Ik merk het, hij smaakt ook uitstekend.quote:Op woensdag 4 september 2024 08:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Met liefde op de knop gedrukt
Is inmiddels oude koude koffiequote:
Beter dan niksquote:
Als ik zou mogen kiezen dan liever niks.quote:
Nietsquote:Op woensdag 4 september 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik zou mogen kiezen dan liever niks.
Niets is smerige dan oude koude koffie
IJskoffiequote:Op woensdag 4 september 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik zou mogen kiezen dan liever niks.
Niets is smerige dan oude koude koffie
Nog nooit gehad eerlijk gezegdquote:
Met cacao en kaneelquote:
Jaaaaquote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Post van vandaag:
https://duitsland-magazine.nl/wandelen-fietsen-moezel/
Er wordt daar gesproken over de typisch regionale keuken, maar waar bestaat die uit, vraag ik me af.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Post van vandaag:
https://duitsland-magazine.nl/wandelen-fietsen-moezel/
De Moezelregio in Duitsland staat bekend om zijn heerlijke regionale keuken en uitstekende wijnen, vooral de beroemde Riesling. Hier zijn enkele typische gerechten en culinaire ervaringen die je kunt verwachten:quote:Op woensdag 4 september 2024 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er wordt daar gesproken over de typisch regionale keuken, maar waar bestaat die uit, vraag ik me af.
Dank u, ik was zelf te lui om te googelenquote:Op woensdag 4 september 2024 13:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Moezelregio in Duitsland staat bekend om zijn heerlijke regionale keuken en uitstekende wijnen, vooral de beroemde Riesling. Hier zijn enkele typische gerechten en culinaire ervaringen die je kunt verwachten:
Typische Gerechten
• Zuurvlees (Sauerbraten): Een traditioneel gerecht van gemarineerd rundvlees, vaak geserveerd met rode kool en aardappelknoedels.
• Flammkuchen: Een dunne, knapperige taart belegd met crème fraîche, uien en spek.
• Himmel und Erde: Een gerecht van aardappelpuree (de aarde) en appelmoes (de hemel), vaak geserveerd met bloedworst.
• Forel: Verse rivierforel, meestal gebakken of gegrild, vaak geserveerd met amandelen en boter.
• Weinbergschnecken: Slakken uit de wijngaarden, vaak geserveerd met kruidenbot.
Wijnen
De Moezel is vooral beroemd om zijn Riesling-wijnen, die variëren van droog tot zoet en bekend staan om hun frisheid en complexe smaakprofielen.
Bron: CoPilot in Bing
Hoe is het met je arm?quote:Op woensdag 4 september 2024 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank u, ik was zelf te lui om te googelen
Fok-vakantie.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft de freshfruit fok of nur dts vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |