Ik zie daar niets inquote:Op woensdag 4 september 2024 18:25 schreef pullup het volgende:
Dit is weer een rare @:domnivoor
[ x ]
Een of andere kruising tussen een schildpad en een stofszuigerquote:
mata mata lijkt of ie heel dodelijk kan zijnquote:Op woensdag 4 september 2024 18:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Een of andere kruising tussen een schildpad en een stofszuiger
Zo'n robotstofzuiger jaquote:Op woensdag 4 september 2024 18:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Een of andere kruising tussen een schildpad en een stofszuiger
Is dat wel genoeg 1 1/2 portie?quote:Op woensdag 4 september 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wilde vega nasi maken.. met bloemkoolrijst![]()
Maar krijg net een appje.. ze eet in de stad.
Dus gaan we voor de Hühnerfrikassee![]()
[ afbeelding ]
Het zijn rare hoeveelheden inderdaadquote:
Ik maak regelmatig 2 porties van 1 ... meestal voeg ik nog wat extra's toe en kom ik zelfs tot 3 portiesquote:Op woensdag 4 september 2024 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zijn rare hoeveelheden inderdaad
Net te weinig voor twee (keer) Ik probeer het wel.. maar meestal gaat het dezelfde avond nog op.
Voor mijn ouders zou het genoeg zijn.. die eten tegenwoordig muizehapes
Dat is een goede manierquote:Op woensdag 4 september 2024 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak regelmatig 2 porties van 1 ... meestal voeg ik nog wat extra's toe en kom ik zelfs tot 3 porties
Het valt mee. Ze kunnen niet eens echt bijten.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
mata mata lijkt of ie heel dodelijk kan zijn
Presentquote:
Ik wil het niet riskeren.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het valt mee. Ze kunnen niet eens echt bijten.
Het is vaak zo dat hoe enger een dier er uitziet des te ongevaarlijker ze zijn.quote:
Andersom ook zeker?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is vaak zo dat hoe enger een dier er uitziet des te ongevaarlijker ze zijn.
Ik ben niet gestopt met etenquote:Op woensdag 4 september 2024 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Krijg er trek van
Mag jij ook proeven of was je daar ook mee gestopt?
Ik moet even nadenken voordat ik hier een antwoord op geef.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:07 schreef maily het volgende:
[..]
Andersom ook zeker?
@:Superbadeendje
Mjom! Zijn jullie met z'n 8ten?quote:Op woensdag 4 september 2024 16:45 schreef Domnivoor het volgende:
Feestelijk kaasplankje van Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Dat is nou een volidioot.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
Kennen we die gek in den haag nog, die die jongen in een tram uitschold?
nu ligt ie ineens op de grond![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-op-moskee~a1314ede/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |