abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 september 2024 @ 20:42:50 #76
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214902711
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:40 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dat, of dat Beau toegeeft en Max/Rowena naar voren schuift.
Waarom anders een cliffhanger waarin ze al prijs geven ze de finale uit handen geven.
Beau zat wel te janken dattie er 10 maanden in zit, alsof hij recht dacht te hebben op een ton :{
pi_214902728
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:42 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Beau zat wel te janken dattie er 10 maanden in zit, alsof hij recht dacht te hebben op een ton :{
Hij mag ehm toch wel een keer spelen die finale
pi_214902764
Met wie Kwam Robert eigenlijk binnen ?
  donderdag 5 september 2024 @ 20:50:01 #79
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214902780
Als Ro&Max op elkaar stemmen en Serena geeft 'm aan Beau en Beau kan niet op zichzelf stemmen, worrdt het nog een probleem met de grabbelton :{
pi_214902810
Die grabbelton komt er niet, de gieren mogen ehm spelen. 😁
pi_214902818
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:48 schreef King_Merc het volgende:
Met wie Kwam Robert eigenlijk binnen ?
Met Nick en Daniëlle K. (die zelf met hoofdpijn vertrok)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 5 september 2024 @ 20:55:06 #82
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214902821
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:53 schreef wolffie het volgende:
Die grabbelton komt er niet, de gieren mogen ehm spelen. 😁
Ik snapte dat al niet, ze kunnen geen unanieme keuze maken, van daar dat Beau jankt .. nou Blije Gieren morgen
pi_214902894
Nah kan me niet voorstellen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 5 september 2024 @ 21:08:59 #84
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214902936
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:03 schreef Soury het volgende:
Nah kan me niet voorstellen.
Die soep zal ook weer niet zo heet gegeten worden...dat Max wegloopt en zegt "Dan gaan we Gieren blij maken" is weer zo'n pressiespelletje , maar als Ro&Max&Sereen inderdaad langwoners willen blijven en het Beau niet gunnen, zou het best kunnen
pi_214903144
Jammer dat zo'n character als Robert er uit is die de spil was tussen de bondjes, zo iemand heb je nodig want bij de huidige bondjes zie ik dat niemand op zich nemen, daar voor moet er iemand bij die wat ouder is. Hopelijk bij de komende cyclus een waardige vervanger die net zo veel charisma had als hij in deze show. De laatste cyclus kwam er maar weinig boeiends bij, grijze muizen en toxic Britt. Er mag wel weer eens een spraakmakend, wat ouder iemand in zoals Robert.
Hopelijk laten ze die Beau spelen dan kan hij optieften daar, hopelijk ook als hij verliest.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214903162
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:35 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat zo'n character als Robert er uit is. Hopelijk bij de komende cyclus een waardige vervanger die net zo veel charisma had als hij in deze show. De laatste cyclus kwam er maar weinig boeiends bij, grijze muizen en toxic Britt. Er mag wel weer eens een spraakmakend, wat ouder iemand in zoals Robert.
Hopelijk laten ze die Beau spelen dan kan hij optieften daar, hopelijk ook als hij verliest.
Dat laatste hoop ik eigenlijk. :P Wel spelen en verliezen van Serena
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214903912
Wie wil dan nog met Mac en rowena in t bondgenoten, je ziet al dat ze een ander niets gunnen.

Ik denk dat als de gieren m spelen dat t dan Sam wordt
pi_214904168
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:08 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Die soep zal ook weer niet zo heet gegeten worden...dat Max wegloopt en zegt "Dan gaan we Gieren blij maken" is weer zo'n pressiespelletje , maar als Ro&Max&Sereen inderdaad langwoners willen blijven en het Beau niet gunnen, zou het best kunnen
Serena gunt het Beau wel, jij vult het zelf allemaal in hier. Wie het ook mogen spelen, maakt mij niet uit. Maar als je er niet uitkomt met z'n vieren omdat je het iemand niet gunt, vind ik wel triest. Zegt genoeg over die 2 alhoewel ik hoop dat die eruit gaan.
pi_214904404
1 ding begrijp ik niet, hoe kan je de finale nu aan de gieren geven? Je bent een bondje en hebt met z'n vieren gewonnen. Dat je dan niet iemand uit je eigen bondje de finale gunt is wel heel slecht, maar zal er ook voor zorgen dat niemand meer met die 2, Max en zijn aanhangsel in een bondje wil. Dan weet je dat ze altijd voor elkaar kiezen en dat jij nooit zal spelen. Als die 4 er niet uitkomen, laat dan de andere bondjes maar kiezen welke 2 hem mogen spelen
if it's meant to be, it will be
pi_214904444
Hoezo zit Beau er 10,5 maand? Hoezo die halve maand?

En waarom gaat de teamwinst naar de Gieren als de Slangen er niet uit komen? Laat gewoon een willekeurig iemand in een bak grabbelen?
pi_214904477
Echt Jammer dat Robert zonder geld weg is. In het begin vond ik hem vreselijk. Zoals hij en Eduardo mensen de maat namen. Z'n ruwe gedrag. Maar hij werd in mijn ogen steeds leuker en normaler. Waarschijnlijk vanwege het contrast met al die jonge nieuwkomers, gebukt onder enorme rugzakken gecombineerd met een totaal gebrek aan zelfinzicht. Dag Robert, het ga je goed. En Beau vond ik altijd een aardige man, altijd een luisterend oor en aan het bemiddelen tussen mensen. Jammer van die kleffe periode met Mel-of-hoe-heette-ze. Nu krijgt hij bijna geen zendtijd meer, dus geen idee hoe hij zich ontwikkeld heeft en hoe hij in de groep staat. Grote fout dat hij met een koppeltje in een bondje wilde. Hij had als geen ander kunnen weten daar niets goeds van komt.
pi_214904499
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
1 ding begrijp ik niet, hoe kan je de finale nu aan de gieren geven? Je bent een bondje en hebt met z'n vieren gewonnen. Dat je dan niet iemand uit je eigen bondje de finale gunt is wel heel slecht, maar zal er ook voor zorgen dat niemand meer met die 2, Max en zijn aanhangsel in een bondje wil. Dan weet je dat ze altijd voor elkaar kiezen en dat jij nooit zal spelen. Als die 4 er niet uitkomen, laat dan de andere bondjes maar kiezen welke 2 hem mogen spelen
Maar hoezo moeten die 4 eruit komen samen? Ze moeten toch gewoon elk hun eigen stemmen verdelen?
pi_214904560
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 04:23 schreef Clemanyana het volgende:

[..]
Maar hoezo moeten die 4 eruit komen samen? Ze moeten toch gewoon elk hun eigen stemmen verdelen?
Alle 4 in de grabbelbak.
  Moderator vrijdag 6 september 2024 @ 07:29:35 #94
388664 crew  Dotteke
pi_214904605
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 23:59 schreef wolffie het volgende:

[..]
Serena gunt het Beau wel, jij vult het zelf allemaal in hier. Wie het ook mogen spelen, maakt mij niet uit. Maar als je er niet uitkomt met z'n vieren omdat je het iemand niet gunt, vind ik wel triest. Zegt genoeg over die 2 alhoewel ik hoop dat die eruit gaan.
Er staat ook "als" Niet dat het zo is :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 6 september 2024 @ 07:30:53 #95
388664 crew  Dotteke
pi_214904609
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het zal een rare wending van het spel zijn mocht het zo gaan vanavond.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_214904678
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 01:49 schreef DutchBlend het volgende:
Hoezo zit Beau er 10,5 maand? Hoezo die halve maand?
De allereerste groep ging het huis in halverwege oktober. De eerste cyclus duurde daardoor anderhalve maand.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 04:23 schreef Clemanyana het volgende:

[..]
Na gelijkspel (wat nog best wel eens voorkomt) moeten ze op de kamer gezamenlijk tot een keuze komen. Twee cycli geleden werd zo Robert gekozen. Volgens mij hadden ze toen alle vier evenveel punten (Robert, Rick, Bo, Chelsea).

Ald ze er gezamenlijk niet uitkomen binnen de tijd, gaan de finaleplaatsen naar het bondje dat als tweede is geëindigd.

Het zijn allemaal rare en willekeurige tiebreakers. Ze hebben grabbelen voor de verliezer. Ze hebben teamlid 4 voor de tweede finalist. En ze hebben het bondje dat unaniem de eerste finalist moet kiezen, of niemand wint...
Hotapnyc
pi_214904736
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2024 07:54 schreef Cirilico het volgende:

[..]
De allereerste groep ging het huis in halverwege oktober. De eerste cyclus duurde daardoor anderhalve maand.
[..]
Na gelijkspel (wat nog best wel eens voorkomt) moeten ze op de kamer gezamenlijk tot een keuze komen. Twee cycli geleden werd zo Robert gekozen. Volgens mij hadden ze toen alle vier evenveel punten (Robert, Rick, Bo, Chelsea).

Ald ze er gezamenlijk niet uitkomen binnen de tijd, gaan de finaleplaatsen naar het bondje dat als tweede is geëindigd.

Het zijn allemaal rare en willekeurige tiebreakers. Ze hebben grabbelen voor de verliezer. Ze hebben teamlid 4 voor de tweede finalist. En ze hebben het bondje dat unaniem de eerste finalist moet kiezen, of niemand wint...
Dus als Serena slim is stemt ze op Max of Row, dan gaat iig dat bondje spelen en maakt ze een kans om de tweede te worden. Maar zo gaat het dit keer blijkbaar niet.
pi_214904921
Billy Bakker nieuwe kandidaat?
Bron: Facebook en haar instagram.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  vrijdag 6 september 2024 @ 08:33:41 #99
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214905045
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 08:25 schreef Charmian het volgende:
Billy Bakker nieuwe kandidaat?
Bron: Facebook en haar instagram.
Dat kan van alles zijn..maar DB zouden er wel bij varen.. een extra jankmuilje erbij :P

vrijdag 6 september 2024 @ 08:50:35 #100
111260 Charmian
a little joy
pi_214905161
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 08:33 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Dat kan van alles zijn..maar DB zouden er wel bij varen.. een extra jankmuilje erbij :P

[ afbeelding ]
Daarom ook mijn vraagteken. Het kan zomaar. The Queen of drama er in is misschien wel weer een reden om te kijken.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')