Hey AS jou had ik nog niet gezien vanmorgenquote:
Je brengt me op een idee. Weer effe ligge. Uiltje knappen. Om 10:00 bezoek. Laters.quote:
Oh ja dat is ranzigquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
Goede koffie wel
Automatenkoffie![]()
Wat is het?quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat is ranzig![]()
Iemand had me op kantoor een keer uitgelegd wat dat eigenlijk is qua substantie en toen wilde ik het al helemaal niet meer
Een soort gel waar ze water bij doenquote:
Ik heb een keer een vuilniszak automatenkoffiedrab gekregen voor in de tuin en dat was toch echt koffiedrab.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een soort gel waar ze water bij doen
Beste manierquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hebben op werk gewoon bonen die gemalen worden voor de koffie.
Uiteindelijk zijn het wel vermalen koffiebonen. Wij hebben die gevriesdroogde op de zaak, niet te doenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vuilniszak automatenkoffiedrab gekregen voor in de tuin en dat was toch echt koffiedrab.
Is een Geoemyda spengleri denk ik.quote:
Ik dacht in eerste instantie dat die ogen er op geplakt warenquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is een Geoemyda spengleri denk ik.
Wedikveelquote:
Geen Schultenbräu meer?quote:
Helemaal niet meer?quote:
Ik niet, ik ga lekker overal mee doorquote:
Heel goed van je zoonquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga lekker overal mee door![]()
Mijn zoon is anderhalve maand geleden cold turkey gestopt met roken, en dat vind ik zo ontzettend knap, vooral omdat hij dacht best afhankelijk te zijn, gezien zijn add en autisme, maar hij doet het gewoon. Stoere!
Wow wat ongelooflijk goed van hem zeg!quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga lekker overal mee door![]()
Mijn zoon is anderhalve maand geleden cold turkey gestopt met roken, en dat vind ik zo ontzettend knap, vooral omdat hij dacht best afhankelijk te zijn, gezien zijn add en autisme, maar hij doet het gewoon. Stoere!
Oh nee, het is alleen maar stoptemberquote:
In oktober stopt hij gewoon weer met stoppenquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nee, het is alleen maar stoptemberEn daarna stoptober
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In oktober stopt hij gewoon weer met stoppen
Als hij het niet volhoudt dan heb je daarna mepvember.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nee, het is alleen maar stoptemberEn daarna stoptober
Ik zou Domni nooit slaanquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hij het niet volhoudt dan heb je daarna mepvember.
En stilletjes laat Domni een traantje ......................quote:
15ct per blikjequote:Op dinsdag 3 september 2024 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou Domni nooit slaan![]()
Of je moet het stuk meppen van de blikjes Schultenbräu bedoelen
Maar dan krijg je geen statiegeld meerquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou Domni nooit slaan![]()
Of je moet het stuk meppen van de blikjes Schultenbräu bedoelen
Zeg je nou dat er statiegeld op het meppen van Domni zit?quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen statiegeld meer
quote:
Hm... Daar zit wat in. Waar moeten we dan tegenaan meppen in mepvember?quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen statiegeld meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |