Luisteren is ook n vakquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tot je niet meer moe bent.
[..]
Maily
Stiggyquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tot je niet meer moe bent.
[..]
Maily
Zeehondje gezien vandaagquote:
Leuk!!!quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeehondje gezien vandaag
Ik heb dat ook gedaan op Texelquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:30 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk!!!![]()
Wij hebben weleens zo'n zeehondensafari gedaan met een boot in Zeeland.
Oh!quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gedaan op TexelMet zo'n snelle boot. Was best gaaf, al was het op afstand dat we ze zagen.
Ging vast wat rustiger dan waar ik op zatquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
Oh!
Wij zaten op zo'n rondvaartboot.
Ja heel rustigquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ging vast wat rustiger dan waar ik op zatZelfs een rond door de haven van Den Helder gedaan en rond de veerboot van Texel gegaan
Wel zo handigquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ja heel rustig
Veel mensen op het dek enzo.
En in de kajuit![]()
Van onze club niet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel zo handig
Niemand zeeziek?
Oh dan valt het niet zo opquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:52 schreef maily het volgende:
[..]
Van onze club niet.
Is al 5 jaar geleden.
En heel veel mensen aan boord.
Ik heb ook geen koppen geteld naderhandquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dan valt het niet zo op
Nee, die hingen allemaal over de reling!quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb ook geen koppen geteld naderhand
Die boot deed een snollebolleke.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, die hingen allemaal over de reling!
Hoi hoiquote:
Morguh hierquote:
Ja, ik zit nu in drie topics. En wat teldingen.quote:Op zondag 8 september 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh hier![]()
Gaf eerst ander antwoord dat dat je in de RLS SC zat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |