SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Zeg het maar, hij wacht in ieder geval op zijn bonus.quote:
Dennis is weer met het tweede, derde, vierde en vijfde elftal bezig. Leuk hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Dennis heeft weer een Mexicaanse vis beet.
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
Ik schrik heel erg van deze agressieve TT
Klaas means business.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
Ik schrik heel erg van deze agressieve TT
Nog ruim 37 uur.quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 10:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nog ruim 37 uur.
Iedere 12 uur een speler en dan hebben we de selectie toch nog redelijk op orde. Afhankelijk wie er komen uiteraard.
Die Argentijnse autist ook nog denk ikquote:Op zondag 1 september 2024 10:58 schreef Tomatenboer het volgende:
4 of 5 in- en uitgaande transfers.
Lingr is daar waarschijnlijk ook één van.
Dus dan kunnen we met een beetje geluk nog 3 inkomende transfers verwachten.
In dat geval nog hooguit 2 versterkingen. Waarschijnlijk een vervanger voor Geertruida en een 6.quote:Op zondag 1 september 2024 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Argentijnse autist ook nog denk ik
Eigenlijk niet, een rechtsbuiten moet er ook nog bij.quote:Op zondag 1 september 2024 11:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In dat geval nog hooguit 2 versterkingen. Waarschijnlijk een vervanger voor Geertruida en een 6.
Zou nét aan voldoende zijn wellicht.
Osman, Paixao, Stengs en Hadj-Moussa zijn niet genoeg opties op rechtsbuiten voor je?quote:Op zondag 1 september 2024 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, een rechtsbuiten moet er ook nog bij.
Twee linksbuitens, een (kapotte) 10 en iemand die er echt helemaal niks van kan.quote:Op zondag 1 september 2024 11:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Osman, Paixao, Stengs en Hadj-Moussa zijn niet genoeg opties op rechtsbuiten voor je?
Het concept van multifunctionele spelers die op meerdere posities uit de voeten kunnen is je vreemd? Nota bene de Grote Leider van de afgelopen 3 jaar was ook groot voorstander van dat soort spelers.quote:Op zondag 1 september 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee linksbuitens, een 10 en iemand die er echt helemaal niks van kan.
Nee inderdaad.
Er zijn ook jaren geweest waarin al lang van tevoren duidelijk was dat er niets zou gebeuren. Dat is nu wel anders.quote:Op zondag 1 september 2024 10:57 schreef Pistolero het volgende:
De steeds groter wordende paniek en hysterie bij de supporters naarmate de deadline nadert blijft toch elk jaar één van mijn favoriete rubrieken.
en er zijn genoeg jaren geweest waarbij de selectie enkele dagen voor het sluiten van de transfermarkt echt wel rond was.quote:Op zondag 1 september 2024 11:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn ook jaren geweest waarin al lang van tevoren duidelijk was dat er niets zou gebeuren. Dat is nu wel anders.
Na de eerste week in augustus gewoon dichtgooien die markt.quote:Op zondag 1 september 2024 11:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en er zijn genoeg jaren geweest waarbij de selectie enkele dagen voor het sluiten van de transfermarkt echt wel rond was.
Zo last minute behoefte aan enkele basiswaardige transfers is volgens mij lang geleden, en is natuurlijk ook niet het ideale scenario.
Misschien moeten we allemaal dan maar gewoon even rustig afwachten wat Dennis ons nog gaat geven.quote:Op zondag 1 september 2024 11:16 schreef fetX het volgende:
Ik word inmiddels moe van het koken gezeik én het paniek gezever @:scrummie
Verbrand stoofvleesquote:Op zondag 1 september 2024 11:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien moeten we allemaal dan maar gewoon even rustig afwachten wat Dennis ons nog gaat geven.
Lijkt me niet.quote:Op zondag 1 september 2024 11:27 schreef Buitendam het volgende:
Heeft Feyenoord eigenlijk een poging gedaan om Karsdorp te halen na het vertrek van Geertruida?
Terwijl ie bij Feyenoord speelde is ie bedreigd door Feyenoordsupporters? Waarom?quote:Op zondag 1 september 2024 11:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
Men vergeet nog wel eens dat Karsdorp en zijn gezin in zijn 2e periode bij Feyenoord vrij ernstig bedreigd zijn door een stel hersendode 'supporters'. Die wil echt nooit meer voor Feyenoord spelen.
Karsdorp was in zijn 2e Feyenoord periode gewoon slecht, daarom.quote:Op zondag 1 september 2024 11:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Terwijl ie bij Feyenoord speelde is ie bedreigd door Feyenoordsupporters? Waarom?
Omdat hij een stuk matiger was dan men hoopte.quote:Op zondag 1 september 2024 11:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Terwijl ie bij Feyenoord speelde is ie bedreigd door Feyenoordsupporters? Waarom?
Daar hebben die tokkies geen reden voor nodigquote:Op zondag 1 september 2024 11:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
2 jaar geleden waren we allemaal in rep en roer omdat Aursnes last minute nog wegging en we geen vervanger haalden. Bleek Wieffer al die tijd al die vervanger te zijn geweestquote:Op zondag 1 september 2024 11:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en er zijn genoeg jaren geweest waarbij de selectie enkele dagen voor het sluiten van de transfermarkt echt wel rond was.
Zo last minute behoefte aan enkele basiswaardige transfers is volgens mij lang geleden, en is natuurlijk ook niet het ideale scenario.
Dan is het tijd voor de borrel(ende woede).quote:Op zondag 1 september 2024 11:16 schreef fetX het volgende:
Het is dus maar goed dat het nog maar 2 dagen duurt.
Daar zullen ze wel een goede reden voor hebben gehad. Meestal zijn dit soort supporters helemaal niet impulsief maar maken ze weldoordachte beslissingen in het leven.quote:Op zondag 1 september 2024 11:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik keur dit soort insinuaties VOLKOMEN af.quote:Op zondag 1 september 2024 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor de borrel(ende woede).
‘Ernstig bedreigd’, lol, gewoon een groepje debieltjes die via social media berichtjes stuurden, daar heeft helaas iedere voetballer last van. Een anoniem accountje is zo gemaakt.quote:Op zondag 1 september 2024 11:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
Men vergeet nog wel eens dat Karsdorp en zijn gezin in zijn 2e periode bij Feyenoord vrij ernstig bedreigd zijn door een stel hersendode 'supporters'. Die wil echt nooit meer voor Feyenoord spelen.
Karsdorp heeft dat gewoon zelf uitgelokt door ten koste van alles te willen winnen. Hoe durft hijquote:Op zondag 1 september 2024 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel een goede reden voor hebben gehad. Meestal zijn dit soort supporters helemaal niet impulsief maar maken ze weldoordachte beslissingen in het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |