Ik dacht in eerste instantie dat die ogen er op geplakt warenquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is een Geoemyda spengleri denk ik.
Wedikveelquote:
Geen Schultenbräu meer?quote:
Helemaal niet meer?quote:
Ik niet, ik ga lekker overal mee doorquote:
Heel goed van je zoonquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga lekker overal mee door![]()
Mijn zoon is anderhalve maand geleden cold turkey gestopt met roken, en dat vind ik zo ontzettend knap, vooral omdat hij dacht best afhankelijk te zijn, gezien zijn add en autisme, maar hij doet het gewoon. Stoere!
Wow wat ongelooflijk goed van hem zeg!quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga lekker overal mee door![]()
Mijn zoon is anderhalve maand geleden cold turkey gestopt met roken, en dat vind ik zo ontzettend knap, vooral omdat hij dacht best afhankelijk te zijn, gezien zijn add en autisme, maar hij doet het gewoon. Stoere!
Oh nee, het is alleen maar stoptemberquote:
In oktober stopt hij gewoon weer met stoppenquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nee, het is alleen maar stoptemberEn daarna stoptober
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In oktober stopt hij gewoon weer met stoppen
Als hij het niet volhoudt dan heb je daarna mepvember.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nee, het is alleen maar stoptemberEn daarna stoptober
Ik zou Domni nooit slaanquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hij het niet volhoudt dan heb je daarna mepvember.
En stilletjes laat Domni een traantje ......................quote:
15ct per blikjequote:Op dinsdag 3 september 2024 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou Domni nooit slaan![]()
Of je moet het stuk meppen van de blikjes Schultenbräu bedoelen
Maar dan krijg je geen statiegeld meerquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou Domni nooit slaan![]()
Of je moet het stuk meppen van de blikjes Schultenbräu bedoelen
Zeg je nou dat er statiegeld op het meppen van Domni zit?quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen statiegeld meer
quote:
Hm... Daar zit wat in. Waar moeten we dan tegenaan meppen in mepvember?quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen statiegeld meer
Oei ... geen idee ...quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Hm... Daar zit wat in. Waar moeten we dan tegenaan meppen in mepvember?
Wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:46 schreef maily het volgende:
[..]
Oei ... geen idee ...
Het is nu nog Steptember (meer beweven), en na Stoptober komt Movember (M van moustache). Heeft Domni een snor?
Vooral zo'n kleine vierkante onder de neusquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:58 schreef pullup het volgende:
Is wel helemaal van deze tijd, zo'n snor
Daar wil je geen ruzie mee krijgen.quote:
Dit doen parkietjes met badeendjesquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar wil je geen ruzie mee krijgen.
Hoihoi, is het feest afgelopen of nog in volle gang?quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:26 schreef mario390 het volgende:
hallo
schnitzel en salat van zondag![]()
![]()
en ook eiersalat
Ik mis de kettingzaag?quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit doen parkietjes met badeendjes![]()
[ x ]
Heb je nog iets over die sollicitatie gehoord?quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar wil je geen ruzie mee krijgen.
Oh waar ben je op aan het solliciteren eendje?quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je nog iets over die sollicitatie gehoord?
lekker hoorquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:26 schreef mario390 het volgende:
hallo
schnitzel en salat van zondag![]()
![]()
en ook eiersalat
Die Wiese ligt op een steenworp van zn huis dat kan ie wel kruipendquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
Dein Handy nicht verloren?
Nicht von Polizei nach Hause gebracht?
Keine Kopfschmerzen?![]()
![]()
Je gaat op reis?quote:
Helloquote:
Hey ASquote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 06:58 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt hier even rond
Je kijkt maar even goed rondquote:Op woensdag 4 september 2024 06:58 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt hier even rond
Die heb ik ook niet voor hierquote:
Gooien nog wel, nu kan Deisyy de boel weer schoonmakenquote:Op woensdag 4 september 2024 07:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
* AardappelSchotel gooit wat koffie in 40+
Met liefde op de knop gedruktquote:Op woensdag 4 september 2024 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh. * gebrokenglas geniet met volle teugen van de koffie van AS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |