SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Zeg het maar, hij wacht in ieder geval op zijn bonus.quote:
Dennis is weer met het tweede, derde, vierde en vijfde elftal bezig. Leuk hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Dennis heeft weer een Mexicaanse vis beet.
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
Ik schrik heel erg van deze agressieve TT
Klaas means business.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
Ik schrik heel erg van deze agressieve TT
Nog ruim 37 uur.quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 10:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nog ruim 37 uur.
Iedere 12 uur een speler en dan hebben we de selectie toch nog redelijk op orde. Afhankelijk wie er komen uiteraard.
Die Argentijnse autist ook nog denk ikquote:Op zondag 1 september 2024 10:58 schreef Tomatenboer het volgende:
4 of 5 in- en uitgaande transfers.
Lingr is daar waarschijnlijk ook één van.
Dus dan kunnen we met een beetje geluk nog 3 inkomende transfers verwachten.
In dat geval nog hooguit 2 versterkingen. Waarschijnlijk een vervanger voor Geertruida en een 6.quote:Op zondag 1 september 2024 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Argentijnse autist ook nog denk ik
Eigenlijk niet, een rechtsbuiten moet er ook nog bij.quote:Op zondag 1 september 2024 11:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In dat geval nog hooguit 2 versterkingen. Waarschijnlijk een vervanger voor Geertruida en een 6.
Zou nét aan voldoende zijn wellicht.
Osman, Paixao, Stengs en Hadj-Moussa zijn niet genoeg opties op rechtsbuiten voor je?quote:Op zondag 1 september 2024 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, een rechtsbuiten moet er ook nog bij.
Twee linksbuitens, een (kapotte) 10 en iemand die er echt helemaal niks van kan.quote:Op zondag 1 september 2024 11:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Osman, Paixao, Stengs en Hadj-Moussa zijn niet genoeg opties op rechtsbuiten voor je?
Het concept van multifunctionele spelers die op meerdere posities uit de voeten kunnen is je vreemd? Nota bene de Grote Leider van de afgelopen 3 jaar was ook groot voorstander van dat soort spelers.quote:Op zondag 1 september 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee linksbuitens, een 10 en iemand die er echt helemaal niks van kan.
Nee inderdaad.
Er zijn ook jaren geweest waarin al lang van tevoren duidelijk was dat er niets zou gebeuren. Dat is nu wel anders.quote:Op zondag 1 september 2024 10:57 schreef Pistolero het volgende:
De steeds groter wordende paniek en hysterie bij de supporters naarmate de deadline nadert blijft toch elk jaar één van mijn favoriete rubrieken.
en er zijn genoeg jaren geweest waarbij de selectie enkele dagen voor het sluiten van de transfermarkt echt wel rond was.quote:Op zondag 1 september 2024 11:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn ook jaren geweest waarin al lang van tevoren duidelijk was dat er niets zou gebeuren. Dat is nu wel anders.
Na de eerste week in augustus gewoon dichtgooien die markt.quote:Op zondag 1 september 2024 11:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en er zijn genoeg jaren geweest waarbij de selectie enkele dagen voor het sluiten van de transfermarkt echt wel rond was.
Zo last minute behoefte aan enkele basiswaardige transfers is volgens mij lang geleden, en is natuurlijk ook niet het ideale scenario.
Misschien moeten we allemaal dan maar gewoon even rustig afwachten wat Dennis ons nog gaat geven.quote:Op zondag 1 september 2024 11:16 schreef fetX het volgende:
Ik word inmiddels moe van het koken gezeik én het paniek gezever @:scrummie
Verbrand stoofvleesquote:Op zondag 1 september 2024 11:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien moeten we allemaal dan maar gewoon even rustig afwachten wat Dennis ons nog gaat geven.
Lijkt me niet.quote:Op zondag 1 september 2024 11:27 schreef Buitendam het volgende:
Heeft Feyenoord eigenlijk een poging gedaan om Karsdorp te halen na het vertrek van Geertruida?
Terwijl ie bij Feyenoord speelde is ie bedreigd door Feyenoordsupporters? Waarom?quote:Op zondag 1 september 2024 11:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
Men vergeet nog wel eens dat Karsdorp en zijn gezin in zijn 2e periode bij Feyenoord vrij ernstig bedreigd zijn door een stel hersendode 'supporters'. Die wil echt nooit meer voor Feyenoord spelen.
Karsdorp was in zijn 2e Feyenoord periode gewoon slecht, daarom.quote:Op zondag 1 september 2024 11:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Terwijl ie bij Feyenoord speelde is ie bedreigd door Feyenoordsupporters? Waarom?
Omdat hij een stuk matiger was dan men hoopte.quote:Op zondag 1 september 2024 11:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Terwijl ie bij Feyenoord speelde is ie bedreigd door Feyenoordsupporters? Waarom?
Daar hebben die tokkies geen reden voor nodigquote:Op zondag 1 september 2024 11:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
2 jaar geleden waren we allemaal in rep en roer omdat Aursnes last minute nog wegging en we geen vervanger haalden. Bleek Wieffer al die tijd al die vervanger te zijn geweestquote:Op zondag 1 september 2024 11:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en er zijn genoeg jaren geweest waarbij de selectie enkele dagen voor het sluiten van de transfermarkt echt wel rond was.
Zo last minute behoefte aan enkele basiswaardige transfers is volgens mij lang geleden, en is natuurlijk ook niet het ideale scenario.
Dan is het tijd voor de borrel(ende woede).quote:Op zondag 1 september 2024 11:16 schreef fetX het volgende:
Het is dus maar goed dat het nog maar 2 dagen duurt.
Daar zullen ze wel een goede reden voor hebben gehad. Meestal zijn dit soort supporters helemaal niet impulsief maar maken ze weldoordachte beslissingen in het leven.quote:Op zondag 1 september 2024 11:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik keur dit soort insinuaties VOLKOMEN af.quote:Op zondag 1 september 2024 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor de borrel(ende woede).
‘Ernstig bedreigd’, lol, gewoon een groepje debieltjes die via social media berichtjes stuurden, daar heeft helaas iedere voetballer last van. Een anoniem accountje is zo gemaakt.quote:Op zondag 1 september 2024 11:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
Men vergeet nog wel eens dat Karsdorp en zijn gezin in zijn 2e periode bij Feyenoord vrij ernstig bedreigd zijn door een stel hersendode 'supporters'. Die wil echt nooit meer voor Feyenoord spelen.
Karsdorp heeft dat gewoon zelf uitgelokt door ten koste van alles te willen winnen. Hoe durft hijquote:Op zondag 1 september 2024 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel een goede reden voor hebben gehad. Meestal zijn dit soort supporters helemaal niet impulsief maar maken ze weldoordachte beslissingen in het leven.
Wtfquote:Op zondag 1 september 2024 11:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat hij een stuk matiger was dan men hoopte.
Wat uiteraard totaal geen reden is om een speler en zijn gezin te gaan bedreigen. Maar goed, leg dat al die hersendode supporters maar uit.
Mwoaaaaahquote:Op zondag 1 september 2024 11:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..] Die is denk ik nog steeds doodsbang voor John de Wolf.
quote:Op zondag 1 september 2024 11:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wtfdan snap ik de keuze voor PSV wel. Ik was verbaasd over de overstap.
Ik denk dat het allemaal wel meevalt.quote:•
Uiteraard bewaart Karsdorp ook vooral goede herinneringen aan zijn oude club. "We hebben de beker gewonnen, we zijn kampioen geworden. Er is voor mij maar één club in Nederland, en dat is Feyenoord. Maar dat telt morgen niet. Ik ben nu speler van Roma, mijn vijfde seizoen alweer, dus ik heb zeker ook een Roma-hart."
Dat wat meevalt?quote:Op zondag 1 september 2024 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het allemaal wel meevalt.
Dit is zo'n achterlijke post. Moussa na een paar potjes afschrijven nadat hij telkens moet invallen in een elftal dat gewoon niet draait... Vind je het dan gek dat een speler, voor wie Vitesse zo'n beetje het hoogste niveau is waarop hij heeft gespeeld, het dan moeilijk heeft?quote:Op zondag 1 september 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee linksbuitens, een (kapotte) 10 en iemand die er echt helemaal niks van kan.
Nee inderdaad.
Mand.quote:Op zondag 1 september 2024 11:51 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dit is zo'n achterlijke post. Moussa na een paar potjes afschrijven nadat hij telkens moet invallen in een elftal dat gewoon niet draait... Vind je het dan gek dat een speler, voor wie Vitesse zo'n beetje het hoogste niveau is waarop hij heeft gespeeld, het dan moeilijk heeft?
Hij heeft best een actie in huis. Je kan onmogelijk van hem verwachten dat ie er nu inkomt en de ene na de andere actie eruitgooit.
En daarnaast heeft Paixao ook prima potjes vanaf rechts gespeeld. Begrijp eigenlijk niet waarom Priske hem daar niet af en toe laat spelen.
Dat heeft er wel ingehakt denk ik ja. Het is gewoon een ontzettend beïnvloedbaar, emotioneel en ook een heel onintelligent ventje. De naam ‘Rick Dickpic’ komt wel ergens vandaan, en je had ook dat filmpje waar hij duidelijk aan de snuif zat, ik vind hem altijd heel ongecontroleerd overkomen.quote:
Jij hebt besloten tegenwoordig met enkelbrekers binnen te komen ofzo? Lieve hemel wat ben jij vervelend de laatste tijd.quote:Op zondag 1 september 2024 11:51 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dit is zo'n achterlijke post. Moussa na een paar potjes afschrijven nadat hij telkens moet invallen in een elftal dat gewoon niet draait... Vind je het dan gek dat een speler, voor wie Vitesse zo'n beetje het hoogste niveau is waarop hij heeft gespeeld, het dan moeilijk heeft?
Hij heeft best een actie in huis. Je kan onmogelijk van hem verwachten dat ie er nu inkomt en de ene na de andere actie eruitgooit.
En daarnaast heeft Paixao ook prima potjes vanaf rechts gespeeld. Begrijp eigenlijk niet waarom Priske hem daar niet af en toe laat spelen.
Ik vind het prima beleid dat Karsdorp niet komt. Ik vind hem gewoon niet goed genoeg meer, en met 29 gaat die ook niet beter worden. Karsdorp lijkt me ook niet een speler die tot zijn 33e topfit blijft. Het is altijd de emotie en historie bij dat soort spelers, maar eigenlijk is er geen een speler die terugkeert wat een succes is geworden. Fer, Clasie. Soms prima maar niet spelers die je verder brengen.quote:Op zondag 1 september 2024 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat heeft er wel ingehakt denk ik ja. Het is gewoon een ontzettend beïnvloedbaar, emotioneel en ook een heel onintelligent ventje. De naam ‘Rick Dickpic’ komt wel ergens vandaan, en je had ook dat filmpje waar hij duidelijk aan de snuif zat, ik vind hem altijd heel ongecontroleerd overkomen.
Als hij fit is én het zit in zijn hoofd goed, dan is het een uitstekende speler. Maar hij verliest zichzelf snel. Ik denk dat Feyenoord het risico gewoon niet wilde nemen, hij zal ook niet heel goed liggen bij de selectie/TD na afgelopen onderlinge duels.
Moussa is een leuke gok als 2e of 3e rechtsbuiten. Iets waar je geen buil aan kan vallen en is het niks verkoop je hem weer. Een speler waarvan je probeert hem beter te maken op trainingen, tactisch vooral. Maar als basis is hij natuurlijk nog lang niet goed genoeg.quote:Op zondag 1 september 2024 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij hebt besloten tegenwoordig met enkelbrekers binnen te komen ofzo? Lieve hemel wat ben jij vervelend de laatste tijd.
Ik sta ook nog steeds volledig achter mijn post. Bij Paixao haal je de angel eruit als je hem op rechts zet omdat hij dan minder makkelijk naar binnen kan trekken. Hij was vorig seizoen zelden effectief op rechts. En Moussa kan nog wel wat worden (ik denk het niet), maar komt nu duidelijk tekort. Ik vind dat ook een vreemde aankoop.
Ik ben niet degene die hem na een paar invalbeurtjes afschrijft. Dat hij op dit moment tekortkomt om in de basis te starten, is duidelijk. Dat wist Arne. Dat wist Te Kloese. Dat zien wij ook.quote:Op zondag 1 september 2024 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij hebt besloten tegenwoordig met enkelbrekers binnen te komen ofzo? Lieve hemel wat ben jij vervelend de laatste tijd.
Ik sta ook nog steeds volledig achter mijn post. Bij Paixao haal je de angel eruit als je hem op rechts zet omdat hij dan minder makkelijk naar binnen kan trekken. Hij was vorig seizoen zelden effectief op rechts. En Moussa kan nog wel wat worden (ik denk het niet), maar komt nu duidelijk tekort. Ik vind dat ook een vreemde aankoop.
Paixao is op links wel echt beter dan op rechts.quote:Op zondag 1 september 2024 12:05 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die hem na een paar invalbeurtjes afschrijft. Dat hij op dit moment tekortkomt om in de basis te starten, is duidelijk. Dat wist Arne. Dat wist Te Kloese. Dat zien wij ook.
Paixao heeft vanaf rechts vaak genoeg laten zien dat hij op die manier Santi goed kan bedienen.
We moeten nou ook niet doen alsof Paixao vanaf links de ene na de andere actie maakt, want dat is natuurlijk bij lange na niet zo.
Snap ook wel dat ze Karsdorp niet halen, maar als ze dan zelf met Diks aan komen zetten…quote:Op zondag 1 september 2024 12:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind het prima beleid dat Karsdorp niet komt. Ik vind hem gewoon niet goed genoeg meer, en met 29 gaat die ook niet beter worden. Karsdorp lijkt me ook niet een speler die tot zijn 33e topfit blijft. Het is altijd de emotie en historie bij dat soort spelers, maar eigenlijk is er geen een speler die terugkeert wat een succes is geworden. Fer, Clasie. Soms prima maar niet spelers die je verder brengen.
Daar ben ik het niet mee eens, los van de transfersom en salariskosten is het ook een tijdsinvestering die je doet in een speler. Je bent er best veel middelen aan kwijt. Hij is al 22 en nog nooit verder gekomen dan (de bank van) Vitesse, dat geeft te denken.quote:Op zondag 1 september 2024 12:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Moussa is een leuke gok als 2e of 3e rechtsbuiten. Iets waar je geen buil aan kan vallen en is het niks verkoop je hem weer. Een speler waarvan je probeert hem beter te maken op trainingen, tactisch vooral. Maar als basis is hij natuurlijk nog lang niet goed genoeg.
Dit soort talenten aantrekken en er dan wat van proberen te maken vind ik prima. Soms pakt het goed uit zoals een Wieffer of Beelen, soms minder zoals van den Belt. Maar je loopt geen risico, dus prima
Als je Osman niet goed kan inschatten, waarom zou je dat bij een nieuwe rechtsbuiten (die je koopt) dan wel kunnen? Elke aankoop is toch afwachten hoe het uit gaat pakken?quote:Op zondag 1 september 2024 12:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, los van de transfersom en salariskosten is het ook een tijdsinvestering die je doet in een speler. Je bent er best veel middelen aan kwijt. Hij is al 22 en nog nooit verder gekomen dan (de bank van) Vitesse, dat geeft te denken.
Maar zelfs als je hem als oké tweede rechtsbuiten ziet, vind ik Paixao en Stengs ook niet voldoen als eerste optie, en Osman kunnen we nog moeilijk inschatten. Het zijn vier halve opties en geen een echt overtuigende.
Jannes komt met Diks aanzetten. Dus of je dat serieus moet nemenquote:Op zondag 1 september 2024 12:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap ook wel dat ze Karsdorp niet halen, maar als ze dan zelf met Diks aan komen zetten…
Maar dat ben ik met je eens hoor. Stengs moet gewoon op 10, daar is hij veel beter in en ook belangrijker. Paixao moet gewoon op links.quote:Op zondag 1 september 2024 12:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, los van de transfersom en salariskosten is het ook een tijdsinvestering die je doet in een speler. Je bent er best veel middelen aan kwijt. Hij is al 22 en nog nooit verder gekomen dan (de bank van) Vitesse, dat geeft te denken.
Maar zelfs als je hem als oké tweede rechtsbuiten ziet, vind ik Paixao en Stengs ook niet voldoen als eerste optie, en Osman kunnen we nog moeilijk inschatten. Het zijn vier halve opties en geen een echt overtuigende.
Volgens deze Servische bron is het rondquote:In-Beom Hvang definitely leaves the Red Star. The Korean decided to go to the Netherlands, and between Ajaks and Fejenord he chose a club from Rotterdam.
Nou ja deels waar. Van bepaalde spelers kan je wel inschatten dat het een meerwaarde kan zijn. Toen bv Timber kwam wist je al dat het een goede aankoop wasquote:Op zondag 1 september 2024 12:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als je Osman niet goed kan inschatten, waarom zou je dat bij een nieuwe rechtsbuiten (die je koopt) dan wel kunnen? Elke aankoop is toch afwachten hoe het uit gaat pakken?
Prima lunch op het oog. Nog maar 3 gerechten te gaanquote:Op zondag 1 september 2024 12:27 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
[..]
Volgens deze Servische bron is het rond
quote:
quote:Very good player, but mercenary. He will jump ship the first time his agent convinces him he can get him more money/a better league.
Schijnt wel een goede speler te zijn. Toplevel gewoon.quote:A very good player but a right cunt. He managed to get from one of the most loved players of the team to one of the most unpopular in the span of a month last summer when he was here
Een jongen van 19 die voornamelijk op links heeft gespeeld in een lollercompetitie is wel een hele flinke gok. Die is er vooral bij gehaald als goedkope selectievulling, als je daar veel sportieve waarde aan hebt is het mooi meegenomen maar daar kan je niet op rekenen of op doorbouwen.quote:Op zondag 1 september 2024 12:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als je Osman niet goed kan inschatten, waarom zou je dat bij een nieuwe rechtsbuiten (die je koopt) dan wel kunnen? Elke aankoop is toch afwachten hoe het uit gaat pakken?
Ene kant eens. Andere kant heb ik juist het idee dat elke Afrikaan in Scandinavië een succes lijkt te zijn.quote:Op zondag 1 september 2024 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een jongen van 19 die voornamelijk op links heeft gespeeld in een lollercompetitie is wel een hele flinke gok. Die is er vooral bij gehaald als goedkope selectievulling, als je daar veel sportieve waarde aan hebt is het mooi meegenomen maar daar kan je niet op rekenen of op doorbouwen.
Primaquote:Op zondag 1 september 2024 12:27 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
[..]
Misschien kunnen ze ueda ruilenquote:Op zondag 1 september 2024 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Japanners en Koreanen gaan samen als Kroaten en Serviërs.
Jij snapt toch ook wel dat dit bij Feyenoord anders ligt.quote:Op zondag 1 september 2024 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedankt voor deze analyse.quote:Op zondag 1 september 2024 12:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Hopelijk gaat onze vriend priske hem op de goede plaats opstellen dus achter gimenez en geen rechtsbuiten ofzo want dan heb je geen kut aan deze aankoop
"He chose a club from Rotterdam", die gaat naar Excelsior dusquote:Op zondag 1 september 2024 12:27 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
[..]
Dit is toch meer een 6/8?quote:Op zondag 1 september 2024 12:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Hopelijk gaat onze vriend priske hem op de goede plaats opstellen dus achter gimenez en geen rechtsbuiten ofzo want dan heb je geen kut aan deze aankoop
Ik mag Mark binnenkort weer van dichtbij beschouwen.quote:Op zondag 1 september 2024 13:07 schreef Caland het volgende:
Ik vind hem in de immer betrouwbare compilaties wel heel veel kappen
Hopelijk hebben we niet de Chinese Diemers binnengehaald
Zou Jannes de komende 36 uur in het gras liggen bij 1908?quote:Op zondag 1 september 2024 13:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Eet smakelijk allemaal.
Nu nog een rechtsbuiten, rechtsback.quote:Op zondag 1 september 2024 12:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Prima lunch op het oog. Nog maar 3 gerechten te gaan
Dat wordt gewoon net zo'n succes als Mintehquote:Op zondag 1 september 2024 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een jongen van 19 die voornamelijk op links heeft gespeeld in een lollercompetitie is wel een hele flinke gok. Die is er vooral bij gehaald als goedkope selectievulling, als je daar veel sportieve waarde aan hebt is het mooi meegenomen maar daar kan je niet op rekenen of op doorbouwen.
Ajax doet de laatste jaren wel vaker onlogische dingen.quote:Op zondag 1 september 2024 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is toch meer een 6/8?
Ook de reden waarom dat Ajax verhaal bullshit is trouwens, die zitten nou net niet op een 6/8 te azen.
Graag je persoonlijke problemen voor je houden, dit is het Feyenoord-topic.quote:Op zondag 1 september 2024 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mag Mark binnenkort weer van dichtbij beschouwen.
Hoop ik niet want je ziet 3x niks op dit filmpje.quote:Op zondag 1 september 2024 13:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou Jannes de komende 36 uur in het gras liggen bij 1908?
Is dat gewoon die Koreaan? Of is dit #2 van de dag?quote:Op zondag 1 september 2024 13:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Eet smakelijk allemaal.
https://www.telegraaf.nl/(...)eyenoord-heeft-hwangquote:Feyenoord is nog niet klaar, want de club is ook nog bezig met een vervanger voor Geertruida en een buitenspeler voor de rechterkant.
Tijd voor een telefoon met betere zoom inderdaad.quote:Op zondag 1 september 2024 13:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoop ik niet want je ziet 3x niks op dit filmpje.
Die gozer heeft vorig seizoen echt werkelijk op elke positie gestaan aanvallend gezien (en RM).quote:Op zondag 1 september 2024 13:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon net zo'n succes als Minteh
Wel jammer dat het inderdaad meer een linksbuiten lijkt te zijn
Ben benieuwd of die vervanger van Geertruida een zelfde type is, of gewoon alleen een rechtsback.quote:Op zondag 1 september 2024 13:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)eyenoord-heeft-hwang
Dat eerste is onmogelijk.quote:Op zondag 1 september 2024 13:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die vervanger van Geertruida een zelfde type is, of gewoon alleen een rechtsback.
Positie van Orkun lees ik.quote:Op zondag 1 september 2024 13:14 schreef alopio het volgende:
Maar is dit nu een 6? Of meer een 8? Want anders gaat hij samen met Zerrouki en Timber het middenveld vormen en gaat Stengs naar rechts. En ik wil geen Zerrouki meer.
Deze gaat spelen in plaats van Zerrouki. Hij lijkt op de compilaties in ieder geval sneller en met een betere handelingssnelheid.quote:Op zondag 1 september 2024 13:14 schreef alopio het volgende:
Maar is dit nu een 6? Of meer een 8? Want anders gaat hij samen met Zerrouki en Timber het middenveld vormen en gaat Stengs naar rechts. En ik wil geen Zerrouki meer.
DONE DEALquote:Op zondag 1 september 2024 13:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik denk dat we Zerrouki in de CL wel weer gaan zien. In de Eredivisie kan je hem in 30 van de 34 wedstrijden wel op 6 zetten.quote:Op zondag 1 september 2024 13:14 schreef alopio het volgende:
Die mentaal gestoorde Deen van Brugge gaat daar verandering in brengen.quote:Op zondag 1 september 2024 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda blijft voor nu dus nog even onze recordaankoop
Ik ben echt benieuwd of die gaat komen, Brugge moet mentaal ook ver heen zijn dan.quote:Op zondag 1 september 2024 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die mentaal gestoorde Deen van Brugge gaat daar verandering in brengen.
Moet zo spelen.quote:Op zondag 1 september 2024 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die mentaal gestoorde Deen van Brugge gaat daar verandering in brengen.
Dat lijkt mij ook, qua achten zijn we een beetje overbezet. En Wieffer was natuurlijk ook een acht voordat hij bij ons kwam.quote:Op zondag 1 september 2024 13:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Deze gaat spelen in plaats van Zerrouki. Hij lijkt op de compilaties in ieder geval sneller en met een betere handelingssnelheid.
"Bam! Feyenoord heeft Hwang"quote:Op zondag 1 september 2024 13:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waar komt dat verhaal vandaan?quote:Op zondag 1 september 2024 13:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En verder vind ik het verhaal dat RB Salzburg geen zaken wil doen met clubs uit de Eredivisie HEEL raar.
Afscheidspotje.quote:Op zondag 1 september 2024 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zal dus wel zo geblesseerd raken.
Ik ken de beste jongen niet, maar dit klinkt een beetje overdreven als Rode Ster hem zo laat in de window verkoopt voor minder dan een relatief lage clausule (na hem zelf voor 5 miljoen gekocht te hebben). Overigens wel goed dat Feyenoord in dit soort competities scout, zou willen dat PSV daar ook eens mee gaat beginnen.quote:Hwang heeft weliswaar geen faam in Nederland, maar wel in eigen land en heeft een geweldig seizoen achter de rug bij Rode Ster Belgrado.
quote:Op zondag 1 september 2024 13:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ken de beste jongen niet, maar dit klinkt een beetje overdreven als Rode Ster hem zo laat in de window verkoopt voor minder dan een relatief lage clausule (na hem zelf voor 5 miljoen gekocht te hebben). Overigens wel goed dat Feyenoord in dit soort competities scout, zou willen dat PSV daar ook eens mee gaat beginnen.
Ja daar gaan we vanuit, maar gaat dat gebeuren. Gaar het geen Zerrouki, Timber, Hwang worden met Stengs op rechts? Ik zie liever Stengs op 10, komt die veel beter tot zn recht. Ik vrees dat we namelijk niet van Zerrouki afkomenquote:Op zondag 1 september 2024 13:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Deze gaat spelen in plaats van Zerrouki. Hij lijkt op de compilaties in ieder geval sneller en met een betere handelingssnelheid.
Schijnt het wel echt goed gedaan te hebben en daarvoor bij Olympiakos ook.quote:Op zondag 1 september 2024 13:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ken de beste jongen niet, maar dit klinkt een beetje overdreven als Rode Ster hem zo laat in de window verkoopt voor minder dan een relatief lage clausule (na hem zelf voor 5 miljoen gekocht te hebben). Overigens wel goed dat Feyenoord in dit soort competities scout, zou willen dat PSV daar ook eens mee gaat beginnen.
Ze willen nog een rechtsbuiten dus ik denk niet dat Stengs daar blijft spelen.quote:Op zondag 1 september 2024 13:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja daar gaan we vanuit, maar gaat dat gebeuren. Gaar het geen Zerrouki, Timber, Hwang worden met Stengs op rechts? Ik zie liever Stengs op 10, komt die veel beter tot zn recht. Ik vrees dat we namelijk niet van Zerrouki afkomen
Kuyt was wel een succes imho. Van Persie in mindere mate ook.quote:Op zondag 1 september 2024 12:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind het prima beleid dat Karsdorp niet komt. Ik vind hem gewoon niet goed genoeg meer, en met 29 gaat die ook niet beter worden. Karsdorp lijkt me ook niet een speler die tot zijn 33e topfit blijft. Het is altijd de emotie en historie bij dat soort spelers, maar eigenlijk is er geen een speler die terugkeert wat een succes is geworden. Fer, Clasie. Soms prima maar niet spelers die je verder brengen.
Mijn enige zorg is dat het allemaal een beetje van hetzelfde is, maar het is aan Priske om er wat van te makenquote:Op zondag 1 september 2024 13:23 schreef fetX het volgende:
Hwang, Milambo, Zechiël, Timber, Stengs en dan daar achter nog Nadje, Zerrouki en eventueel Lingr.
Niet verkeerd.
Laat Brian maar kokenquote:Op zondag 1 september 2024 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn enige zorg is dat het allemaal een beetje van hetzelfde is, maar het is aan Priske om er wat van te maken
Al besproken.quote:Op zondag 1 september 2024 13:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Dennis kookt niet, die speelt gewoon bingo.
Stengs op rechts zou kunnen, maar dan moet er een goede rechtsback gehaald worden die eroverheen komt. Type Nieuwkoop maar dan echt goed.quote:Op zondag 1 september 2024 13:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja daar gaan we vanuit, maar gaat dat gebeuren. Gaar het geen Zerrouki, Timber, Hwang worden met Stengs op rechts? Ik zie liever Stengs op 10, komt die veel beter tot zn recht. Ik vrees dat we namelijk niet van Zerrouki afkomen
Dan zijn ze bij Rode Ster wel achterlijk dat je niet eens die 8 miljoen eruit weet te slepen na een goed seizoen en zo laat in de window.quote:Op zondag 1 september 2024 13:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Schijnt het wel echt goed gedaan te hebben en daarvoor bij Olympiakos ook.
Gelukkig is de Eredivisie ook een prima lollercompetitie dus de stap is ook weer niet zó groot.
quote:Op zondag 1 september 2024 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een gerucht op dat vlak?
Dat was snelquote:Op zondag 1 september 2024 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Dennis kookt niet, die speelt gewoon bingo.
[..]
BingoGenot
Geen idee wat de financiële situatie is daar en wat er allemaal in het contract stond.quote:Op zondag 1 september 2024 13:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan zijn ze bij Rode Ster wel achterlijk dat je niet eens die 8 miljoen eruit weet te slepen na een goed seizoen en zo laat in de window.
Is ook alweer 27 en het was een vrij stugge transfermarkt. Ook een rat als zaakwaarnemer blijkbaar. Dan krijg je dit.quote:Op zondag 1 september 2024 13:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan zijn ze bij Rode Ster wel achterlijk dat je niet eens die 8 miljoen eruit weet te slepen na een goed seizoen en zo laat in de window.
Financiele situatie kan best natuurlijk, maar het contract zei blijkbaar 8 miljoen als je dat artikel mag gelovenquote:Op zondag 1 september 2024 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee wat de financiële situatie is daar en wat er allemaal in het contract stond.
Maar dan praat je wel over spelers van een ander niveau dan een Karsdorp. Gio was ook prima, van Persie liet zelfs half fit zien de beste speler van de eredivisie te zijn. Kuijt ook een prima mentaliteit natuurlijk en ook makkelijk mee in de eredivisie.quote:Op zondag 1 september 2024 13:29 schreef Document1 het volgende:
[..]
Kuyt was wel een succes imho. Van Persie in mindere mate ook.
Dus die gaat over 2 jaar voor 12 miljoen weg.quote:Op zondag 1 september 2024 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook alweer 27 en het was een vrij stugge transfermarkt. Ook een rat als zaakwaarnemer blijkbaar. Dan krijg je dit.
Prima na 2 kampioenschappen op rij.quote:Op zondag 1 september 2024 13:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus die gaat over 2 jaar voor 12 miljoen weg.
Klopt. Ik postte dat eigenlijk ook niet ter verdediging van Snuifdorp.quote:Op zondag 1 september 2024 13:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar dan praat je wel over spelers van een ander niveau dan een Karsdorp. Gio was ook prima, van Persie liet zelfs half fit zien de beste speler van de eredivisie te zijn. Kuijt ook een prima mentaliteit natuurlijk en ook makkelijk mee in de eredivisie.
Wat een onzin. Lekker makkelijk ook om te pas en te onpas wanbeleid te gaan roepen.quote:Op zondag 1 september 2024 11:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is totale wanbeleid als je op het laaste moment 4/5 transfers moet doen
Let Dennis cookquote:Op zondag 1 september 2024 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus die Hwang ging vorig jaar voor 5,5 miljoen naar Rode Ster en draaide kennelijk een goed seizoen en mag dan weg voor 'enkele miljoenen' volgens Krabby?
Bijzonder.
Lees dat er veel verbazing was dat die tekende voor Rode Ster. Dat zal ook de reden zijn van die clausule. Zal mij niet verbazen dat die bij Feyenoord ook een clausule laat inbouwen.quote:Op zondag 1 september 2024 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus die Hwang ging vorig jaar voor 5,5 miljoen naar Rode Ster en draaide kennelijk een goed seizoen en mag dan weg voor 'enkele miljoenen' volgens Krabby?
Bijzonder.
Buiten dat zie je dit bij elke club gebeuren. Het is deze zomer uberhaupt al een rare transfer periodequote:Op zondag 1 september 2024 13:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Lekker makkelijk ook om te pas en te onpas wanbeleid te gaan roepen.
Als Knarsdorp fit is en het in zijn hoofd goed heeft is het de beste rechtsback van de Eredivisie, maar ja.quote:Op zondag 1 september 2024 13:40 schreef Document1 het volgende:
[..]
Klopt. Ik postte dat eigenlijk ook niet ter verdediging van Snuifdorp.
Je gaat geen clausule in een contract zetten met een bedrag die lager is dan wat je ervoor betaalt...quote:Op zondag 1 september 2024 13:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lees dat er veel verbazing was dat die tekende voor Rode Ster. Dat zal ook de reden zijn van die clausule. Zal mij niet verbazen dat die bij Feyenoord ook een clausule laat inbouwen.
https://www.reddit.com/r/(...)er_for_inbeom_hwang/quote:Op zondag 1 september 2024 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijzonder.
Stengs wordt ook rechtsbuiten gezet terwijl hij daar niets te zoeken heeftquote:Op zondag 1 september 2024 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is toch meer een 6/8?
Ook de reden waarom dat Ajax verhaal bullshit is trouwens, die zitten nou net niet op een 6/8 te azen.
Nergens staat dat er minder dan 5,5 wordt betaald? Ik lees op de Telegraaf dat er een clausule was van 8, maar dat Feyenoord minder betaald. Jij maakt er max een paar miljoen van volgens mij.quote:Op zondag 1 september 2024 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je gaat geen clausule in een contract zetten met een bedrag die lager is dan wat je ervoor betaalt...
Was een hele goede rechtsback, het is het allemaal net niet meer bij Rick. Zelfs niet als die fit is.quote:Op zondag 1 september 2024 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Knarsdorp fit is en het in zijn hoofd goed heeft is het de beste rechtsback van de Eredivisie, maar ja.
Gaat wel leuk zijn, van Mourinho naar Bosz. Totaal tegenovergestelde spelopvatting, net zo gestoorde driftkoppen. Dat kunnen wel wat meltdowns worden.
Rode Ster is dan ook kennelijk zusterclub van Olympiakos. Ze hebben hem daar maar uit nood gedumpt.quote:Op zondag 1 september 2024 13:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)er_for_inbeom_hwang/
Dit draadje is wel vermakelijk. Blijkbaar een speler met een aparte makelaar. Zijn transfer naar die club in Servië was er eentje uit nood nadat hij zich onmogelijk had gemaakt bij Olympiakos.
Als hij drie goede wedstrijden speelt voor Feyenoord wil hij waarschijnlijk ook meteen weer weg.
Ik weet niet wat jouw definitie is van 'enkele', maar voor mij is dat niet meer dan vier nee.quote:Op zondag 1 september 2024 13:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nergens staat dat er minder dan 5,5 wordt betaald? Ik lees op de Telegraaf dat er een clausule was van 8, maar dat Feyenoord minder betaald. Jij maakt er max een paar miljoen van volgens mij.
Toch gaat hij tegen ons scoren.quote:Op zondag 1 september 2024 13:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Was een hele goede rechtsback, het is het allemaal net niet meer bij Rick. Zelfs niet als die fit is.
Maar goed, lekker belangrijk want gelukkig is het geen Feyenoord speler
We discussiëren over een oud-speler die een leuke vervolgstap heeft gemaakt.quote:Op zondag 1 september 2024 13:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat hebben wij het veel over een aankoop van PSV zeg.
Zusterclub hoe kom jij hier nou bij?quote:Op zondag 1 september 2024 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rode Ster is dan ook kennelijk zusterclub van Olympiakos. Ze hebben hem daar maar uit nood gedumpt.
Niet aan beginnen dus.
[..]
Ik weet niet wat jouw definitie is van 'enkele', maar voor mij is dat niet meer dan vier nee.
Het is best wel opmerkelijk hoe snel en graag sommige fans de boel helemaal naar beneden willen praten.quote:Op zondag 1 september 2024 13:59 schreef fetX het volgende:
Feyenoord contracteert een goede speler en we gaan snel op zoek naar iets wat niet zou deugen.
Geweldige speler waar we niet aan gehecht moeten raken dusquote:Op zondag 1 september 2024 13:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)er_for_inbeom_hwang/
Dit draadje is wel vermakelijk. Blijkbaar een speler met een aparte makelaar. Zijn transfer naar die club in Servië was er eentje uit nood nadat hij zich onmogelijk had gemaakt bij Olympiakos.
Als hij drie goede wedstrijden speelt voor Feyenoord wil hij waarschijnlijk ook meteen weer weg.
Sommigen hier hebben Lissabon en Manchester geboekt, anderen verheugen zich al op een tripje Dwaasgebouw.quote:Op zondag 1 september 2024 13:59 schreef fetX het volgende:
Feyenoord contracteert een goede speler en we gaan snel op zoek naar iets wat niet zou deugen.
Alsof dat in deze tijd een prestatie is.quote:Op zondag 1 september 2024 14:08 schreef Caland het volgende:
Ajax afgetroefd
Die Vietnamees kan nu al niet meer stuk
Dit is geen leuke act.quote:Op zondag 1 september 2024 14:08 schreef Caland het volgende:
Ajax afgetroefd
Daar komt het op neer. Een buitenkansje.quote:Op zondag 1 september 2024 14:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geweldige speler waar we niet aan gehecht moeten raken dus
Weten we zeker dat hij linksbenig is? @beenhakkerquote:Op zondag 1 september 2024 13:59 schreef fetX het volgende:
Alsof Ajax dit kan betalen. (lol)quote:Op zondag 1 september 2024 14:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof dat in deze tijd een prestatie is.
Nou ja, ééntje kan wel voetballen en de ander niet, dus dat ze allemaal hetzelfde zijn valt sowieso een beetje in het water.quote:Op zondag 1 september 2024 14:11 schreef Pistolero het volgende:
@:Caland die nu een extra speler heeft om zijn 'Haha alle Aziaten zijn hetzelfde' kutact uit te voeren is wel jammer.
Tweebenig zo te zien.quote:Op zondag 1 september 2024 14:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weten we zeker dat hij linksbenig is? @:beenhakker
Ieder z'n act. Er zijn hier vermoeiender acts.quote:Op zondag 1 september 2024 14:11 schreef Pistolero het volgende:
@:Caland die nu een extra speler heeft om zijn 'Haha alle Aziaten zijn hetzelfde' kutact uit te voeren is wel jammer.
het is een koreaan.....quote:Op zondag 1 september 2024 14:08 schreef Caland het volgende:
Ajax afgetroefd
Eenmaal een voorzetje met links gegevenquote:Op zondag 1 september 2024 14:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Is Mario hier gisteren nog naar gevraagd bij ESPN?quote:Op zondag 1 september 2024 14:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Maar hebben ze de statistieken ook met Wieffer vergeleken?quote:Op zondag 1 september 2024 15:02 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Krijgen we een Timber - Zerrouki - Hwang middenveld met de punt naar achter?
Volgens hen niet, maar ik zie dasr toch wat prima defensieve statistieken bij staan. Voor de Eredivisie hebben we vooral iemand extra nodig die kan voetballen en met handelingssnelheid. Daar lijkt hij wel aan te voldoen.quote:Op zondag 1 september 2024 15:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zat met een Hwang - Stengs - Timber middenveld in mijn hoofd, maar dat zou dan volgens hem niet werken?
Ik vind wel dat Stengs normaal gesproken moet spelen en dan ook op 10 en niet als rechtsbuiten, en van Zerrouki in de basis moeten we ook echt af.
Mooi bezig. Het mooiste stukje vind ik dat de komst van Hwang de komst van Bidstrup niet uitsluit. Zou heel mooi zijn, is de enige mogelijke aanwinst waar ik echt warm voor loop.quote:
Het zou me wel verbazen als Bidstrup ook nog komt eerlijk gezegd.quote:Op zondag 1 september 2024 15:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mooi bezig. Het mooiste stukje vind ik dat de komst van Hwang de komst van Bidstrup niet uitsluit. Zou heel mooi zijn, is de enige mogelijke aanwinst waar ik echt warm voor loop.
https://www.fr12.nl/trans(...)nderweg-naar-de-kuip
Ja mij ook hoor, maar ik ga nu even af op die artikeltjes her en der waarin staat dat de mogelijkheid nog levend is.quote:Op zondag 1 september 2024 15:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zou me wel verbazen als Bidstrup ook nog komt eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 1 september 2024 15:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe goed is Lotomba? Kan vrij weinig vinden op YouTube van hem.
quote:He has evolved into Cafu, the level he displays since 6-7 games is impressive. I'll even place him in the top 5 RB/LB of Ligue1 right now.
143 potjes bij Nice. Iets van 75 bij Young Boys.quote:Op zondag 1 september 2024 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gevoelsmatig kan die Lotomba er helemaal niets van.
Dat is omdat het stiekem Calvin Bassey isquote:Op zondag 1 september 2024 15:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe goed is Lotomba? Kan vrij weinig vinden op YouTube van hem.
Het heeft dan ook geen enkel nut om een speler 1 op 1 te vergelijken. Ze pakken nu Kokcu, waarom niet Timber of Zerrouki of Wieffer. Buiten dan hebben die statistieken ook nog eens betrekking op het elftal waarin je speelt en de rol die je daarin pakt. Een speler kan best multifunctioneel zijn of op meerdere posities uit de voeten kunnen.quote:Op zondag 1 september 2024 15:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zat met een Hwang - Stengs - Timber middenveld in mijn hoofd, maar dat zou dan volgens hem niet werken?
Ik vind wel dat Stengs normaal gesproken moet spelen en dan ook op 10 en niet als rechtsbuiten, en van Zerrouki in de basis moeten we ook echt af.
Dan gaan er wel slachtoffers vallen op het middenveld ja. Dan weet je al dat Stengs op rechts blijft. Dan krijg je een middenveld Bidstrup, Hwang Timber. Want ik kan mij niet voorstellen dat je Timber niet opstelt.quote:Op zondag 1 september 2024 15:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zou me wel verbazen als Bidstrup ook nog komt eerlijk gezegd.
Maar ze willen ook nog een rechtsbuiten dus ik denk niet dat ze Stengs per sé op rechts zien.quote:Op zondag 1 september 2024 16:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan gaan er wel slachtoffers vallen op het middenveld ja. Dan weet je al dat Stengs op rechts blijft. Dan krijg je een middenveld Bidstrup, Hwang Timber. Want ik kan mij niet voorstellen dat je Timber niet opstelt.
Dan is het bijzonder dat ze Hwang en Bidstrup halen. Wie gaat er banken dan? Een van die 2 aankopen? Stengs of Timber?.quote:Op zondag 1 september 2024 16:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar ze willen ook nog een rechtsbuiten dus ik denk niet dat ze Stengs per sé op rechts zien.
Rare conclusie.quote:Op zondag 1 september 2024 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Lotomba kan er blijkbaar geen klote van.
Uitgekookt.
Ik heb het al heleboel keren gezegd.....timber is het net nietquote:Op zondag 1 september 2024 16:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan gaan er wel slachtoffers vallen op het middenveld ja. Dan weet je al dat Stengs op rechts blijft. Dan krijg je een middenveld Bidstrup, Hwang Timber. Want ik kan mij niet voorstellen dat je Timber niet opstelt.
Die supporters van Nice vonden Stengs ook maar niks. Die nemen we dus absoluut niet serieus.quote:Op zondag 1 september 2024 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Uitgekookt.
De klaas van Nice schreeuwt het als enige uit. Het is wat.quote:Op zondag 1 september 2024 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Uitgekookt.
Timber is je beste middenvelder. Als je dat niet ziet heb je poep in je ogen of je moet aan je begeleider vragen voor extra medicatiequote:Op zondag 1 september 2024 16:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb het al heleboel keren gezegd.....timber is het net niet
het is wel een strijder maar voetballend heeft hij te weinig inzicht naar mijn mening als feyenoord stappen omhoog moet maken
ik denk wel dat hij er wel in blijft voor de power maar hij moet achter die koreaan gaan spelen
Ingaan op onze huisdebiel.quote:Op zondag 1 september 2024 16:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Timber is je beste middenvelder. Als je dat niet ziet heb je poep in je ogen of je moet aan je begeleider vragen voor extra medicatie
what the fuck moet jij nou johquote:Op zondag 1 september 2024 16:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Timber is je beste middenvelder. Als je dat niet ziet heb je poep in je ogen of je moet aan je begeleider vragen voor extra medicatie
Nu is het niet de enige.quote:Op zondag 1 september 2024 16:44 schreef fetX het volgende:
[..]
De klaas van Nice schreeuwt het als enige uit. Het is wat.
dat die op de bank zit zegt meestal alleen maar dat er een transfer gaande is....quote:Op zondag 1 september 2024 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Uitgekookt.
Ik begrijp dat Frans geen basisvak is op Harvard, maar hij zit niet bij de selectie klaas.quote:Op zondag 1 september 2024 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat die op de bank zit zegt meestal alleen maar dat er een transfer gaande is....
nu geblesseerd raken zou dodelijk zijn ...
dat bedoelde ik met mij post ....dat hij niet speeltquote:Op zondag 1 september 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Frans geen basisvak is op Harvard, maar hij zit niet bij de selectie klaas.
Scheintquote:Op zondag 1 september 2024 16:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat bedoelde ik met mij post ....dat hij niet speelt
nederlands scheint tegenwoordig ook een moeilijk vak te zijn
Ja scheint heel erg moeilijk te zijnquote:Op zondag 1 september 2024 16:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat bedoelde ik met mij post ....dat hij niet speelt
nederlands scheint tegenwoordig ook een moeilijk vak te zijn
quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 16:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja scheint heel erg moeilijk te zijn
Bob van Keulen:quote:Op zondag 1 september 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
[ x ]
[ x ]
Gezellige borrel op het stadhuisplein, gelukkig staakte de politie vandaag.
wtf zijn jullie dom ofzoquote:Op zondag 1 september 2024 17:56 schreef Ali_boo het volgende:
Als ik het goed begrijp gaan we een Koreaan halen als vervanger voor Wiefer
Alleen is de Koreaan geen nr 6 meer eerder een nr 8
Zeg ik het goed zo?
Ik heb nog nooit iemand die diversiteit en inclusief hoog in vaandel heeft zien opkomen voor Pro-Israël demonstranten (om logische redenen die we hier niet bespreken)quote:Op zondag 1 september 2024 17:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Bob van Keulen:
ANP trusted photographer - diversiteit, inclusiviteit, intersectionaliteit, verbinding, duurzaamheid, solidariteit, dialoog
![]()
Slotgenotquote:Op zondag 1 september 2024 18:20 schreef De_Pel het volgende:
Ondertussen laat Arond Erik hardop huilen in eigen huis
Ik mis Arne.quote:Op zondag 1 september 2024 18:20 schreef De_Pel het volgende:
Ondertussen laat Arond Erik hardop huilen in eigen huis
Maw het is helemaal geen vervanger voor wiefer zoals de media doet vermoedenquote:Op zondag 1 september 2024 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wtf zijn jullie dom ofzo
deze koreaan is een aanvallende middenvelder
ik denk dat hij meer een type is als Symanskie die achter gimenez moet gaan spelen
is dus helemaal geen wieffer
wiefer was meer controlerend
Caland stelt me hier echt teleurquote:Op zondag 1 september 2024 18:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand die diversiteit en inclusief hoog in vaandel heeft zien opkomen voor Pro-Israël demonstranten (om logische redenen die we hier niet bespreken)
Ik zie ook niks wat deze gasten in relatie zet met Feyenoord. Gewoon een sensatiezoeker, en @:caland geeft deze man een podium
Haha 40 jaar geleden misschien. Tegenwoordig echt niet zo. Die mogen elkaar vaak wel.quote:Op zondag 1 september 2024 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
edit: Oh wacht, laat maar.quote:Op zondag 1 september 2024 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Jannesbode zegt dat Hwang in Boom komt voor 8 en dat ze Bidstrup halen voor 6
Dat zou ik wel een beetje belachelijk vinden.
Jannes zegtquote:Op zondag 1 september 2024 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Jannesbode zegt dat Hwang in Boom komt voor 8 en dat ze Bidstrup halen voor 6
Dat zou ik wel een beetje belachelijk vinden, ik hoop dat het op het middenveld hierbij blijft. Anders is het wel weer erg hapsnap.
Twee Denen halen voor een trainer die het einde van het seizoen niet gaat halen is sowieso erg hapsnap.quote:Op zondag 1 september 2024 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat zou ik wel een beetje belachelijk vinden, ik hoop dat het op het middenveld hierbij blijft. Anders is het wel weer erg hapsnap.
Wat is dit nou weer.quote:Op zondag 1 september 2024 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Twee Denen halen voor een trainer die het einde van het seizoen niet gaat halen is sowieso erg hapsnap.
Toch geen gekke uitspraakquote:
Nog een kut resultaat en die man ligt toch wel smerig onder druk?quote:
Dat snap ik, maar nu al zeggen dat hij er aan het einde van het seizoen uit ligt slaat nergens op.quote:Op zondag 1 september 2024 19:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nog een kut resultaat en die man ligt toch wel smerig onder druk?
Oh, en dan lig je er meteen uit?quote:Op zondag 1 september 2024 19:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nog een kut resultaat en die man ligt toch wel smerig onder druk?
Bidstrup voor 6? Dat lijkt me niet. Waar staat dit?quote:Op zondag 1 september 2024 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En los daarvan, zelfs al zou Priske ontslagen worden dit seizoen(wat debiel zou zijn), dan zijn Bidstrup en Skov Olsen toch niet opeens waardeloze spelers, of hoe werkt deze logica?quote:Op zondag 1 september 2024 19:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar nu al zeggen dat hij er aan het einde van het seizoen uit ligt slaat nergens op.
Ik snap de voorspelling wel. Zo onwerkelijk is het ook niet moet ik zeggen. Zeker met Slot genot nog vers in het geheugen.quote:Op zondag 1 september 2024 19:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar nu al zeggen dat hij er aan het einde van het seizoen uit ligt slaat nergens op.
Ik vind het een enorme hapsnap ‘voorspelling’.quote:Op zondag 1 september 2024 19:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik snap de voorspelling wel. Zo onwerkelijk is het ook niet moet ik zeggen. Zeker met Slot genot nog vers in het geheugen.
Paardenhoofd in bed. @RamboDirkquote:Op zondag 1 september 2024 19:25 schreef fetX het volgende:
Recordbedrag op tafel voor Olsen. Take it or leave it, blijkbaar. Nou, denk niet dat het gaat lukken dan als je hem vandaag zag spelen
Er wordt benadrukt dat die Denen op nadrukkelijke wens van Priske komen, daar ben ik zelf nooit zo fan van. Slot wilde ook zo graag Zerrouki, nou, ben je mooi klaar mee.quote:
@Rellende_Rotscholier is altijd een beetje hard met zijn woorden. En ik vind dat Priske ook wel tijd verdient en wellicht ook een aankoop naar eigen keuze.quote:Op zondag 1 september 2024 19:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Idd Jaap Stam vibes. En Gimenez wordt de nieuwe Jorgensen. Timber de nieuwe De Guzman.quote:Op zondag 1 september 2024 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er wordt benadrukt dat die Denen op nadrukkelijke wens van Priske komen, daar ben ik zelf nooit zo fan van. Slot wilde ook zo graag Zerrouki, nou, ben je mooi klaar mee.
Verder is Priske niet echt overtuigend begonnen. Ik hoop natuurlijk dat hij het snel op de rit krijgt, maar met de week nemen de Jaap Stam-vibes wel toe.
Als je Priske met totaal debiel Jaap Stam vergelijkt ben je zelf ook echt domquote:Op zondag 1 september 2024 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er wordt benadrukt dat die Denen op nadrukkelijke wens van Priske komen, daar ben ik zelf nooit zo fan van. Slot wilde ook zo graag Zerrouki, nou, ben je mooi klaar mee.
Verder is Priske niet echt overtuigend begonnen. Ik hoop natuurlijk dat hij het snel op de rit krijgt, maar met de week nemen de Jaap Stam-vibes wel toe.
Lijkt me inderdaad een prima speler, maar geen opvolger voor Wieffer, dus wat we er nou precies mee moeten…quote:Op zondag 1 september 2024 12:35 schreef bbuddybb het volgende:
Hij ken ballen.
Neem aan dat de vervanger van Wieffer nog wordt aangetrokken, want deze jongen lijkt mij geen 6.
Je gelooft Jannes, daar gaat al iets gruwelijk mis. Maar nog even los daarvan lijkt Bidstrup in alles een uitstekende speler.quote:Op zondag 1 september 2024 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iemand die in zijn 5 jaar als hoofdtrainer 3x kampioen is geworden, 2 bekers heeft gewonnen, en met zijn ploegen in Europa heeft gespeeld vergelijken met Jaap Stam die van PEC fucking Zwolle kwam. Dit kan écht niet.quote:Op zondag 1 september 2024 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, over Gimenez en Timber maak ik me niet echt zorgen.quote:Op zondag 1 september 2024 19:32 schreef CR7 het volgende:
[..]
Idd Jaap Stam vibes. En Gimenez wordt de nieuwe Jorgensen. Timber de nieuwe De Guzman.
Ah net als vorig jaar met een record bedrag voor een speler die goed was in de Belgische competitie puik plan.quote:Op zondag 1 september 2024 19:25 schreef fetX het volgende:
Recordbedrag op tafel voor Olsen. Take it or leave it, blijkbaar. Nou, denk niet dat het gaat lukken dan als je hem vandaag zag spelen
Volgens jou is Slot zelfs als hij tien keer achter elkaar de Premier League wint nog geen goede trainer, als we die lijn doortrekken zeggen die prijzen van Priske natuurlijk ook niets.quote:Op zondag 1 september 2024 19:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je gelooft Jannes, daar gaat al iets gruwelijk mis. Maar nog even los daarvan lijkt Bidstrup in alles een uitstekende speler.
[..]
Iemand die in zijn 5 jaar als hoofdtrainer 3x kampioen is geworden, 2 bekers heeft gewonnen, en met zijn ploegen in Europa heeft gespeeld vergelijken met Jaap Stam die van PEC fucking Zwolle kwam. Dit kan écht niet.
Jij weet ook niet meer wat je wil he? Laten we dan idd nooit meer gaan scouten in België, Tjechie, Denemarken etc.quote:Op zondag 1 september 2024 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah net als vorig jaar met een record bedrag voor een speler die goed was in de Belgische competitie puik plan.
Ja, vind je? Ik heb er een slecht gevoel bij. We wachten morgen nog even af, maar wat mij betreft mag Priske snel eens gaan bepalen hoe hij nou precies wil spelen, want ik vind hem maar vaag.quote:Op zondag 1 september 2024 19:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Als je Priske met totaal debiel Jaap Stam vergelijkt ben je zelf ook echt dom
Dat kan, maar Jaap Stam is echt de slechtste trainer van de laatste 20 jaar. Zelfs slechter dan Been. Priske is geen Slot maar ook geen debiel zoals Stam. Ook een beetje pech met blessures en aankopen die laat komen.quote:Op zondag 1 september 2024 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, vind je? Ik heb er een slecht gevoel bij. We wachten morgen nog even af, maar wat mij betreft mag Priske snel eens gaan bepalen hoe hij nou precies wil spelen, want ik vind hem maar vaag.
Nu lijkt Hwang mij een uitstekende speler, maar ik vind het ook een beetje gek om een 27-jarige voor flink wat miljoenen te halen voor een positie waar je met Timber, Milambo en Zerrouki al drie (potentiële) goudmijntjes voor hebt.quote:
Jaap Stam vibes? Nee, dat was echt totaal anders en zo ontzettend veel slechter. Al had ik toen ik naar dat Monaco potje keek wel heel even een beetje dat gevoel moet ik zeggen.quote:Op zondag 1 september 2024 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus de eerste 50 miljoen aan inkomsten konden niet uitgegeven worden en de 25 miljoen daarna maken opeens het verschil.quote:
Dit is eigenlijk ook wel een beetje het beeld wat ik had. Desalniettemin lijkt het mee best een aardige speler, dus laten we maar hopen dat ze het passend krijgen op het middenveld.quote:Op zondag 1 september 2024 15:02 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Krijgen we een Timber - Zerrouki - Hwang middenveld met de punt naar achter?
Gok zomaar dat deze kan gaan vallen onder de noemer 'buitenkansje'. Maar eerst maar eens zien of die gast van RB Salzburg komt en hoe de middenvelders daadwerkelijk gebruikt gaan worden. Ik sta niet bepaald negatief tegenover een mooi breed bezet middenveld.quote:Op zondag 1 september 2024 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu lijkt Hwang mij een uitstekende speler, maar ik vind het ook een beetje gek om een 27-jarige voor flink wat miljoenen te halen voor een positie waar je met Timber, Milambo en Zerrouki al drie (potentiële) goudmijntjes voor hebt.
Teringjaap had ook pech met blessures en aankopen die laat kwamenquote:Op zondag 1 september 2024 19:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat kan, maar Jaap Stam is echt de slechtste trainer van de laatste 20 jaar. Zelfs slechter dan Been. Priske is geen Slot maar ook geen debiel zoals Stam. Ook een beetje pech met blessures en aankopen die laat komen.
Het levert per benodigde speler die je wil toch een bredere bestedingsruimte op. Anders waren we nooit met deze Denen die 10+ moeten kosten gekomen.quote:Op zondag 1 september 2024 19:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus de eerste 50 miljoen aan inkomsten konden niet uitgegeven worden en de 25 miljoen daarna maken opeens het verschil.
Denk dan toch dat het aan salaris lag en al het brandhout dat verhuurd is ook een rol speelt
Wat doet die dan vaag? Die debiele scrum? Ja dat is gewoon kansloos. Maar verder heeft hij gewoon een prima visie itt Stam en Been die maar wat deden. En gewoon resultaat behaald bij zijn vorige clubsquote:Op zondag 1 september 2024 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Teringjaap had ook pech met blessures en aankopen die laat kwamen
Ik vind de vergelijking met Jaap ook wel ver gaan. Maar -en dit heb ik al vaker gezegd, dus ik herhaal mijzelf maar niet te veel- tot dusver geeft Priske mij dezelfde kriebels, met zijn vage gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |