Tipje van de klepquote:Op zondag 8 september 2024 21:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Al een tipje van de sluier zeg maar
Dotjequote:
Lovelyquote:
Hey Stigquote:
Mailyquote:
ToT!quote:
quote:
Vooruit dan. Omdat jij het bent. Sterker nog, ik ben in een goede bui. Pluk de dag......quote:
Wie ?quote:
Kiwi!quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooruit dan. Omdat jij het bent. Sterker nog, ik ben in een goede bui. Pluk de dag......
Ik heb je weer ff geleend......quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb je weer ff geleend......
JUI / Ex-partner die atlete Rebecca Cheptegei in de brand stak zelf overlede
Echt ?quote:
Monsterquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:Dotteke, waar wil je heen?
Je bent zellu- oh wacht.quote:
Ging daar als kind altijd logeren bij mijn tante, die wonde tegen over de zee, altijd jammer dat de duinen er tussen zaten of te hoog water zodat je niets kon zien als je bij haar binnen wasquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je bent zellu- oh wacht.
De plaats.
Wist ik.
Als die duinen er niet waren had je wellicht natte voetenquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging daar als kind altijd logeren bij mijn tante, die wonde tegen over de zee, altijd jammer dat de duinen er tussen zaten of te hoog water zodat je niets kon zien als je bij haar binnen was
Is ook zoquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als die duinen er niet waren had je wellicht natte voeten
Hi hiquote:
58008quote:
Toch makkelijk een bel op je fiets.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had vanmorgen een bezichtiging en moest mijn fiets laten repareren ben net gebeld dat ie klaar is.
Een bezichtiging? Van wat?quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had vanmorgen een bezichtiging en moest mijn fiets laten repareren ben net gebeld dat ie klaar is.
Mijn oude appartementquote:
O om te kijken of alles goed achter gelaten wordt natuurlijkquote:
Dat komt nog, dit is een vrouw die woont al in het gebouw helemaal beneden maar heeft last van lekkage maar zit verder prima qua locatie dus die kan dan mogelijk binnen het gebouw verhuizen naar mijn oude appartement.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O om te kijken of alles goed achter gelaten wordt natuurlijk
O daar zou ik van balen, als ik beneden woon en dan naar boven moetquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat komt nog, dit is een vrouw die woont al in het gebouw helemaal beneden maar heeft last van lekkage maar zit verder prima qua locatie dus die kan dan mogelijk binnen het gebouw verhuizen naar mijn oude appartement.
Ik woon twee hoog. Ideaal want als laatste na de trappen. Mooi uitzicht ipv tegen muur kijken, nooit mensen langs de deur etc. Maar ik sta wel allang ingeschreven, als het moet door oud dan natuurlijk onderin.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar zou ik van balen, als ik beneden woon en dan naar boven moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |