mijnes nietquote:Op maandag 2 september 2024 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Namen zijn MET hoofdletter, je hebt het zelf verkeerd ingevoerd
Nee ik zit dit te kijken:quote:Op maandag 2 september 2024 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Zit iedereen nog te F5-en in het vorige topic?
Nee, ik zit gepofte spelt te vretenquote:Op maandag 2 september 2024 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Waarom?quote:
Nee heb ik niet gezienquote:Op maandag 2 september 2024 21:41 schreef HappyCharly het volgende:
Iemand t programma moordfeest gezien?
Dat was ik serieus aan het doenquote:Op maandag 2 september 2024 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Eet smakelijkquote:Op maandag 2 september 2024 21:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik zit gepofte spelt te vreten
Klinkt als een hele ervaring.quote:Op maandag 2 september 2024 21:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik zit gepofte spelt te vreten
quote:Op maandag 2 september 2024 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was ik serieus aan het doenIk vond iedereen al zo stil
Houd je wel droge voetenquote:Op maandag 2 september 2024 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
In dts ging het over kleding in de sauna, en toen over alleen maar laarzen dragen
quote:
Ik ook niet maar loop er tegenaan.. even kijken of t leuk is..quote:
Dat was nu toch live in Italië?quote:Op maandag 2 september 2024 21:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ook niet maar loop er tegenaan.. even kijken of t leuk is..
Kon er niet zo snel n topic over vinden
Oh dan kijk ik n oudequote:Op maandag 2 september 2024 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was nu toch live in Italië?
het dompelbad wil ook wel helpenquote:Op maandag 2 september 2024 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
Zou het? In de sauna, zweten ....... dan lopen die laarzen wel vol![]()
Sokken aanquote:Op maandag 2 september 2024 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
Gaat niet over die jongen die zijn familie met een mes uitroeide?quote:
quote:Een veelvoorkomende reden waarom katten hun eigenaars likken, is om liefde te tonen. Katten zijn socialer dan soms wordt gedacht en hechten zich echt aan hun mensen. Door te likken laten ze zien dat ze van je houden, net zoals mensen elkaar knuffelen en kussen. Als je kat je likt, betekent dit dat hij zich fijn en veilig voelt bij jou. Het is een teken van vertrouwen en genegenheid.
Het lijkt mij uiterst ongemakkelijk. Zit je zo te glibberen in die dingenquote:Op maandag 2 september 2024 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
Of gewoon honger en wil alvast voorproeven?quote:
Dat deed Sheba altijd, likkenquote:
Dat hij me vannacht opvreetquote:Op maandag 2 september 2024 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of gewoon honger en wil alvast voorproeven?
Nou ja, hoeft niet komende nacht natuurlijkquote:
quote:Op maandag 2 september 2024 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
Moordspel, met Ron Brandsteder![]()
40+ / Moordspel
staat me niets meer van bij,,quote:Op maandag 2 september 2024 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
40+ / Moordspel
Nu ik het zo lees gaat er vaag een figuurlijk belletje rinkelenquote:Op maandag 2 september 2024 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
40+ / Moordspel
ah kun je nagaan ... toen studeerde ik nog .. Ik heb wel ooit eens een Spaanse dansgroep ontmoet boven op een berg tijdens een giga bbq die een paar maanden later in de show van Rons Honeymoonkwis optradenquote:
in de tomatensoepquote:Op maandag 2 september 2024 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
ah kun je nagaan ... toen studeerde ik nog .. Ik heb wel ooit eens een Spaanse dansgroep ontmoet boven op een berg tijdens een giga bbq die een paar maanden later in de show van Rons Honeymoonkwis optraden
Neehoorquote:Op maandag 2 september 2024 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat niet over die jongen die zijn familie met een mes uitroeide?
Hahahaquote:Op maandag 2 september 2024 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
40+ / Moordspel
Iets van gehoord maar nooit gekeken belletje.quote:Op maandag 2 september 2024 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nu ik het zo lees gaat er vaag een figuurlijk belletje rinkelen
Hey AS jou had ik nog niet gezien vanmorgenquote:
Je brengt me op een idee. Weer effe ligge. Uiltje knappen. Om 10:00 bezoek. Laters.quote:
Oh ja dat is ranzigquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
Goede koffie wel
Automatenkoffie![]()
Wat is het?quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat is ranzig![]()
Iemand had me op kantoor een keer uitgelegd wat dat eigenlijk is qua substantie en toen wilde ik het al helemaal niet meer
Een soort gel waar ze water bij doenquote:
Ik heb een keer een vuilniszak automatenkoffiedrab gekregen voor in de tuin en dat was toch echt koffiedrab.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een soort gel waar ze water bij doen
Beste manierquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hebben op werk gewoon bonen die gemalen worden voor de koffie.
Uiteindelijk zijn het wel vermalen koffiebonen. Wij hebben die gevriesdroogde op de zaak, niet te doenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vuilniszak automatenkoffiedrab gekregen voor in de tuin en dat was toch echt koffiedrab.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |