U is zeer lief in uw termenquote:Op woensdag 4 september 2024 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is nou een volidioot.
quote:Huurders betaalden in juli 2024 gemiddeld 5,4 procent meer huur dan in juli 2023. In de vrije sector ging het om een huurstijging van 5 procent. De huren van sociale huurwoningen stegen met 5,6 procent bij corporaties en met 5,7 procent bij de andere verhuurders.
Voor dit soort gasten zijn gewoonweg geen juiste woorden.quote:
Lekker laten liggen.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
Kennen we die gek in den haag nog, die die jongen in een tram uitschold?
nu ligt ie ineens op de grond![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-op-moskee~a1314ede/
Ja dat is allemaal niet best natuurlijkquote:Op woensdag 4 september 2024 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Van de overheid moet je het hebbenGrootste stijging huur bij de Sociale en de coöperaties
[..]
Ja, zal ik even vragen of ik de wals mag lenen vd wegwerkers hier?quote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, zal ik even vragen of ik de wals mag lenen vd wegwerkers hier?
Huurtoeslag ofzo ging ook omhoog dus uiteindelijk mogen jij en ik ervoor betalen.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal niet best natuurlijk
Gaat allemaal goed komen, we mikken ook weer meer stront op de velden en gaan weer gewoon meer vluchten plannen vanaf Schipholquote:Op woensdag 4 september 2024 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huurtoeslag ofzo ging ook omhoog dus uiteindelijk mogen jij en ik ervoor betalen.
Nee, in dit geval niet, nu mocht ie echt even op en meequote:
Misschien ook nog een 'kopje onder' ?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgende keer aan denken om er wat extra erwten door te gooien... heb nog een hele zak in de vriezer...
Maar ruikt goed, smaakt goed en er zit zelfs een asperge kopje bij
[ afbeelding ]
Stront moet geïnjecteerd worden in de grond.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat allemaal goed komen, we mikken ook weer meer stront op de velden en gaan weer gewoon meer vluchten plannen vanaf Schiphol
Alles is ook zo'n overkoepelende term héquote:Op woensdag 4 september 2024 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stront moet geïnjecteerd worden in de grond.![]()
Maar van mij mag er best een streng asiel beleid komen, we moeten niet alles willen binnen halen.
Het is een combideal vandaagquote:Op woensdag 4 september 2024 19:54 schreef pullup het volgende:
Een echte Yugo, doe mij dan toch liever een 2cv
Ik zag gister zoiets rijden, het was een moderne nieuwe kleine citroen in de kleuren van een oude 2cv. Niet exact dit plaatje, maar wel ongeveer. Geen idee welk model...quote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zag gister zoiets rijden, het was een moderne nieuwe kleine citroen in de kleuren van een oude 2cv. Niet exact dit plaatje, maar wel ongeveer. Geen idee welk model...
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zag gister zoiets rijden, het was een moderne nieuwe kleine citroen in de kleuren van een oude 2cv. Niet exact dit plaatje, maar wel ongeveer. Geen idee welk model...
[ afbeelding ]
He, di's ook een auto hequote:Op woensdag 4 september 2024 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee haha ook niet. Leek iets meer op een auto
Het wordt er allemaal niet mooier opquote:Op woensdag 4 september 2024 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Citroen, Citroen, createur d'automobilesquote:Op woensdag 4 september 2024 19:58 schreef pullup het volgende:
Man3 ik kom dit tegen nu
[ afbeelding ]
Zelfde met de nieuwe volkswagen busquote:Op woensdag 4 september 2024 19:59 schreef pullup het volgende:
[ [url=https://img.manners.nl/images/aK-nJBmykqZ6W4dCzXlRZNyFLuU=/1200x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.manners.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fcitroen-2cv-lelijke-eend-moder-busje.webp]afbeelding[/url] ]
Mja....Mneequote:Op woensdag 4 september 2024 19:59 schreef pullup het volgende:
[ [url=https://img.manners.nl/images/aK-nJBmykqZ6W4dCzXlRZNyFLuU=/1200x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.manners.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fcitroen-2cv-lelijke-eend-moder-busje.webp]afbeelding[/url] ]
Die is wel 'hip'quote:Op woensdag 4 september 2024 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfde me de nieuwe volkswagen bus
Vooral bedrijfsbusjesquote:Op woensdag 4 september 2024 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zie je ook best veel rijden
Gaat het niet fout met wat men wil en wat we aankunnen? We hebben daar niet genoeg natuur voor. Via Polen krijg je makkelijk een werkvergunning en dan mag je in de hele EU werken zag ik net op het journaal. Net zoals dat het mogelijk is om honden uit Turkije te halen. Alsof er hier geen asiels zijn.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles is ook zo'n overkoepelende term hé
https://nos.nl/artikel/25(...)last-en-onveiligheid
Ook die wens van je komt vast goed met dit nieuwe kabinet
Da's handig, voor als je ...eh...nouja...dingen doetquote:Op woensdag 4 september 2024 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze is dus gewoon te koop hè, geen concept
[ afbeelding ]
Dingen doen in stijlquote:Op woensdag 4 september 2024 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Da's handig, voor als je ...eh...nouja...dingen doet
Oui!quote:Op woensdag 4 september 2024 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dingen doen in stijl
Ik zag laatst hun 'topmodel' rijden, nog nooit eerder gezienquote:Op woensdag 4 september 2024 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze maken ook auto's voor als je haast hebt :
[ afbeelding ]
Die vind ik wel mooiquote:Op woensdag 4 september 2024 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag laatst hun 'topmodel' rijden, nog nooit eerder gezien
[ afbeelding ]
Zie je niet vaak nee ... Meeste mensen vinden Citroen of heel mooi.. of heel lelijk, er is geen tussenwegquote:Op woensdag 4 september 2024 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die vind ik dan weer wel goed gelukt.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfde met de nieuwe volkswagen bus
Ik kan vooral genieten van de auto's uit mijn jeugd, en daar zaten dus ook veel Citroëns bijquote:Op woensdag 4 september 2024 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zie je niet vaak nee ... Meeste mensen vinden Citroen of heel mooi.. of heel lelijk, er is geen tussenweg
En een heerlijke wegligging.. ook geschikt voor Franse landweggetjesquote:Op woensdag 4 september 2024 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt ie ook best prima
En je hebt niet hetzelfde als de buurman
Dat is niet meer Citroën, maar DS Automobilesquote:Op woensdag 4 september 2024 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond deze vroeger altijd echt mooi ookquote:Op woensdag 4 september 2024 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt ie ook best prima
En je hebt niet hetzelfde als de buurman
Potato aardappelquote:Op woensdag 4 september 2024 20:10 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is niet meer Citroën, maar DS Automobiles
Nog steedsquote:Op woensdag 4 september 2024 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Vond deze vroeger altijd echt mooi ook
[ afbeelding ]
Met meedraaiende koplampen bij het sturenquote:Op woensdag 4 september 2024 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Vond deze vroeger altijd echt mooi ook
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |