Het is onomstreden bij mensen die alleen naar de getalletjes van aantal poles kijken, verder niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |