Lovelyquote:
Als ik weer eens in Zaltbommel ben, stuur ik je een DM.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:36 schreef tong80 het volgende:
scheur heeft hier maar 1 of 2 keer gepost....20 jaar geleden.En Socios is munne maat.
Sociosquote:Op zondag 8 september 2024 09:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ik weer eens in Zaltbommel ben, stuur ik je een DM.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:38 schreef Puzzie het volgende:
Ah!! Dat is een beste tijd geleden@:Socios is een schatje en tof!!
![]()
Jawelquote:Op zondag 8 september 2024 09:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lang geleden mang!ES! Hier ook zo
Groeten terugquote:Op zondag 8 september 2024 09:52 schreef Socios het volgende:
[..]
JawelGroeten aan dat zss’je van je.
Ja natuurlijk!quote:Op zondag 8 september 2024 11:13 schreef maily het volgende:
[..]
Zal wel
Was het niet te warm?
En zijn jullie alledrie gefinisht?
[quote]quote:Op zondag 8 september 2024 11:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeveel hebben jullie gelopen?
De voetjes in een warm badje doen
Op zaterdag 7 september 2024 21:48 schreef Sally het volgende:
Ja, gisteravond even een voetenbadje gedaan. Maar dan nog kan je wel spierpijn hebbenquote:Op zondag 8 september 2024 11:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeveel hebben jullie gelopen?
De voetjes in een warm badje doen
Op zondag 8 september 2024 11:55 schreef Sally het volgende:Wow!!quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 7 september 2024 21:48 schreef Sally het volgende:
[..]
15 km (maar is in werkelijkheid 17 km, waarbij van en naar pendelbus dan wel treinstation nog niet meegerekend is...)
Voor een 40e keer een Airborne Wandeltocht![]()
Het heeft voor mij een betekenis![]()
Sinds ik 8 jaar oud ben, ieder jaar in regen, weer en wind of zoals nu in de hitte.
Elk jaar. Behalve 1 jaar toen het afgelast moest worden. En het jaar erop moest het op een alternatieve manier (ieder voor zichtzelf, in een periode van 10 dagen kon je lopen. De medaille/het gedenkteken werd thuisgestuurd per post).
Overigens was dit de 77e editie - ik heb zelf 40x meegedaan
Mwa daar doe je niet veel aanquote:Op zondag 8 september 2024 11:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, gisteravond even een voetenbadje gedaan. Maar dan nog kan je wel spierpijn hebben
Maakt voor je beloning toch niet uit of je 10, 15, 25 of 40 km loopt.quote:
Nee. Maar al 40 keer meegedaanquote:Op zondag 8 september 2024 12:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Maakt voor je beloning toch niet uit of je 10, 15, 25 of 40 km loopt.
Ik weet niet of ik andere mensen kan gaan inhalen, maar mn doel is wel nog eens 40 erbijquote:
Duwen we jouw rolstoel!quote:Op zondag 8 september 2024 12:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik andere mensen kan gaan inhalen, maar mn doel is wel nog eens 40 erbij![]()
Hopelijk mag ik vief oud worden. Maar men mag ook in een rolstoel nog meedoen
Wat zien ik 🧐quote:Op zondag 8 september 2024 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Duwen we jouw rolstoel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |