Ze gaat mee doen aan de alleskunner VIPSquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:25 schreef Charmian het volgende:
Billy Bakker nieuwe kandidaat?
Bron: Facebook en haar instagram.
?quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:34 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ze gaat mee doen aan de alleskunner VIPS
Klopt, de normale versie. Ze staat op de groepsfoto van De Alleskunner VIPS. Dat start dit jaar in oktober.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
?
Dat programma is altijd in de eerste maanden van het jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: tenzij ze beide programma's doet, lijkt het me sterk dat ze in DBG komt. Speculaas. Dat VIPS gedoe is al opgenomen
[ Bericht 11% gewijzigd door KinKiJan op 06-09-2024 10:25:26 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
BAM!quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:25 schreef Charmian het volgende:
Billy Bakker nieuwe kandidaat?
Bron: Facebook en haar instagram.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, de normale versie. Ze staat op de groepsfoto van De Alleskunner VIPS. Dat start dit jaar in oktober.Vanavond weten we het zeker. Eigenlijk heb ik wel twijfels. Billie is next level drama, zit er iemand in DBG die daarmee overweg kan vraag ik me af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: tenzij ze beide programma's doet, lijkt het me sterk dat ze in DBG komt. Speculaas. Dat VIPS gedoe is al opgenomenThe only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Het staat in het social media topic met foto. Vanaf oktober te zien. Ook Nicolaas Streefkerk uit DGK doet mee.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
?
Dat programma is altijd in de eerste maanden van het jaar.
Denk dat het pas na het weekend wordt. Vandaag eerst dat gedoe met stemmen en ik gok hooguit 1 ronde van de finale.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vanavond weten we het zeker. Eigenlijk heb ik wel twijfels. Billie is next level drama, zit er iemand in DBG die daarmee overweg kan vraag ik me af.
Ik zou gewoon nog een cyclus blijven als ik hem was. En ik hoop dat iedereen hiervan leert niet met Max en Ro in een bondje te willen. Echt heel misselijke mensen die twee. Hun ouders mogen zich ervoor schamen dat ze deze gedrochten opgevoed hebben. Nou ja, getracht hebben, is niet gelukt.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Eigen schuld, wat had ie dan verwacht door met die 2 in een bondje te gaan? Zelf koffer pakken is ook een optie he
Max ook: "Dan geef ik hem weg". Dat beslist hij toch zeker niet alleen!!quote:Op donderdag 5 september 2024 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ziet er naar uit dat Beau 'm gaat spelen, zoveel janken
[ afbeelding ]
En dan Floris vanuit de loods. Denk niet dat dit die jankmuil van een Britt gegund wordt.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:15 schreef woxxel2 het volgende:
Wie wil dan nog met Mac en rowena in t bondgenoten, je ziet al dat ze een ander niets gunnen.
Ik denk dat als de gieren m spelen dat t dan Sam wordt
De eerste cyclus begon half oktober en duurde 6 weken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 01:49 schreef DutchBlend het volgende:
Hoezo zit Beau er 10,5 maand? Hoezo die halve maand?
En waarom gaat de teamwinst naar de Gieren als de Slangen er niet uit komen? Laat gewoon een willekeurig iemand in een bak grabbelen?
Ze kunnen A afspreken en B daadwerkelijk opschrijven. Ik verwacht dat als Max of Ro vanuit het bondje wint, Beau vanuit de loods wordt gekozen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus als Serena slim is stemt ze op Max of Row, dan gaat iig dat bondje spelen en maakt ze een kans om de tweede te worden. Maar zo gaat het dit keer blijkbaar niet.
Daar heeft hij ja-knikker Rowena voorquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Max ook: "Dan geef ik hem weg". Dat beslist hij toch zeker niet alleen!!
Zit ook niks aan wat wel te waarderen is aan die twee. Althans, ik heb het niet gezien. Beau riep maanden terug al dat het z'n laatste was. Als ik hem was zou ik nu gaan, maar niet zonder eerst heel die loods tegen Max en Rowena op te zettenquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nog een cyclus blijven als ik hem was. En ik hoop dat iedereen hiervan leert niet met Max en Ro in een bondje te willen. Echt heel misselijke mensen die twee. Hun ouders mogen zich ervoor schamen dat ze deze gedrochten opgevoed hebben. Nou ja, getracht hebben, is niet gelukt.
Dan is het toch 2-2! Serena en Beau hoeven zich niet aan afspraken te houden, zodat het op 4x10 punten komt. Laat dan Ro maar 11 punten krijgen. Die gun ik het meer dan Max. Daarna kan Beau de overige bondgenoten inlichten over het vieze spelletje van die 2.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Daar heeft hij ja-knikker Rowena voor
dat vindt jij (en da's prima)quote:Op donderdag 5 september 2024 17:17 schreef freaky40 het volgende:
Omdat dit los staat van het reality gedeelte. Onderlingen strijd tussen bondjes prima, maar buiten de opdrachten om.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, de normale versie. Ze staat op de groepsfoto van De Alleskunner VIPS. Dat start dit jaar in oktober.Daar staat ze dan tussen de vergeten BN'ers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: tenzij ze beide programma's doet, lijkt het me sterk dat ze in DBG komt. Speculaas. Dat VIPS gedoe is al opgenomen
op die foto herken ik er naast Billy maar 1: Laura van FrizzeSizzlequote:Op vrijdag 6 september 2024 13:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar staat ze dan tussen de vergeten BN'ers.
Ik` alleen Danny… verder niemand…quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
op die foto herken ik er naast Billy maar 1: Laura van FrizzeSizzle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |