Lovelyquote:
Al gewandeld en naar de zaterdagmarkt (mert). Bewegen is goed.quote:
Dat is mooi op tijdquote:Op zaterdag 7 september 2024 10:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al gewandeld en naar de zaterdagmarkt (mert). Bewegen is goed.
Je bent weer van de vlottequote:Op zaterdag 7 september 2024 10:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al gewandeld en naar de zaterdagmarkt (mert). Bewegen is goed.
Garnalen en kibbeling. Dan zegt ze altijd dat ik ze gescheiden moet houden. Al jaren.quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is mooi op tijd![]()
Nog wat lekkers gekocht?
Lekker hoorquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Garnalen en kibbeling. Dan zegt ze altijd dat ik ze gescheiden moet houden. Al jaren.
Kibbeling is best duur gewordenquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Garnalen en kibbeling. Dan zegt ze altijd dat ik ze gescheiden moet houden. Al jaren.
Terwijl het vroeger van afval gemaakt werd; de wangen van de kabeljauw wat eigenlijk het lekkerste van de hele vis schijnt te zijn.quote:
Klopt. Vroeger kocht k vaker en grotere porties. Normaal koop ik of garnalen of kibbeling. Nu effe beiden.quote:
Die van ons is best te pruimen. Er zijn er twee op de markt. De één is echt goor. Die uit Spakenburg echt lekker.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Terwijl het vroeger van afval gemaakt werd; de wangen van de kabeljauw wat eigenlijk het lekkerste van de hele vis schijnt te zijn.
Nu is het een smakeloze hap goedkope vis met een hoop zout en kruiden.
Groot gelijk. Je moet jezelf maar lekker verwennen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Vroeger kocht k vaker en grotere porties. Normaal koop ik of garnalen of kibbeling. Nu effe beiden.
Ik heb een paar jaar geleden kibbeling op de markt hier gehaald.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die van ons is best te pruimen. Er zijn er twee op de markt. De één is echt goor. Die uit Spakenburg echt lekker.
Ik schrik er wel van hoe snel de prijzen de laatste tijd stijgen anders!quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:48 schreef maily het volgende:
[..]
Alles is duur geworden en/of wordt nog duurder.
Water is nat.
Ja. Sinds corona gaat het dubbel zo hard lijkt t wel.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik schrik er wel van hoe snel de prijzen de laatste tijd stijgen anders!
Mijn loon stijgt harderquote:Op zaterdag 7 september 2024 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik schrik er wel van hoe snel de prijzen de laatste tijd stijgen anders!
Dit dus ja!quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. Sinds corona gaat het dubbel zo hard lijkt t wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |