quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn loon stijgt harder
Kun je niet eens informeren voor een thuiskapper?quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit dus ja!
Serieus, voor corona zat de stad hier achterlijk vol met kappers die een tientje vroegen.
Nu heb je er nog maar een paar over, en die vragen ¤18 voor een knipbeurt.
Oh ik haal al jarenlang de Wilkinson over m'n schedel heen hoor!quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:10 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je niet eens informeren voor een thuiskapper?
En anders zo'n knotje.
Ha ha. Da's minder. Hij moet knisperen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden kibbeling op de markt hier gehaald.
Het lag al klaar, ze schepten het zo in een bakje.
Enorm veel vocht binnenin en vreselijk smakeloos. Ben er zwaar misselijk van geworden!
Zit nu bij de Griek is ook 3 euro duurder geworden.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:48 schreef maily het volgende:
[..]
Alles is duur geworden en/of wordt nog duurder.
Water is nat.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit nu bij de Griek is ook 3 euro duurder geworden.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit nu bij de Griek is ook 3 euro duurder geworden.
Terug uit Zeeland, heerlijke dag gehad en een zeehondje gezienquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Terug uit Zeeland, heerlijke dag gehad en een zeehondje gezien
Het zwaaide zelfs
1 dag maar?quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Terug uit Zeeland, heerlijke dag gehad en een zeehondje gezien
Het zwaaide zelfs
Ja, doe ik wel vakerquote:
Ik niet, ik ging dan ook voor 3 dagenquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, doe ik wel vaker
Doe ik in novemberquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik niet, ik ging dan ook voor 3 dagen
Ik ben dit jaar 2 keer 4 dagen geweest, niet naar Zeelandquote:
Oh ja, dat ook weer.quote:
Trouwens m'n nieuwe helden. In 2021 opgericht en nu al de wereld aan het veroveren. Punk met jaren 80 New Wave invloeden. Ik vind het geweldig. Hoorde ze vlak nadat ik schoon werd verklaard na 35 bestralingen. Het hakte er zo in.....traantjes.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |