Ja die staat er nog.quote:Op maandag 9 september 2024 16:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds het bericht waarin je de link quote zonder spoileren de naam van de link kan al genoeg zeggen in dit geval.
Nee hoor, je wordt helemaal niet uitgelachenquote:Op maandag 9 september 2024 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die staat er nog.En ik tr niet meer, dan word ik uitgelachen
Je ziet de link zelf toch? daar staat een naam in. post189quote:Op maandag 9 september 2024 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, je wordt helemaal niet uitgelachen
Heb trouwens de link wel in een TR gezet
Alleen ik zie het niet en als ik op die link klik dan kom ik nergens
Zal meer aan mij liggen dan aan jou
Het blijft natuurlijk wel een kansspel. Met 8 nummers toch 80% kans.quote:Op maandag 9 september 2024 16:44 schreef KinKiJan het volgende:
Jullie ook nieuwsgieriger naar de nieuwe deelnemers -en wie er nog meer vertrekken- dan wie er uiteindelijk met die ton naar huis gaat? Merk dat de eigenlijke finale me zodra de finalisten bekend zijn eigenlijk totaal niet meer boeit.
Kan door dat waardeloze finale spel komen; Een getal onder de 10 goed raden is voldoende, hoe goed men die rondes ook speelt, het is gewoon dom geluk. Ze mogen heel dat concept onderhand wel weer een aanpassen.
Hoop wel dat de winnaar vanavond al bekend wordt en dat we niet eerst een halve uitzending een booswoeste Serena gaan zien en dan een stukje finale met een cliffhangert voor de uitslag morgen.
Ja dat had ik al na de eerste cyclus. Vervolgens vlak daarna grotendeels teleurgesteld door de nieuwe lichting (er moeten toch betere mensen te vinden zijn???) en dan weer een hele maand uitkijken naar de volgende wissel.quote:Op maandag 9 september 2024 16:44 schreef KinKiJan het volgende:
Jullie ook nieuwsgieriger naar de nieuwe deelnemers -en wie er nog meer vertrekken- dan wie er uiteindelijk met die ton naar huis gaat? Merk dat de eigenlijke finale me zodra de finalisten bekend zijn eigenlijk totaal niet meer boeit.
Paar bloedmooie vrouwen zou wel leuk zijn. Voor Diedquote:Op maandag 9 september 2024 16:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja dat had ik al na de eerste cyclus. Vervolgens vlak daarna grotendeels teleurgesteld door de nieuwe lichting (er moeten toch betere mensen te vinden zijn???) en dan weer een hele maand vooruitkijken naar de volgende wissel.dit is mijn eigen bondgenoten cyclus
quote:Op maandag 9 september 2024 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ziet de link zelf toch? daar staat een naam in. post189
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 9 september 2024 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op maandag 9 september 2024 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Zeker, maar dat maakt het voor mij niet interessanter om te kijken. Helemaal niet als -zoals inmiddels vaker- de eerste gok de juiste blijkt te zijn. Geeft dan toch een beetje het 'wat hebben die spellen dan nog voor zin gehad'-idee.quote:Op maandag 9 september 2024 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel een kansspel. Met 8 nummers toch 80% kans.
Stond er helemaal het in. Pas als je op de link klinktte.quote:Op maandag 9 september 2024 16:23 schreef Soury het volgende:
[..]
De user die het postte komt hier nooit, en idd onder een spoiler geen probleem. Hier was de link al duidelijk die niet in een spoiler stond, jammer wat dat betreft mag dat ook in een spoiler wel achterwegen blijven.
Ja dat voelt dan ook wat oneerlijk.quote:Op maandag 9 september 2024 16:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker, maar dat maakt het voor mij niet interessanter om te kijken. Helemaal niet als -zoals inmiddels vaker- de eerste gok de juiste blijkt te zijn. Geeft dan toch een beetje het 'wat hebben die spellen dan nog voor zin gehad'-idee.
Nogmaals in de link zelf stond een naam, en wie het programma volgt weet wie dat is.quote:Op maandag 9 september 2024 16:57 schreef Caws het volgende:
[..]
Stond er helemaal het in. Pas als je op de link klinktte.
Dat dus!quote:Op maandag 9 september 2024 19:45 schreef wolffie het volgende:
Vind het echt sneu voor Serena, ze verdiend meer. En Diederik man met jou heb ik het gehad.
Bewust niet gekeken, dus weet nog van niets.quote:Op maandag 9 september 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
Zo jammer dat al gelekt is wie wint. De hele spanning is er van af zo.
Klopt die weet niet goed met haar emoties om te gaan. Afreageren op Chiquote:Op maandag 9 september 2024 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ruzie om een frikadel
Ik vind Fatima echt snel agressief
Ik was ook niet van plan om iets te zeggenquote:Op maandag 9 september 2024 19:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bewust niet gekeken, dus weet nog van niets.
En houden zo.
Weet ik wel, maar er zou iemand anders erop kunnen reageren.quote:Op maandag 9 september 2024 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om iets te zeggen
Hoop gedonder, maar 1 homogene groep moet je niet willen, zou erg saai zijn.quote:Op maandag 9 september 2024 19:56 schreef wolffie het volgende:
[..]
Klopt die weet niet goed met haar emoties om te gaan. Afreageren op Chi
Frikandelletje pikken terwijl ze teleurgesteld is ook voor Serena maar op Sam durft ze niet. Krijgt ze grote bek terug. Chi is de pispaal voor haar.
Er staat niet voor niets spoiler dus niemand zegt wat hier.quote:Op maandag 9 september 2024 19:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar er zou iemand anders erop kunnen reageren.
Nee daar ben ik het mee eens, zeg alleen maar waarom iemand zo kan reageren. Hoe meer gezeik hoe leuker het is om te kijken.quote:Op maandag 9 september 2024 19:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop gedonder, maar 1 homogene groep moet je niet willen, zou erg saai zijn.
Viel mij ook op, Jan bepaalt het.quote:Op maandag 9 september 2024 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
Heej.. mag Beau nu geen eigen code kiezen?
Ik ook welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |