abonnement Unibet Coolblue
pi_214893970
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:

Cap van 5thencounter.

Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik

Met dank aan KinKiJan

Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 4 september 2024 @ 21:28:26 #2
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_214894178
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2024 21:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Tja lekker makkelijk met googel :+
Maar klopt het wel !?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_214894216
Best wel lastig voor de kleine meid, die issues van haar. Beter vertrekt Diederik na deze cyclus zoals ook het plan was, laat haar daar achter want andersom trekt ze niet.
Overigens lopen de uitzendingen aardig in op de actualiteit, knock-outs begonnen afgelopen zondag.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214894289
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Best wel lastig voor de kleine meid, die issues van haar. Beter vertrekt Diederik na deze cyclus zoals ook het plan was, laat haar daar achter want andersom trekt ze niet.
Overigens lopen de uitzendingen aardig in op de actualiteit, knock-outs begonnen afgelopen zondag.
Misschien moet die kleine meid gewoon normaal doen. Lijkt me een verwend nest die een schop onder haar hol nodig heeft, een aanfluiting is het.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214894343
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 21:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Misschien moet die kleine meid gewoon normaal doen. Lijkt me een verwend nest die een schop onder haar hol nodig heeft, een aanfluiting is het.
Dit dus, verwend en bezitterig en claimen, alleen maar claimen, hij mag niet eens praten met een vrouw uit zijn eigen bondje.
Ziek toxic gedrag...die meid is niet goed hoor, wat ik ook van Diederik vind, hij bied constant excuses aan en gaat zodra madam gaat huilen weer ermee in zee.. Diederik moet gewoon kappen met haar... Ziek gedrag en dan haar ouders die dan zeggen dat ze het zo super goed doet... ik snap wel dat je je dochter niet afvalt op tv, maar ze kunnen haar toch tips geven over haar gedrag naar Diederik?
India, ga er na toe!
  woensdag 4 september 2024 @ 21:55:49 #6
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_214894441
Ze is mij te jong iig
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_214894975
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 21:45 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

[..]
Dit dus, verwend en bezitterig en claimen, alleen maar claimen, hij mag niet eens praten met een vrouw uit zijn eigen bondje.
Ziek toxic gedrag...die meid is niet goed hoor, wat ik ook van Diederik vind, hij bied constant excuses aan en gaat zodra madam gaat huilen weer ermee in zee.. Diederik moet gewoon kappen met haar... Ziek gedrag en dan haar ouders die dan zeggen dat ze het zo super goed doet... ik snap wel dat je je dochter niet afvalt op tv, maar ze kunnen haar toch tips geven over haar gedrag naar Diederik?
Vergeet niet dat ze beiden zo zijn hé, jaloers elkaar niks gunnen. Beter geen relatie. Eerst werken aan hun problemen.
pi_214895192
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 21:45 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

[..]
Daar zit zoveel leed onder vrees ik. Zo word je niet geboren hoor. Ze heeft therapie nodig. Heb echt ontzettend met haar te doen want volgens mij wil ze het wel graag anders.
pi_214895240
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 23:29 schreef Cosima het volgende:

[..]
Daar zit zoveel leed onder vrees ik. Zo word je niet geboren hoor. Ze heeft therapie nodig. Heb echt ontzettend met haar te doen want volgens mij wil ze het wel graag anders.
Leed ? Ze is 20 zo te zien prima ouders. Ze trek een pruilsmoel om niks, maakt drama om niks, legt de schuld bij een ander neer en zodra het besef inzinkt dat ze zelf toch wel fout bezig is trekt ze de zielig kaart en gaat janken. Hulp nodig, me reet :{w
pi_214895404
POLL
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_214896100
Als ouder van Britt zou ik zeggen: kom lekker naar huis en zoek hulp voor je issues ipv je op tv compleet voor schut te zetten.
En Diederik zou ook echt beter moeten weten, maar er is eigenlijk geen weg terug. Samen ‘verder’ gaan betekent drama, maar stoppen betekent ook drama.
pi_214897106
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 08:14 schreef Yver73 het volgende:
Als ouder van Britt zou ik zeggen: kom lekker naar huis en zoek hulp voor je issues ipv je op tv compleet voor schut te zetten.
En Diederik zou ook echt beter moeten weten, maar er is eigenlijk geen weg terug. Samen ‘verder’ gaan betekent drama, maar stoppen betekent ook drama.
Precies, haar ouders zeggen dat ze het allemaal super goed doet en blabla, maar beter zeggen ze dat ze lekker naar huis moet komen en eenmaal thuis over therapie of hulp beginnen.
India, ga er na toe!
pi_214897147
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 2,6 Marktaandeel: 10,3 Kijkcijfers: 436.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 18

De lineaire kijkcijfers van gisterenavond, 429.000 kijkers zagen het toxische gedrag van Britt o.a.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 5 september 2024 @ 10:34:23 #14
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_214897155
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 10:29 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

[..]
Precies, haar ouders zeggen dat ze het allemaal super goed doet en blabla, maar beter zeggen ze dat ze lekker naar huis moet komen en eenmaal thuis over therapie of hulp beginnen.
Pa deed wel een opmerking over iets wat ze beloofde niet te doen.
Maar ja, ik luister nooit antwoorde ze.
  donderdag 5 september 2024 @ 10:52:50 #15
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214897319
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 23:29 schreef Cosima het volgende:

[..]
Welnee , vreselijke dramaqueen , weg ermee :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214897363
Wat een spelbederf tijdens die opdracht, zielige actie om de haaien zo omhoog te stuwen waardoor de vossen laatste staan. De FEBO had hier wel een stokje voor mogen steken. We kijken ook naar een spelshow wat leuk moet zijn en met fairplay maar niet door dat zielige gedrag van o.a. die idioot Fleuris met zijn holmaatje Beau, heaumeau's! Mag toch hopen dat hij nu eindelijk eens opgetieft is die Beau samen met Sam die toch blijkt te vertrekken na deze cyclus.
TeamVossen vanavond, hopelijk flikken ze het weer om van worst to first te klimmen, of in ieder geval niet meer laatste!
Allemaal cabaretteketet!
pi_214897648
Spel is spel ik vind het juist wel leuk dat ze het hard spelen.
Dat moet je ook niet persoonlijk zien
Spel treiteren is beter dan elkaar treiteren of pesten.

Wat betreft Britt en Died die zijn niet geschikt voor een relatie
hebben beiden hulp nodig
en het is geen aanstellerij wat sommige hier denken
het komt vaak door verkeerde relaties of trauma;s
bang zijn om de ander te verliezen
En daardoor juist elkaar claimen ect
Ze zijn jong dus dat komt wel goed
maar niet in dit spel
daar moet je lol maken en Britt doet dat te weinig beter is dat ze vertrekt.
Maar zielig vind ik wel dat ze haar buiten sluiten met het etentje
kan je wel zeggen, zij ging er vandoor
toch moet je haar wel bij betrekken
ze voelt zich eenzaam
Ook Chi neemt afstand van haar
dat merkte je gisteren toen Britt vroeg om met haar in een bondje te gaan.

En als de Vossen laatste worden mag idd Robert wel naar huis
pi_214898077
Britt sloot zichzelf buiten met het etentje! Echt aso om gewoon weg te lopen en drama belangrijker te vinden, terwijl een kok zich voor je staat uit te sloven.
En ik snap wel dat Chi denkt: ik neem afstand. Net als Jason die tegen Diederik zegt: ik heb geen zin in een persoon in mijn bondje die de hele dag loopt te janken. En dat Diederik nog maar eens goed moest nadenken of hij wel een maand aan haar vast wil zitten in een bondje, ook gezien ze het misschien/ waarschijnlijk geen maand meer samen gaan uithouden….
pi_214898538
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 12:09 schreef Yver73 het volgende:
Britt sloot zichzelf buiten met het etentje! Echt aso om gewoon weg te lopen en drama belangrijker te vinden, terwijl een kok zich voor je staat uit te sloven.
En ik snap wel dat Chi denkt: ik neem afstand. Net als Jason die tegen Diederik zegt: ik heb geen zin in een persoon in mijn bondje die de hele dag loopt te janken. En dat Diederik nog maar eens goed moest nadenken of hij wel een maand aan haar vast wil zitten in een bondje, ook gezien ze het misschien/ waarschijnlijk geen maand meer samen gaan uithouden….
Zeker asociaal, maar vind dat Britt daar niet alleen aandeel in had. Ze kwam even wat warmers aan trekken toen Diederik het nodig vond om juist op dat moment te komen zaniken. Hij had haar ook gewoon met rust kunnen laten tot dat etentje voorbij was. Weer over Celine beginnen in plaats van zeggen dat ze weer terug aan tafel ging was van haar dan ook weer niet handig. Hoe dan ook, naar gedrag van beiden. Zonde van dat eten en de moeite.

Snap sowieso niet dat mensen vrijwillig met een stelletje in een bondje gaan. Komt alleen gekloot van en als het erop aan komt kan het een finaleplek kosten. Zou mooi zijn als heel die groep zich tegen stelletjes zou keren en alles op alles zou zetten om die er zo snel mogelijk uit te werken, maar dat is wishful thinking :D
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_214898862
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 10:59 schreef freaky40 het volgende:
Wat een spelbederf tijdens die opdracht, zielige actie om de haaien zo omhoog te stuwen waardoor de vossen laatste staan. De FEBO had hier wel een stokje voor mogen steken. We kijken ook naar een spelshow wat leuk moet zijn en met fairplay maar niet door dat zielige gedrag van o.a. die idioot Fleuris met zijn holmaatje Beau, heaumeau's! Mag toch hopen dat hij nu eindelijk eens opgetieft is die Beau samen met Sam die toch blijkt te vertrekken na deze cyclus.
TeamVossen vanavond, hopelijk flikken ze het weer om van worst to first te klimmen, of in ieder geval niet meer laatste!
Ik hoop dat de vossen helemaal doorstoten naar de finale en wie er dan ook mag winnen de cheque een tijdje in het gezicht van Max, Rowena, Beau, Floris en Sam zal houden. _O-
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  donderdag 5 september 2024 @ 13:27:19 #21
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_214898864
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 10:59 schreef freaky40 het volgende:
Bondgenoten is het toch?
Eerst de andere bondjes uitschakelen en dan je eigen team-spelers
zie er de humor wel van in
mogen vaker van dit soort fratsen uitgehaald worden
... en huiver mee
  donderdag 5 september 2024 @ 13:28:38 #22
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_214898869
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 12:52 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Zeker asociaal, maar vind dat Britt daar niet alleen aandeel in had. Ze kwam even wat warmers aan trekken toen Diederik het nodig vond om juist op dat moment te komen zaniken. Hij had haar ook gewoon met rust kunnen laten tot dat etentje voorbij was. Weer over Celine beginnen in plaats van zeggen dat ze weer terug aan tafel ging was van haar dan ook weer niet handig. Hoe dan ook, naar gedrag van beiden. Zonde van dat eten en de moeite.

Snap sowieso niet dat mensen vrijwillig met een stelletje in een bondje gaan. Komt alleen gekloot van en als het erop aan komt kan het een finaleplek kosten. Zou mooi zijn als heel die groep zich tegen stelletjes zou keren en alles op alles zou zetten om die er zo snel mogelijk uit te werken, maar dat is wishful thinking :D
died is gewoon een k*tjong geworden
... en huiver mee
pi_214899017
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 13:27 schreef Giggio het volgende:

[..]
Bondgenoten is het toch?
Eerst de andere bondjes uitschakelen en dan je eigen team-spelers
zie er de humor wel van in
mogen vaker van dit soort fratsen uitgehaald worden
Niet ten kosten van de spelopdrachten, en kan ook op andere manieren. Toen DB werd aangekondigd dacht ik echt dit wordt een soort Verraders maar dan 5 dagen per week, maar ik merk daar weinig van buiten de spelopdrachten om.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214899984
Britt vertoond idd behoorlijk Toxic gedrag, maaaaaaaaar....... Andere bondgenoten (waaronder Rowena en Serena) spelen ook een rol, die steeds tegen haar hebben gezegd dat Diederik haar alleen heeft om te Ne*ken. Dat is natuurlijk heel vals, vooral bij een jong onzeker meisje. Dat zal niet alleen de reden zijn van haar jaloerse gedrag, maar speelt zeker mee.
Laat Rowena maar op Max letten met zijn rare gezichtsuitdrukkingen, vind hem een vals jong en als ik het goed heb gehoord/ gelezen, had hij een relatie met een andere bondgenoot, voor hij in de loods kwam. Zou hij het ook alleen voor het Ne*ken doen?
if it's meant to be, it will be
pi_214900033
Ik vond het zo raar dat ze bij het voorstellen aan de groep meteen zei dat ze voor Diederik kwam en wham, ze krijgen nog iets samen ook...
pi_214900404
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 23:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Leed ? Ze is 20 zo te zien prima ouders. Ze trek een pruilsmoel om niks, maakt drama om niks, legt de schuld bij een ander neer en zodra het besef inzinkt dat ze zelf toch wel fout bezig is trekt ze de zielig kaart en gaat janken. Hulp nodig, me reet :{w
Ja en juist dat gedrag is tekenend voor eerder meegemaakte negatieve ervaringen/trauma's. Het hangt daarnaast af van je temperament en coping-strategieën hoe je je dan vervolgens gaat gedragen. Met goede therapie zal ze inzicht krijgen en haar gedrag wel kunnen aanpassen. Dat is best moeilijk om in je eentje te doen.
  donderdag 5 september 2024 @ 16:49:56 #27
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_214900426
Mamma van Rowena heeft in de PlayBoy gestaan.

https://lovereality.nl/oe(...)m-in-de-bondgenoten/
pi_214900428
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Britt vertoond idd behoorlijk Toxic gedrag, maaaaaaaaar....... Andere bondgenoten (waaronder Rowena en Serena) spelen ook een rol, die steeds tegen haar hebben gezegd dat Diederik haar alleen heeft om te Ne*ken. Dat is natuurlijk heel vals, vooral bij een jong onzeker meisje. Dat zal niet alleen de reden zijn van haar jaloerse gedrag, maar speelt zeker mee.
Laat Rowena maar op Max letten met zijn rare gezichtsuitdrukkingen, vind hem een vals jong en als ik het goed heb gehoord/ gelezen, had hij een relatie met een andere bondgenoot, voor hij in de loods kwam. Zou hij het ook alleen voor het Ne*ken doen?
Ja eens. Vind het ook echt nasty hoe Serena, Fatima en Celine het vuur opstoken. Ze heeft er gewoon duidelijk last van en kan zichzelf niet eens bedwingen als het overduidelijk is dat ze haar op de kast proberen te jagen.

Met wie had Max een relatie buiten de loods??

Ik vind Rowena en Max trouwens echt zo'n gezapig stel nu al. Rowena zei laatst ook dat ze gelijk wil doorpakken en zwanger wil worden. Zij is echt zo'n basic chick.
  donderdag 5 september 2024 @ 17:07:10 #29
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_214900571
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 13:50 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Niet ten kosten van de spelopdrachten, en kan ook op andere manieren. Toen DB werd aangekondigd dacht ik echt dit wordt een soort Verraders maar dan 5 dagen per week, maar ik merk daar weinig van buiten de spelopdrachten om.
waarom niet?
it's all in the game
niet voor watjes
... en huiver mee
pi_214900704
Omdat dit los staat van het reality gedeelte. Onderlingen strijd tussen bondjes prima, maar buiten de opdrachten om.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214900815
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 16:49 schreef spapaars het volgende:
Mamma van Rowena heeft in de PlayBoy gestaan.

https://lovereality.nl/oe(...)m-in-de-bondgenoten/
Denk dat de playboy archieven induiken het eerste is wat Max doet als ie eruit is :')

SPOILER: Max na het bezoek van Rowena's ouders
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214901508
Fatima heeft een goed maatje nodig volgende cyclus, hou haar wat scherper; niet weer meegaan in die domme dingetjes van Serena.
Het is er echt op of eronder voor laatste.
Ik verwachte niks van dr in het begin, toen werd ze grappig en nu is het gewoon uitgespeeld.
Nou winnen en hoe dan ook aan die app werken, waar we nog niks over mogen weten..
pi_214901663
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat zal mij niets verbazen. Rowena die zegt gelijk huisje boompje beestje en kindje buiten de loods met Max te willen komt waarschijnlijk van een koude loods thuis. Max is daar nog helemaal niet aan toe denk ik. Voor hem is het veel minder serieus.
pi_214901935
Ik zit er weer klaar voor! Ben benieuwd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 5 september 2024 @ 19:32:07 #35
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214901949
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit er weer klaar voor! Ben benieuwd
Ik gok dat Robert wel weer strontmazzel zal hebben met zijn Team ;)
pi_214902017
Oh oh.... Jason weet iets wel bijna zeker. Haaien gaan winnen :')
pi_214902020
Die Bruce zegt ook niks
pi_214902030
Ik had zelf 10*25. Niet slecht.
Hotapnyc
pi_214902045
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 19:38 schreef wolffie het volgende:
Die Bruce zegt ook niks
Haha inderdaad, alweer niet
  donderdag 5 september 2024 @ 19:41:34 #40
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214902055
1-1 gaan ze weer ;)
pi_214902063
27%?! Hoger dan ik dacht!
  donderdag 5 september 2024 @ 19:45:43 #42
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214902085
De Haaien winnen ook nog..

donderdag 5 september 2024 @ 19:46:40 #43
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214902095
Ahh Robert geeft zichzelf aan , die gaat weg
pi_214902100
Jammer. Hij had de ton verdiend en hij was één van de weinig leuke bewoners.
Hotapnyc
  donderdag 5 september 2024 @ 19:50:45 #45
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214902131
Best wel jammer.. een paar daar verdienen het beter om op te rotten ;)
pi_214902159
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Best wel jammer.. een paar daar verdienen het beter om op te rotten ;)
En jij wist het zeker dat hij zou blijven, altijd met je grote mond dat alles gepland is voorzichtiger zijn met je uitspraken hier. Niet alles is een soap.
pi_214902180

[ Bericht 100% gewijzigd door wolffie op 05-09-2024 19:57:52 ]
pi_214902253
Eens zien hoeveel er vrijwillig de biezen gaan pakken. Voor nu krijgen alleen Robert, Bo en de winnaar een vervanger.

Gok dat we dat dinsdag pas weten, morgen afscheid Robert en finale-plek-stemmen ronselen. Maandag stemmen en finale met cliffhanger en dan dinsdag de winnaar?
pi_214902321
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
Eens zien hoeveel er vrijwillig de biezen gaan pakken. Voor nu krijgen alleen Robert, Bo en de winnaar een vervanger.

Gok dat we dat dinsdag pas weten, morgen afscheid Robert en finale-plek-stemmen ronselen. Maandag stemmen en finale met cliffhanger en dan dinsdag de winnaar?
Sam vertrekt ook (ze zei tegen Floris dat ze een leuke laatste maand wilde hebben..
pi_214902326
Nou heeft Jason ineens Babbels _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')