Is ook alweer 27 en het was een vrij stugge transfermarkt. Ook een rat als zaakwaarnemer blijkbaar. Dan krijg je dit.quote:Op zondag 1 september 2024 13:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan zijn ze bij Rode Ster wel achterlijk dat je niet eens die 8 miljoen eruit weet te slepen na een goed seizoen en zo laat in de window.
Financiele situatie kan best natuurlijk, maar het contract zei blijkbaar 8 miljoen als je dat artikel mag gelovenquote:Op zondag 1 september 2024 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee wat de financiële situatie is daar en wat er allemaal in het contract stond.
Maar dan praat je wel over spelers van een ander niveau dan een Karsdorp. Gio was ook prima, van Persie liet zelfs half fit zien de beste speler van de eredivisie te zijn. Kuijt ook een prima mentaliteit natuurlijk en ook makkelijk mee in de eredivisie.quote:Op zondag 1 september 2024 13:29 schreef Document1 het volgende:
[..]
Kuyt was wel een succes imho. Van Persie in mindere mate ook.
Dus die gaat over 2 jaar voor 12 miljoen weg.quote:Op zondag 1 september 2024 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook alweer 27 en het was een vrij stugge transfermarkt. Ook een rat als zaakwaarnemer blijkbaar. Dan krijg je dit.
Prima na 2 kampioenschappen op rij.quote:Op zondag 1 september 2024 13:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus die gaat over 2 jaar voor 12 miljoen weg.
Klopt. Ik postte dat eigenlijk ook niet ter verdediging van Snuifdorp.quote:Op zondag 1 september 2024 13:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar dan praat je wel over spelers van een ander niveau dan een Karsdorp. Gio was ook prima, van Persie liet zelfs half fit zien de beste speler van de eredivisie te zijn. Kuijt ook een prima mentaliteit natuurlijk en ook makkelijk mee in de eredivisie.
Wat een onzin. Lekker makkelijk ook om te pas en te onpas wanbeleid te gaan roepen.quote:Op zondag 1 september 2024 11:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is totale wanbeleid als je op het laaste moment 4/5 transfers moet doen
Let Dennis cookquote:Op zondag 1 september 2024 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus die Hwang ging vorig jaar voor 5,5 miljoen naar Rode Ster en draaide kennelijk een goed seizoen en mag dan weg voor 'enkele miljoenen' volgens Krabby?
Bijzonder.
Lees dat er veel verbazing was dat die tekende voor Rode Ster. Dat zal ook de reden zijn van die clausule. Zal mij niet verbazen dat die bij Feyenoord ook een clausule laat inbouwen.quote:Op zondag 1 september 2024 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus die Hwang ging vorig jaar voor 5,5 miljoen naar Rode Ster en draaide kennelijk een goed seizoen en mag dan weg voor 'enkele miljoenen' volgens Krabby?
Bijzonder.
Buiten dat zie je dit bij elke club gebeuren. Het is deze zomer uberhaupt al een rare transfer periodequote:Op zondag 1 september 2024 13:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Lekker makkelijk ook om te pas en te onpas wanbeleid te gaan roepen.
Als Knarsdorp fit is en het in zijn hoofd goed heeft is het de beste rechtsback van de Eredivisie, maar ja.quote:Op zondag 1 september 2024 13:40 schreef Document1 het volgende:
[..]
Klopt. Ik postte dat eigenlijk ook niet ter verdediging van Snuifdorp.
Je gaat geen clausule in een contract zetten met een bedrag die lager is dan wat je ervoor betaalt...quote:Op zondag 1 september 2024 13:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lees dat er veel verbazing was dat die tekende voor Rode Ster. Dat zal ook de reden zijn van die clausule. Zal mij niet verbazen dat die bij Feyenoord ook een clausule laat inbouwen.
https://www.reddit.com/r/(...)er_for_inbeom_hwang/quote:Op zondag 1 september 2024 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijzonder.
Stengs wordt ook rechtsbuiten gezet terwijl hij daar niets te zoeken heeftquote:Op zondag 1 september 2024 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is toch meer een 6/8?
Ook de reden waarom dat Ajax verhaal bullshit is trouwens, die zitten nou net niet op een 6/8 te azen.
Nergens staat dat er minder dan 5,5 wordt betaald? Ik lees op de Telegraaf dat er een clausule was van 8, maar dat Feyenoord minder betaald. Jij maakt er max een paar miljoen van volgens mij.quote:Op zondag 1 september 2024 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je gaat geen clausule in een contract zetten met een bedrag die lager is dan wat je ervoor betaalt...
Was een hele goede rechtsback, het is het allemaal net niet meer bij Rick. Zelfs niet als die fit is.quote:Op zondag 1 september 2024 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Knarsdorp fit is en het in zijn hoofd goed heeft is het de beste rechtsback van de Eredivisie, maar ja.
Gaat wel leuk zijn, van Mourinho naar Bosz. Totaal tegenovergestelde spelopvatting, net zo gestoorde driftkoppen. Dat kunnen wel wat meltdowns worden.
Rode Ster is dan ook kennelijk zusterclub van Olympiakos. Ze hebben hem daar maar uit nood gedumpt.quote:Op zondag 1 september 2024 13:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)er_for_inbeom_hwang/
Dit draadje is wel vermakelijk. Blijkbaar een speler met een aparte makelaar. Zijn transfer naar die club in Servië was er eentje uit nood nadat hij zich onmogelijk had gemaakt bij Olympiakos.
Als hij drie goede wedstrijden speelt voor Feyenoord wil hij waarschijnlijk ook meteen weer weg.
Ik weet niet wat jouw definitie is van 'enkele', maar voor mij is dat niet meer dan vier nee.quote:Op zondag 1 september 2024 13:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nergens staat dat er minder dan 5,5 wordt betaald? Ik lees op de Telegraaf dat er een clausule was van 8, maar dat Feyenoord minder betaald. Jij maakt er max een paar miljoen van volgens mij.
Toch gaat hij tegen ons scoren.quote:Op zondag 1 september 2024 13:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Was een hele goede rechtsback, het is het allemaal net niet meer bij Rick. Zelfs niet als die fit is.
Maar goed, lekker belangrijk want gelukkig is het geen Feyenoord speler
We discussiëren over een oud-speler die een leuke vervolgstap heeft gemaakt.quote:Op zondag 1 september 2024 13:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat hebben wij het veel over een aankoop van PSV zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |