SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenNMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Misschien moet die kleine meid gewoon normaal doen. Lijkt me een verwend nest die een schop onder haar hol nodig heeft, een aanfluiting is het.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Best wel lastig voor de kleine meid, die issues van haar. Beter vertrekt Diederik na deze cyclus zoals ook het plan was, laat haar daar achter want andersom trekt ze niet.
Overigens lopen de uitzendingen aardig in op de actualiteit, knock-outs begonnen afgelopen zondag.
Dit dus, verwend en bezitterig en claimen, alleen maar claimen, hij mag niet eens praten met een vrouw uit zijn eigen bondje.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet die kleine meid gewoon normaal doen. Lijkt me een verwend nest die een schop onder haar hol nodig heeft, een aanfluiting is het.
Vergeet niet dat ze beiden zo zijn hé, jaloers elkaar niks gunnen. Beter geen relatie. Eerst werken aan hun problemen.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:45 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Dit dus, verwend en bezitterig en claimen, alleen maar claimen, hij mag niet eens praten met een vrouw uit zijn eigen bondje.
Ziek toxic gedrag...die meid is niet goed hoor, wat ik ook van Diederik vind, hij bied constant excuses aan en gaat zodra madam gaat huilen weer ermee in zee.. Diederik moet gewoon kappen met haar... Ziek gedrag en dan haar ouders die dan zeggen dat ze het zo super goed doet... ik snap wel dat je je dochter niet afvalt op tv, maar ze kunnen haar toch tips geven over haar gedrag naar Diederik?
Daar zit zoveel leed onder vrees ik. Zo word je niet geboren hoor. Ze heeft therapie nodig. Heb echt ontzettend met haar te doen want volgens mij wil ze het wel graag anders.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:45 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Dit dus, verwend en bezitterig en claimen, alleen maar claimen, hij mag niet eens praten met een vrouw uit zijn eigen bondje.
Ziek toxic gedrag...die meid is niet goed hoor, wat ik ook van Diederik vind, hij bied constant excuses aan en gaat zodra madam gaat huilen weer ermee in zee.. Diederik moet gewoon kappen met haar... Ziek gedrag en dan haar ouders die dan zeggen dat ze het zo super goed doet... ik snap wel dat je je dochter niet afvalt op tv, maar ze kunnen haar toch tips geven over haar gedrag naar Diederik?
Leed ? Ze is 20 zo te zien prima ouders. Ze trek een pruilsmoel om niks, maakt drama om niks, legt de schuld bij een ander neer en zodra het besef inzinkt dat ze zelf toch wel fout bezig is trekt ze de zielig kaart en gaat janken. Hulp nodig, me reetquote:Op woensdag 4 september 2024 23:29 schreef Cosima het volgende:
[..]
Daar zit zoveel leed onder vrees ik. Zo word je niet geboren hoor. Ze heeft therapie nodig. Heb echt ontzettend met haar te doen want volgens mij wil ze het wel graag anders.
Precies, haar ouders zeggen dat ze het allemaal super goed doet en blabla, maar beter zeggen ze dat ze lekker naar huis moet komen en eenmaal thuis over therapie of hulp beginnen.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:14 schreef Yver73 het volgende:
Als ouder van Britt zou ik zeggen: kom lekker naar huis en zoek hulp voor je issues ipv je op tv compleet voor schut te zetten.
En Diederik zou ook echt beter moeten weten, maar er is eigenlijk geen weg terug. Samen ‘verder’ gaan betekent drama, maar stoppen betekent ook drama.
Pa deed wel een opmerking over iets wat ze beloofde niet te doen.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:29 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Precies, haar ouders zeggen dat ze het allemaal super goed doet en blabla, maar beter zeggen ze dat ze lekker naar huis moet komen en eenmaal thuis over therapie of hulp beginnen.
Welnee , vreselijke dramaqueen , weg ermeequote:Op woensdag 4 september 2024 23:29 schreef Cosima het volgende:
[..]
Daar zit zoveel leed onder vrees ik. Zo word je niet geboren hoor. Ze heeft therapie nodig. Heb echt ontzettend met haar te doen want volgens mij wil ze het wel graag anders.
Zeker asociaal, maar vind dat Britt daar niet alleen aandeel in had. Ze kwam even wat warmers aan trekken toen Diederik het nodig vond om juist op dat moment te komen zaniken. Hij had haar ook gewoon met rust kunnen laten tot dat etentje voorbij was. Weer over Celine beginnen in plaats van zeggen dat ze weer terug aan tafel ging was van haar dan ook weer niet handig. Hoe dan ook, naar gedrag van beiden. Zonde van dat eten en de moeite.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:09 schreef Yver73 het volgende:
Britt sloot zichzelf buiten met het etentje! Echt aso om gewoon weg te lopen en drama belangrijker te vinden, terwijl een kok zich voor je staat uit te sloven.
En ik snap wel dat Chi denkt: ik neem afstand. Net als Jason die tegen Diederik zegt: ik heb geen zin in een persoon in mijn bondje die de hele dag loopt te janken. En dat Diederik nog maar eens goed moest nadenken of hij wel een maand aan haar vast wil zitten in een bondje, ook gezien ze het misschien/ waarschijnlijk geen maand meer samen gaan uithouden….
Ik hoop dat de vossen helemaal doorstoten naar de finale en wie er dan ook mag winnen de cheque een tijdje in het gezicht van Max, Rowena, Beau, Floris en Sam zal houden.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:59 schreef freaky40 het volgende:
Wat een spelbederf tijdens die opdracht, zielige actie om de haaien zo omhoog te stuwen waardoor de vossen laatste staan. De FEBO had hier wel een stokje voor mogen steken. We kijken ook naar een spelshow wat leuk moet zijn en met fairplay maar niet door dat zielige gedrag van o.a. die idioot Fleuris met zijn holmaatje Beau, heaumeau's! Mag toch hopen dat hij nu eindelijk eens opgetieft is die Beau samen met Sam die toch blijkt te vertrekken na deze cyclus.
TeamVossen vanavond, hopelijk flikken ze het weer om van worst to first te klimmen, of in ieder geval niet meer laatste!
Bondgenoten is het toch?quote:Op donderdag 5 september 2024 10:59 schreef freaky40 het volgende:
Wat een spelbederf tijdens die opdracht, zielige actie om de haaien zo omhoog te stuwen waardoor de vossen laatste staan. De FEBO had hier wel een stokje voor mogen steken. We kijken ook naar een spelshow wat leuk moet zijn en met fairplay maar niet door dat zielige gedrag van o.a. die idioot Fleuris met zijn holmaatje Beau, heaumeau's! Mag toch hopen dat hij nu eindelijk eens opgetieft is die Beau samen met Sam die toch blijkt te vertrekken na deze cyclus.
TeamVossen vanavond, hopelijk flikken ze het weer om van worst to first te klimmen, of in ieder geval niet meer laatste!
died is gewoon een k*tjong gewordenquote:Op donderdag 5 september 2024 12:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker asociaal, maar vind dat Britt daar niet alleen aandeel in had. Ze kwam even wat warmers aan trekken toen Diederik het nodig vond om juist op dat moment te komen zaniken. Hij had haar ook gewoon met rust kunnen laten tot dat etentje voorbij was. Weer over Celine beginnen in plaats van zeggen dat ze weer terug aan tafel ging was van haar dan ook weer niet handig. Hoe dan ook, naar gedrag van beiden. Zonde van dat eten en de moeite.
Snap sowieso niet dat mensen vrijwillig met een stelletje in een bondje gaan. Komt alleen gekloot van en als het erop aan komt kan het een finaleplek kosten. Zou mooi zijn als heel die groep zich tegen stelletjes zou keren en alles op alles zou zetten om die er zo snel mogelijk uit te werken, maar dat is wishful thinking
Niet ten kosten van de spelopdrachten, en kan ook op andere manieren. Toen DB werd aangekondigd dacht ik echt dit wordt een soort Verraders maar dan 5 dagen per week, maar ik merk daar weinig van buiten de spelopdrachten om.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:27 schreef Giggio het volgende:
[..]
Bondgenoten is het toch?
Eerst de andere bondjes uitschakelen en dan je eigen team-spelers
zie er de humor wel van in
mogen vaker van dit soort fratsen uitgehaald worden
Ja en juist dat gedrag is tekenend voor eerder meegemaakte negatieve ervaringen/trauma's. Het hangt daarnaast af van je temperament en coping-strategieën hoe je je dan vervolgens gaat gedragen. Met goede therapie zal ze inzicht krijgen en haar gedrag wel kunnen aanpassen. Dat is best moeilijk om in je eentje te doen.quote:Op woensdag 4 september 2024 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Leed ? Ze is 20 zo te zien prima ouders. Ze trek een pruilsmoel om niks, maakt drama om niks, legt de schuld bij een ander neer en zodra het besef inzinkt dat ze zelf toch wel fout bezig is trekt ze de zielig kaart en gaat janken. Hulp nodig, me reet
Ja eens. Vind het ook echt nasty hoe Serena, Fatima en Celine het vuur opstoken. Ze heeft er gewoon duidelijk last van en kan zichzelf niet eens bedwingen als het overduidelijk is dat ze haar op de kast proberen te jagen.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Britt vertoond idd behoorlijk Toxic gedrag, maaaaaaaaar....... Andere bondgenoten (waaronder Rowena en Serena) spelen ook een rol, die steeds tegen haar hebben gezegd dat Diederik haar alleen heeft om te Ne*ken. Dat is natuurlijk heel vals, vooral bij een jong onzeker meisje. Dat zal niet alleen de reden zijn van haar jaloerse gedrag, maar speelt zeker mee.
Laat Rowena maar op Max letten met zijn rare gezichtsuitdrukkingen, vind hem een vals jong en als ik het goed heb gehoord/ gelezen, had hij een relatie met een andere bondgenoot, voor hij in de loods kwam. Zou hij het ook alleen voor het Ne*ken doen?
waarom niet?quote:Op donderdag 5 september 2024 13:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet ten kosten van de spelopdrachten, en kan ook op andere manieren. Toen DB werd aangekondigd dacht ik echt dit wordt een soort Verraders maar dan 5 dagen per week, maar ik merk daar weinig van buiten de spelopdrachten om.
Denk dat de playboy archieven induiken het eerste is wat Max doet als ie eruit isquote:Op donderdag 5 september 2024 16:49 schreef spapaars het volgende:
Mamma van Rowena heeft in de PlayBoy gestaan.
https://lovereality.nl/oe(...)m-in-de-bondgenoten/
SPOILER: Max na het bezoek van Rowena's oudersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Dat zal mij niets verbazen. Rowena die zegt gelijk huisje boompje beestje en kindje buiten de loods met Max te willen komt waarschijnlijk van een koude loods thuis. Max is daar nog helemaal niet aan toe denk ik. Voor hem is het veel minder serieus.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Laat Rowena maar op Max letten met zijn rare gezichtsuitdrukkingen, vind hem een vals jong en als ik het goed heb gehoord/ gelezen, had hij een relatie met een andere bondgenoot, voor hij in de loods kwam. Zou hij het ook alleen voor het Ne*ken doen?
Ik gok dat Robert wel weer strontmazzel zal hebben met zijn Teamquote:Op donderdag 5 september 2024 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit er weer klaar voor! Ben benieuwd
Haha inderdaad, alweer nietquote:
En jij wist het zeker dat hij zou blijven, altijd met je grote mond dat alles gepland is voorzichtiger zijn met je uitspraken hier. Niet alles is een soap.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Best wel jammer.. een paar daar verdienen het beter om op te rotten
Sam vertrekt ook (ze zei tegen Floris dat ze een leuke laatste maand wilde hebben..quote:Op donderdag 5 september 2024 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
Eens zien hoeveel er vrijwillig de biezen gaan pakken. Voor nu krijgen alleen Robert, Bo en de winnaar een vervanger.
Gok dat we dat dinsdag pas weten, morgen afscheid Robert en finale-plek-stemmen ronselen. Maandag stemmen en finale met cliffhanger en dan dinsdag de winnaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |