abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214910990
Vanuit mijn gevoel zeggen ze dan, Chi en Britt omgepraat.
  vrijdag 6 september 2024 @ 20:31:58 #152
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214911012
Beau en Ro de finale, met een beetje pech komt Ro weer terug bij Max.. weer een maand kleffe&beffe :P
  vrijdag 6 september 2024 @ 20:35:27 #153
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214911067
En de Kliphangert voor Maandag is duidelijk Ro&Bo spelletjes voor de ton

pi_214911290
Nou dat was spannend en toch Rowena (die geen kans had) duhh....
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 6 september 2024 @ 21:23:01 #155
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_214911575
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 20:35 schreef 5thencounter het volgende:

[ afbeelding ]
Ro zal wel winnen en onder tafel krijgt Beau een ton als ie nog een maand wil blijven
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 6 september 2024 @ 21:25:34 #156
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_214911600
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 20:31 schreef wolffie het volgende:
Vanuit mijn gevoel zeggen ze dan, Chi en Britt omgepraat.
door dat steeds meer en meer walgelijk enger wordende Died
Tjee, want ben ik de laatste weken afgeknapt op die gozer
denk dat die verhalen die hij heeft over zijn ex eerder omgedraaid zijn en hij een persoon is om niet mee te kunnen leven
manipulatieve loverboy praktijken :r :r
... en huiver mee
pi_214911786
Nou, Maxie mocht even TV maken van de FEBO, natuurlijk zou hij hem aan Beau de Jankert geven maar moest het tot op het eind voet bij stuk moeten houden. We worden genaaid als kijker maar ik trap er niet meer in....
Beau krijgt zijn finale en rot sowieso wel op na deze cyclus met of zonder, hopelijk zonder ton, dus krijgen we lekker 4 exits en 4 nieuwe. Lekker voor de dynamiek.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214912038
Maar op zich snap ik wel dat max en Rowena hun poot stijf hielden. Zij waren in de veronderstelling dat ze niet konden winnen van Serena. Het was gewoon keihard onderhandelen. Beau had natuurlijk ook gewoon de mogelijkheid om in te binden. Max en Rowena kunnen ook net zo goed zeggen tegen Beau: dus je gunt het de gieren meer dan Rowena?

Het siert Beau overigens wel dat hij dat niet doet want zo gaf hij Serena nog een goede kans.

Ik ben echt klaar met Serena trouwens. Hoop echt dat ze weg gaat. Gelukkig gaat sam er sowieso vandoor. Robert ook al weg, heerlijk.

Ben benieuwd wie nog meer. Lijkt erop alsof Max ook gaat, hij en Rowena leken dit als hun laatste kans te zien.
pi_214912064
Max zou ook gaan inderdaad, dit was zijn laatste maand dacht ik. Lekkere leegloop dus, goed voor de dynamiek.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214912468
Ik begrijp even de kift van Diederik naar Serena niet, Als hij terug gaat zien wat Rowena allemaal over hem zegt tegen anderen over de relatie met Britt, dan zal hij zich nog wel 3 x achter de oren krabben dat hij zijn stem aan haar heeft gegeven. ik gun Beau de ton meer dan dat valse loeder en Max lekker naar huis lees ik hier *O*
if it's meant to be, it will be
pi_214913434
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 23:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp even de kift van Diederik naar Serena niet, Als hij terug gaat zien wat Rowena allemaal over hem zegt tegen anderen over de relatie met Britt, dan zal hij zich nog wel 3 x achter de oren krabben dat hij zijn stem aan haar heeft gegeven. ik gun Beau de ton meer dan dat valse loeder en Max lekker naar huis lees ik hier *O*
Vanaf het begin moest ie haar al niet. Helemaal de versie van Serena-die-alcohol-ruikt niet. Maakt verder niet uit, die versie zou mij ook tegenstaan (in het echte leven, om van afstand te bekijken vind ik hilarisch). Iemand niet mogen en er geen klik mee hebben is verder ook niks mis mee. Maar z'n preek vond ik verder onnodig, gewoon 'Rowena' was genoeg geweest.

Rowena is gewoon een stokert, bleek al uit dat gedoe met Chelsea en haar tinder-dates... Wat dat betreft zijn Max en Rowena perfect voor elkaar. Ik zie ze liever beiden snel vertrekken, kunnen ze buiten de boel terroriseren. Ben wel benieuwd met welke oud-bondgenoot Max al heeft zitten kloten voor ie de loods in ging, benieuwd of Rowena dan nog aan die kwast blijft plakken c_/
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_214913691
Serena met alcohol op is vreselijk en ze stond niet vooraan met het uitdelen van IQ, maar ik moet zeggen dat ze wel lief is voor anderen, kookt altijd voor haar bondje, EQ heeft ze wel. Naar mijn mening is het wel een lieve meid en moet vaak om haar lachen, vooral haar kledingkeuze. Denk dat Rowena een stuk valser is, vooral met het stoken over Died tegen Britt. En ben ook wel benieuwd wie de vlam van Max was. Vind het een vreselijk jong en het misgunnen van een finale plaats voor Beau, echt walgelijk, hij gunde het de gieren meer. Wat een naar persoon. Moet hem totaal niet en Rowena ook niet, maar die had nog iets meer gevoel in haar donder, toch hoop ik dat Beau met de ton naar huis gaat en niet Rowena.
if it's meant to be, it will be
pi_214913870
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 september 2024 19:56 schreef chufi het volgende:
Beau had gewoon 1 1 en 1 moeten geven klaar
Kan niet. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Het is 5 5 en Max kiest zijn Vriendinnetje

[ afbeelding ]
Dat is nu al de tweede keer. Zo zie je maar wat het effect is van in een bondje gaan met een stelletje. Als ze al niet uit het bondje gekozen worden, worden ze dat wel na gelijkspel uit de groep. :N

Ik hoop zelf op Beau maar door het voorstukje dat suggereert dat Rowena niks bakt van de finale, ben ik bang dat ze gaat winnen met 1 sleutel in haar bezit.
Hotapnyc
  zaterdag 7 september 2024 @ 09:37:06 #164
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214914531
Ik gun Beau de winst, dattie eindelijk naar huis kan, en dat Max&Ro weer een maand kunnen kleffe&beffen, en om te zien hoe die twee ½dooie ooit een team van 4 gaan formeren... wie wil die twee nog :P
  zaterdag 7 september 2024 @ 10:45:06 #165
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214915112
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 20:35 schreef 5thencounter het volgende:

[ afbeelding ]
Die lelijke mond van lelijke Rowena
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214917195
Serena versus Diederik vind ik altijd wel leuke 1/2tjes vooral als ze een bakkie op heeft en Diederik haar dan op haar nummer zet zoals alleen hij dat kan. Ik vind Diederik nog wel ok voor daar, maar hij kan beter naar huis gaan zodat die toxische kleine meid van hem er alleen voor staat eens zien wat er dan van terecht komt. Hij heeft dat zelf ook wel door maar laat haar maar gaan nu, ik moet daar dan ook wel weer om lachen hoe hij over haar sprak met Rowena.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 8 september 2024 @ 13:43:51 #167
3542 Gia
User under construction
pi_214925422
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 22:23 schreef Cosima het volgende:
Maar op zich snap ik wel dat max en Rowena hun poot stijf hielden. Zij waren in de veronderstelling dat ze niet konden winnen van Serena. Het was gewoon keihard onderhandelen. Beau had natuurlijk ook gewoon de mogelijkheid om in te binden. Max en Rowena kunnen ook net zo goed zeggen tegen Beau: dus je gunt het de gieren meer dan Rowena?

Het siert Beau overigens wel dat hij dat niet doet want zo gaf hij Serena nog een goede kans.

Ik ben echt klaar met Serena trouwens. Hoop echt dat ze weg gaat. Gelukkig gaat sam er sowieso vandoor. Robert ook al weg, heerlijk.

Ben benieuwd wie nog meer. Lijkt erop alsof Max ook gaat, hij en Rowena leken dit als hun laatste kans te zien.
Wanneer heeft Sam gezegd dat ze na deze cyclus naar huis gaat? Ze is wel een keer ingestort en vroeg zich toen af of ze niet beter kon gaan. Maar ik heb haar niet horen zeggen dat ze op zeker naar huis gaat na deze cyclus. Sam is wat dat betreft zo wispelturig als een blad aan de boom.
pi_214926526
Nee ze had het van de week ook weer met iemand er over in de slaapkamer, niet met zoveel woorden maar daar kon je uit opmaken dat het haar laatste is.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214926555
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 13:43 schreef Gia het volgende:

[..]
Wanneer heeft Sam gezegd dat ze na deze cyclus naar huis gaat? Ze is wel een keer ingestort en vroeg zich toen af of ze niet beter kon gaan. Maar ik heb haar niet horen zeggen dat ze op zeker naar huis gaat na deze cyclus. Sam is wat dat betreft zo wispelturig als een blad aan de boom.
Meerdere keren werd dat heel duidelijk. Juist omdat er geen heel ding van wordt gemaakt maar het tussen neus en lippen door werd gezegd, zal het dit keer echt zo zijn. Denk ook dat haar rol is uitgespeeld dus zelfs als ze wil blijven kan het nog niet. Ik vreet mn schoen op als zij niet weg gaat deze maand.
pi_214927965
En Beau ook op zeker weg na deze cyclus tijd voor opschoning, mag ook wel bijna na een jaar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214928549
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 september 2024 21:23 schreef chufi het volgende:

[..]
Ro zal wel winnen en onder tafel krijgt Beau een ton als ie nog een maand wil blijven
Ik wil die jankmuil wel eens horen als die maandag verliest......boehoehoe ik zit hier al 10eneenhalve maand
boehoehoe.
Ja en? Je hebt je zelf aangemeld voor dit spel jankmuil. ~O>
pi_214928757
Hij had al veel eerder op moeten tieften daar. Zijn spel is gespeeld.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214932216
De uitgesteld kijken cijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 3,3 Marktaandeel: 12,8 Kijkcijfer: 540.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 18 ^O^
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator maandag 9 september 2024 @ 10:48:16 #174
388664 crew  Dotteke
pi_214932334
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 20:26 schreef freaky40 het volgende:
Hij had al veel eerder op moeten tieften daar. Zijn spel is gespeeld.
Van mij mag hij best nog even blijven, vind hem niet storend of zo.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_214932410
POLL
All those angels with their wings glued on.
  maandag 9 september 2024 @ 11:04:16 #176
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214932462
Rowena zal 'm vast wel "krijgen" dat duo klef&bef mag best wel uitelkaar nu ;)
pi_214932477
Ik zou het heel sneu vinden als Rowena wint... ben benieuwd wat Beau in dat scenario gaat doen
  maandag 9 september 2024 @ 11:34:17 #178
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_214932664
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:04 schreef 5thencounter het volgende:
Rowena zal 'm vast wel "krijgen" dat duo klef&bef mag best wel uitelkaar nu ;)
denk dat Max er dan ook vandoor gaat

hoop dat Beau hem wint - heb aan hem meer kijkplezier gehad dan aan Rowena
... en huiver mee
pi_214932688
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:34 schreef Giggio het volgende:

[..]
denk dat Max er dan ook vandoor gaat

hoop dat Beau hem wint - heb aan hem meer kijkplezier gehad dan aan Rowena
Plus heeft hij toch echt wel meer gepresteerd, kan me niet herinneren dat Rowena een uitdaging is aangegaan.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 9 september 2024 @ 12:54:28 #180
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_214933191
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
... ben benieuwd wat Beau in dat scenario gaat doen
Janken!
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_214933209
quote:
3s.gif Op maandag 9 september 2024 12:54 schreef kasper het volgende:

[..]
Janken!
Dat sowieso :+

Maar dacht aan blijven of gaan
pi_214933258
Van mij mogen ze allebei gaan, wat de uitkomst ook is. Beau heeft z'n tijd gehad, finale gespeeld, voegt verder ook niks toe wat mij betreft. Tijd om een nieuw -meer interessant- figuur een kans te geven in die loods. ^O^
pi_214933349
Was dit niet sowieso de laatste cyclus van Max? Of heb ik dat verkeerd?
  maandag 9 september 2024 @ 14:08:11 #184
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_214933596
In den beginne moesten ze de finale spelen met bluffen, en dat was een kans voor beide finalisten, nu is het een computer die gemakkelijk te manipuleren is door achter.

[ Bericht 0% gewijzigd door spapaars op 09-09-2024 14:16:26 ]
pi_214934002
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 14:08 schreef spapaars het volgende:
In den beginne moesten ze de finale spelen met bluffen, en dat was een kans voor beide finalisten, nu is het een computer die gemakkelijk te manipuleren is door achter.
Maar het is toch een cheque in een dichte kluis waar de winnende code achterop staat? En volgens mij is dat niet digitaal. Het lijkt mij niet dat de febo een heel mechanisme in de kluis-paal heeft laten bouwen om de 'juiste' code te krijgen voor hun gekozen winnaar. Het is nu gewoon dom geluk en de kans dat je merendeel van de spellen voor niks speelt, terwijl de winnende code al mogelijk is getrokken. Wat het minder leuk maakt dan het bluffen.
pi_214934020
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2024 15:07 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Maar het is toch een cheque in een dichte kluis waar de winnende code achterop staat? En volgens mij is dat niet digitaal. Het lijkt mij niet dat de febo een heel mechanisme in de kluis-paal heeft laten bouwen om de 'juiste' code te krijgen voor hun gekozen winnaar. Het is nu gewoon dom geluk en de kans dat je merendeel van de spellen voor niks speelt, terwijl de winnende code al mogelijk is getrokken. Wat het minder leuk maakt dan het bluffen.
Natuurlijk is er geen manipulatie, dat zou een schandaaltje opleveren.
pi_214934173
De Linda weet al wie er gewonnen heeft:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 26% gewijzigd door Dotteke op 09-09-2024 15:52:33 ]
pi_214934194
Spoilers kan je achterwegen laten, en kom je voor dat in dit topic posten. :?
  Moderator maandag 9 september 2024 @ 15:51:51 #189
388664 crew  Dotteke
pi_214934230
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 15:40 schreef Caws het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie niets als ik op die link klik

[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 09-09-2024 16:50:43 ]
  Moderator maandag 9 september 2024 @ 15:52:21 #190
388664 crew  Dotteke
pi_214934234
quote:
13s.gif Op maandag 9 september 2024 15:44 schreef Soury het volgende:
Spoilers kan je achterwegen laten, en kom je voor dat in dit topic posten. :?
Men hoeft niet op die link te klikken natuurlijk :D
pi_214934248
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 15:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Men hoeft niet op die link te klikken natuurlijk :D
De link zelf heeft al een spoiler, hoef je niet voor te klikken. Maar als je het topic voor users wil vergallen laat je het lekker zo. Met je :D

[ Bericht 7% gewijzigd door Soury op 09-09-2024 16:06:15 ]
  maandag 9 september 2024 @ 16:10:31 #192
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214934346
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 15:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik zie niets als ik op die link klik
Clickbait.. spammert :P
pi_214934396
Denk dat ze bij de Linda vroeger op 'verzenden' hebben geklikt dan de bedoeling was. Pagina is niet (meer) bereikbaar.

Typisch hoe vaak zoiets mis gaat bij deze show. Doen ze het niet zelf in de edit, dan staat er wel een promo met een duidelijker spoiler op hun eigen socials. :')

Maar zolang spoilers hier onder de daarvoor bedoelde tag staan zie ik er geen probleem in eigenlijk. Kan men zelf bepalen of ze erop willen klikken of niet ^O^
pi_214934436
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 16:17 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat ze bij de Linda vroeger op 'verzenden' hebben geklikt dan de bedoeling was. Pagina is niet (meer) bereikbaar.

Typisch hoe vaak zoiets mis gaat bij deze show. Doen ze het niet zelf in de edit, dan staat er wel een promo met een duidelijker spoiler op hun eigen socials. :')

Maar zolang spoilers hier onder de daarvoor bedoelde tag staan zie ik er geen probleem in eigenlijk. Kan men zelf bepalen of ze erop willen klikken of niet ^O^
De user die het postte komt hier nooit, en idd onder een spoiler geen probleem. Hier was de link al duidelijk die niet in een spoiler stond, jammer wat dat betreft mag dat ook in een spoiler wel achterwegen blijven.
pi_214934460
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 15:40 schreef Caws het volgende:
SPOILER
Betekent de link dat
SPOILER
dan ook gewonnen heeft?
Hotapnyc
  Moderator maandag 9 september 2024 @ 16:27:47 #196
388664 crew  Dotteke
pi_214934467
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 16:10 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik was duidelijk te laat, want ik zag helemaal niets staan wat een iets zou verraden.
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat er stond :D
  Moderator maandag 9 september 2024 @ 16:28:35 #197
388664 crew  Dotteke
pi_214934473
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 16:10 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Wat ik hier onderlees was het bericht in Linda al verwijderd, vandaag dat ik niets zag wat naar de Bondgenoten verwees.
pi_214934499
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 16:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat ik hier onderlees was het bericht in Linda al verwijderd, vandaag dat ik niets zag wat naar de Bondgenoten verwees.
Jawel je liet het staan zonder spoiler en in de link was een naam te zien waar je uit op kan maken wie de winnaar is. Ik rapporteer het niet voor jan lul.
pi_214934531
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou het heel sneu vinden als Rowena wint... ben benieuwd wat Beau in dat scenario gaat doen
Moven.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214934535
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 16:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik zie nog steeds het bericht waarin je de link quote zonder spoiler :? en de naam van de link kan al genoeg zeggen in dit geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')