Gaat goed, buiten en strekken is het nog niet helemaal, maar gaat beter en de kracht moet er weer in. Maar morgen naar fysio, stappen zetten hoop ikquote:
Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat goed, buiten en strekken is het nog niet helemaal, maar gaat beter en de kracht moet er weer in. Maar morgen naar fysio, hoop ik
Niet goed?quote:
HOeveel ongeveer?quote:
Blunderen ze bij jullie ook wel eens met de dopingcontroles? Deze is gewoon grappig natuurlijkquote:
Ik vind het wel verdacht hoor 🤔quote:Op woensdag 4 september 2024 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blunderen ze bij jullie ook wel eens met de dopingcontroles? Deze is gewoon grappig natuurlijk
https://www.ad.nl/buitenl(...)dopingtest~afe9f681/
Kort antwoord; jaquote:Op woensdag 4 september 2024 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blunderen ze bij jullie ook wel eens met de dopingcontroles? Deze is gewoon grappig natuurlijk
https://www.ad.nl/buitenl(...)dopingtest~afe9f681/
dat gevt toch niet, hij doet toch niemand watquote:Op woensdag 4 september 2024 13:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fok-vakantie.
Tot zover deze berichtgeving over een ban
Jij had graag gezien dat ze ze opgegraven hadden?quote:Op woensdag 4 september 2024 14:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind het wel verdacht hoor 🤔
De dopingtest gaat niet door en die voetballers zwijgen als het graf.
Ow, lekker danquote:Op woensdag 4 september 2024 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Kort antwoord; ja
Het is ons wel eens gebeurd dat ze iemand meenamen voor controle en dat er bij het tekenen bij de afgifte van de stalen bleek dat ze een andere moesten hebben eigenlijk
Voor de zekerheidquote:Op woensdag 4 september 2024 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij had graag gezien dat ze ze opgegraven hadden?
Ik zie daar heel veel lekkere dingen op liggenquote:Op woensdag 4 september 2024 16:45 schreef Domnivoor het volgende:
Feestelijk kaasplankje van Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Jammiequote:Op woensdag 4 september 2024 16:45 schreef Domnivoor het volgende:
Feestelijk kaasplankje van Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Mijn moeder heeft vandaag haar laatste werkdag. Pensioen gaat inquote:Op woensdag 4 september 2024 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie daar heel veel lekkere dingen op liggen![]()
Wat valt er te vieren?
Je hebt er iets lekkers van gemaakt, leuk voor je moeder. Lekker van genieten!quote:Op woensdag 4 september 2024 17:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft vandaag haar laatste werkdag. Pensioen gaat in![]()
Ze wilde graag een borrelplank wat dan gelijk avondeten is. Er is ook nog allemaal brood en toastjes bij, maar dat staat niet op de foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |