Net met pensioen en nu al zo verwend worden.quote:Op woensdag 4 september 2024 17:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft vandaag haar laatste werkdag. Pensioen gaat in![]()
Ze wilde graag een borrelplank wat dan gelijk avondeten is. Er is ook nog allemaal brood en toastjes bij, maar dat staat niet op de foto

Krijg er trek vanquote:Op woensdag 4 september 2024 16:45 schreef Domnivoor het volgende:
Feestelijk kaasplankje van Aoibhin![]()
[ afbeelding ]

Maar niet voor de stappentellerquote:Op woensdag 4 september 2024 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat goed, buiten en strekken is het nog niet helemaal, maar gaat beter en de kracht moet er weer in. Maar morgen naar fysio, stappen zetten hoop ik

Die heeft er al 11.000 op staan vandaag, vanavond nog een paar erbijquote:

Ik vind het nogal wat, chapeauquote:Op woensdag 4 september 2024 17:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft er al 11.000 op staan vandaag, vanavond nog een paar erbij

Ik heb er ook wat meer tijd voor, maar dat wordt ook steeds minder omdat ik nu thuis aan het opbouwen ben met mijn werk.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat, chapeau
Ik wil weer 10K per dag gaan doen, maar dat valt nog niet mee

Ik snap dat je er tijd voor hebt, maar er zijn genoeg mensen die evenveel of meer tijd hebben en het niet doen, dus toch chapeauquote:Op woensdag 4 september 2024 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er ook wat meer tijd voor, maar dat wordt ook steeds minder omdat ik nu thuis aan het opbouwen ben met mijn werk.

Heeft die zijn profiel niet afgeschermd?quote:Op woensdag 4 september 2024 18:11 schreef D. het volgende:
Of ik koop Russell, omdat de #2 hem ook heeft, dan blijft de afstand in punten gelijk

Russelquote:Op woensdag 4 september 2024 18:11 schreef D. het volgende:
Of ik koop Russell, omdat de #2 hem ook heeft, dan blijft de afstand in punten gelijk

Dank u, ik geniet er ook heel erg van.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap dat je er tijd voor hebt, maar er zijn genoeg mensen die evenveel of meer tijd hebben en het niet doen, dus toch chapeau

Nee. En ook als ie afgeschermd is kun je (vaak) spiekenquote:Op woensdag 4 september 2024 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft die zijn profiel niet afgeschermd?

Dat je daar heel mooi woont scheelt ook natuurlijkquote:Op woensdag 4 september 2024 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank u, ik geniet er ook heel erg van.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik had de TT ook al gecheckt, maar wist dat ik goed zat want ik kom nooit in de anderequote:

Goede film.quote:

Nouja, is de SC, dus dan kan het hier ookquote:Op woensdag 4 september 2024 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had de TT ook al gecheckt, maar wist dat ik goed zat want ik kom nooit in de andere

Russelquote:Op woensdag 4 september 2024 18:11 schreef D. het volgende:
 Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2718934/1/300#p214892005]woensdag 4 september 2024 18:17[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/465781]Superbadeendje[/url] het volgende:

Kan gewoonquote:Op woensdag 4 september 2024 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, is de SC, dus dan kan het hier ook

Ik had het zeker niet weggehaaldquote:

een rare Domnivoor?quote:Op woensdag 4 september 2024 18:25 schreef pullup het volgende:
Dit is weer een rare @:domnivoor
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |