Ro zal wel winnen en onder tafel krijgt Beau een ton als ie nog een maand wil blijvenquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert voor Maandag is duidelijk Ro&Bo spelletjes voor de ton
[ afbeelding ]
door dat steeds meer en meer walgelijk enger wordende Diedquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:31 schreef wolffie het volgende:
Vanuit mijn gevoel zeggen ze dan, Chi en Britt omgepraat.
Vanaf het begin moest ie haar al niet. Helemaal de versie van Serena-die-alcohol-ruikt niet. Maakt verder niet uit, die versie zou mij ook tegenstaan (in het echte leven, om van afstand te bekijken vind ik hilarisch). Iemand niet mogen en er geen klik mee hebben is verder ook niks mis mee. Maar z'n preek vond ik verder onnodig, gewoon 'Rowena' was genoeg geweest.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp even de kift van Diederik naar Serena niet, Als hij terug gaat zien wat Rowena allemaal over hem zegt tegen anderen over de relatie met Britt, dan zal hij zich nog wel 3 x achter de oren krabben dat hij zijn stem aan haar heeft gegeven. ik gun Beau de ton meer dan dat valse loeder en Max lekker naar huis lees ik hier
Kan niet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:56 schreef chufi het volgende:
Beau had gewoon 1 1 en 1 moeten geven klaar
Dat is nu al de tweede keer. Zo zie je maar wat het effect is van in een bondje gaan met een stelletje. Als ze al niet uit het bondje gekozen worden, worden ze dat wel na gelijkspel uit de groep.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Het is 5 5 en Max kiest zijn Vriendinnetje
[ afbeelding ]
Die lelijke mond van lelijke Rowenaquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert voor Maandag is duidelijk Ro&Bo spelletjes voor de ton
[ afbeelding ]
Wanneer heeft Sam gezegd dat ze na deze cyclus naar huis gaat? Ze is wel een keer ingestort en vroeg zich toen af of ze niet beter kon gaan. Maar ik heb haar niet horen zeggen dat ze op zeker naar huis gaat na deze cyclus. Sam is wat dat betreft zo wispelturig als een blad aan de boom.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:23 schreef Cosima het volgende:
Maar op zich snap ik wel dat max en Rowena hun poot stijf hielden. Zij waren in de veronderstelling dat ze niet konden winnen van Serena. Het was gewoon keihard onderhandelen. Beau had natuurlijk ook gewoon de mogelijkheid om in te binden. Max en Rowena kunnen ook net zo goed zeggen tegen Beau: dus je gunt het de gieren meer dan Rowena?
Het siert Beau overigens wel dat hij dat niet doet want zo gaf hij Serena nog een goede kans.
Ik ben echt klaar met Serena trouwens. Hoop echt dat ze weg gaat. Gelukkig gaat sam er sowieso vandoor. Robert ook al weg, heerlijk.
Ben benieuwd wie nog meer. Lijkt erop alsof Max ook gaat, hij en Rowena leken dit als hun laatste kans te zien.
Meerdere keren werd dat heel duidelijk. Juist omdat er geen heel ding van wordt gemaakt maar het tussen neus en lippen door werd gezegd, zal het dit keer echt zo zijn. Denk ook dat haar rol is uitgespeeld dus zelfs als ze wil blijven kan het nog niet. Ik vreet mn schoen op als zij niet weg gaat deze maand.quote:Op zondag 8 september 2024 13:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Wanneer heeft Sam gezegd dat ze na deze cyclus naar huis gaat? Ze is wel een keer ingestort en vroeg zich toen af of ze niet beter kon gaan. Maar ik heb haar niet horen zeggen dat ze op zeker naar huis gaat na deze cyclus. Sam is wat dat betreft zo wispelturig als een blad aan de boom.
Ik wil die jankmuil wel eens horen als die maandag verliest......boehoehoe ik zit hier al 10eneenhalve maandquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ro zal wel winnen en onder tafel krijgt Beau een ton als ie nog een maand wil blijven
Van mij mag hij best nog even blijven, vind hem niet storend of zo.quote:Op zondag 8 september 2024 20:26 schreef freaky40 het volgende:
Hij had al veel eerder op moeten tieften daar. Zijn spel is gespeeld.
denk dat Max er dan ook vandoor gaatquote:Op maandag 9 september 2024 11:04 schreef 5thencounter het volgende:
Rowena zal 'm vast wel "krijgen" dat duo klef&bef mag best wel uitelkaar nu
Plus heeft hij toch echt wel meer gepresteerd, kan me niet herinneren dat Rowena een uitdaging is aangegaan.quote:Op maandag 9 september 2024 11:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
denk dat Max er dan ook vandoor gaat
hoop dat Beau hem wint - heb aan hem meer kijkplezier gehad dan aan Rowena
Janken!quote:Op maandag 9 september 2024 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
... ben benieuwd wat Beau in dat scenario gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |