SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Het was hier net met de buien 9 gradenquote:Op woensdag 11 september 2024 13:24 schreef NailQueen het volgende:
Van 35 graden naar 15 graden is flink omschakelen
Je had er dan ook voor kunnen kiezen om vandaag alweer te beginnen, maar dan had je dus een dag korter vakantie.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:07 schreef Arizona het volgende:
Mijn allerlaatste vakantiedag is vandaag, morgen weer aan het werk en dan moet ik meteen weer naar kantoor én aansluitend hebben we een etentje met de afdelingdus het wordt meteen een lange, drukke dag.
Ik wil gewoon lekker thuis rustig mijn mail checken en treuren dat de vakantie voorbij is, niet meteen me weer in de kantoordrukte hoeven storten, maar ja het is niet anders.
Vandaag heb ik wel gezellig met mams geshopt en de rest van de middag breng ik lekker op de bank doorBeetje lezen, netflixen, internetten, net waar ik zin in heb
Vandaag is mijn vaste parttime dagquote:Op woensdag 11 september 2024 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je had er dan ook voor kunnen kiezen om vandaag alweer te beginnen, maar dan had je dus een dag korter vakantie.
In ieder geval sterkte morgen
Ik kreeg mailtje voor presale van imagine dragons. Snap er niets meer vanquote:Op woensdag 11 september 2024 19:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vandaag is mijn vaste parttime dag![]()
Bedankt!
Jouw allerlaatste, mijn allereerstequote:Op woensdag 11 september 2024 15:07 schreef Arizona het volgende:
Mijn allerlaatste vakantiedag is vandaag, morgen weer aan het werk en dan moet ik meteen weer naar kantoor én aansluitend hebben we een etentje met de afdelingdus het wordt meteen een lange, drukke dag.
Ik wil gewoon lekker thuis rustig mijn mail checken en treuren dat de vakantie voorbij is, niet meteen me weer in de kantoordrukte hoeven storten, maar ja het is niet anders.
Vandaag heb ik wel gezellig met mams geshopt en de rest van de middag breng ik lekker op de bank doorBeetje lezen, netflixen, internetten, net waar ik zin in heb
Gisteren was de presale via de nieuwsbrief van Imagine Dragons zelf, morgen is die van Mojoquote:Op woensdag 11 september 2024 19:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kreeg mailtje voor presale van imagine dragons. Snap er niets meer van
Heerlijk!! Ga jij nog weg?quote:Op woensdag 11 september 2024 19:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jouw allerlaatste, mijn allereerste
En vandaag was blijkbaar de Mastercard presale. Hoeveel presale kun je hebben.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gisteren was de presale via de nieuwsbrief van Imagine Dragons zelf, morgen is die van Mojo
Haha bedankt voor de tip, ik héb een mastercard en zojuist eenvoudig kaartjes gekochtquote:Op woensdag 11 september 2024 19:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En vandaag was blijkbaar de Mastercard presale. Hoeveel presale kun je hebben.
Ha nicequote:Op woensdag 11 september 2024 20:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha bedankt voor de tip, ik héb een mastercard en zojuist eenvoudig kaartjes gekocht
Ow lol, wel fijn voor je!quote:Op woensdag 11 september 2024 20:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha bedankt voor de tip, ik héb een mastercard en zojuist eenvoudig kaartjes gekocht
Jaquote:
Ik wil graag met mijn vriend, die heeft geen keuzequote:Op woensdag 11 september 2024 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
JaGeweldig forum dit
Nu ook totaal geen wachtrij of iets, ik kon gewoon op mijn dooie gemak plaatsen uitzoeken. We zitten lekker aan het gangpad.
Nu hopen dat we voor TOTO volgende week ook aan kaartjes kunnen komen! We hebben collectief besloten dat we daar ook naartoe gaan als we kaartjes kunnen krijgen. Zo gaan we nooit met ons drieën naar een concert, zo gaan we (hopelijk) twee keer![]()
Met wie wil jij naar TOTO gaan?
Ouch, dat lijkt me geen pretjequote:Op woensdag 11 september 2024 20:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wil graag met mijn vriend, die heeft geen keuze
72,80 vind ik nog schappelijk denk ik
Toto kwam naar Nederland toen ik student was en ik echt geen geld had ervoor. Paar jaar terug had ik kaartjes voor ze, maar toen had ik een niersteen en was het niet veilig voor mij om naar Amsterdam te gaan, dus ben ik neit geweest. Ik gok dus dat ik nu geen kaarten kan krijgen
It's not in the way you look or the things that you say that you doquote:Op woensdag 11 september 2024 20:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ouch, dat lijkt me geen pretje.
Hopelijk lukt het deze keer ook wel, je hebt het dus nog wel tegoed![]()
72 euro vind ik inderdaad ook een schappelijke prijs. We hebben nu de kaartjes van 78 euro per stuk voor Imagine Dragons, dat vond ik ook wel acceptabel.
Tweede van de vier hier, dus ik ben halverwege. Hebben we die optie ook gehadquote:Op woensdag 11 september 2024 19:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jouw allerlaatste, mijn allereerste
Mastercard, de Avrotros van Imagine Dragonsquote:Op woensdag 11 september 2024 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
JaGeweldig forum dit
Nu ook totaal geen wachtrij of iets, ik kon gewoon op mijn dooie gemak plaatsen uitzoeken. We zitten lekker aan het gangpad.
Nu hopen dat we voor TOTO volgende week ook aan kaartjes kunnen komen! We hebben collectief besloten dat we daar ook naartoe gaan als we kaartjes kunnen krijgen. Zo gaan we nooit met ons drieën naar een concert, zo gaan we (hopelijk) twee keer![]()
Met wie wil jij naar TOTO gaan?
Jammer!quote:Op woensdag 11 september 2024 21:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Tweede van de vier hier, dus ik ben halverwege. Hebben we die optie ook gehad
Vandaag naar Space Expo in Noordwijk geweest. Ik had het groter en boeiender verwacht eigenlijk
Dagje Movie World sowieso. Ik heb een abonnement besteld daarvoor, die ga ik ophalen. Dat abonnement was vooral interessant omdat je daarmee ook een dag gratis naar een handvol andere parken kanquote:Op woensdag 11 september 2024 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer!
Heb je verder nog dingen op de planning staan de komende dagen?
Als je even doorrijdt naar Oostenrijk kan je echt skiën, zag ik in de weersverwachting.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Dagje Movie World sowieso. Ik heb een abonnement besteld daarvoor, die ga ik ophalen. Dat abonnement was vooral interessant omdat je daarmee ook een dag gratis naar een handvol andere parken kan. En misschien ook een dagje skiën in een indoorhal in Bottrop, wat daar vlakbij is. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit wanneer, want ik kan ook nog een avondje naar een feest. Doe ik dat, dan schuift de rest wat op. Die knoop hak ik morgenochtend door
Dat is me denk ik toch een beetje te verquote:Op woensdag 11 september 2024 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je even doorrijdt naar Oostenrijk kan je echt skiën, zag ik in de weersverwachting.
Ja, het is een iets te lange dagtrip.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is me denk ik toch een beetje te ver
Die in Bottrop ben ik vaker geweest. Niet perfect, maar vroeger kon je geregeld via Groupon of zo daar voor 30 euro de hele dag skiën inclusief materiaal, eten en drinken. Dat was een prima dealquote:Op woensdag 11 september 2024 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is een iets te lange dagtrip.![]()
Ik was onlangs voor het eerst in zo’n overdekte skihal, in Landgraaf. Ik heb verder niets met skiën, en we waren er alleen voor de rodelbaan, maar ik moet zeggen dat het er sfeervoller uitzag dan ik had verwacht.
Brownie denk ikquote:
Ik vroor ook halfdood op weg naar kantoor vanmorgenquote:
ESF / [2021] Italië: Måneskin - ZITTI E BUONI #12 Met een nieuw album!quote:Op donderdag 12 september 2024 12:17 schreef Rebel- het volgende:
Kan het Måneskin-topic niet meer vinden. Is hier al besproken dat Victoria en Damiano ieder een solo plaat releasen?
Geen idee of het al besproken is, maar hier is het topic: ESF / [2021] Italië: Måneskin - ZITTI E BUONI #12 Met een nieuw album!quote:Op donderdag 12 september 2024 12:17 schreef Rebel- het volgende:
Kan het Måneskin-topic niet meer vinden. Is hier al besproken dat Victoria en Damiano ieder een solo plaat releasen?
Bahquote:Op donderdag 12 september 2024 12:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb opeens onverwacht onderhoud aan mijn huis. Ze zijn buiten de spouwmuren aan het schoonmaken. Ik heb de woningbouw gebeld en deze werkzaamheden waren niet van te voren aangekondigd. Excuses voor de overlast
LOLquote:Op donderdag 12 september 2024 14:21 schreef summer52 het volgende:
Toch fijn dat de verzender een briefje met uitleg erbij doet." Onze machine die de juiste formaten verzenddozen kiest, heeft helaas een storing." Want zo'n mini pakje in zo'n grote doos verzenden.![]()
[ afbeelding ]
Je kijkt denk ik wel raar op als je iets kleins besteld en de bezorger staat ineens voor de deur met zo'n doos.quote:Op donderdag 12 september 2024 14:21 schreef summer52 het volgende:
Toch fijn dat Medpets een briefje met uitleg erbij doet." Onze machine die de juiste formaten verzenddozen kiest, heeft helaas een storing." Want zo'n mini pakje in zo'n grote doos verzenden.![]()
[ afbeelding ]
Na alle regen begrijp ik het wel! Welk merk?quote:Op donderdag 12 september 2024 14:05 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive Eerste bockbier van het jaar is gekocht, maar nog niet gedronken
Grolsch, want dat was het enige merk dat ik zagquote:Op donderdag 12 september 2024 15:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Na alle regen begrijp ik het wel! Welk merk?
Die is wel lekker zoet! Mijn favorieten zijn Gulpener en Brand. met dit weer wordt het lastig om nog een maandje te wachten, maar gelukkig wordt het volgende week weer wat warmer!quote:Op donderdag 12 september 2024 15:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Grolsch, want dat was het enige merk dat ik zag
Ze zijn inmiddels klaar en de tuin is netjes opgeruimd. Maar dit moeten ze me geen tweede keer flikken.quote:Op donderdag 12 september 2024 14:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bah![]()
Hopelijk zijn ze snel klaar.
Ja ik vond het al vreemd dat het via DHL verstuurd werd. Meestal gaan kleine pakjes als deze met brievenbuspost via Post.nl.quote:Op donderdag 12 september 2024 14:56 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je kijkt denk ik wel raar op als je iets kleins besteld en de bezorger staat ineens voor de deur met zo'n doos.
Onze katten zouden laaiend enthousiast worden van zo’n grote doosquote:Op donderdag 12 september 2024 15:44 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja ik vond het al vreemd dat het via DHL verstuurd werd. Meestal gaan kleine pakjes als deze met brievenbuspost via Post.nl.
Maar ach ik heb wel even gelachen want het zag er zo komisch uit.[ afbeelding ]
Heb je ook al eens zo'n lege doos dichtgevouwen waarna de kat even later door het vouwwerkje heen zakt?quote:Op donderdag 12 september 2024 16:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze katten zouden laaiend enthousiast worden van zo’n grote doos
Extra speeldoos voor de katquote:Op donderdag 12 september 2024 15:44 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja ik vond het al vreemd dat het via DHL verstuurd werd. Meestal gaan kleine pakjes als deze met brievenbuspost via Post.nl.
Maar ach ik heb wel even gelachen want het zag er zo komisch uit.[ afbeelding ]
FOK! knokploeg erop afsturen?quote:Op donderdag 12 september 2024 17:32 schreef AgnesGru het volgende:
DHL zou hier tussen 14:00-16:00 zijn, nog niemand gezien
Op zich wel zin, maar hangt net af hoe ik me voel.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:21 schreef NailQueen het volgende:
Ach het is morgen alweer vrijdag en daarna weekend. Laat ik de vraag daarom alvast stellen: Hebben we zaterdag zin in een eventuele ESF random afterparty?
De pepernotenfabriek was hier ook, maar nu helaas niet meerquote:Op donderdag 12 september 2024 20:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vanmiddag weer pepernoten gekocht. Het is september en het wordt koud dus ik vind het dat officieel weer mag
In de smaak Strawberry cheesecake. In Grunn heb je de Pepernotenfabriek die verschillende smaken pepernoten verkoopt. Ze zijn eindelijk weer open(Deze smaak heb ik dan weer bij de Appie gekocht die ze ook inkoopt
)
Ik kom nu naar je toe om al die lekkere pepernoten op te eten.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vanmiddag weer pepernoten gekocht. Het is september en het wordt koud dus ik vind het dat officieel weer mag
In de smaak Strawberry cheesecake. In Grunn heb je de Pepernotenfabriek die verschillende smaken pepernoten verkoopt. Ze zijn eindelijk weer open(Deze smaak heb ik dan weer bij de Appie gekocht die ze ook inkoopt
)
Wie weet!quote:Op donderdag 12 september 2024 18:21 schreef NailQueen het volgende:
Ach het is morgen alweer vrijdag en daarna weekend. Laat ik de vraag daarom alvast stellen: Hebben we zaterdag zin in een eventuele ESF random afterparty?
Jouw pepernoten zijn mijn bockbierquote:Op donderdag 12 september 2024 20:57 schreef NailQueen het volgende:
)
Half dagje en dan weekend.quote:Op vrijdag 13 september 2024 04:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!
We blijven nog even in herfstige sfeer vandaag, maar het is wel vrijdag en je weet wat dat betekent!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:29 schreef BillDauterive het volgende:
Het jaarlijkse bloedprikken heb ik ook weer achter de rug.Ik weet nooit of ik nuchter moet komen of niet, dus eet voor alle zekerheid dan maar niets
quote:Door eten en drinken kunnen er tijdelijk te veel vetten of suikers in uw bloed zitten. Hierdoor kunnen de meetresultaten tijdelijk te hoog of te laag zijn. Uit deze meetresultaten kan de arts niets opmaken. Als u niets gegeten en gedronken heeft, kunnen wij wel de juiste waarden meten.
Hangt er wel vanaf waarvoor je bloed laat afnemen. Voor een soa test bij de GGD maakt het bijvoorbeeld niks uit of je gegeten hebt.quote:
Zwangerschapstest idem dito, maar ik gok niet dat Bill daarvoor gingquote:Op vrijdag 13 september 2024 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf waarvoor je bloed laat afnemen. Voor een soa test bij de GGD maakt het bijvoorbeeld niks uit of je gegeten hebt.
Ja, ik weet waarom, maar ik wist niet of ik zelf nuchter moest blijven of dat het voor deze keer niets uitmaakte.quote:
De laatste keer dat ik daar voor ging was ik te laat wakker geworden, dus geen ontbijt gehad. Nou, Cyan9 ging lekker knock out in de GGD stoel. Dat doen we niet nog een keer op deze manier.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik weet waarom, maar ik wist niet of ik zelf nuchter moest blijven of dat het voor deze keer niets uitmaakte.
Het was geen soatest, maar daar bleef ik de vorige keer wel nuchter voor, al was dat dan ook op de vroege ochtend
Jaquote:Op donderdag 12 september 2024 18:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
FOK! knokploeg erop afsturen?
Veel plezier.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:07 schreef H_T het volgende:
En nuvanuit Movie Park Germany, waar er volgens de borden maar twee attracties zijn met een wachttijd van meer dan 5 minuten
Ja, we hadden een Dyson maar nu een Samsung en ik wil niet meer zonder. Vooral handig voor snel even aan kant maken. De grote stofzuiger komt alleen nog uit de kast voor zware klussenquote:Op donderdag 12 september 2024 21:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft iemand een steelstofzuiger?
Hoe bevalt het?
Ik heb vanochtend een rowenta besteld bij Coolblue. Kadobon + cashback zal ie voor mij 138 euro kostenquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, we hadden een Dyson maar nu een Samsung en ik wil niet meer zonder. Vooral handig voor snel even aan kant maken. De grote stofzuiger komt alleen nog uit de kast voor zware klussen
Ik ben jaloers. Daar wil ik nog heel graag een keertje heen. Groetjes aan Spongebob!quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:07 schreef H_T het volgende:
En nuvanuit Movie Park Germany, waar er volgens de borden maar twee attracties zijn met een wachttijd van meer dan 5 minuten
Leuk, veel plezier! Ik vond die Movie-achtbaan verrassend leuk daarquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:07 schreef H_T het volgende:
Ik vind Moviepark heel leuk, wij zijn er twee jaar terug voor het laatst geweest. Online lees je er best slechte verhalen over, maar wij hebben ons er altijd heel goed vermaakt. Leuke attracties, alles goed te belopen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Daar wil ik nog heel graag een keertje heen. Groetjes aan Spongebob!
Wij hebben een keer een goedkope gekocht bij de Aldi of Action ofzo? Weet het niet meer. Die viel tegen. Zeg maar gerust een miskoopquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, we hadden een Dyson maar nu een Samsung en ik wil niet meer zonder. Vooral handig voor snel even aan kant maken. De grote stofzuiger komt alleen nog uit de kast voor zware klussen
Ik ben er paar jaar geleden voor het eerst geweest maar ik geloof dat ik de helft nog niet gezien heb. Superleuk pretpark. Mijn vader kreeg in de excalibur als enige de volle laag over zich heen. Ik ga er nog steeds stuk omquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind Moviepark heel leuk, wij zijn er twee jaar terug voor het laatst geweest. Online lees je er best slechte verhalen over, maar wij hebben ons er altijd heel goed vermaakt. Leuke attracties, alles goed te belopen.
Daarom voel ik me zo depressief.quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:01 schreef NailQueen het volgende:
Het is Vrijdag de 13de mensen mwoahahahahaha![]()
Wat voor je in je schild met die scherpe nagels?quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:01 schreef NailQueen het volgende:
Het is Vrijdag de 13de mensen mwoahahahahaha![]()
Was ie zeker! Die kende ik ook nog nietquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier! Ik vond die Movie-achtbaan verrassend leuk daar
Oh niks hoor. Helemaal niksquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat voor je in je schild met die scherpe nagels?
Belle en het beest.quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:45 schreef NailQueen het volgende:
Vraag voor vanavond: Noem een disneyfilm die ik absoluut een keer gezien moet hebben.
Even bedenken wat ik ga doen. Kan ik bij jou thuis langskomen om te chillen?quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan heb je dus een vrije avond. Wat een leuke meevaller!
Dit is een film die je prima meer dan een keer kan kijken.quote:
Ja hoor, als je in de buurt bent, moet je maar even een gil geven.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Even bedenken wat ik ga doen. Kan ik bij jou thuis langskomen om te chillen?
De Speurneuzen. Ik ben die overigens in het Nederlands gewend, met de geweldige quote 'Is het niet geniaal slim, speelgoedmuis?'quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:45 schreef NailQueen het volgende:
Vraag voor vanavond: Noem een disneyfilm die ik absoluut een keer gezien moet hebben.
Op zichzelf een maaltijd die in elk land wel kanquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:08 schreef H_T het volgende:
Bier en schnitzel besteld. Als je dan toch in Duitsland bent...
De klokkenluider van de Notre Damequote:Op vrijdag 13 september 2024 17:45 schreef NailQueen het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is een film die je prima meer dan een keer kan kijken.
Taran en de Toverketel. Deze hadden wij op VHS vroegerquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:45 schreef NailQueen het volgende:
Oh zeker, maar het is een stuk Duitser dan de pizza of hamburger die ik eerder in overweging heb genomen. Was een flinke portie!quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op zichzelf een maaltijd die in elk land wel kan
(Alleen jammer van het formaat van beide in onze regionen)
Laat het u smaken!quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh zeker, maar het is een stuk Duitser dan de pizza of hamburger die ik eerder in overweging heb genomen. Was een flinke portie!
* Geeft een gilquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja hoor, als je in de buurt bent, moet je maar even een gil geven.
Mulan.quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:45 schreef NailQueen het volgende:
En kartoffelsalat?quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:08 schreef H_T het volgende:
Bier en schnitzel besteld. Als je dan toch in Duitsland bent...
Supertoll! Vorige week een team boven de 600quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat het u smaken!
Ik kijk ondertussen naar Zwei Für Zwölf.
Leek me niet nodig want er zaten al bratkartoffeln bij. Helaas geen dicke titten gezienquote:
Currywurstquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Leek me niet nodig want er zaten al bratkartoffeln bij. Helaas geen dicke titten gezien
Bockworsten die drie keer langer zijn dan het broodje wat je erbij krijgtquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Bockworsten die drie keer langer zijn dan het broodje wat je erbij krijgt
Ik zal niets spoileren, dan blijft het spannend!quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Supertoll! Vorige week een team boven de 600
Kan iemand zo even een taxi bestellen voor onze nagelkoningin?quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:42 schreef NailQueen het volgende:
Live vanuit het huis van @:Fred_B luiden wij de avond in: Allora!
quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan iemand zo even een taxi bestellen voor onze nagelkoningin?
Allora! Neem zelf ook een glaasje!quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Nailqueen deze heb je te danken aan Fred_B, laat het je smaken.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Allora! Neem zelf ook een glaasje!
* schenkt twee shots in. Proost!![]()
Ja, ik was echt net op tijd weg.quote:Op zaterdag 14 september 2024 00:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Net op tijd voordat NailQueen je opsluit
Welkom thuis!quote:Op zaterdag 14 september 2024 02:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, vanuit Schiphol weer op weg naar huis. Wat is t koud...
Dank!quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:22 schreef BillDauterive het volgende:
Fijne Open Monumentendag allemaal!
Ik wilde vandaag naar Elburg fietsen en daar de kerk op klimmen en even rondlopen, maar heb wat last van mijn buik. Niets ergs, maar zolang ik daar last van heb, ga ik geen 1,5 uur fietsenquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dank!
Gaan jullie nog naar een monument? Ik wou zelf vanmiddag misschien nog naar het plaatselijke museumpje, daar ben ik al ik geen 30 jaar geweest geloof ik
Ik heb al drie liedjes uitgezocht!!quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:48 schreef NailQueen het volgende:
Vanavond gaat we verder bij de Random Afterparty!
Ik wil morgen naar de synagoge alhierquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:22 schreef BillDauterive het volgende:
Fijne Open Monumentendag allemaal!
Erg leuk! En warm. En heerlijk eten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Welkom thuis!
Hoe was de vakantie?
Ja, het museum zit in een monumentaal pand en is gratis vandaag (en morgen). Maar we zijn niet geweest, NM is ook wat ziekig en had geen zin eropuit te gaan. Misschien morgenquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag naar Elburg fietsen en daar de kerk op klimmen en even rondlopen, maar heb wat last van mijn buik. Niets ergs, maar zolang ik daar last van heb, ga ik geen 1,5 uur fietsenIn dat geval ga ik hier naar het bos, waar ze een watertoren hebben opengesteld. Dat is dit jaar voor het eerst, volgend jaar wordt er een museum van gemaakt.
Leuk! Is dat museumpje vandaag gratis? Dat is niet altijd het geval.
Klinkt goed! Ik vind lekker eten echt een grote plus op vakantiequote:Op zaterdag 14 september 2024 16:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Erg leuk! En warm. En heerlijk eten.
Ai, hopelijk morgen dan!quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, het museum zit in een monumentaal pand en is gratis vandaag (en morgen). Maar we zijn niet geweest, NM is ook wat ziekig en had geen zin eropuit te gaan. Misschien morgen
Eten is ook gewoon belangrijk! En elke keuken is wel interessantquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik vind lekker eten echt een grote plus op vakantie(altijd wel hoor
maar het kan echt wat toevoegen aan mijn vakantie als ik bovengemiddeld lekker eet
Talent! Over 2 jaar naar de OS namens Nederland?quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:48 schreef H_T het volgende:
Groot deel van de dag geskied en niet een keer op mijn muil gegaan
Ik geloof dat daar nog een pietsje meer talent voor nodig is helaasquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Talent! Over 2 jaar naar de OS namens Nederland?
Niet winnen, maar meedoen, daar gaat het omquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geloof dat daar nog een pietsje meer talent voor nodig is helaas
Baasquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:48 schreef H_T het volgende:
Groot deel van de dag geskied en niet een keer op mijn muil gegaan
Hoe is/was het resultaat?quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:58 schreef NailQueen het volgende:
En ik ga vandaag proberen een focaccia te maken
Nee hoor!quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geloof dat daar nog een pietsje meer talent voor nodig is helaas
Voor de eerste keer is het best goed geluktquote:
Vooral de grappen erover. Prachtig was datquote:Op zondag 15 september 2024 13:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee hoor!
Australische breakdancester gezien?
Hoe was What Jennifer Did?quote:Op zondag 15 september 2024 21:21 schreef Arizona het volgende:
Inderdaad lekker weer vandaag en het lijkt ook de komende week een prima nazomerweertje te worden![]()
Wij hebben ook een relaxed dagje gehad vandaag. What Jennifer Did (eindelijk) gekeken, een uurtje gewandeld en bij de McDonalds gegeten
Hier ook McDonald'squote:Op zondag 15 september 2024 21:21 schreef Arizona het volgende:
Inderdaad lekker weer vandaag en het lijkt ook de komende week een prima nazomerweertje te worden![]()
Wij hebben ook een relaxed dagje gehad vandaag. What Jennifer Did (eindelijk) gekeken, een uurtje gewandeld en bij de McDonalds gegeten
Bizarquote:
Het voelt inderdaad als een lange werkdagquote:Op maandag 16 september 2024 04:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen!
Zijn jullie al wakker? Mooi, dan kunnen we meteen beginnen, gaat een lange dag worden.
[ afbeelding ]
Oei, dan wordt het nu echt tijd om ruzie te maken over wie er wat doet op welke kerstdag! Als ik schoonfamilie zou hebben zou ik meteen een pittig appje sturen!quote:
Tijd gaat niet normaal hard.quote:
Nog 239 dagen tot Numidia haar Radio 2 Paradeplaat namens ons gaat zingen in de eerste semi op het immer sympathieke ESFquote:Op maandag 16 september 2024 12:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Tijd gaat niet normaal hard.
(Ik ben ook geen kerstliefhebber dus hier kijk ik niet naar uit)
Wat was er mis met augustus?quote:Op maandag 16 september 2024 12:29 schreef NailQueen het volgende:
We hebben niet eens een fatsoenlijke zomer gehad
Deze zomer was veel beter dan die van vorig jaar hoor!quote:Op maandag 16 september 2024 12:29 schreef NailQueen het volgende:
Eens! Minder vaak belachelijk warm dan vorig jaar, daar ben ik wel over te sprekenquote:Op maandag 16 september 2024 12:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Deze zomer was veel beter dan die van vorig jaar hoor!
En over 240 dagen klagen we steen en been dat we de finale niet gehaald hebben omdat “ze” nog steeds tegens ons zijn vanwege Joostquote:Op maandag 16 september 2024 12:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog 239 dagen tot Numidia haar Radio 2 Paradeplaat namens ons gaat zingen in de eerste semi op het immer sympathieke ESF
Waar op zich wel een kern van waarheid in zit natuurlijk, maar laat Avrotros maar een paar keer hun hoofd stoten.quote:Op maandag 16 september 2024 12:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
En over 240 dagen klagen we steen en been dat we de finale niet gehaald hebben omdat “ze” nog steeds tegens ons zijn vanwege Joost
De zomer was kort maar lekkerquote:Op maandag 16 september 2024 12:29 schreef NailQueen het volgende:
En nog 230 dagen tot Douwe Bob het aan de stok krijgt met RTL Boulevard en Shownieuws omdat hij niet wil meewerken en vrijwel onzichtbaar is.quote:Op maandag 16 september 2024 12:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog 239 dagen tot Numidia haar Radio 2 Paradeplaat namens ons gaat zingen in de eerste semi op het immer sympathieke ESF
Doen we mee. Is dat al besloten?quote:Op maandag 16 september 2024 12:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
En over 240 dagen klagen we steen en been dat we de finale niet gehaald hebben omdat “ze” nog steeds tegens ons zijn vanwege Joost
Oh jee.quote:Op maandag 16 september 2024 13:58 schreef Cyan9 het volgende:
Ik moet morgen naar Deventer voor een sollicitatiegesprek. En uitgerekend nu heb ik opeens een waarschuwingslampje in de auto.
Je moet echt vaker in het Joost topic komen.quote:Op maandag 16 september 2024 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doen we mee. Is dat al besloten?
Halve finales zijn toch alleen televote? En ik heb niet bepaald het idee dat het grote publiek tegen Nederland is toch?quote:Op maandag 16 september 2024 12:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ai! Welke? En welke kleur?quote:Op maandag 16 september 2024 13:58 schreef Cyan9 het volgende:
Ik moet morgen naar Deventer voor een sollicitatiegesprek. En uitgerekend nu heb ik opeens een waarschuwingslampje in de auto.
Uh nee...quote:Op maandag 16 september 2024 14:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je moet echt vaker in het Joost topic komen.
M'n grote vriend bandenspanning, in de kleur oranje. En aangezien ik zelf niks kan, ga ik maar even langs de garage om de vakmensen aldaar lief aan te kijken.quote:
Dat moet je ook iedere twee maanden controleren.quote:Op maandag 16 september 2024 14:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
M'n grote vriend bandenspanning, in de kleur oranje. En aangezien ik zelf niks kan, ga ik maar even langs de garage om de vakmensen aldaar lief aan te kijken.
Nog even geduld. Voor ons ouwe knarren is er eerst nog de Evergreen Top 1000.quote:
Dit klinkt wel als iets wat je zelf kan doen toch? Zonder te googlen lijkt het me dat dat apparaat bij het tankstation waar je een euro in gooit, je de juiste bannenspanning gaat gevenquote:Op maandag 16 september 2024 14:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
M'n grote vriend bandenspanning, in de kleur oranje. En aangezien ik zelf niks kan, ga ik maar even langs de garage om de vakmensen aldaar lief aan te kijken.
Da's een van de minst ergequote:Op maandag 16 september 2024 14:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er is wel meer wat je zou moeten doen.quote:Op maandag 16 september 2024 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moet je ook iedere twee maanden controleren.
Ik wijs op het stukje "aangezien ik zelf niks kan".quote:Op maandag 16 september 2024 14:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als iets wat je zelf kan doen toch? Zonder te googlen lijkt het me dat dat apparaat bij het tankstation waar je een euro in gooit, je de juiste bannenspanning gaat geven
Ik heb nu een euro bespaard, want bij de garage kostte het niks.quote:Op maandag 16 september 2024 15:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's een van de minst ergeIk heb die geloof ik niet eens
Mocht je toch zelf willen proberen je banden op spanning te krijgen: ga naar een benzinepomp met zo'n luchtautomaat en zorg dat je kleingeld bij je hebt (50 cent of 1 euro meestal). Zet je auto in de buurt van de automaat. Draai alle dopjes van de ventielen alvast af, want dat scheelt je straks tijd. Doe geld in de automaat, zet met + of - de spanning goed op het display (wat je moet hebben staat in het boekje van je auto of op een sticker bij de bestuurdersdeur of achter je tankklep bijvoorbeeld. Meestal rond de 2.2) en neem de slang mee naar een ventiel. Duw de slang tegen je open ventiel en als de automaat piept is het tijd om naar het volgende ventiel te gaanWerk ze alle vier af en je banden zijn weer op spanning
Advies, zeg dat maar niet bij je soliicitatiegesprek.quote:Op maandag 16 september 2024 16:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wijs op het stukje "aangezien ik zelf niks kan".
Hypothetisch hequote:Op maandag 16 september 2024 14:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Halve finales zijn toch alleen televote? En ik heb niet bepaald het idee dat het grote publiek tegen Nederland is toch?
Heel veel succes morgen!quote:Op maandag 16 september 2024 13:58 schreef Cyan9 het volgende:
Oh, dat doet het niet goed bij zo'n gesprek?quote:Op maandag 16 september 2024 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Advies, zeg dat maar niet bij je soliicitatiegesprek.
Maar dat was het ook gewoon, voor mij iig wel, was pas richting vijf klaar.quote:Op maandag 16 september 2024 11:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het voelt inderdaad als een lange werkdag
Nee, dat zou wel eens de reden kunnen zijn dat je steeds wordt afgewezen.quote:Op maandag 16 september 2024 19:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh, dat doet het niet goed bij zo'n gesprek?
Kijk nou, een wilde Spanjool!quote:Op maandag 16 september 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
Ja mensen het is allemaal wat ook hè. Gaat je niet in de koude kleren zitten!
Boe!!quote:
Heftig!quote:Op maandag 16 september 2024 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Boe!!
Ja en nu nog wilder en nog Spanjoler want ik ben naar de tombes van de Spaanse koningen geweest (inclusief jullie voormalige heerser Philips II die jullie zoals jullie weten altijd geëerd hebben).
Sla jij die zin dan over in het volksliedquote:Op maandag 16 september 2024 22:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heftig!
Ik heb Flipje de Tweede echter nooit geëerd hoor.
De cd is dan ook best een goede uitvinding geblekenquote:Op maandag 16 september 2024 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Boe!!
Ja en nu nog wilder en nog Spanjoler want ik ben naar de tombes van de Spaanse koningen geweest (inclusief jullie voormalige heerser Philips II die jullie zoals jullie weten altijd geëerd hebben).
Je vergist je, dat is Frits Philips de Eerste. Ik heb het over Philips de Tweede.quote:Op maandag 16 september 2024 22:44 schreef H_T het volgende:
[..]
De cd is dan ook best een goede uitvinding gebleken
de 25ste. En dan de 28ste naar Riga (tot 1 oktober). Raad je nog iets aan wat ik zelf niet op mijn lijstje heb staan?quote:Op maandag 16 september 2024 22:35 schreef Redefine het volgende:
Zo, sinds begin van de avond weer thuis. Hele leuke vakantie gehad. Het blijven hele mooie landen de Baltische Staten![]()
@:BillDauterive wanneer ga jij naar Vilnius?
Die lul van de cd-i?quote:Op maandag 16 september 2024 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Je vergist je, dat is Frits Philips de Eerste. Ik heb het over Philips de Tweede.
Ik heb denk ik het volkslied nog nooit gezongen.quote:Op maandag 16 september 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Sla jij die zin dan over in het volkslied
Ja was zeker heftig en indrukwekkend. In tegenstelling tot in Nederland kan je ze hier gewoon bezoeken iets ten westen van Madrid. In één ronde ruimte liggen 26 oud-koningen en koninginnen en als je daar dan in het midden van staat maakt dat wel indruk.
Ga je een reis maken om te zien waar Redefine ooit gereisd heeft? Een pelgrimstocht eigenlijk? Wel mooiquote:Op maandag 16 september 2024 22:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
de 25ste. En dan de 28ste naar Riga (tot 1 oktober). Raad je nog iets aan wat ik zelf niet op mijn lijstje heb staan?
Nee dat kloptquote:Op maandag 16 september 2024 22:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik het volkslied nog nooit gezongen.![]()
Het is toch ook een heel indrukwekkend gebouw? Of ben ik nu in de war met iets anders..
Weer eens wat anders dan naar Santiago.quote:Op maandag 16 september 2024 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga je een reis maken om te zien waar Redefine ooit gereisd heeft? Een pelgrimstocht eigenlijk? Wel mooi
Het ligt er natuurlijk een beetje aan wat je wil gaan doen. Hoeveel je wil lopen en wat je wil zien. Maar in Vilnius heb je meerdere plekken waar je over de stad uitkijkt. Sowieso bij de Gediminastoren. Maar een nog beter uitzicht vanaf de heuvel met de drie kruizen (Hill of the three crosses is ook daadwerkelijk de benaming), maar is wel een flinke 'klim'. Een ander mooi uitzicht is rond het bastion van Vilnius.quote:Op maandag 16 september 2024 22:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
de 25ste. En dan de 28ste naar Riga (tot 1 oktober). Raad je nog iets aan wat ik zelf niet op mijn lijstje heb staan?
Hier ook!quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vanavond komen als het goed is 2 pakketjes
Beterschap.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier ook!
Nieuwe horlogebandjes voor mijn horloge (klinkt logisch toch?) en wat beddengoed wat in de aanbieding was bij de HEMA zodat het oude beddengoed vol met kattennagelgaten voor de poets gebruikt kan worden
En ik zit al op kantoor, want zit niet heel erg lekker in mijn vel en was wakker en en en.
Oh, dat lijkt me ook wel iets voor mijn vader.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beterschap.
Ik was gisteren niet lekker in mijn vel en heb besloten om gisteren thuis te werken.
Ik heb 2 adventskalenders besteld van jan van haasteren en wasgij puzzels.
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_11.12.ProductTitlequote:Op dinsdag 17 september 2024 07:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me ook wel iets voor mijn vader.
Ik moest gisteren wel thuis werken, pas om 16 uur kwam het seintje dat we weer internet hadden op kantoor (en ik werk op maandag maar een halve dagquote:Op dinsdag 17 september 2024 07:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beterschap.
Ik was gisteren niet lekker in mijn vel en heb besloten om gisteren thuis te werken.
Ik heb 2 adventskalenders besteld van jan van haasteren en wasgij puzzels.
Ik kreeg gisteren mee dat er water vanuit plafond kwam bij ons op kantoorquote:Op dinsdag 17 september 2024 07:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moest gisteren wel thuis werken, pas om 16 uur kwam het seintje dat we weer internet hadden op kantoor (en ik werk op maandag maar een halve dag)
En vandaag heb ik meer dan genoeg te doen
Geen laptop bij je en via werktelefoon een hotspot opzetten?quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moest gisteren wel thuis werken, pas om 16 uur kwam het seintje dat we weer internet hadden op kantoor (en ik werk op maandag maar een halve dag)
En vandaag heb ik meer dan genoeg te doen
Wel jammer alleen dat het uiteindelijk loze woorden lijken te gaan zijn.quote:Op maandag 16 september 2024 20:19 schreef egeltje1985 het volgende:
Fuck de EBU is tv-moment van het jaar: https://www.ad.nl/show/ui(...)n-het-jaar~a0097c46/
Sterkte, hoprlijk vind je wat afleiding op kantoor!quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier ook!
Nieuwe horlogebandjes voor mijn horloge (klinkt logisch toch?) en wat beddengoed wat in de aanbieding was bij de HEMA zodat het oude beddengoed vol met kattennagelgaten voor de poets gebruikt kan worden
En ik zit al op kantoor, want zit niet heel erg lekker in mijn vel en was wakker en en en.
Zo, wat een lekker lange postquote:Op dinsdag 17 september 2024 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk een beetje aan wat je wil gaan doen. Hoeveel je wil lopen en wat je wil zien. Maar in Vilnius heb je meerdere plekken waar je over de stad uitkijkt. Sowieso bij de Gediminastoren. Maar een nog beter uitzicht vanaf de heuvel met de drie kruizen (Hill of the three crosses is ook daadwerkelijk de benaming), maar is wel een flinke 'klim'. Een ander mooi uitzicht is rond het bastion van Vilnius.
Verder vooral een beetje rondzwerven door de stad. Overal is wel wat te zien. Genoeg monumenten, pleinen en parken. En ook genoeg terrassen, cafés etc. En voor wat sportiviteit heb je een vrij groot sportgebied aan de moderne kant van de rivier. Daar gisteren nog de huldiging van een Grand Prix/Wereldbeker beachvolleybal gezien. Sowieso kun je ook veel langs het water lopen. Restaurants geen echte tips, niet heel speciaal gegeten daar.
Mocht je dagtrips zoeken, dan zijn Kaunas en Trakai absolute aanraders. Voor Riga moet je een keer over de brug gelopen hebben over de rivier heen om het van de andere kant te zien. Voor een mooi overzicht kun je de St. Peters church omhoog. Betaal je wel voor, maar is een mooi uitzicht en met liftOf eventueel buiten het centrum naar de 'suikertaart' van Riga: Latvian Academy of Sciences. Daar kun je ook naar boven (ook betaald), maar die is tot 10 uur open. Verder vooral daar rondhangen in de parken die daar genoeg zijn. Met name dan
Bastejkalna Park is een aanrader.
Mocht je daar nog dagtrips zoeken dan kun je denken aan Jūrmala voor strand of Segulda voor hiking en natuurgebieden. In Segulda, ben ik zelf ook geweest, Jūrmala niet.
Ik heb een vast computer op kantoor en geen telefoon van kantoor, dus geen hotspot. Ben maar een simpele administratief medewerker hequote:Op dinsdag 17 september 2024 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen laptop bij je en via werktelefoon een hotspot opzetten?
Gedaan en nu moet ik me inschrijven bij Hufflepuffquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:11 schreef NailQueen het volgende:
Fijne prinsjesdag. Zet een gekke hoed op vandaag!
[ afbeelding ]
Iedereen verdient een kans op onderwijs.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Gedaan en nu moet ik me inschrijven bij Hufflepuff
Staat me niks van bij.quote:Op maandag 16 september 2024 23:00 schreef Strani het volgende:
@:cyan9 ik sta ervan te kijken dat je nooit het volkslied gezongen hebtOok niet op school?
Ik denk goed, maar ik vond ze erg lastig om te peilen. Ik weet dus niet zo goed welke kant het op gaat vallen.quote:
Ik duim voor jequote:Op dinsdag 17 september 2024 15:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk goed, maar ik vond ze erg lastig om te peilen. Ik weet dus niet zo goed welke kant het op gaat vallen.
Heb je voor een eventuele volgende keer hier iets aan?quote:
Natuurlijk doet hij dat, zouden alle Nederlanders moeten doen.quote:Op maandag 16 september 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
Sla jij die zin dan over in het volkslied![]()
Ik zie dat het tijd wordt om maar weer eens een bescheiden armada jullie kant op te sturenquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Natuurlijk doet hij dat, zouden alle Nederlanders moeten doen.
De heuvel met de drie kruizen is wel goed te doen hoor, maar veel mensen zullen opzien tegen de vele trappen. Maar vanuit het grote plein bij de kathedraal sta je wel in een kwartier op de heuvel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo, wat een lekker lange postVoor Vilnius heb ik denk ik al genoeg gevonden. Kaunas wordt em niet, maar Trakai waarschijnlijk wel! Is de heuvel met de drie kruizen echt een klim? Oei, ik dacht dat we er zo heen konden lopen
Voor Riga heb ik nog wel wat tijd over en dat park ga ik ook meenemen! Jurmala staat op mijn lijstjeSegulda is met de bobsleebaan toch? Ben je daar nog van af gegaan?
Wat was jouw hoogtepunt?
Die Spanjolen slaan alles over als hun volkslied wordt gespeeldquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie dat het tijd wordt om maar weer eens een bescheiden armada jullie kant op te sturen
Gisteren gekeken, echt heel bizar inderdaadquote:Op maandag 16 september 2024 09:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bizar![]()
En interessant om het onderzoek te volgen
Willy Voet vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:19 schreef Arizona het volgende:
Duitse grenscontroles zijn wederom een hoax, we konden zo doorrijden, er stond niemand![]()
(Ja, volgens mij wel aan de snelweg maar een béétje smokkelaar of illegaal pakt natuurlijk gewoon een van de tientallen andere overgangen)
Ja, dát had Nederland dus ook kunnen bedenken hè.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Spanjolen slaan alles over als hun volkslied wordt gespeeld
Had ik ook gelezen inderdaadquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gisteren gekeken, echt heel bizar inderdaad![]()
Las wel dat er aantal dingen niet in de docu naar voren komen:
https://www.ad.nl/show/ee(...)nnifer-did~ac7e9b57/
Ik moest opzoeken wie het was.quote:
Nou ja, wij kunnen tenmiste wel een Yves Berendse ons volkslied laten zingen bij een voetbalwedstrijd!quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dát had Nederland dus ook kunnen bedenken hè.
Heel eerlijk?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja, wij kunnen tenmiste wel een Yves Berendse ons volkslied laten zingen bij een voetbalwedstrijd!
SPOILER: mijn wansmaakOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even een moment van contemplatiequote:
Je bent laatquote:
Is dat zoiets als constipatie?quote:
Juist niet!quote:
quote:Letterlijk betekent contemplatie "het scheiden van iets uit zijn omgeving".
Dus ontvoerders contempleren gewoon mensen, klinkt toch meteen een stuk minder eng.quote:
Jaquote:
Ziet er lekker uit.quote:Op woensdag 18 september 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden, we gaan er weer voor!
[ afbeelding ]
En het is woensdag, dus we gaan weer zagen!
Ziet er lekker uitquote:Op woensdag 18 september 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nooit zulke smakelijke herfstblaadjes.quote:Op woensdag 18 september 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan dus ook mooi een ei contempleren als je een recept volgt in de keukenquote:Op woensdag 18 september 2024 04:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus ontvoerders contempleren gewoon mensen, klinkt toch meteen een stuk minder eng.
Succesquote:Op woensdag 18 september 2024 10:18 schreef Cyan9 het volgende:
Weer een sollicitatiegesprek vandaag, dit keer wel wat dichterbij.
Hup Cyanquote:Op woensdag 18 september 2024 10:18 schreef Cyan9 het volgende:
Wederom succes!quote:Op woensdag 18 september 2024 10:18 schreef Cyan9 het volgende:
Deze ESF-meet is gearrangeerd door Netanyahu, of wat gebeurt hier allemaalquote:Op woensdag 18 september 2024 12:26 schreef egeltje1985 het volgende:
@:BillDauterive : vanavond esf-meet toch? Ik ben te herkennen aan een Brutus-shirt (de band), een mes in m'n haar (is een haarclip) en een man naast me met baardje en waarschijnlijk ook een bandshirt.
Ow ja, dat is ook zoquote:Op woensdag 18 september 2024 12:26 schreef egeltje1985 het volgende:
@:BillDauterive : vanavond esf-meet toch? Ik ben te herkennen aan een Brutus-shirt (de band), een mes in m'n haar (is een haarclip) en een man naast me met baardje en waarschijnlijk ook een bandshirt.
Jaa ben benieuwd, wat ik tot nu toe heb geluisterd klinkt goed. Voorprogramma ken ik niet verder.quote:Op woensdag 18 september 2024 12:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow ja, dat is ook zoIk heb een zwart shirt aan met rode/groene bloemen en bladeren. Geen bandshirt, maar misschien wil ik er wel eentje halen, als ze groter dan XL hebben.
Veel plezier vanavond!
Ja Rotterdam he.quote:Op woensdag 18 september 2024 12:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze ESF-meet is gearrangeerd door Netanyahu, of wat gebeurt hier allemaal
Is vandaag al Fat Dog?quote:
Ja, precies! Ik heb mijn oordopjes in ieder geval al klaargelegd en ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa ben benieuwd, wat ik tot nu toe heb geluisterd klinkt goed. Voorprogramma ken ik niet verder.
Hoeveel van hier gaan er eigenlijk naar toe?quote:Op woensdag 18 september 2024 15:14 schreef H_T het volgende:
Over ongeveer een maand gaan we aan de Cha cha cha cha cha cha chaaaaaaaa
Cee in de SCquote:Op woensdag 18 september 2024 15:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoeveel van hier gaan er eigenlijk naar toe?
Hallo trouwens by the way mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |