SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Het hoeft ook niet altijd de schuld van de motorijder te zijn hequote:Op vrijdag 6 september 2024 08:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ogen in mijn achterhoofd inmiddels
quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Die TT
[..]
Het hoeft ook niet altijd de schuld van de motorijder te zijn he
Maar als je sommige ook ziet rijden levensgevaarlijk
Ja zag er van de week ook weer wat met hun mobiel achter het stuur en het ging dan ook bijna m is.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens hoor. Ik rijd heel defensief, want iedereen vind de mobiel belangrijker dan de weg.
Dat komt vooral omdat mensen zich overschatten. "Oh, mij gebeurt dat niet." Nee, nu niet. En over een week ook misschien niet, en ook niet over een maand of jaar. Maar het gebeurt. En dan zie je pas in hoe stom je bent geweest.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zag er van de week ook weer wat met hun mobiel achter het stuur en het ging dan ook bijna m is.
Je snapt niet dat men niet wijzer is, het is toch algemeen bekend dat het voor gevaarlijke kan zorgen.
Ja en helaas is dan vaak een ander de klos.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat mensen zich overschatten. "Oh, mij gebeurt dat niet." Nee, nu niet. En over een week ook misschien niet, en ook niet over een maand of jaar. Maar het gebeurt. En dan zie je pas in hoe stom je bent geweest.
Ik ga dat hier niet zeggenquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en helaas is dan vaak een ander de klos.
De mobiel heeft veel invloed op vele levens.
Mensen kunnen niet meer zonder.
Het eerste wat ze pakken als ze wakker worden is hun mobiel.
ZIjn ze op bezoek zitten ze op hun mobiel.
ZIe je ze in een restaurant zitten ze op hun mobiel
Ik vraag mij wel eens af wat de nieuwe generatie zou gaan doen als er een maandlang een storing zou zijn
Zou jij het missen?quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga dat hier niet zeggen
Ik zou het misschien wel missen, maar ik heb ook andere dingen om me mee bezig te houden. Boek lezen, offline gamen, etc.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou jij het missen?
Ik heb geen abonement op mijn m obiel, kan er dus alleen op als er wifi in de buurt is.
Maar ik hem mijn mobiel eigenlijk alleen voor als ik onderweg ben en hulp nodig heb.
Ik hoef niet op mijn mobiel in een winkel of verjaardag of als ik op bezoek ben.
Heel af en toe neem ik een maand abootje van 10 euro.
Denk dat iedereen het gaat missen, vooral de jeugd.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou het misschien wel missen, maar ik heb ook andere dingen om me mee bezig te houden. Boek lezen, offline gamen, etc.
De jeugd is geen fuck meer gewend.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat iedereen het gaat missen, vooral de jeugd.
Ik zou het denk ook wel missen, de kinderen appen wel iedere dag.
SOms denk ik wel eens wie heeft dit ooit uitgevonden, geen moment rust meer.
Het is hier vooral in de avond druk app verkeer, dan die dan die en steeds leg ik hem weg en dan hoppa weer een berichtje![]()
Kan hem natuurlijk ook uitzetten maar dan bellen ze wel naar de huistelefoon om te vragen of alles goed is
Goede reis muisquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Groetjes vanuit de bus![]()
Met de reistijd naar Terschelling kun je ook bijna aan de andere kant van Europa zijn
Ik had wel een nummer maar geen telefoonquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:43 schreef aeque het volgende:
Er zijn nog mensen met een huistelefoon!
Ftfyquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De jeugd is geen fuck meer gewend.
'Social media' is ook allang niet meer social.
Wat boeit mij het dat je in de keuken staat eten te koken? Belde je vroeger ook iedereen op dat je naar de patatzaak was geweest?
quote:
Ik had het andersom, dus die telefoon is ook snel weg gegaanquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had wel een nummer maar geen telefoon
Ja hoor, ik heb er gewoon nog een.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:43 schreef aeque het volgende:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb er gewoon nog een.
Ik ben secretaris van een Huurdersoverleggroep en wordt veel gebeld, dat wil ik niet op mijn mobiel, als ik weg ben dan wil ik niet daar mee bezig zijn
Met een draadloze?quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
In horrorfilms is het altijd enge dingen die gebeuren met de huistelefoon.
No way dat ik er een aanschaf
Ook daar is een oplossing voor: niet opnemen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb er gewoon nog een.
Ik ben secretaris van een Huurdersoverleggroep en wordt veel gebeld, dat wil ik niet op mijn mobiel, als ik weg ben dan wil ik niet daar mee bezig zijn
Dat is waar, maar ik hou mijn mobiel alleen voor familie en hele goede vriendenquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook daar is een oplossing voor: niet opnemen.
Ja ikquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:43 schreef aeque het volgende:
Ja maar jij werkt ook weleens thuis toch?quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja ik![]()
Voor de noodgevallen als mobiel netwerk uitvaltZOals een tijdje geleden.
Jep - maar is daar een vaste telefoon voor nodig?quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar jij werkt ook weleens thuis toch?
* TheStigsDutchCousin Dotteke's nummer verwijdert met pijn in het hartquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik hou mijn mobiel alleen voor familie en hele goede vrienden
Wil niet door Jan en Alleman gebeld worden als ik weg ben.
En zo gaat het prima
Als je mijn nummer hebt behoor je tot mijn hele goede vrienden 🙃quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin Dotteke's nummer verwijdert met pijn in het hart
Weer een FOK!king zware dag achter de kiezen, maar de legendarische @gebrokenglas heeft me enorm goed geholpen!quote:
Waar naar toe?quote:
Zit nog steeds te wachten tot stig langskomt om me op te halen. Heb ondertussen mijn bikini maar weer uitgedaan.quote:
Oehquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit nog steeds te wachten tot stig langskomt om me op te halen. Heb ondertussen mijn bikini maar weer uitgedaan.
ToT!quote:
Ja hoor, lekker Grand Tour kijken en dadelijk Clarkson's Farmquote:
Ja er waren nieuwe afleveringen:?quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker Grand Tour kijken en dadelijk Clarkson's Farm
En daar?
Nee, ik kijk op Veronicaquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er waren nieuwe afleveringen:?
Hier is-ie lekker!
Enorm veel ellende, maar een FOK!ker helpt me heel veel en Mini-ToT is weer zo debiel als de neten!
quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik kijk op Veronica
Mini-ToT is maxi-debiel?
Lovelyquote:
Al gewandeld en naar de zaterdagmarkt (mert). Bewegen is goed.quote:
Dat is mooi op tijdquote:Op zaterdag 7 september 2024 10:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al gewandeld en naar de zaterdagmarkt (mert). Bewegen is goed.
Je bent weer van de vlottequote:Op zaterdag 7 september 2024 10:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al gewandeld en naar de zaterdagmarkt (mert). Bewegen is goed.
Garnalen en kibbeling. Dan zegt ze altijd dat ik ze gescheiden moet houden. Al jaren.quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is mooi op tijd![]()
Nog wat lekkers gekocht?
Lekker hoorquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Garnalen en kibbeling. Dan zegt ze altijd dat ik ze gescheiden moet houden. Al jaren.
Kibbeling is best duur gewordenquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Garnalen en kibbeling. Dan zegt ze altijd dat ik ze gescheiden moet houden. Al jaren.
Terwijl het vroeger van afval gemaakt werd; de wangen van de kabeljauw wat eigenlijk het lekkerste van de hele vis schijnt te zijn.quote:
Klopt. Vroeger kocht k vaker en grotere porties. Normaal koop ik of garnalen of kibbeling. Nu effe beiden.quote:
Die van ons is best te pruimen. Er zijn er twee op de markt. De één is echt goor. Die uit Spakenburg echt lekker.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Terwijl het vroeger van afval gemaakt werd; de wangen van de kabeljauw wat eigenlijk het lekkerste van de hele vis schijnt te zijn.
Nu is het een smakeloze hap goedkope vis met een hoop zout en kruiden.
Groot gelijk. Je moet jezelf maar lekker verwennen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Vroeger kocht k vaker en grotere porties. Normaal koop ik of garnalen of kibbeling. Nu effe beiden.
Ik heb een paar jaar geleden kibbeling op de markt hier gehaald.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die van ons is best te pruimen. Er zijn er twee op de markt. De één is echt goor. Die uit Spakenburg echt lekker.
Ik schrik er wel van hoe snel de prijzen de laatste tijd stijgen anders!quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:48 schreef maily het volgende:
[..]
Alles is duur geworden en/of wordt nog duurder.
Water is nat.
Ja. Sinds corona gaat het dubbel zo hard lijkt t wel.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik schrik er wel van hoe snel de prijzen de laatste tijd stijgen anders!
Mijn loon stijgt harderquote:Op zaterdag 7 september 2024 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik schrik er wel van hoe snel de prijzen de laatste tijd stijgen anders!
Dit dus ja!quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. Sinds corona gaat het dubbel zo hard lijkt t wel.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn loon stijgt harder
Kun je niet eens informeren voor een thuiskapper?quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit dus ja!
Serieus, voor corona zat de stad hier achterlijk vol met kappers die een tientje vroegen.
Nu heb je er nog maar een paar over, en die vragen ¤18 voor een knipbeurt.
Oh ik haal al jarenlang de Wilkinson over m'n schedel heen hoor!quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:10 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je niet eens informeren voor een thuiskapper?
En anders zo'n knotje.
Ha ha. Da's minder. Hij moet knisperen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden kibbeling op de markt hier gehaald.
Het lag al klaar, ze schepten het zo in een bakje.
Enorm veel vocht binnenin en vreselijk smakeloos. Ben er zwaar misselijk van geworden!
Zit nu bij de Griek is ook 3 euro duurder geworden.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:48 schreef maily het volgende:
[..]
Alles is duur geworden en/of wordt nog duurder.
Water is nat.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit nu bij de Griek is ook 3 euro duurder geworden.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit nu bij de Griek is ook 3 euro duurder geworden.
Terug uit Zeeland, heerlijke dag gehad en een zeehondje gezienquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Terug uit Zeeland, heerlijke dag gehad en een zeehondje gezien
Het zwaaide zelfs
1 dag maar?quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Terug uit Zeeland, heerlijke dag gehad en een zeehondje gezien
Het zwaaide zelfs
Ja, doe ik wel vakerquote:
Ik niet, ik ging dan ook voor 3 dagenquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, doe ik wel vaker
Doe ik in novemberquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik niet, ik ging dan ook voor 3 dagen
Ik ben dit jaar 2 keer 4 dagen geweest, niet naar Zeelandquote:
Oh ja, dat ook weer.quote:
Trouwens m'n nieuwe helden. In 2021 opgericht en nu al de wereld aan het veroveren. Punk met jaren 80 New Wave invloeden. Ik vind het geweldig. Hoorde ze vlak nadat ik schoon werd verklaard na 35 bestralingen. Het hakte er zo in.....traantjes.....quote:
scheur heeft hier maar 1 of 2 keer gepost....20 jaar geleden.quote:
Ah!! Dat is een beste tijd geledenquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
scheur heeft hier maar 1 of 2 keer gepost....20 jaar geleden.En Socios is munne maat.
Zojuist geboektquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar 2 keer 4 dagen geweest, niet naar Zeeland
Gele kaart ?quote:
Gele vlagquote:
Zeeland, of niet naar?quote:
Zeeland, de Banjaardquote:
Tofquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeeland, de Banjaard
Hé, daar gingen we als kind op vakantiequote:Op zaterdag 7 september 2024 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeeland, de Banjaard
Komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Hé, daar gingen we als kind op vakantie
Naar bed!quote:
Moe betekent naar bedquote:
Dan kom ik nooit meer uit bedquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moe betekent naar bed
Morgenvroeg toch welquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan kom ik nooit meer uit bed
Je zegt: moe is in bedquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgenvroeg toch wel
Nee, NAAR bedquote:
Tot je niet meer moe bent.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja en dan blijf ik dus in bed
Want moe
Mailyquote:
Luisteren is ook n vakquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tot je niet meer moe bent.
[..]
Maily
Stiggyquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tot je niet meer moe bent.
[..]
Maily
Zeehondje gezien vandaagquote:
Leuk!!!quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeehondje gezien vandaag
Ik heb dat ook gedaan op Texelquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:30 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk!!!![]()
Wij hebben weleens zo'n zeehondensafari gedaan met een boot in Zeeland.
Oh!quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gedaan op TexelMet zo'n snelle boot. Was best gaaf, al was het op afstand dat we ze zagen.
Ging vast wat rustiger dan waar ik op zatquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
Oh!
Wij zaten op zo'n rondvaartboot.
Ja heel rustigquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ging vast wat rustiger dan waar ik op zatZelfs een rond door de haven van Den Helder gedaan en rond de veerboot van Texel gegaan
Wel zo handigquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ja heel rustig
Veel mensen op het dek enzo.
En in de kajuit![]()
Van onze club niet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel zo handig
Niemand zeeziek?
Oh dan valt het niet zo opquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:52 schreef maily het volgende:
[..]
Van onze club niet.
Is al 5 jaar geleden.
En heel veel mensen aan boord.
Ik heb ook geen koppen geteld naderhandquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dan valt het niet zo op
Nee, die hingen allemaal over de reling!quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb ook geen koppen geteld naderhand
Die boot deed een snollebolleke.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, die hingen allemaal over de reling!
Hoi hoiquote:
Morguh hierquote:
Ja, ik zit nu in drie topics. En wat teldingen.quote:Op zondag 8 september 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh hier![]()
Gaf eerst ander antwoord dat dat je in de RLS SC zat![]()
Lovelyquote:
Als ik weer eens in Zaltbommel ben, stuur ik je een DM.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:36 schreef tong80 het volgende:
scheur heeft hier maar 1 of 2 keer gepost....20 jaar geleden.En Socios is munne maat.
Sociosquote:Op zondag 8 september 2024 09:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ik weer eens in Zaltbommel ben, stuur ik je een DM.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:38 schreef Puzzie het volgende:
Ah!! Dat is een beste tijd geleden@:Socios is een schatje en tof!!
![]()
Jawelquote:Op zondag 8 september 2024 09:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lang geleden mang!ES! Hier ook zo
Groeten terugquote:Op zondag 8 september 2024 09:52 schreef Socios het volgende:
[..]
JawelGroeten aan dat zss’je van je.
Hoeveel hebben jullie gelopen?quote:
Ja natuurlijk!quote:Op zondag 8 september 2024 11:13 schreef maily het volgende:
[..]
Zal wel
Was het niet te warm?
En zijn jullie alledrie gefinisht?
[quote]quote:Op zondag 8 september 2024 11:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeveel hebben jullie gelopen?
De voetjes in een warm badje doen
Ja, gisteravond even een voetenbadje gedaan. Maar dan nog kan je wel spierpijn hebbenquote:Op zondag 8 september 2024 11:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeveel hebben jullie gelopen?
De voetjes in een warm badje doen
Wow!!quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 7 september 2024 21:48 schreef Sally het volgende:
[..]
15 km (maar is in werkelijkheid 17 km, waarbij van en naar pendelbus dan wel treinstation nog niet meegerekend is...)
Voor een 40e keer een Airborne Wandeltocht![]()
Het heeft voor mij een betekenis![]()
Sinds ik 8 jaar oud ben, ieder jaar in regen, weer en wind of zoals nu in de hitte.
Elk jaar. Behalve 1 jaar toen het afgelast moest worden. En het jaar erop moest het op een alternatieve manier (ieder voor zichtzelf, in een periode van 10 dagen kon je lopen. De medaille/het gedenkteken werd thuisgestuurd per post).
Overigens was dit de 77e editie - ik heb zelf 40x meegedaan
Mwa daar doe je niet veel aanquote:Op zondag 8 september 2024 11:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, gisteravond even een voetenbadje gedaan. Maar dan nog kan je wel spierpijn hebben
Maakt voor je beloning toch niet uit of je 10, 15, 25 of 40 km loopt.quote:
Nee. Maar al 40 keer meegedaanquote:Op zondag 8 september 2024 12:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Maakt voor je beloning toch niet uit of je 10, 15, 25 of 40 km loopt.
Ik weet niet of ik andere mensen kan gaan inhalen, maar mn doel is wel nog eens 40 erbijquote:
Duwen we jouw rolstoel!quote:Op zondag 8 september 2024 12:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik andere mensen kan gaan inhalen, maar mn doel is wel nog eens 40 erbij![]()
Hopelijk mag ik vief oud worden. Maar men mag ook in een rolstoel nog meedoen
Wat zien ik 🧐quote:Op zondag 8 september 2024 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Duwen we jouw rolstoel!
quote:
Ja, achter de schermen moet nog wat gedaan wordenquote:
quote:
Achter mij ligt alleen maar stofquote:Op zondag 8 september 2024 14:41 schreef Kissingbird het volgende:
Kun je nu neuzen in alles achter stig
And another one bites the dustquote:Op zondag 8 september 2024 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Achter mij ligt alleen maar stof
Deze dame weetquote:
Hey collega, Soort van danquote:
Dotjequote:
Leuk. Wat ga me schrijven. Bepaald onderwerp of alles?quote:
Nog niets, ga ook modden op de FP. En wie weet schiet me ineens wat te binnen.quote:Op zondag 8 september 2024 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk. Wat ga me schrijven. Bepaald onderwerp of alles?
Jaquote:Op zondag 8 september 2024 20:52 schreef Lovely het volgende:
Oh had niet eens gezien. Maar stig is crew op frontpage
Sterker nog, ze postte het ook half.quote:
Al een tipje van de sluier zeg maarquote:Op zondag 8 september 2024 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Sterker nog, ze postte het ook half.
Succes. Lees zelf amper op de fp.quote:Op zondag 8 september 2024 21:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niets, ga ook modden op de FP. En wie weet schiet me ineens wat te binnen.
[..]
Ja
Feli!quote:Op zondag 8 september 2024 21:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niets, ga ook modden op de FP. En wie weet schiet me ineens wat te binnen.
[..]
Ja
Je wist nog niet wat hij ging doen.quote:Op zondag 8 september 2024 20:56 schreef aeque het volgende:
Gelukkig wisten we dit nog niet met dank aan maily.
Tipje van de klepquote:Op zondag 8 september 2024 21:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Al een tipje van de sluier zeg maar
Dotjequote:
Lovelyquote:
Hey Stigquote:
Mailyquote:
ToT!quote:
quote:
Vooruit dan. Omdat jij het bent. Sterker nog, ik ben in een goede bui. Pluk de dag......quote:
Wie ?quote:
Kiwi!quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooruit dan. Omdat jij het bent. Sterker nog, ik ben in een goede bui. Pluk de dag......
Ik heb je weer ff geleend......quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb je weer ff geleend......
JUI / Ex-partner die atlete Rebecca Cheptegei in de brand stak zelf overlede
Echt ?quote:
Monsterquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:Dotteke, waar wil je heen?
Je bent zellu- oh wacht.quote:
Ging daar als kind altijd logeren bij mijn tante, die wonde tegen over de zee, altijd jammer dat de duinen er tussen zaten of te hoog water zodat je niets kon zien als je bij haar binnen wasquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je bent zellu- oh wacht.
De plaats.
Wist ik.
Als die duinen er niet waren had je wellicht natte voetenquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging daar als kind altijd logeren bij mijn tante, die wonde tegen over de zee, altijd jammer dat de duinen er tussen zaten of te hoog water zodat je niets kon zien als je bij haar binnen was
Is ook zoquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als die duinen er niet waren had je wellicht natte voeten
Hi hiquote:
58008quote:
Toch makkelijk een bel op je fiets.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had vanmorgen een bezichtiging en moest mijn fiets laten repareren ben net gebeld dat ie klaar is.
Een bezichtiging? Van wat?quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had vanmorgen een bezichtiging en moest mijn fiets laten repareren ben net gebeld dat ie klaar is.
Mijn oude appartementquote:
O om te kijken of alles goed achter gelaten wordt natuurlijkquote:
Dat komt nog, dit is een vrouw die woont al in het gebouw helemaal beneden maar heeft last van lekkage maar zit verder prima qua locatie dus die kan dan mogelijk binnen het gebouw verhuizen naar mijn oude appartement.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O om te kijken of alles goed achter gelaten wordt natuurlijk
O daar zou ik van balen, als ik beneden woon en dan naar boven moetquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat komt nog, dit is een vrouw die woont al in het gebouw helemaal beneden maar heeft last van lekkage maar zit verder prima qua locatie dus die kan dan mogelijk binnen het gebouw verhuizen naar mijn oude appartement.
Ik woon twee hoog. Ideaal want als laatste na de trappen. Mooi uitzicht ipv tegen muur kijken, nooit mensen langs de deur etc. Maar ik sta wel allang ingeschreven, als het moet door oud dan natuurlijk onderin.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar zou ik van balen, als ik beneden woon en dan naar boven moet
Met of zonder lift?quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon twee hoog. Ideaal want als laatste na de trappen. Mooi uitzicht ipv tegen muur kijken, nooit mensen langs de deur etc. Maar ik sta wel allang ingeschreven, als het moet door oud dan natuurlijk onderin.
Zonder. Dat kan hier niet. Dus moeke kan nooit meer op visite bv.quote:
O ellende. Was zeker ook een ramp toen je zo ziek was.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder. Dat kan hier niet. Dus moeke kan nooit meer op visite bv.
Geen ellende hoor. Ik loop trap af en zie haar. Of ik ga naar haar toe. Is wel vervelend, maar geen ramp.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ellende. Was zeker ook een ramp toen je zo ziek was.
Ik bedoel met ellende als er geen lift in zit. Ik zou dat vreselijk vinden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen ellende hoor. Ik loop trap af en zie haar. Of ik ga naar haar toe. Is wel vervelend, maar geen ramp.
Traplopen is gezondquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel met ellende als er geen lift in zit. Ik zou dat vreselijk vinden.
Zegt men. Moet je wel goed kunnen lopen. 🤣quote:
Hey Stigquote:
Tuurlijk. Ik begin ook steeds meer moeite te krijgen. Is hard gegaan wat dat betreft de laatste 2 jaar.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zegt men. Moet je wel goed kunnen lopen. 🤣
Dat geloof ik graag. Het was ook een zware weg.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik begin ook steeds meer moeite te krijgen. Is hard gegaan wat dat betreft de laatste 2 jaar.
Hey Stigquote:
Dotjequote:
ToT!quote:
Ahwquote:Op woensdag 11 september 2024 13:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 van de 2 nieuwe huisdiertjes van Mini-ToT!
Wat een dotje!quote:Op woensdag 11 september 2024 13:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe yup, een kortharige.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat een dotje!
Neem aan dat de andere ook een cavia is? Want ze horen met (minstens) 2
Nog jong?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe yup, een kortharige.
Die is nog iets schuchterder en krijg ik nog iets moeilijker te pakken, maar dat komt wel goed.
Dan zou je het wel aan kunnen lerenquote:
Sallyquote:Op woensdag 11 september 2024 13:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan zou je het wel aan kunnen lerengeduldwerkje.
En veel lekkers (wel gezond en verantwoord) erbij houden
Helleu.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 13:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vogeltjequote:
Hoe is het?quote:
Ook wel, bijna klaar voor vandaagquote:
Mutskequote:
Lovelyquote:
Mailyquote:
Stiggyquote:Op woensdag 11 september 2024 15:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mutske
[..]
Lovely
[..]
Maily
Hier gaat het zo plenzen.quote:Op woensdag 11 september 2024 16:03 schreef Lovely het volgende:
Trek zo maar een trui aan, zon gaat weg enz
Lekker uitwaaien en dan kachel aanquote:Op woensdag 11 september 2024 16:06 schreef drakin het volgende:
Ik ga vandaag niet mee naar het strand
Kachel aan hier
Maar hij staat al aan en ik wil hem niet alleen latenquote:Op woensdag 11 september 2024 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker uitwaaien en dan kachel aan
Het heeft hier al geplensdquote:Op woensdag 11 september 2024 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier gaat het zo plenzen.
Zal ik de wacht houden?quote:Op woensdag 11 september 2024 16:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar hij staat al aan en ik wil hem niet alleen laten
Kan nog komen!quote:Op woensdag 11 september 2024 16:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het heeft hier al geplensdMaar ook zon gezien en een blauwe lucht..
Terwijl ze voor vandaag code geel hadden voorspeld.. gisteren was t onstuimiger haha
Ik denk t niet..quote:Op woensdag 11 september 2024 16:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal ik de wacht houden?
[..]
Kan nog komen!
Ohwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |