Neequote:
Ik wil het niet weten. Zo NIET mijn muziek.quote:
Dat is wel heel schattigquote:Op maandag 2 september 2024 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een mafklapper![]()
Vroeger waste ik mijn haar wel eens met een bepaalde shampoo van Schwarzkopf en die vond Sheba (1,5 maand terug overleden) zo lekker dat ze 's nachts dan op mijn haar ging liggen. Als ik dan op mijn zij draaide, ging ze apart naar de andere kant om daar weer opnieuw op mijn haar te liggenEn het was specifiek die shampoo, want anders deed ze het nooit en bij mijn moeder deed ze het ook als die dezelfde shampoo had gebruikt
Jij bent populairder bij de wespenquote:Op maandag 2 september 2024 21:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik dan allemaal niet. En ook geen stofwisselingIk heb weinig last van muggen.
Heb je het artikel van Mailey al gelezenquote:Op maandag 2 september 2024 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ligt het aan jou
Verder zeg ik wijselijk niets om het netjes te houden
Ik weet het welquote:Op maandag 2 september 2024 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten. Zo NIET mijn muziek.
Wel van iemand anders die ik ken. En dat is ook zo NIET mijn soort mens.
Dus .....
Die zaten er toch met z'n tweeën?quote:Op maandag 2 september 2024 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet het wel![]()
Nick herinner ik me als diegene van Idols, dat helpt als ezelsbruggetje
Ja, het is hoe dan ook liefdequote:Op maandag 2 september 2024 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je het artikel van Mailey al gelezen
Daar zaten ze allebei inquote:Op maandag 2 september 2024 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet het wel![]()
Ik ben niet bang van die huis-tuin- en keukenspinnen, die heb ik liever dan een mug. Met van die grote tropische spinnen is het een ander verhaalquote:Op maandag 2 september 2024 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik zou bijna zeggen "gelukkig heb je daar spinnen voor, die eten die beesten op", maar spinnen vind ik eigenlijk dan nog erger![]()
ken ik ook nietquote:Op maandag 2 september 2024 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet het wel![]()
Ah zal dat het zijnquote:Op maandag 2 september 2024 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel heel schattig![]()
Tenzij Sheba (net als die kat uit het artikel van Mailey) je shampoo vond stinken en er zijn eigen geur aan af wilde geven
Klinkt wel logisch.quote:Op maandag 2 september 2024 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten. Zo NIET mijn muziek.
Wel van iemand anders die ik ken. En dat is ook zo NIET mijn soort mens.
Dus .....
quote:Op maandag 2 september 2024 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zaten er toch met z'n tweeën?
Simon kwam de audities niet door en Nick kwam bijna in de liveshowsquote:
Bedankt, ik ga het proberen te onthouden......of nietquote:Op maandag 2 september 2024 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet het wel![]()
Oh, ik vind die huis-tuin-en keukenspinnen de allerengstequote:Op maandag 2 september 2024 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet bang van die huis-tuin- en keukenspinnen, die heb ik liever dan een mug. Met van die grote tropische spinnen is het een ander verhaal
Hoeft nietquote:Op maandag 2 september 2024 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga het proberen te onthouden......of niet
Ik twijfelde al, en normaal zoek ik het dan altijd even op, maar deze keer nietquote:
Mijn God, ik had er zelfs een e bij verzonnenquote:Op maandag 2 september 2024 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik twijfelde al, en normaal zoek ik het dan altijd even op, maar deze keer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |