mijnes nietquote:Op maandag 2 september 2024 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Namen zijn MET hoofdletter, je hebt het zelf verkeerd ingevoerd
Nee ik zit dit te kijken:quote:Op maandag 2 september 2024 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Zit iedereen nog te F5-en in het vorige topic?
Nee, ik zit gepofte spelt te vretenquote:Op maandag 2 september 2024 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Waarom?quote:
Nee heb ik niet gezienquote:Op maandag 2 september 2024 21:41 schreef HappyCharly het volgende:
Iemand t programma moordfeest gezien?
Dat was ik serieus aan het doenquote:Op maandag 2 september 2024 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Eet smakelijkquote:Op maandag 2 september 2024 21:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik zit gepofte spelt te vreten
Klinkt als een hele ervaring.quote:Op maandag 2 september 2024 21:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik zit gepofte spelt te vreten
quote:Op maandag 2 september 2024 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was ik serieus aan het doenIk vond iedereen al zo stil
Houd je wel droge voetenquote:Op maandag 2 september 2024 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
In dts ging het over kleding in de sauna, en toen over alleen maar laarzen dragen
quote:
Ik ook niet maar loop er tegenaan.. even kijken of t leuk is..quote:
Dat was nu toch live in Italië?quote:Op maandag 2 september 2024 21:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ook niet maar loop er tegenaan.. even kijken of t leuk is..
Kon er niet zo snel n topic over vinden
Oh dan kijk ik n oudequote:Op maandag 2 september 2024 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was nu toch live in Italië?
het dompelbad wil ook wel helpenquote:Op maandag 2 september 2024 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
Zou het? In de sauna, zweten ....... dan lopen die laarzen wel vol![]()
Sokken aanquote:Op maandag 2 september 2024 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
Gaat niet over die jongen die zijn familie met een mes uitroeide?quote:
quote:Een veelvoorkomende reden waarom katten hun eigenaars likken, is om liefde te tonen. Katten zijn socialer dan soms wordt gedacht en hechten zich echt aan hun mensen. Door te likken laten ze zien dat ze van je houden, net zoals mensen elkaar knuffelen en kussen. Als je kat je likt, betekent dit dat hij zich fijn en veilig voelt bij jou. Het is een teken van vertrouwen en genegenheid.
Het lijkt mij uiterst ongemakkelijk. Zit je zo te glibberen in die dingenquote:Op maandag 2 september 2024 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
Of gewoon honger en wil alvast voorproeven?quote:
Dat deed Sheba altijd, likkenquote:
Dat hij me vannacht opvreetquote:Op maandag 2 september 2024 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of gewoon honger en wil alvast voorproeven?
Nou ja, hoeft niet komende nacht natuurlijkquote:
quote:Op maandag 2 september 2024 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
Moordspel, met Ron Brandsteder![]()
40+ / Moordspel
staat me niets meer van bij,,quote:Op maandag 2 september 2024 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
40+ / Moordspel
Nu ik het zo lees gaat er vaag een figuurlijk belletje rinkelenquote:Op maandag 2 september 2024 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
40+ / Moordspel
ah kun je nagaan ... toen studeerde ik nog .. Ik heb wel ooit eens een Spaanse dansgroep ontmoet boven op een berg tijdens een giga bbq die een paar maanden later in de show van Rons Honeymoonkwis optradenquote:
in de tomatensoepquote:Op maandag 2 september 2024 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
ah kun je nagaan ... toen studeerde ik nog .. Ik heb wel ooit eens een Spaanse dansgroep ontmoet boven op een berg tijdens een giga bbq die een paar maanden later in de show van Rons Honeymoonkwis optraden
Neehoorquote:Op maandag 2 september 2024 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat niet over die jongen die zijn familie met een mes uitroeide?
Hahahaquote:Op maandag 2 september 2024 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
40+ / Moordspel
Iets van gehoord maar nooit gekeken belletje.quote:Op maandag 2 september 2024 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nu ik het zo lees gaat er vaag een figuurlijk belletje rinkelen
Hey AS jou had ik nog niet gezien vanmorgenquote:
Je brengt me op een idee. Weer effe ligge. Uiltje knappen. Om 10:00 bezoek. Laters.quote:
Oh ja dat is ranzigquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
Goede koffie wel
Automatenkoffie![]()
Wat is het?quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat is ranzig![]()
Iemand had me op kantoor een keer uitgelegd wat dat eigenlijk is qua substantie en toen wilde ik het al helemaal niet meer
Een soort gel waar ze water bij doenquote:
Ik heb een keer een vuilniszak automatenkoffiedrab gekregen voor in de tuin en dat was toch echt koffiedrab.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een soort gel waar ze water bij doen
Beste manierquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hebben op werk gewoon bonen die gemalen worden voor de koffie.
Uiteindelijk zijn het wel vermalen koffiebonen. Wij hebben die gevriesdroogde op de zaak, niet te doenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vuilniszak automatenkoffiedrab gekregen voor in de tuin en dat was toch echt koffiedrab.
Ik dacht in eerste instantie dat die ogen er op geplakt warenquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is een Geoemyda spengleri denk ik.
Geen Schultenbräu meer?quote:
Ik niet, ik ga lekker overal mee doorquote:
Heel goed van je zoonquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga lekker overal mee door![]()
Mijn zoon is anderhalve maand geleden cold turkey gestopt met roken, en dat vind ik zo ontzettend knap, vooral omdat hij dacht best afhankelijk te zijn, gezien zijn add en autisme, maar hij doet het gewoon. Stoere!
Wow wat ongelooflijk goed van hem zeg!quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga lekker overal mee door![]()
Mijn zoon is anderhalve maand geleden cold turkey gestopt met roken, en dat vind ik zo ontzettend knap, vooral omdat hij dacht best afhankelijk te zijn, gezien zijn add en autisme, maar hij doet het gewoon. Stoere!
Oh nee, het is alleen maar stoptemberquote:
In oktober stopt hij gewoon weer met stoppenquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nee, het is alleen maar stoptemberEn daarna stoptober
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In oktober stopt hij gewoon weer met stoppen
Als hij het niet volhoudt dan heb je daarna mepvember.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nee, het is alleen maar stoptemberEn daarna stoptober
Ik zou Domni nooit slaanquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hij het niet volhoudt dan heb je daarna mepvember.
En stilletjes laat Domni een traantje ......................quote:
15ct per blikjequote:Op dinsdag 3 september 2024 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou Domni nooit slaan![]()
Of je moet het stuk meppen van de blikjes Schultenbräu bedoelen
Maar dan krijg je geen statiegeld meerquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou Domni nooit slaan![]()
Of je moet het stuk meppen van de blikjes Schultenbräu bedoelen
Zeg je nou dat er statiegeld op het meppen van Domni zit?quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen statiegeld meer
quote:
Hm... Daar zit wat in. Waar moeten we dan tegenaan meppen in mepvember?quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen statiegeld meer
Oei ... geen idee ...quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Hm... Daar zit wat in. Waar moeten we dan tegenaan meppen in mepvember?
Wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:46 schreef maily het volgende:
[..]
Oei ... geen idee ...
Het is nu nog Steptember (meer beweven), en na Stoptober komt Movember (M van moustache). Heeft Domni een snor?
Vooral zo'n kleine vierkante onder de neusquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:58 schreef pullup het volgende:
Is wel helemaal van deze tijd, zo'n snor
Daar wil je geen ruzie mee krijgen.quote:
Dit doen parkietjes met badeendjesquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar wil je geen ruzie mee krijgen.
Hoihoi, is het feest afgelopen of nog in volle gang?quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:26 schreef mario390 het volgende:
hallo
schnitzel en salat van zondag![]()
![]()
en ook eiersalat
Ik mis de kettingzaag?quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit doen parkietjes met badeendjes![]()
[ x ]
Dat is wel genoeg jaquote:
Heb je nog iets over die sollicitatie gehoord?quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar wil je geen ruzie mee krijgen.
Oh waar ben je op aan het solliciteren eendje?quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je nog iets over die sollicitatie gehoord?
lekker hoorquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:26 schreef mario390 het volgende:
hallo
schnitzel en salat van zondag![]()
![]()
en ook eiersalat
Die Wiese ligt op een steenworp van zn huis dat kan ie wel kruipendquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
Dein Handy nicht verloren?
Nicht von Polizei nach Hause gebracht?
Keine Kopfschmerzen?![]()
![]()
Je gaat op reis?quote:
Helloquote:
quote:
Hey ASquote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 06:58 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt hier even rond
Je kijkt maar even goed rondquote:Op woensdag 4 september 2024 06:58 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt hier even rond
Die heb ik ook niet voor hierquote:
Gooien nog wel, nu kan Deisyy de boel weer schoonmakenquote:Op woensdag 4 september 2024 07:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
* AardappelSchotel gooit wat koffie in 40+
Met liefde op de knop gedruktquote:Op woensdag 4 september 2024 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh. * gebrokenglas geniet met volle teugen van de koffie van AS
Ik merk het, hij smaakt ook uitstekend.quote:Op woensdag 4 september 2024 08:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Met liefde op de knop gedrukt
Is inmiddels oude koude koffiequote:
Beter dan niksquote:
Als ik zou mogen kiezen dan liever niks.quote:
Nietsquote:Op woensdag 4 september 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik zou mogen kiezen dan liever niks.
Niets is smerige dan oude koude koffie
IJskoffiequote:Op woensdag 4 september 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik zou mogen kiezen dan liever niks.
Niets is smerige dan oude koude koffie
Nog nooit gehad eerlijk gezegdquote:
Jaaaaquote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Post van vandaag:
https://duitsland-magazine.nl/wandelen-fietsen-moezel/
Er wordt daar gesproken over de typisch regionale keuken, maar waar bestaat die uit, vraag ik me af.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Post van vandaag:
https://duitsland-magazine.nl/wandelen-fietsen-moezel/
De Moezelregio in Duitsland staat bekend om zijn heerlijke regionale keuken en uitstekende wijnen, vooral de beroemde Riesling. Hier zijn enkele typische gerechten en culinaire ervaringen die je kunt verwachten:quote:Op woensdag 4 september 2024 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er wordt daar gesproken over de typisch regionale keuken, maar waar bestaat die uit, vraag ik me af.
Dank u, ik was zelf te lui om te googelenquote:Op woensdag 4 september 2024 13:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Moezelregio in Duitsland staat bekend om zijn heerlijke regionale keuken en uitstekende wijnen, vooral de beroemde Riesling. Hier zijn enkele typische gerechten en culinaire ervaringen die je kunt verwachten:
Typische Gerechten
• Zuurvlees (Sauerbraten): Een traditioneel gerecht van gemarineerd rundvlees, vaak geserveerd met rode kool en aardappelknoedels.
• Flammkuchen: Een dunne, knapperige taart belegd met crčme fraîche, uien en spek.
• Himmel und Erde: Een gerecht van aardappelpuree (de aarde) en appelmoes (de hemel), vaak geserveerd met bloedworst.
• Forel: Verse rivierforel, meestal gebakken of gegrild, vaak geserveerd met amandelen en boter.
• Weinbergschnecken: Slakken uit de wijngaarden, vaak geserveerd met kruidenbot.
Wijnen
De Moezel is vooral beroemd om zijn Riesling-wijnen, die variëren van droog tot zoet en bekend staan om hun frisheid en complexe smaakprofielen.
Bron: CoPilot in Bing
Hoe is het met je arm?quote:Op woensdag 4 september 2024 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank u, ik was zelf te lui om te googelen
Fok-vakantie.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft de freshfruit fok of nur dts vakantie?
Gaat goed, buiten en strekken is het nog niet helemaal, maar gaat beter en de kracht moet er weer in. Maar morgen naar fysio, stappen zetten hoop ikquote:
Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat goed, buiten en strekken is het nog niet helemaal, maar gaat beter en de kracht moet er weer in. Maar morgen naar fysio, hoop ik
Blunderen ze bij jullie ook wel eens met de dopingcontroles? Deze is gewoon grappig natuurlijkquote:
Ik vind het wel verdacht hoor 🤔quote:Op woensdag 4 september 2024 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blunderen ze bij jullie ook wel eens met de dopingcontroles? Deze is gewoon grappig natuurlijk
https://www.ad.nl/buitenl(...)dopingtest~afe9f681/
Kort antwoord; jaquote:Op woensdag 4 september 2024 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blunderen ze bij jullie ook wel eens met de dopingcontroles? Deze is gewoon grappig natuurlijk
https://www.ad.nl/buitenl(...)dopingtest~afe9f681/
dat gevt toch niet, hij doet toch niemand watquote:Op woensdag 4 september 2024 13:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fok-vakantie.
Tot zover deze berichtgeving over een ban
Jij had graag gezien dat ze ze opgegraven hadden?quote:Op woensdag 4 september 2024 14:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind het wel verdacht hoor 🤔
De dopingtest gaat niet door en die voetballers zwijgen als het graf.
Ow, lekker danquote:Op woensdag 4 september 2024 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Kort antwoord; ja
Het is ons wel eens gebeurd dat ze iemand meenamen voor controle en dat er bij het tekenen bij de afgifte van de stalen bleek dat ze een andere moesten hebben eigenlijk
Voor de zekerheidquote:Op woensdag 4 september 2024 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij had graag gezien dat ze ze opgegraven hadden?
Ik zie daar heel veel lekkere dingen op liggenquote:Op woensdag 4 september 2024 16:45 schreef Domnivoor het volgende:
Feestelijk kaasplankje van Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Jammiequote:Op woensdag 4 september 2024 16:45 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn moeder heeft vandaag haar laatste werkdag. Pensioen gaat inquote:Op woensdag 4 september 2024 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie daar heel veel lekkere dingen op liggen![]()
Wat valt er te vieren?
Je hebt er iets lekkers van gemaakt, leuk voor je moeder. Lekker van genieten!quote:Op woensdag 4 september 2024 17:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft vandaag haar laatste werkdag. Pensioen gaat in![]()
Ze wilde graag een borrelplank wat dan gelijk avondeten is. Er is ook nog allemaal brood en toastjes bij, maar dat staat niet op de foto
Net met pensioen en nu al zo verwend worden.quote:Op woensdag 4 september 2024 17:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft vandaag haar laatste werkdag. Pensioen gaat in![]()
Ze wilde graag een borrelplank wat dan gelijk avondeten is. Er is ook nog allemaal brood en toastjes bij, maar dat staat niet op de foto
Krijg er trek vanquote:Op woensdag 4 september 2024 16:45 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Maar niet voor de stappentellerquote:Op woensdag 4 september 2024 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat goed, buiten en strekken is het nog niet helemaal, maar gaat beter en de kracht moet er weer in. Maar morgen naar fysio, stappen zetten hoop ik
Die heeft er al 11.000 op staan vandaag, vanavond nog een paar erbijquote:
Ik vind het nogal wat, chapeauquote:Op woensdag 4 september 2024 17:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft er al 11.000 op staan vandaag, vanavond nog een paar erbij
Ik heb er ook wat meer tijd voor, maar dat wordt ook steeds minder omdat ik nu thuis aan het opbouwen ben met mijn werk.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat, chapeau
Ik wil weer 10K per dag gaan doen, maar dat valt nog niet mee
Ik snap dat je er tijd voor hebt, maar er zijn genoeg mensen die evenveel of meer tijd hebben en het niet doen, dus toch chapeauquote:Op woensdag 4 september 2024 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er ook wat meer tijd voor, maar dat wordt ook steeds minder omdat ik nu thuis aan het opbouwen ben met mijn werk.
Heeft die zijn profiel niet afgeschermd?quote:Op woensdag 4 september 2024 18:11 schreef D. het volgende:
Of ik koop Russell, omdat de #2 hem ook heeft, dan blijft de afstand in punten gelijk
Russelquote:Op woensdag 4 september 2024 18:11 schreef D. het volgende:
Of ik koop Russell, omdat de #2 hem ook heeft, dan blijft de afstand in punten gelijk
Dank u, ik geniet er ook heel erg van.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap dat je er tijd voor hebt, maar er zijn genoeg mensen die evenveel of meer tijd hebben en het niet doen, dus toch chapeau
Nee. En ook als ie afgeschermd is kun je (vaak) spiekenquote:Op woensdag 4 september 2024 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft die zijn profiel niet afgeschermd?
Dat je daar heel mooi woont scheelt ook natuurlijkquote:Op woensdag 4 september 2024 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank u, ik geniet er ook heel erg van.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had de TT ook al gecheckt, maar wist dat ik goed zat want ik kom nooit in de anderequote:
Goede film.quote:
Nouja, is de SC, dus dan kan het hier ookquote:Op woensdag 4 september 2024 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had de TT ook al gecheckt, maar wist dat ik goed zat want ik kom nooit in de andere
Russelquote:Op woensdag 4 september 2024 18:11 schreef D. het volgende:
Kan gewoonquote:Op woensdag 4 september 2024 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, is de SC, dus dan kan het hier ook
Ik had het zeker niet weggehaaldquote:
een rare Domnivoor?quote:Op woensdag 4 september 2024 18:25 schreef pullup het volgende:
Dit is weer een rare @:domnivoor
[ x ]
Ik zie daar niets inquote:Op woensdag 4 september 2024 18:25 schreef pullup het volgende:
Dit is weer een rare @:domnivoor
[ x ]
Een of andere kruising tussen een schildpad en een stofszuigerquote:
mata mata lijkt of ie heel dodelijk kan zijnquote:Op woensdag 4 september 2024 18:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Een of andere kruising tussen een schildpad en een stofszuiger
Zo'n robotstofzuiger jaquote:Op woensdag 4 september 2024 18:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Een of andere kruising tussen een schildpad en een stofszuiger
Is dat wel genoeg 1 1/2 portie?quote:Op woensdag 4 september 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wilde vega nasi maken.. met bloemkoolrijst![]()
Maar krijg net een appje.. ze eet in de stad.
Dus gaan we voor de Hühnerfrikassee![]()
[ afbeelding ]
Het zijn rare hoeveelheden inderdaadquote:
Ik maak regelmatig 2 porties van 1 ... meestal voeg ik nog wat extra's toe en kom ik zelfs tot 3 portiesquote:Op woensdag 4 september 2024 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zijn rare hoeveelheden inderdaad
Net te weinig voor twee (keer) Ik probeer het wel.. maar meestal gaat het dezelfde avond nog op.
Voor mijn ouders zou het genoeg zijn.. die eten tegenwoordig muizehapes
Dat is een goede manierquote:Op woensdag 4 september 2024 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak regelmatig 2 porties van 1 ... meestal voeg ik nog wat extra's toe en kom ik zelfs tot 3 porties
Het valt mee. Ze kunnen niet eens echt bijten.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
mata mata lijkt of ie heel dodelijk kan zijn
Ik wil het niet riskeren.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het valt mee. Ze kunnen niet eens echt bijten.
Het is vaak zo dat hoe enger een dier er uitziet des te ongevaarlijker ze zijn.quote:
Andersom ook zeker?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is vaak zo dat hoe enger een dier er uitziet des te ongevaarlijker ze zijn.
Ik ben niet gestopt met etenquote:Op woensdag 4 september 2024 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Krijg er trek van
Mag jij ook proeven of was je daar ook mee gestopt?
Ik moet even nadenken voordat ik hier een antwoord op geef.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:07 schreef maily het volgende:
[..]
Andersom ook zeker?
@:Superbadeendje
Mjom! Zijn jullie met z'n 8ten?quote:Op woensdag 4 september 2024 16:45 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nou een volidioot.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
Kennen we die gek in den haag nog, die die jongen in een tram uitschold?
nu ligt ie ineens op de grond![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-op-moskee~a1314ede/
U is zeer lief in uw termenquote:Op woensdag 4 september 2024 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is nou een volidioot.
quote:Huurders betaalden in juli 2024 gemiddeld 5,4 procent meer huur dan in juli 2023. In de vrije sector ging het om een huurstijging van 5 procent. De huren van sociale huurwoningen stegen met 5,6 procent bij corporaties en met 5,7 procent bij de andere verhuurders.
Voor dit soort gasten zijn gewoonweg geen juiste woorden.quote:
Lekker laten liggen.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
Kennen we die gek in den haag nog, die die jongen in een tram uitschold?
nu ligt ie ineens op de grond![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-op-moskee~a1314ede/
Ja dat is allemaal niet best natuurlijkquote:Op woensdag 4 september 2024 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Van de overheid moet je het hebbenGrootste stijging huur bij de Sociale en de coöperaties
[..]
Ja, zal ik even vragen of ik de wals mag lenen vd wegwerkers hier?quote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, zal ik even vragen of ik de wals mag lenen vd wegwerkers hier?
Huurtoeslag ofzo ging ook omhoog dus uiteindelijk mogen jij en ik ervoor betalen.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal niet best natuurlijk
Gaat allemaal goed komen, we mikken ook weer meer stront op de velden en gaan weer gewoon meer vluchten plannen vanaf Schipholquote:Op woensdag 4 september 2024 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huurtoeslag ofzo ging ook omhoog dus uiteindelijk mogen jij en ik ervoor betalen.
Nee, in dit geval niet, nu mocht ie echt even op en meequote:
Misschien ook nog een 'kopje onder' ?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgende keer aan denken om er wat extra erwten door te gooien... heb nog een hele zak in de vriezer...
Maar ruikt goed, smaakt goed en er zit zelfs een asperge kopje bij
[ afbeelding ]
Stront moet geďnjecteerd worden in de grond.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat allemaal goed komen, we mikken ook weer meer stront op de velden en gaan weer gewoon meer vluchten plannen vanaf Schiphol
Alles is ook zo'n overkoepelende term héquote:Op woensdag 4 september 2024 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stront moet geďnjecteerd worden in de grond.![]()
Maar van mij mag er best een streng asiel beleid komen, we moeten niet alles willen binnen halen.
Het is een combideal vandaagquote:Op woensdag 4 september 2024 19:54 schreef pullup het volgende:
Een echte Yugo, doe mij dan toch liever een 2cv
Ik zag gister zoiets rijden, het was een moderne nieuwe kleine citroen in de kleuren van een oude 2cv. Niet exact dit plaatje, maar wel ongeveer. Geen idee welk model...quote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zag gister zoiets rijden, het was een moderne nieuwe kleine citroen in de kleuren van een oude 2cv. Niet exact dit plaatje, maar wel ongeveer. Geen idee welk model...
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zag gister zoiets rijden, het was een moderne nieuwe kleine citroen in de kleuren van een oude 2cv. Niet exact dit plaatje, maar wel ongeveer. Geen idee welk model...
[ afbeelding ]
He, di's ook een auto hequote:Op woensdag 4 september 2024 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee haha ook niet. Leek iets meer op een auto
Het wordt er allemaal niet mooier opquote:Op woensdag 4 september 2024 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Citroen, Citroen, createur d'automobilesquote:Op woensdag 4 september 2024 19:58 schreef pullup het volgende:
Man3 ik kom dit tegen nu
[ afbeelding ]
Zelfde met de nieuwe volkswagen busquote:Op woensdag 4 september 2024 19:59 schreef pullup het volgende:
[ [url=https://img.manners.nl/images/aK-nJBmykqZ6W4dCzXlRZNyFLuU=/1200x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.manners.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fcitroen-2cv-lelijke-eend-moder-busje.webp]afbeelding[/url] ]
Mja....Mneequote:Op woensdag 4 september 2024 19:59 schreef pullup het volgende:
[ [url=https://img.manners.nl/images/aK-nJBmykqZ6W4dCzXlRZNyFLuU=/1200x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.manners.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fcitroen-2cv-lelijke-eend-moder-busje.webp]afbeelding[/url] ]
Die is wel 'hip'quote:Op woensdag 4 september 2024 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfde me de nieuwe volkswagen bus
Vooral bedrijfsbusjesquote:Op woensdag 4 september 2024 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zie je ook best veel rijden
Gaat het niet fout met wat men wil en wat we aankunnen? We hebben daar niet genoeg natuur voor. Via Polen krijg je makkelijk een werkvergunning en dan mag je in de hele EU werken zag ik net op het journaal. Net zoals dat het mogelijk is om honden uit Turkije te halen. Alsof er hier geen asiels zijn.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles is ook zo'n overkoepelende term hé
https://nos.nl/artikel/25(...)last-en-onveiligheid
Ook die wens van je komt vast goed met dit nieuwe kabinet
Da's handig, voor als je ...eh...nouja...dingen doetquote:Op woensdag 4 september 2024 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze is dus gewoon te koop hč, geen concept
[ afbeelding ]
Dingen doen in stijlquote:Op woensdag 4 september 2024 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Da's handig, voor als je ...eh...nouja...dingen doet
Oui!quote:Op woensdag 4 september 2024 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dingen doen in stijl
Ik zag laatst hun 'topmodel' rijden, nog nooit eerder gezienquote:Op woensdag 4 september 2024 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze maken ook auto's voor als je haast hebt :
[ afbeelding ]
Die vind ik wel mooiquote:Op woensdag 4 september 2024 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag laatst hun 'topmodel' rijden, nog nooit eerder gezien
[ afbeelding ]
Zie je niet vaak nee ... Meeste mensen vinden Citroen of heel mooi.. of heel lelijk, er is geen tussenwegquote:Op woensdag 4 september 2024 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die vind ik dan weer wel goed gelukt.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfde met de nieuwe volkswagen bus
Ik kan vooral genieten van de auto's uit mijn jeugd, en daar zaten dus ook veel Citroëns bijquote:Op woensdag 4 september 2024 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zie je niet vaak nee ... Meeste mensen vinden Citroen of heel mooi.. of heel lelijk, er is geen tussenweg
En een heerlijke wegligging.. ook geschikt voor Franse landweggetjesquote:Op woensdag 4 september 2024 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt ie ook best prima
En je hebt niet hetzelfde als de buurman
Dat is niet meer Citroën, maar DS Automobilesquote:Op woensdag 4 september 2024 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond deze vroeger altijd echt mooi ookquote:Op woensdag 4 september 2024 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt ie ook best prima
En je hebt niet hetzelfde als de buurman
Potato aardappelquote:Op woensdag 4 september 2024 20:10 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is niet meer Citroën, maar DS Automobiles
Nog steedsquote:Op woensdag 4 september 2024 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Vond deze vroeger altijd echt mooi ook
[ afbeelding ]
Met meedraaiende koplampen bij het sturenquote:Op woensdag 4 september 2024 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Vond deze vroeger altijd echt mooi ook
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |