SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Misschien moet die kleine meid gewoon normaal doen. Lijkt me een verwend nest die een schop onder haar hol nodig heeft, een aanfluiting is het.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Best wel lastig voor de kleine meid, die issues van haar. Beter vertrekt Diederik na deze cyclus zoals ook het plan was, laat haar daar achter want andersom trekt ze niet.
Overigens lopen de uitzendingen aardig in op de actualiteit, knock-outs begonnen afgelopen zondag.
Dit dus, verwend en bezitterig en claimen, alleen maar claimen, hij mag niet eens praten met een vrouw uit zijn eigen bondje.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet die kleine meid gewoon normaal doen. Lijkt me een verwend nest die een schop onder haar hol nodig heeft, een aanfluiting is het.
Vergeet niet dat ze beiden zo zijn hé, jaloers elkaar niks gunnen. Beter geen relatie. Eerst werken aan hun problemen.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:45 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Dit dus, verwend en bezitterig en claimen, alleen maar claimen, hij mag niet eens praten met een vrouw uit zijn eigen bondje.
Ziek toxic gedrag...die meid is niet goed hoor, wat ik ook van Diederik vind, hij bied constant excuses aan en gaat zodra madam gaat huilen weer ermee in zee.. Diederik moet gewoon kappen met haar... Ziek gedrag en dan haar ouders die dan zeggen dat ze het zo super goed doet... ik snap wel dat je je dochter niet afvalt op tv, maar ze kunnen haar toch tips geven over haar gedrag naar Diederik?
Daar zit zoveel leed onder vrees ik. Zo word je niet geboren hoor. Ze heeft therapie nodig. Heb echt ontzettend met haar te doen want volgens mij wil ze het wel graag anders.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:45 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Dit dus, verwend en bezitterig en claimen, alleen maar claimen, hij mag niet eens praten met een vrouw uit zijn eigen bondje.
Ziek toxic gedrag...die meid is niet goed hoor, wat ik ook van Diederik vind, hij bied constant excuses aan en gaat zodra madam gaat huilen weer ermee in zee.. Diederik moet gewoon kappen met haar... Ziek gedrag en dan haar ouders die dan zeggen dat ze het zo super goed doet... ik snap wel dat je je dochter niet afvalt op tv, maar ze kunnen haar toch tips geven over haar gedrag naar Diederik?
Leed ? Ze is 20 zo te zien prima ouders. Ze trek een pruilsmoel om niks, maakt drama om niks, legt de schuld bij een ander neer en zodra het besef inzinkt dat ze zelf toch wel fout bezig is trekt ze de zielig kaart en gaat janken. Hulp nodig, me reetquote:Op woensdag 4 september 2024 23:29 schreef Cosima het volgende:
[..]
Daar zit zoveel leed onder vrees ik. Zo word je niet geboren hoor. Ze heeft therapie nodig. Heb echt ontzettend met haar te doen want volgens mij wil ze het wel graag anders.
Precies, haar ouders zeggen dat ze het allemaal super goed doet en blabla, maar beter zeggen ze dat ze lekker naar huis moet komen en eenmaal thuis over therapie of hulp beginnen.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:14 schreef Yver73 het volgende:
Als ouder van Britt zou ik zeggen: kom lekker naar huis en zoek hulp voor je issues ipv je op tv compleet voor schut te zetten.
En Diederik zou ook echt beter moeten weten, maar er is eigenlijk geen weg terug. Samen ‘verder’ gaan betekent drama, maar stoppen betekent ook drama.
Pa deed wel een opmerking over iets wat ze beloofde niet te doen.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:29 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Precies, haar ouders zeggen dat ze het allemaal super goed doet en blabla, maar beter zeggen ze dat ze lekker naar huis moet komen en eenmaal thuis over therapie of hulp beginnen.
Welnee , vreselijke dramaqueen , weg ermeequote:Op woensdag 4 september 2024 23:29 schreef Cosima het volgende:
[..]
Daar zit zoveel leed onder vrees ik. Zo word je niet geboren hoor. Ze heeft therapie nodig. Heb echt ontzettend met haar te doen want volgens mij wil ze het wel graag anders.
Zeker asociaal, maar vind dat Britt daar niet alleen aandeel in had. Ze kwam even wat warmers aan trekken toen Diederik het nodig vond om juist op dat moment te komen zaniken. Hij had haar ook gewoon met rust kunnen laten tot dat etentje voorbij was. Weer over Celine beginnen in plaats van zeggen dat ze weer terug aan tafel ging was van haar dan ook weer niet handig. Hoe dan ook, naar gedrag van beiden. Zonde van dat eten en de moeite.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:09 schreef Yver73 het volgende:
Britt sloot zichzelf buiten met het etentje! Echt aso om gewoon weg te lopen en drama belangrijker te vinden, terwijl een kok zich voor je staat uit te sloven.
En ik snap wel dat Chi denkt: ik neem afstand. Net als Jason die tegen Diederik zegt: ik heb geen zin in een persoon in mijn bondje die de hele dag loopt te janken. En dat Diederik nog maar eens goed moest nadenken of hij wel een maand aan haar vast wil zitten in een bondje, ook gezien ze het misschien/ waarschijnlijk geen maand meer samen gaan uithouden….
Ik hoop dat de vossen helemaal doorstoten naar de finale en wie er dan ook mag winnen de cheque een tijdje in het gezicht van Max, Rowena, Beau, Floris en Sam zal houden.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:59 schreef freaky40 het volgende:
Wat een spelbederf tijdens die opdracht, zielige actie om de haaien zo omhoog te stuwen waardoor de vossen laatste staan. De FEBO had hier wel een stokje voor mogen steken. We kijken ook naar een spelshow wat leuk moet zijn en met fairplay maar niet door dat zielige gedrag van o.a. die idioot Fleuris met zijn holmaatje Beau, heaumeau's! Mag toch hopen dat hij nu eindelijk eens opgetieft is die Beau samen met Sam die toch blijkt te vertrekken na deze cyclus.
TeamVossen vanavond, hopelijk flikken ze het weer om van worst to first te klimmen, of in ieder geval niet meer laatste!
Bondgenoten is het toch?quote:Op donderdag 5 september 2024 10:59 schreef freaky40 het volgende:
Wat een spelbederf tijdens die opdracht, zielige actie om de haaien zo omhoog te stuwen waardoor de vossen laatste staan. De FEBO had hier wel een stokje voor mogen steken. We kijken ook naar een spelshow wat leuk moet zijn en met fairplay maar niet door dat zielige gedrag van o.a. die idioot Fleuris met zijn holmaatje Beau, heaumeau's! Mag toch hopen dat hij nu eindelijk eens opgetieft is die Beau samen met Sam die toch blijkt te vertrekken na deze cyclus.
TeamVossen vanavond, hopelijk flikken ze het weer om van worst to first te klimmen, of in ieder geval niet meer laatste!
died is gewoon een k*tjong gewordenquote:Op donderdag 5 september 2024 12:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker asociaal, maar vind dat Britt daar niet alleen aandeel in had. Ze kwam even wat warmers aan trekken toen Diederik het nodig vond om juist op dat moment te komen zaniken. Hij had haar ook gewoon met rust kunnen laten tot dat etentje voorbij was. Weer over Celine beginnen in plaats van zeggen dat ze weer terug aan tafel ging was van haar dan ook weer niet handig. Hoe dan ook, naar gedrag van beiden. Zonde van dat eten en de moeite.
Snap sowieso niet dat mensen vrijwillig met een stelletje in een bondje gaan. Komt alleen gekloot van en als het erop aan komt kan het een finaleplek kosten. Zou mooi zijn als heel die groep zich tegen stelletjes zou keren en alles op alles zou zetten om die er zo snel mogelijk uit te werken, maar dat is wishful thinking
Niet ten kosten van de spelopdrachten, en kan ook op andere manieren. Toen DB werd aangekondigd dacht ik echt dit wordt een soort Verraders maar dan 5 dagen per week, maar ik merk daar weinig van buiten de spelopdrachten om.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:27 schreef Giggio het volgende:
[..]
Bondgenoten is het toch?
Eerst de andere bondjes uitschakelen en dan je eigen team-spelers
zie er de humor wel van in
mogen vaker van dit soort fratsen uitgehaald worden
Ja en juist dat gedrag is tekenend voor eerder meegemaakte negatieve ervaringen/trauma's. Het hangt daarnaast af van je temperament en coping-strategieën hoe je je dan vervolgens gaat gedragen. Met goede therapie zal ze inzicht krijgen en haar gedrag wel kunnen aanpassen. Dat is best moeilijk om in je eentje te doen.quote:Op woensdag 4 september 2024 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Leed ? Ze is 20 zo te zien prima ouders. Ze trek een pruilsmoel om niks, maakt drama om niks, legt de schuld bij een ander neer en zodra het besef inzinkt dat ze zelf toch wel fout bezig is trekt ze de zielig kaart en gaat janken. Hulp nodig, me reet
Ja eens. Vind het ook echt nasty hoe Serena, Fatima en Celine het vuur opstoken. Ze heeft er gewoon duidelijk last van en kan zichzelf niet eens bedwingen als het overduidelijk is dat ze haar op de kast proberen te jagen.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Britt vertoond idd behoorlijk Toxic gedrag, maaaaaaaaar....... Andere bondgenoten (waaronder Rowena en Serena) spelen ook een rol, die steeds tegen haar hebben gezegd dat Diederik haar alleen heeft om te Ne*ken. Dat is natuurlijk heel vals, vooral bij een jong onzeker meisje. Dat zal niet alleen de reden zijn van haar jaloerse gedrag, maar speelt zeker mee.
Laat Rowena maar op Max letten met zijn rare gezichtsuitdrukkingen, vind hem een vals jong en als ik het goed heb gehoord/ gelezen, had hij een relatie met een andere bondgenoot, voor hij in de loods kwam. Zou hij het ook alleen voor het Ne*ken doen?
waarom niet?quote:Op donderdag 5 september 2024 13:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet ten kosten van de spelopdrachten, en kan ook op andere manieren. Toen DB werd aangekondigd dacht ik echt dit wordt een soort Verraders maar dan 5 dagen per week, maar ik merk daar weinig van buiten de spelopdrachten om.
Denk dat de playboy archieven induiken het eerste is wat Max doet als ie eruit isquote:Op donderdag 5 september 2024 16:49 schreef spapaars het volgende:
Mamma van Rowena heeft in de PlayBoy gestaan.
https://lovereality.nl/oe(...)m-in-de-bondgenoten/
SPOILER: Max na het bezoek van Rowena's oudersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat zal mij niets verbazen. Rowena die zegt gelijk huisje boompje beestje en kindje buiten de loods met Max te willen komt waarschijnlijk van een koude loods thuis. Max is daar nog helemaal niet aan toe denk ik. Voor hem is het veel minder serieus.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Laat Rowena maar op Max letten met zijn rare gezichtsuitdrukkingen, vind hem een vals jong en als ik het goed heb gehoord/ gelezen, had hij een relatie met een andere bondgenoot, voor hij in de loods kwam. Zou hij het ook alleen voor het Ne*ken doen?
Ik gok dat Robert wel weer strontmazzel zal hebben met zijn Teamquote:Op donderdag 5 september 2024 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit er weer klaar voor! Ben benieuwd
En jij wist het zeker dat hij zou blijven, altijd met je grote mond dat alles gepland is voorzichtiger zijn met je uitspraken hier. Niet alles is een soap.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Best wel jammer.. een paar daar verdienen het beter om op te rotten
Sam vertrekt ook (ze zei tegen Floris dat ze een leuke laatste maand wilde hebben..quote:Op donderdag 5 september 2024 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
Eens zien hoeveel er vrijwillig de biezen gaan pakken. Voor nu krijgen alleen Robert, Bo en de winnaar een vervanger.
Gok dat we dat dinsdag pas weten, morgen afscheid Robert en finale-plek-stemmen ronselen. Maandag stemmen en finale met cliffhanger en dan dinsdag de winnaar?
Als ie daarmee dan nu eindelijk eens vertrekt ik ookquote:
Of Serena😁quote:Op donderdag 5 september 2024 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ie daarmee dan nu eindelijk eens vertrekt ik ook
Dat waren beelden van zijn bezoekquote:Op donderdag 5 september 2024 20:33 schreef spapaars het volgende:
Op het terrein van de loods z'n kleinkind, later alsof hij enkel met z'n zoon wegrijd.
Emotie-TV
Goed gezien, zat wat terug te zappen met de tv-stream, dus.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat waren beelden van zijn bezoek
Dat, of dat Beau toegeeft en Max/Rowena naar voren schuift.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ziet er naar uit dat Beau 'm gaat spelen, zoveel janken
[ afbeelding ]
Beau zat wel te janken dattie er 10 maanden in zit, alsof hij recht dacht te hebben op een tonquote:Op donderdag 5 september 2024 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat, of dat Beau toegeeft en Max/Rowena naar voren schuift.
Waarom anders een cliffhanger waarin ze al prijs geven ze de finale uit handen geven.
Hij mag ehm toch wel een keer spelen die finalequote:Op donderdag 5 september 2024 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Beau zat wel te janken dattie er 10 maanden in zit, alsof hij recht dacht te hebben op een ton
Met Nick en Daniëlle K. (die zelf met hoofdpijn vertrok)quote:Op donderdag 5 september 2024 20:48 schreef King_Merc het volgende:
Met wie Kwam Robert eigenlijk binnen ?
Ik snapte dat al niet, ze kunnen geen unanieme keuze maken, van daar dat Beau jankt .. nou Blije Gieren morgenquote:Op donderdag 5 september 2024 20:53 schreef wolffie het volgende:
Die grabbelton komt er niet, de gieren mogen ehm spelen. 😁
Die soep zal ook weer niet zo heet gegeten worden...dat Max wegloopt en zegt "Dan gaan we Gieren blij maken" is weer zo'n pressiespelletje , maar als Ro&Max&Sereen inderdaad langwoners willen blijven en het Beau niet gunnen, zou het best kunnenquote:
Dat laatste hoop ik eigenlijk.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:35 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat zo'n character als Robert er uit is. Hopelijk bij de komende cyclus een waardige vervanger die net zo veel charisma had als hij in deze show. De laatste cyclus kwam er maar weinig boeiends bij, grijze muizen en toxic Britt. Er mag wel weer eens een spraakmakend, wat ouder iemand in zoals Robert.
Hopelijk laten ze die Beau spelen dan kan hij optieften daar, hopelijk ook als hij verliest.
Serena gunt het Beau wel, jij vult het zelf allemaal in hier. Wie het ook mogen spelen, maakt mij niet uit. Maar als je er niet uitkomt met z'n vieren omdat je het iemand niet gunt, vind ik wel triest. Zegt genoeg over die 2 alhoewel ik hoop dat die eruit gaan.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die soep zal ook weer niet zo heet gegeten worden...dat Max wegloopt en zegt "Dan gaan we Gieren blij maken" is weer zo'n pressiespelletje , maar als Ro&Max&Sereen inderdaad langwoners willen blijven en het Beau niet gunnen, zou het best kunnen
Maar hoezo moeten die 4 eruit komen samen? Ze moeten toch gewoon elk hun eigen stemmen verdelen?quote:Op vrijdag 6 september 2024 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
1 ding begrijp ik niet, hoe kan je de finale nu aan de gieren geven? Je bent een bondje en hebt met z'n vieren gewonnen. Dat je dan niet iemand uit je eigen bondje de finale gunt is wel heel slecht, maar zal er ook voor zorgen dat niemand meer met die 2, Max en zijn aanhangsel in een bondje wil. Dan weet je dat ze altijd voor elkaar kiezen en dat jij nooit zal spelen. Als die 4 er niet uitkomen, laat dan de andere bondjes maar kiezen welke 2 hem mogen spelen
Alle 4 in de grabbelbak.quote:Op vrijdag 6 september 2024 04:23 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Maar hoezo moeten die 4 eruit komen samen? Ze moeten toch gewoon elk hun eigen stemmen verdelen?
Er staat ook "als" Niet dat het zo isquote:Op donderdag 5 september 2024 23:59 schreef wolffie het volgende:
[..]
Serena gunt het Beau wel, jij vult het zelf allemaal in hier. Wie het ook mogen spelen, maakt mij niet uit. Maar als je er niet uitkomt met z'n vieren omdat je het iemand niet gunt, vind ik wel triest. Zegt genoeg over die 2 alhoewel ik hoop dat die eruit gaan.
Het zal een rare wending van het spel zijn mocht het zo gaan vanavond.quote:Op vrijdag 6 september 2024 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
1 ding begrijp ik niet, hoe kan je de finale nu aan de gieren geven? Je bent een bondje en hebt met z'n vieren gewonnen. Dat je dan niet iemand uit je eigen bondje de finale gunt is wel heel slecht, maar zal er ook voor zorgen dat niemand meer met die 2, Max en zijn aanhangsel in een bondje wil. Dan weet je dat ze altijd voor elkaar kiezen en dat jij nooit zal spelen. Als die 4 er niet uitkomen, laat dan de andere bondjes maar kiezen welke 2 hem mogen spelen
De allereerste groep ging het huis in halverwege oktober. De eerste cyclus duurde daardoor anderhalve maand.quote:Op vrijdag 6 september 2024 01:49 schreef DutchBlend het volgende:
Hoezo zit Beau er 10,5 maand? Hoezo die halve maand?
Na gelijkspel (wat nog best wel eens voorkomt) moeten ze op de kamer gezamenlijk tot een keuze komen. Twee cycli geleden werd zo Robert gekozen. Volgens mij hadden ze toen alle vier evenveel punten (Robert, Rick, Bo, Chelsea).quote:Op vrijdag 6 september 2024 04:23 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Maar hoezo moeten die 4 eruit komen samen? Ze moeten toch gewoon elk hun eigen stemmen verdelen?
Dus als Serena slim is stemt ze op Max of Row, dan gaat iig dat bondje spelen en maakt ze een kans om de tweede te worden. Maar zo gaat het dit keer blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 07:54 schreef Cirilico het volgende:
[..]
De allereerste groep ging het huis in halverwege oktober. De eerste cyclus duurde daardoor anderhalve maand.
[..]
Na gelijkspel (wat nog best wel eens voorkomt) moeten ze op de kamer gezamenlijk tot een keuze komen. Twee cycli geleden werd zo Robert gekozen. Volgens mij hadden ze toen alle vier evenveel punten (Robert, Rick, Bo, Chelsea).
Ald ze er gezamenlijk niet uitkomen binnen de tijd, gaan de finaleplaatsen naar het bondje dat als tweede is geëindigd.
Het zijn allemaal rare en willekeurige tiebreakers. Ze hebben grabbelen voor de verliezer. Ze hebben teamlid 4 voor de tweede finalist. En ze hebben het bondje dat unaniem de eerste finalist moet kiezen, of niemand wint...
Dat kan van alles zijn..maar DB zouden er wel bij varen.. een extra jankmuilje erbijquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:25 schreef Charmian het volgende:
Billy Bakker nieuwe kandidaat?
Bron: Facebook en haar instagram.
Daarom ook mijn vraagteken. Het kan zomaar. The Queen of drama er in is misschien wel weer een reden om te kijken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan van alles zijn..maar DB zouden er wel bij varen.. een extra jankmuilje erbij![]()
[ afbeelding ]
Ze gaat mee doen aan de alleskunner VIPSquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:25 schreef Charmian het volgende:
?quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:34 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ze gaat mee doen aan de alleskunner VIPS
Klopt, de normale versie. Ze staat op de groepsfoto van De Alleskunner VIPS. Dat start dit jaar in oktober.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
?
Dat programma is altijd in de eerste maanden van het jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: tenzij ze beide programma's doet, lijkt het me sterk dat ze in DBG komt. Speculaas. Dat VIPS gedoe is al opgenomen
[ Bericht 11% gewijzigd door KinKiJan op 06-09-2024 10:25:26 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
BAM!quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:25 schreef Charmian het volgende:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, de normale versie. Ze staat op de groepsfoto van De Alleskunner VIPS. Dat start dit jaar in oktober.Vanavond weten we het zeker. Eigenlijk heb ik wel twijfels. Billie is next level drama, zit er iemand in DBG die daarmee overweg kan vraag ik me af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: tenzij ze beide programma's doet, lijkt het me sterk dat ze in DBG komt. Speculaas. Dat VIPS gedoe is al opgenomenThe only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Het staat in het social media topic met foto. Vanaf oktober te zien. Ook Nicolaas Streefkerk uit DGK doet mee.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
?
Dat programma is altijd in de eerste maanden van het jaar.
Denk dat het pas na het weekend wordt. Vandaag eerst dat gedoe met stemmen en ik gok hooguit 1 ronde van de finale.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vanavond weten we het zeker. Eigenlijk heb ik wel twijfels. Billie is next level drama, zit er iemand in DBG die daarmee overweg kan vraag ik me af.
Ik zou gewoon nog een cyclus blijven als ik hem was. En ik hoop dat iedereen hiervan leert niet met Max en Ro in een bondje te willen. Echt heel misselijke mensen die twee. Hun ouders mogen zich ervoor schamen dat ze deze gedrochten opgevoed hebben. Nou ja, getracht hebben, is niet gelukt.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Eigen schuld, wat had ie dan verwacht door met die 2 in een bondje te gaan? Zelf koffer pakken is ook een optie he
Max ook: "Dan geef ik hem weg". Dat beslist hij toch zeker niet alleen!!quote:Op donderdag 5 september 2024 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ziet er naar uit dat Beau 'm gaat spelen, zoveel janken
[ afbeelding ]
En dan Floris vanuit de loods. Denk niet dat dit die jankmuil van een Britt gegund wordt.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:15 schreef woxxel2 het volgende:
Wie wil dan nog met Mac en rowena in t bondgenoten, je ziet al dat ze een ander niets gunnen.
Ik denk dat als de gieren m spelen dat t dan Sam wordt
De eerste cyclus begon half oktober en duurde 6 weken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 01:49 schreef DutchBlend het volgende:
Hoezo zit Beau er 10,5 maand? Hoezo die halve maand?
En waarom gaat de teamwinst naar de Gieren als de Slangen er niet uit komen? Laat gewoon een willekeurig iemand in een bak grabbelen?
Ze kunnen A afspreken en B daadwerkelijk opschrijven. Ik verwacht dat als Max of Ro vanuit het bondje wint, Beau vanuit de loods wordt gekozen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus als Serena slim is stemt ze op Max of Row, dan gaat iig dat bondje spelen en maakt ze een kans om de tweede te worden. Maar zo gaat het dit keer blijkbaar niet.
Daar heeft hij ja-knikker Rowena voorquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Max ook: "Dan geef ik hem weg". Dat beslist hij toch zeker niet alleen!!
Zit ook niks aan wat wel te waarderen is aan die twee. Althans, ik heb het niet gezien. Beau riep maanden terug al dat het z'n laatste was. Als ik hem was zou ik nu gaan, maar niet zonder eerst heel die loods tegen Max en Rowena op te zettenquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nog een cyclus blijven als ik hem was. En ik hoop dat iedereen hiervan leert niet met Max en Ro in een bondje te willen. Echt heel misselijke mensen die twee. Hun ouders mogen zich ervoor schamen dat ze deze gedrochten opgevoed hebben. Nou ja, getracht hebben, is niet gelukt.
Dan is het toch 2-2! Serena en Beau hoeven zich niet aan afspraken te houden, zodat het op 4x10 punten komt. Laat dan Ro maar 11 punten krijgen. Die gun ik het meer dan Max. Daarna kan Beau de overige bondgenoten inlichten over het vieze spelletje van die 2.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Daar heeft hij ja-knikker Rowena voor
dat vindt jij (en da's prima)quote:Op donderdag 5 september 2024 17:17 schreef freaky40 het volgende:
Omdat dit los staat van het reality gedeelte. Onderlingen strijd tussen bondjes prima, maar buiten de opdrachten om.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, de normale versie. Ze staat op de groepsfoto van De Alleskunner VIPS. Dat start dit jaar in oktober.Daar staat ze dan tussen de vergeten BN'ers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: tenzij ze beide programma's doet, lijkt het me sterk dat ze in DBG komt. Speculaas. Dat VIPS gedoe is al opgenomen
op die foto herken ik er naast Billy maar 1: Laura van FrizzeSizzlequote:Op vrijdag 6 september 2024 13:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar staat ze dan tussen de vergeten BN'ers.
Ik` alleen Danny… verder niemand…quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
op die foto herken ik er naast Billy maar 1: Laura van FrizzeSizzle
Ro zal wel winnen en onder tafel krijgt Beau een ton als ie nog een maand wil blijvenquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert voor Maandag is duidelijk Ro&Bo spelletjes voor de ton
[ afbeelding ]
door dat steeds meer en meer walgelijk enger wordende Diedquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:31 schreef wolffie het volgende:
Vanuit mijn gevoel zeggen ze dan, Chi en Britt omgepraat.
Vanaf het begin moest ie haar al niet. Helemaal de versie van Serena-die-alcohol-ruikt niet. Maakt verder niet uit, die versie zou mij ook tegenstaan (in het echte leven, om van afstand te bekijken vind ik hilarisch). Iemand niet mogen en er geen klik mee hebben is verder ook niks mis mee. Maar z'n preek vond ik verder onnodig, gewoon 'Rowena' was genoeg geweest.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp even de kift van Diederik naar Serena niet, Als hij terug gaat zien wat Rowena allemaal over hem zegt tegen anderen over de relatie met Britt, dan zal hij zich nog wel 3 x achter de oren krabben dat hij zijn stem aan haar heeft gegeven. ik gun Beau de ton meer dan dat valse loeder en Max lekker naar huis lees ik hier
Kan niet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:56 schreef chufi het volgende:
Beau had gewoon 1 1 en 1 moeten geven klaar
Dat is nu al de tweede keer. Zo zie je maar wat het effect is van in een bondje gaan met een stelletje. Als ze al niet uit het bondje gekozen worden, worden ze dat wel na gelijkspel uit de groep.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Het is 5 5 en Max kiest zijn Vriendinnetje
[ afbeelding ]
Die lelijke mond van lelijke Rowenaquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert voor Maandag is duidelijk Ro&Bo spelletjes voor de ton
[ afbeelding ]
Wanneer heeft Sam gezegd dat ze na deze cyclus naar huis gaat? Ze is wel een keer ingestort en vroeg zich toen af of ze niet beter kon gaan. Maar ik heb haar niet horen zeggen dat ze op zeker naar huis gaat na deze cyclus. Sam is wat dat betreft zo wispelturig als een blad aan de boom.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:23 schreef Cosima het volgende:
Maar op zich snap ik wel dat max en Rowena hun poot stijf hielden. Zij waren in de veronderstelling dat ze niet konden winnen van Serena. Het was gewoon keihard onderhandelen. Beau had natuurlijk ook gewoon de mogelijkheid om in te binden. Max en Rowena kunnen ook net zo goed zeggen tegen Beau: dus je gunt het de gieren meer dan Rowena?
Het siert Beau overigens wel dat hij dat niet doet want zo gaf hij Serena nog een goede kans.
Ik ben echt klaar met Serena trouwens. Hoop echt dat ze weg gaat. Gelukkig gaat sam er sowieso vandoor. Robert ook al weg, heerlijk.
Ben benieuwd wie nog meer. Lijkt erop alsof Max ook gaat, hij en Rowena leken dit als hun laatste kans te zien.
Meerdere keren werd dat heel duidelijk. Juist omdat er geen heel ding van wordt gemaakt maar het tussen neus en lippen door werd gezegd, zal het dit keer echt zo zijn. Denk ook dat haar rol is uitgespeeld dus zelfs als ze wil blijven kan het nog niet. Ik vreet mn schoen op als zij niet weg gaat deze maand.quote:Op zondag 8 september 2024 13:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Wanneer heeft Sam gezegd dat ze na deze cyclus naar huis gaat? Ze is wel een keer ingestort en vroeg zich toen af of ze niet beter kon gaan. Maar ik heb haar niet horen zeggen dat ze op zeker naar huis gaat na deze cyclus. Sam is wat dat betreft zo wispelturig als een blad aan de boom.
Ik wil die jankmuil wel eens horen als die maandag verliest......boehoehoe ik zit hier al 10eneenhalve maandquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ro zal wel winnen en onder tafel krijgt Beau een ton als ie nog een maand wil blijven
Van mij mag hij best nog even blijven, vind hem niet storend of zo.quote:Op zondag 8 september 2024 20:26 schreef freaky40 het volgende:
Hij had al veel eerder op moeten tieften daar. Zijn spel is gespeeld.
denk dat Max er dan ook vandoor gaatquote:Op maandag 9 september 2024 11:04 schreef 5thencounter het volgende:
Rowena zal 'm vast wel "krijgen" dat duo klef&bef mag best wel uitelkaar nu
Plus heeft hij toch echt wel meer gepresteerd, kan me niet herinneren dat Rowena een uitdaging is aangegaan.quote:Op maandag 9 september 2024 11:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
denk dat Max er dan ook vandoor gaat
hoop dat Beau hem wint - heb aan hem meer kijkplezier gehad dan aan Rowena
Janken!quote:Op maandag 9 september 2024 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
... ben benieuwd wat Beau in dat scenario gaat doen
Maar het is toch een cheque in een dichte kluis waar de winnende code achterop staat? En volgens mij is dat niet digitaal. Het lijkt mij niet dat de febo een heel mechanisme in de kluis-paal heeft laten bouwen om de 'juiste' code te krijgen voor hun gekozen winnaar. Het is nu gewoon dom geluk en de kans dat je merendeel van de spellen voor niks speelt, terwijl de winnende code al mogelijk is getrokken. Wat het minder leuk maakt dan het bluffen.quote:Op maandag 9 september 2024 14:08 schreef spapaars het volgende:
In den beginne moesten ze de finale spelen met bluffen, en dat was een kans voor beide finalisten, nu is het een computer die gemakkelijk te manipuleren is door achter.
Natuurlijk is er geen manipulatie, dat zou een schandaaltje opleveren.quote:Op maandag 9 september 2024 15:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Maar het is toch een cheque in een dichte kluis waar de winnende code achterop staat? En volgens mij is dat niet digitaal. Het lijkt mij niet dat de febo een heel mechanisme in de kluis-paal heeft laten bouwen om de 'juiste' code te krijgen voor hun gekozen winnaar. Het is nu gewoon dom geluk en de kans dat je merendeel van de spellen voor niks speelt, terwijl de winnende code al mogelijk is getrokken. Wat het minder leuk maakt dan het bluffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Dotteke op 09-09-2024 15:52:33 ]
quote:Op maandag 9 september 2024 15:40 schreef Caws het volgende:
De Linda weet al wie er gewonnen heeft:Ik zie niets als ik op die link klikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 09-09-2024 16:50:43 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Men hoeft niet op die link te klikken natuurlijkquote:Op maandag 9 september 2024 15:44 schreef Soury het volgende:
Spoilers kan je achterwegen laten, en kom je voor dat in dit topic posten.
De link zelf heeft al een spoiler, hoef je niet voor te klikken. Maar als je het topic voor users wil vergallen laat je het lekker zo. Met jequote:Op maandag 9 september 2024 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Men hoeft niet op die link te klikken natuurlijk
Clickbait.. spammertquote:Op maandag 9 september 2024 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie niets als ik op die link klik
De user die het postte komt hier nooit, en idd onder een spoiler geen probleem. Hier was de link al duidelijk die niet in een spoiler stond, jammer wat dat betreft mag dat ook in een spoiler wel achterwegen blijven.quote:Op maandag 9 september 2024 16:17 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat ze bij de Linda vroeger op 'verzenden' hebben geklikt dan de bedoeling was. Pagina is niet (meer) bereikbaar.
Typisch hoe vaak zoiets mis gaat bij deze show. Doen ze het niet zelf in de edit, dan staat er wel een promo met een duidelijker spoiler op hun eigen socials.
Maar zolang spoilers hier onder de daarvoor bedoelde tag staan zie ik er geen probleem in eigenlijk. Kan men zelf bepalen of ze erop willen klikken of niet
quote:Op maandag 9 september 2024 15:40 schreef Caws het volgende:
De Linda weet al wie er gewonnen heeft:Betekent de link datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan ook gewonnen heeft?Hotapnyc
Ik was duidelijk te laat, want ik zag helemaal niets staan wat een iets zou verraden.quote:
Wat ik hier onderlees was het bericht in Linda al verwijderd, vandaag dat ik niets zag wat naar de Bondgenoten verwees.quote:
Jawel je liet het staan zonder spoiler en in de link was een naam te zien waar je uit op kan maken wie de winnaar is. Ik rapporteer het niet voor jan lul.quote:Op maandag 9 september 2024 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik hier onderlees was het bericht in Linda al verwijderd, vandaag dat ik niets zag wat naar de Bondgenoten verwees.
Moven.quote:Op maandag 9 september 2024 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou het heel sneu vinden als Rowena wint... ben benieuwd wat Beau in dat scenario gaat doen
Ik zie nog steeds het bericht waarin je de link quote zonder spoilerquote:Op maandag 9 september 2024 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik hier onderlees was het bericht in Linda al verwijderd, vandaag dat ik niets zag wat naar de Bondgenoten verwees.
Ja die staat er nog.quote:Op maandag 9 september 2024 16:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds het bericht waarin je de link quote zonder spoileren de naam van de link kan al genoeg zeggen in dit geval.
Nee hoor, je wordt helemaal niet uitgelachenquote:Op maandag 9 september 2024 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die staat er nog.En ik tr niet meer, dan word ik uitgelachen
Je ziet de link zelf toch? daar staat een naam in. post189quote:Op maandag 9 september 2024 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, je wordt helemaal niet uitgelachen
Heb trouwens de link wel in een TR gezet
Alleen ik zie het niet en als ik op die link klik dan kom ik nergens
Zal meer aan mij liggen dan aan jou
Het blijft natuurlijk wel een kansspel. Met 8 nummers toch 80% kans.quote:Op maandag 9 september 2024 16:44 schreef KinKiJan het volgende:
Jullie ook nieuwsgieriger naar de nieuwe deelnemers -en wie er nog meer vertrekken- dan wie er uiteindelijk met die ton naar huis gaat? Merk dat de eigenlijke finale me zodra de finalisten bekend zijn eigenlijk totaal niet meer boeit.
Kan door dat waardeloze finale spel komen; Een getal onder de 10 goed raden is voldoende, hoe goed men die rondes ook speelt, het is gewoon dom geluk. Ze mogen heel dat concept onderhand wel weer een aanpassen.
Hoop wel dat de winnaar vanavond al bekend wordt en dat we niet eerst een halve uitzending een booswoeste Serena gaan zien en dan een stukje finale met een cliffhangert voor de uitslag morgen.
Ja dat had ik al na de eerste cyclus. Vervolgens vlak daarna grotendeels teleurgesteld door de nieuwe lichting (er moeten toch betere mensen te vinden zijn???) en dan weer een hele maand uitkijken naar de volgende wissel.quote:Op maandag 9 september 2024 16:44 schreef KinKiJan het volgende:
Jullie ook nieuwsgieriger naar de nieuwe deelnemers -en wie er nog meer vertrekken- dan wie er uiteindelijk met die ton naar huis gaat? Merk dat de eigenlijke finale me zodra de finalisten bekend zijn eigenlijk totaal niet meer boeit.
Paar bloedmooie vrouwen zou wel leuk zijn. Voor Diedquote:Op maandag 9 september 2024 16:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja dat had ik al na de eerste cyclus. Vervolgens vlak daarna grotendeels teleurgesteld door de nieuwe lichting (er moeten toch betere mensen te vinden zijn???) en dan weer een hele maand vooruitkijken naar de volgende wissel.dit is mijn eigen bondgenoten cyclus
quote:Op maandag 9 september 2024 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ziet de link zelf toch? daar staat een naam in. post189
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 9 september 2024 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op maandag 9 september 2024 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeker, maar dat maakt het voor mij niet interessanter om te kijken. Helemaal niet als -zoals inmiddels vaker- de eerste gok de juiste blijkt te zijn. Geeft dan toch een beetje het 'wat hebben die spellen dan nog voor zin gehad'-idee.quote:Op maandag 9 september 2024 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel een kansspel. Met 8 nummers toch 80% kans.
Stond er helemaal het in. Pas als je op de link klinktte.quote:Op maandag 9 september 2024 16:23 schreef Soury het volgende:
[..]
De user die het postte komt hier nooit, en idd onder een spoiler geen probleem. Hier was de link al duidelijk die niet in een spoiler stond, jammer wat dat betreft mag dat ook in een spoiler wel achterwegen blijven.
Ja dat voelt dan ook wat oneerlijk.quote:Op maandag 9 september 2024 16:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker, maar dat maakt het voor mij niet interessanter om te kijken. Helemaal niet als -zoals inmiddels vaker- de eerste gok de juiste blijkt te zijn. Geeft dan toch een beetje het 'wat hebben die spellen dan nog voor zin gehad'-idee.
Nogmaals in de link zelf stond een naam, en wie het programma volgt weet wie dat is.quote:Op maandag 9 september 2024 16:57 schreef Caws het volgende:
[..]
Stond er helemaal het in. Pas als je op de link klinktte.
Dat dus!quote:Op maandag 9 september 2024 19:45 schreef wolffie het volgende:
Vind het echt sneu voor Serena, ze verdiend meer. En Diederik man met jou heb ik het gehad.
Bewust niet gekeken, dus weet nog van niets.quote:Op maandag 9 september 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
Zo jammer dat al gelekt is wie wint. De hele spanning is er van af zo.
Klopt die weet niet goed met haar emoties om te gaan. Afreageren op Chiquote:Op maandag 9 september 2024 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ruzie om een frikadel
Ik vind Fatima echt snel agressief
Ik was ook niet van plan om iets te zeggenquote:Op maandag 9 september 2024 19:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bewust niet gekeken, dus weet nog van niets.
En houden zo.
Weet ik wel, maar er zou iemand anders erop kunnen reageren.quote:Op maandag 9 september 2024 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om iets te zeggen
Hoop gedonder, maar 1 homogene groep moet je niet willen, zou erg saai zijn.quote:Op maandag 9 september 2024 19:56 schreef wolffie het volgende:
[..]
Klopt die weet niet goed met haar emoties om te gaan. Afreageren op Chi
Frikandelletje pikken terwijl ze teleurgesteld is ook voor Serena maar op Sam durft ze niet. Krijgt ze grote bek terug. Chi is de pispaal voor haar.
Er staat niet voor niets spoiler dus niemand zegt wat hier.quote:Op maandag 9 september 2024 19:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar er zou iemand anders erop kunnen reageren.
Nee daar ben ik het mee eens, zeg alleen maar waarom iemand zo kan reageren. Hoe meer gezeik hoe leuker het is om te kijken.quote:Op maandag 9 september 2024 19:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop gedonder, maar 1 homogene groep moet je niet willen, zou erg saai zijn.
Viel mij ook op, Jan bepaalt het.quote:Op maandag 9 september 2024 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
Heej.. mag Beau nu geen eigen code kiezen?
Ik ook welquote:
Ze zitten er niet op te wachten dat de eerste meteen goed is.quote:Op maandag 9 september 2024 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Netjes verdeeld , heeft Jantje goed gedaan
Zou wat zijn 🤣quote:Op maandag 9 september 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Knappe dames, Died kijkt zijn ogen uit, straks slaat Britt ze dicht hahaha
Zeker 6 misschien 7quote:Op maandag 9 september 2024 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Hoeveel nieu
[..]
we komen er. Heb het net gemist?
vervanging voorquote:Op maandag 9 september 2024 20:30 schreef King_Merc het volgende:
Wow.. 7 nieuwen.. wie vertrekt er allemaal ?
Zie de vervanger van Robert er ook tussen zitten.quote:Op maandag 9 september 2024 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
7 stuks.. heb ik iets gemist of wordt het nu uit het aanbod kiezen?
[ afbeelding ]
De namen van de nieuwe zijn Annet, Senna, Brijan, Johan, Rocky, Maurice en Demiquote:Op maandag 9 september 2024 20:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
Bovenste rij 3e van links lijkt op die jongen uit Utopia 1
Die met Billy ging
Hij had dat keukenblad gemaakt van beton, dat brak bij het plaatsen
Weet zijn naam niet meer
Paul?quote:Op maandag 9 september 2024 20:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
Die met Billy ging
Weet zijn naam niet meer
En de vrouwelijke bo die naar huis ging omdat haar vader euthanasie pleegde.quote:Op maandag 9 september 2024 20:36 schreef Gia het volgende:
Denk Sam, Max, misschien ook Rowena (kan denken geen kans meer te krijgen) en wellicht is Died dat kind beu...
Johan? Nee. Het is wel een Johan maar niet Johan Uto.quote:Op maandag 9 september 2024 20:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
Die met Billy ging
Weet zijn naam niet meer
De Alleskunner lijkt me ook wel een leuke vijver voor zequote:Op maandag 9 september 2024 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Weer een kaartenbakje dus. Ze putten uit LLDL kandidaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Diederik zit op de bank als de nieuwe zich voorstellen dus lijkt mij niet.quote:Op maandag 9 september 2024 21:26 schreef freaky40 het volgende:
Eindelijk, ik gun het hem niet die ton, maar als hij hierdoor vertrekt zal het me een worst wezen. Grote leegloop dus morgen. Denk dat Diederik alsnog vertrekt samen met Sam, Max en Rowena o.a.
quote:Op maandag 9 september 2024 21:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De Alleskunner lijkt me ook wel een leuke vijver voor zeHet is ook echt een kaartenbak, knap dat je ze allemaal kan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Inderdaad. Jaloezie. Ze gunt het Serena niet omdat ze zelf nu naar huis gaat zonder ton.quote:Op maandag 9 september 2024 19:38 schreef Chanel5 het volgende:
Sam is gewoon een gemeen kut wijf en daarom doet ze dit.
Dat is Maurice. Die deed in 2018 mee aan het tweede seizoen van Adam zoekt Eva VIPS, als één van de twee dates voor Jeffrey Wammes.quote:Op maandag 9 september 2024 20:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
Die met Billy ging
Weet zijn naam niet meer
Maar was ie er dan nog in geweest?quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:41 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Toch leuk voor Beau, anders was het een zuur jaar geworden. Achteraf had ie beter mee kunnen doen met EJVJL, dan had ie meer gehad..
Ja, die hadden we al. Robert, Bo en Beau en dan vermoed ik die vier die ik noemde. Maar kan net zo goed Floris zijn, i.p.v. Rowena. We gaan het zien.quote:Op maandag 9 september 2024 20:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En de vrouwelijke bo die naar huis ging omdat haar vader euthanasie pleegde.
Worden gebeld, hoor. Of gemaild.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:05 schreef wolffie het volgende:
Goh altijd die mensen die overal aan mee doen. Willen graag op tv, of zullen die gevraagd worden?
Ben benieuwd wie er nu echt vertrekken vanavond? Toch Diederik en ook Rowena samen met max? Sam zo wie zo beau en ook Britt??
We zullen zien, zijn ze nu bijna een jaar bezig daar?
Een met een date met Wammes en nog een die datete met Donders. 2 nieuwe homo's dus. Denk niet dat Maurice op die Brijan valt. Sowieso de schrijfwijze van Brian...Spreek je dat uit als Brei Jan?quote:Op dinsdag 10 september 2024 00:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat is Maurice. Die deed in 2018 mee aan het tweede seizoen van Adam zoekt Eva VIPS, als één van de twee dates voor Jeffrey Wammes.
[ afbeelding ]
Lijkt mij op het eerste gezicht niet zijn type nee.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Een met een date met Wammes en nog een die datete met Donders. 2 nieuwe homo's dus. Denk niet dat Maurice op die Brijan valt. Sowieso de schrijfwijze van Brian...Spreek je dat uit als Brei Jan?
Ja, idd een tweede Robert, zodra ik hem zag dacht ik meteen aan hem. Laat ook de kaas niet van zijn brood eten zo te lezen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:32 schreef freaky40 het volgende:
Johan is de nieuwe Robert, die is op zijn looks gewoon uitgezocht om hem te vervangen terwijl Robert toch jonger was dan deze Johan. Verder moeten we het maar weer zien wat het wordt. De vorige cyclus deelnemers na een maand behalve toxische Britt, niet veel aan.
Ja ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, die hadden we al. Robert, Bo en Beau en dan vermoed ik die vier die ik noemde. Maar kan net zo goed Floris zijn, i.p.v. Rowena. We gaan het zien.
Denk dat deze cyclus nog zwaarder gaat worden voor hem door de nieuwe vrouwen waar toxcibrit zich nu naast Celine ook nog op gaat focussen. Hopelijk heeft hij de handleiding paraat; niet met de nieuwe vrouwen praten, niet naast de nieuwe vrouwen zitten, niet naar de nieuwe vrouwen kijken, geen gedag zeggen tegen de nieuwe vrouwen. Gelukkig is dit wel echt zijn laatste cyclus denk ik anders is het gewoon een martelingquote:Op dinsdag 10 september 2024 00:08 schreef freaky40 het volgende:
Dat is mooi, van mij hoeft Diederik nog niet weg, liefst die toxische kleuter (vindt hij zelf ook) van hem wel.
sowieso weg:quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:43 schreef Cirilico het volgende:
Sowieso Sam en Rowena.
Verder vermoed ik Max.
Ja, ik doelde op de vier overigen die niet van rechtswege vervangen worden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
sowieso weg:
beau [winnaar]
bo [ging naar het afscheid van haar vader]
robert [weggestemd door bondje]
Ze vergeten Maurice?quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:56 schreef KinKiJan het volgende:
Ze willen de Linda kennelijk promoten met De Bondgenoten (en andersom).
Hier krijgen de nieuwe deelnemers alvast een introductie.
Ik vind er eigenlijk maar een aantrekkelijk, de Kaapverdiaanse. Maar als Missverkiezingen deelneemster zal het wel zo'n typje zijn dat dit ook van zichzelf weet en zich ernaar gedraagt.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Denk dat deze cyclus nog zwaarder gaat worden voor hem door de nieuwe vrouwen waar toxcibrit zich nu naast Celine ook nog op gaat focussen. Hopelijk heeft hij de handleiding paraat; niet met de nieuwe vrouwen praten, niet naast de nieuwe vrouwen zitten, niet naar de nieuwe vrouwen kijken, geen gedag zeggen tegen de nieuwe vrouwen. Gelukkig is dit wel echt zijn laatste cyclus denk ik anders is het gewoon een marteling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |