Ja maar jij werkt ook weleens thuis toch?quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja ik![]()
Voor de noodgevallen als mobiel netwerk uitvaltZOals een tijdje geleden.
Jep - maar is daar een vaste telefoon voor nodig?quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar jij werkt ook weleens thuis toch?
* TheStigsDutchCousin Dotteke's nummer verwijdert met pijn in het hartquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik hou mijn mobiel alleen voor familie en hele goede vrienden
Wil niet door Jan en Alleman gebeld worden als ik weg ben.
En zo gaat het prima
Als je mijn nummer hebt behoor je tot mijn hele goede vrienden 🙃quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin Dotteke's nummer verwijdert met pijn in het hart
Weer een FOK!king zware dag achter de kiezen, maar de legendarische @gebrokenglas heeft me enorm goed geholpen!quote:
Waar naar toe?quote:
Zit nog steeds te wachten tot stig langskomt om me op te halen. Heb ondertussen mijn bikini maar weer uitgedaan.quote:
Oehquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit nog steeds te wachten tot stig langskomt om me op te halen. Heb ondertussen mijn bikini maar weer uitgedaan.
ToT!quote:
Ja hoor, lekker Grand Tour kijken en dadelijk Clarkson's Farmquote:
Ja er waren nieuwe afleveringen:?quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker Grand Tour kijken en dadelijk Clarkson's Farm
En daar?
Nee, ik kijk op Veronicaquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er waren nieuwe afleveringen:?
Hier is-ie lekker!
Enorm veel ellende, maar een FOK!ker helpt me heel veel en Mini-ToT is weer zo debiel als de neten!
quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik kijk op Veronica
Mini-ToT is maxi-debiel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |