Bewust niet gekeken, dus weet nog van niets.quote:Op maandag 9 september 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
Zo jammer dat al gelekt is wie wint. De hele spanning is er van af zo.
Klopt die weet niet goed met haar emoties om te gaan. Afreageren op Chiquote:Op maandag 9 september 2024 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ruzie om een frikadel
Ik vind Fatima echt snel agressief
Ik was ook niet van plan om iets te zeggenquote:Op maandag 9 september 2024 19:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bewust niet gekeken, dus weet nog van niets.
En houden zo.
Weet ik wel, maar er zou iemand anders erop kunnen reageren.quote:Op maandag 9 september 2024 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om iets te zeggen
Hoop gedonder, maar 1 homogene groep moet je niet willen, zou erg saai zijn.quote:Op maandag 9 september 2024 19:56 schreef wolffie het volgende:
[..]
Klopt die weet niet goed met haar emoties om te gaan. Afreageren op Chi
Frikandelletje pikken terwijl ze teleurgesteld is ook voor Serena maar op Sam durft ze niet. Krijgt ze grote bek terug. Chi is de pispaal voor haar.
Er staat niet voor niets spoiler dus niemand zegt wat hier.quote:Op maandag 9 september 2024 19:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar er zou iemand anders erop kunnen reageren.
Nee daar ben ik het mee eens, zeg alleen maar waarom iemand zo kan reageren. Hoe meer gezeik hoe leuker het is om te kijken.quote:Op maandag 9 september 2024 19:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop gedonder, maar 1 homogene groep moet je niet willen, zou erg saai zijn.
Viel mij ook op, Jan bepaalt het.quote:Op maandag 9 september 2024 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
Heej.. mag Beau nu geen eigen code kiezen?
Ik ook welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |