abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214904477
Echt Jammer dat Robert zonder geld weg is. In het begin vond ik hem vreselijk. Zoals hij en Eduardo mensen de maat namen. Z'n ruwe gedrag. Maar hij werd in mijn ogen steeds leuker en normaler. Waarschijnlijk vanwege het contrast met al die jonge nieuwkomers, gebukt onder enorme rugzakken gecombineerd met een totaal gebrek aan zelfinzicht. Dag Robert, het ga je goed. En Beau vond ik altijd een aardige man, altijd een luisterend oor en aan het bemiddelen tussen mensen. Jammer van die kleffe periode met Mel-of-hoe-heette-ze. Nu krijgt hij bijna geen zendtijd meer, dus geen idee hoe hij zich ontwikkeld heeft en hoe hij in de groep staat. Grote fout dat hij met een koppeltje in een bondje wilde. Hij had als geen ander kunnen weten daar niets goeds van komt.
pi_214904499
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
1 ding begrijp ik niet, hoe kan je de finale nu aan de gieren geven? Je bent een bondje en hebt met z'n vieren gewonnen. Dat je dan niet iemand uit je eigen bondje de finale gunt is wel heel slecht, maar zal er ook voor zorgen dat niemand meer met die 2, Max en zijn aanhangsel in een bondje wil. Dan weet je dat ze altijd voor elkaar kiezen en dat jij nooit zal spelen. Als die 4 er niet uitkomen, laat dan de andere bondjes maar kiezen welke 2 hem mogen spelen
Maar hoezo moeten die 4 eruit komen samen? Ze moeten toch gewoon elk hun eigen stemmen verdelen?
pi_214904560
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 04:23 schreef Clemanyana het volgende:

[..]
Maar hoezo moeten die 4 eruit komen samen? Ze moeten toch gewoon elk hun eigen stemmen verdelen?
Alle 4 in de grabbelbak.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator vrijdag 6 september 2024 @ 07:29:35 #94
388664 crew  Dotteke
pi_214904605
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 23:59 schreef wolffie het volgende:

[..]
Serena gunt het Beau wel, jij vult het zelf allemaal in hier. Wie het ook mogen spelen, maakt mij niet uit. Maar als je er niet uitkomt met z'n vieren omdat je het iemand niet gunt, vind ik wel triest. Zegt genoeg over die 2 alhoewel ik hoop dat die eruit gaan.
Er staat ook "als" Niet dat het zo is :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 6 september 2024 @ 07:30:53 #95
388664 crew  Dotteke
pi_214904609
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
1 ding begrijp ik niet, hoe kan je de finale nu aan de gieren geven? Je bent een bondje en hebt met z'n vieren gewonnen. Dat je dan niet iemand uit je eigen bondje de finale gunt is wel heel slecht, maar zal er ook voor zorgen dat niemand meer met die 2, Max en zijn aanhangsel in een bondje wil. Dan weet je dat ze altijd voor elkaar kiezen en dat jij nooit zal spelen. Als die 4 er niet uitkomen, laat dan de andere bondjes maar kiezen welke 2 hem mogen spelen
Het zal een rare wending van het spel zijn mocht het zo gaan vanavond.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_214904678
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 01:49 schreef DutchBlend het volgende:
Hoezo zit Beau er 10,5 maand? Hoezo die halve maand?
De allereerste groep ging het huis in halverwege oktober. De eerste cyclus duurde daardoor anderhalve maand.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 04:23 schreef Clemanyana het volgende:

[..]
Na gelijkspel (wat nog best wel eens voorkomt) moeten ze op de kamer gezamenlijk tot een keuze komen. Twee cycli geleden werd zo Robert gekozen. Volgens mij hadden ze toen alle vier evenveel punten (Robert, Rick, Bo, Chelsea).

Ald ze er gezamenlijk niet uitkomen binnen de tijd, gaan de finaleplaatsen naar het bondje dat als tweede is geëindigd.

Het zijn allemaal rare en willekeurige tiebreakers. Ze hebben grabbelen voor de verliezer. Ze hebben teamlid 4 voor de tweede finalist. En ze hebben het bondje dat unaniem de eerste finalist moet kiezen, of niemand wint...
Hotapnyc
pi_214904736
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2024 07:54 schreef Cirilico het volgende:

[..]
De allereerste groep ging het huis in halverwege oktober. De eerste cyclus duurde daardoor anderhalve maand.
[..]
Na gelijkspel (wat nog best wel eens voorkomt) moeten ze op de kamer gezamenlijk tot een keuze komen. Twee cycli geleden werd zo Robert gekozen. Volgens mij hadden ze toen alle vier evenveel punten (Robert, Rick, Bo, Chelsea).

Ald ze er gezamenlijk niet uitkomen binnen de tijd, gaan de finaleplaatsen naar het bondje dat als tweede is geëindigd.

Het zijn allemaal rare en willekeurige tiebreakers. Ze hebben grabbelen voor de verliezer. Ze hebben teamlid 4 voor de tweede finalist. En ze hebben het bondje dat unaniem de eerste finalist moet kiezen, of niemand wint...
Dus als Serena slim is stemt ze op Max of Row, dan gaat iig dat bondje spelen en maakt ze een kans om de tweede te worden. Maar zo gaat het dit keer blijkbaar niet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214904921
Billy Bakker nieuwe kandidaat?
Bron: Facebook en haar instagram.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  vrijdag 6 september 2024 @ 08:33:41 #99
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214905045
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 08:25 schreef Charmian het volgende:
Dat kan van alles zijn..maar DB zouden er wel bij varen.. een extra jankmuilje erbij :P

vrijdag 6 september 2024 @ 08:50:35 #100
111260 Charmian
a little joy
pi_214905161
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 08:33 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Dat kan van alles zijn..maar DB zouden er wel bij varen.. een extra jankmuilje erbij :P

[ afbeelding ]
Daarom ook mijn vraagteken. Het kan zomaar. The Queen of drama er in is misschien wel weer een reden om te kijken.
pi_214905468
quote:
Ze gaat mee doen aan de alleskunner VIPS
  vrijdag 6 september 2024 @ 09:57:26 #102
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_214905673
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 09:34 schreef Hagenesie het volgende:

[..]
Ze gaat mee doen aan de alleskunner VIPS
?
Dat programma is altijd in de eerste maanden van het jaar.
pi_214905712
Ik vind het persoonlijk jammer dat Robert weggaat, ik snap hem wel maar vind het jammer.
India, ga er na toe!
pi_214905724
Hoop ook echt dat Beau opdondert en Sam meeneemt.
India, ga er na toe!
pi_214905800
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 09:57 schreef spapaars het volgende:

[..]
?
Klopt, de normale versie. Ze staat op de groepsfoto van De Alleskunner VIPS. Dat start dit jaar in oktober.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: tenzij ze beide programma's doet, lijkt het me sterk dat ze in DBG komt. Speculaas. Dat VIPS gedoe is al opgenomen

[ Bericht 11% gewijzigd door KinKiJan op 06-09-2024 10:25:26 ]
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_214905993
quote:
BAM!
Allemaal cabaretteketet!
pi_214905998
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 2,6 Marktaandeel: 11,4 Kijkcijfer: 421.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 18

Ennn! Lineair dus.

[ Bericht 19% gewijzigd door freaky40 op 06-09-2024 10:57:52 ]
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 6 september 2024 @ 11:29:21 #108
111260 Charmian
a little joy
pi_214906385
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 10:17 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Klopt, de normale versie. Ze staat op de groepsfoto van De Alleskunner VIPS. Dat start dit jaar in oktober.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: tenzij ze beide programma's doet, lijkt het me sterk dat ze in DBG komt. Speculaas. Dat VIPS gedoe is al opgenomen
Vanavond weten we het zeker. Eigenlijk heb ik wel twijfels. Billie is next level drama, zit er iemand in DBG die daarmee overweg kan vraag ik me af.
pi_214906501
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 09:57 schreef spapaars het volgende:

[..]
?
Het staat in het social media topic met foto. Vanaf oktober te zien. Ook Nicolaas Streefkerk uit DGK doet mee.
pi_214906576
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 11:29 schreef Charmian het volgende:

[..]
Vanavond weten we het zeker. Eigenlijk heb ik wel twijfels. Billie is next level drama, zit er iemand in DBG die daarmee overweg kan vraag ik me af.
Denk dat het pas na het weekend wordt. Vandaag eerst dat gedoe met stemmen en ik gok hooguit 1 ronde van de finale.

Over Marciano (ejvjl) en ook Danny (bb'23) zijn geruchten van deelname geweest op basis van speculaas uit comments op socials, dus inderdaad, zolang ze niet het beeld in komen lopen, weten we niks zeker ;)
  vrijdag 6 september 2024 @ 12:17:22 #111
3542 Gia
User under construction
pi_214906761
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Eigen schuld, wat had ie dan verwacht door met die 2 in een bondje te gaan? Zelf koffer pakken is ook een optie he :B
Ik zou gewoon nog een cyclus blijven als ik hem was. En ik hoop dat iedereen hiervan leert niet met Max en Ro in een bondje te willen. Echt heel misselijke mensen die twee. Hun ouders mogen zich ervoor schamen dat ze deze gedrochten opgevoed hebben. Nou ja, getracht hebben, is niet gelukt.
  vrijdag 6 september 2024 @ 12:18:29 #112
3542 Gia
User under construction
pi_214906778
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ziet er naar uit dat Beau 'm gaat spelen, zoveel janken

[ afbeelding ]
Max ook: "Dan geef ik hem weg". Dat beslist hij toch zeker niet alleen!!
  vrijdag 6 september 2024 @ 12:24:24 #113
3542 Gia
User under construction
pi_214906860
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 23:15 schreef woxxel2 het volgende:
Wie wil dan nog met Mac en rowena in t bondgenoten, je ziet al dat ze een ander niets gunnen.

Ik denk dat als de gieren m spelen dat t dan Sam wordt
En dan Floris vanuit de loods. Denk niet dat dit die jankmuil van een Britt gegund wordt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 01:49 schreef DutchBlend het volgende:
Hoezo zit Beau er 10,5 maand? Hoezo die halve maand?

En waarom gaat de teamwinst naar de Gieren als de Slangen er niet uit komen? Laat gewoon een willekeurig iemand in een bak grabbelen?
De eerste cyclus begon half oktober en duurde 6 weken.
  vrijdag 6 september 2024 @ 12:27:19 #114
3542 Gia
User under construction
pi_214906906
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 september 2024 08:03 schreef Soury het volgende:

[..]
Dus als Serena slim is stemt ze op Max of Row, dan gaat iig dat bondje spelen en maakt ze een kans om de tweede te worden. Maar zo gaat het dit keer blijkbaar niet.
Ze kunnen A afspreken en B daadwerkelijk opschrijven. Ik verwacht dat als Max of Ro vanuit het bondje wint, Beau vanuit de loods wordt gekozen.
pi_214907087
Vandaag een jankende beau. Hopelijk zet Max door en geven ze het aan de gieren. Het kan ook een lokfragmentje zijn en dat ze na de huil-beau-show toch een keuze in het bondje maken.
Team slangen zonder prijs en Beau die weer misgrijpt nadat ze de hele maand bovenaan stonden en de knockouts wonnen is heerlijke tv :Y)
All those angels with their wings glued on.
pi_214907097
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 12:18 schreef Gia het volgende:

[..]
Max ook: "Dan geef ik hem weg". Dat beslist hij toch zeker niet alleen!!
Daar heeft hij ja-knikker Rowena voor :B
All those angels with their wings glued on.
pi_214907101
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 12:17 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik zou gewoon nog een cyclus blijven als ik hem was. En ik hoop dat iedereen hiervan leert niet met Max en Ro in een bondje te willen. Echt heel misselijke mensen die twee. Hun ouders mogen zich ervoor schamen dat ze deze gedrochten opgevoed hebben. Nou ja, getracht hebben, is niet gelukt.
Zit ook niks aan wat wel te waarderen is aan die twee. Althans, ik heb het niet gezien. Beau riep maanden terug al dat het z'n laatste was. Als ik hem was zou ik nu gaan, maar niet zonder eerst heel die loods tegen Max en Rowena op te zetten })

edit: voor zover dat nodig is, denk dat ze met deze actie aardig hun eigen ruiten ingooien.
  vrijdag 6 september 2024 @ 12:50:18 #118
3542 Gia
User under construction
pi_214907121
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 september 2024 12:47 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Daar heeft hij ja-knikker Rowena voor :B
Dan is het toch 2-2! Serena en Beau hoeven zich niet aan afspraken te houden, zodat het op 4x10 punten komt. Laat dan Ro maar 11 punten krijgen. Die gun ik het meer dan Max. Daarna kan Beau de overige bondgenoten inlichten over het vieze spelletje van die 2.
  vrijdag 6 september 2024 @ 13:14:49 #119
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_214907370
dat v
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 17:17 schreef freaky40 het volgende:
Omdat dit los staat van het reality gedeelte. Onderlingen strijd tussen bondjes prima, maar buiten de opdrachten om.
dat vindt jij (en da's prima)
ik ben van mening: 24/7 gametime
... en huiver mee
  vrijdag 6 september 2024 @ 13:31:56 #120
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_214907441
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 10:17 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

SPOILER
Daar staat ze dan tussen de vergeten BN'ers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')